Poslední návštěva: 29 dub 2017 18:38 Právě je 29 dub 2017 18:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 614 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2013 21:29 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2172
Bydliště: Dobříš
to je nesmysl. Výfuk nemá s tím nic společného. Spíš se podívej,jestli jsi při montáží všechno dobře zapojil a někde to neutika.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 17:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2113
pri montazi pruchoziho vyfuku se spis tlak nepatrne zvedne, ale, jak pise Libor, zkontroluj tesnost, sprej na tesnosti docela dobre funguje spolu se zavrenou klapkou a kompresorem ;-)

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 19:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
do tlakove časti jsem prave že vubec nezasahoval ted jsem jen zkontroloval spojky zda jsou stažene a vyzualne zkontroloval ješte zkusim ten sprej

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 19:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2113
i kdyz v jistem smyslu rychlejsi odvod spalin za WG muze mit za nasledek jeho rychlejsi prutok a tim i pokles tlaku... v pripad eze byl WG predtim spatne nastaven by to mozne bylo, co myslis Libore? 8)

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 19:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
jedna se o motor s kompresorem to jsem zapomel zminit me tež napadlo že tlak spadl kuli sniženi tlaku ve vyfuku a rychlejšimu proudeni mam v planu vyfuk dat nazpet jelikož auto v nizkych otačkach je takove labilni

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 20:11 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2172
Bydliště: Dobříš
jediné co mne napadá,pokud máš kompresor bez interní komprese například eaton a ne s interní kompresi třeba sprintex mohl by pokles tlaku ten výfuk u eatonu způsobit. Ale to by ten původní výfuk musel vytvářet pořádný protitlak.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 20:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
jo jo mam eaton ale jaky vznika tlak ve vyfuku bohužel nevim nemeřil jsem

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2013 07:38 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2172
Bydliště: Dobříš
tak už je mi to jasné jestli tam je eaton,průchozím výfukem jsi změnil vyplach motoru a z principu jakým ten kompresor funguje ti klesl plnící tlak. Nová řemenice a změna otáček přinese kýžený výsledek.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2013 18:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3732
tusim tu Taboo nekdy psal nieco v zmysle, .... "ze tlak turba je vlastne tlak vzduchu, ktory sa nestihnul dostat do valca"

...takze to asi bude platit aj pri kompresore...

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2013 20:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
otačky kompresoru jsou při 6000 motoru na jeho max takže navyšovani otaček už nebude možne aniž bych nešel za hranici kompresoru

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2013 09:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 634
Bydliště: Ostrava
Tak větší kompresor, s tuningem to už tak bohužel je, vyměníš nejslabší článek řetězce a začne tě omezovat jiný pak další a další...

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 08 lis 2013 16:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1498
kozorozecek píše:
otačky kompresoru jsou při 6000 motoru na jeho max takže navyšovani otaček už nebude možne aniž bych nešel za hranici kompresoru


změnit časování vejfukový vačky - tak že zmenšíš dobu překrytí ventilů... stačí pár 2-5 a výsledek je znát...sice se na druhou stranu připravíš o práci kteoru konajvýfukové plyny když jdou do HU, než se začne otevírat HU...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 09 lis 2013 12:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
s vačkama chci zalaborovat přes zimu, zamena z atmo motoru překvapive mam 5 sad a každa jina časovani zatim nezname

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 15:02 
Offline

Registrován: 07 bře 2009 16:20
Příspěvky: 71
misokgb píše:
Je to stary alfacky motor 2.0 twin spark 8v - rozvodova retaz, DOHC. Konstrukcne a vydrzou lepsi ako 16v TS. Jeden poliak do stejneho motoru dal akurat piesty JE pistons s kompresioi tusim 7,5 alebo 8,5 a tlacil rotrexom 1,2b a mal 280ps, spodek a hlava seriova, jedine co menil tak tie piesty, takze spodok, hlava a blok celkem drzak :) Piggyback s laborovanim a stylom pokus/omyl by som sa mohol naucit manazovat aj sam asi, nie?


základ je hlídat detonace.předstih u atmo a turba je fakt jinde.Předstih je základ,od toho se odpíchni.Pak doladit palivo,lepší použít BA98,100 nebo E85.Pak se nemusíš bát komprese 10:1.Plnil jesm i 1bar na BA95 po odladění a v pohodě. .U 8V bych použil nějaké menší turbo,nahoře ti to stejně nebude stíhat.Něco jako T25.

_________________
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 614 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO