Poslední návštěva: 12 pro 2019 12:43 Právě je 12 pro 2019 12:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: leštění sacích kanálků
PříspěvekNapsal: 07 lis 2004 23:34 
Offline

Registrován: 22 srp 2004 11:22
Příspěvky: 111
Bydliště: Praha
Snažím se leštit sací kanálky,,,mno z kraje se dá dostat dobře ale tam hloubš a do zatáčky blbě,, poraďte mi někdo jak nejlépe nato,,
ale ne ať si to necham někde udělat,,chci sám...
Mno a jak nejvic to mužu nechat drsné ? :)
Na zvětšení sem používal vrták a frezku mno a na začištění smirek a pastu ale nevim jak tam vzadu hluboko...

( Hlavu mam hotovou,,, tedy už sem koupil hotovou,,a zvětšoval jsem je kuly tomu aby mi lícovaly přesně s hlavou.. )

dík za rady foto zde: http://inet-club.cz/sani

_________________
http://www.elektrikari.cz passat VR6


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 00:44 
Offline

Registrován: 01 lis 2004 18:23
Příspěvky: 6
Na doleštění použij filcovej kartáč na vrtačku a pastu silichrom (koupíš jí do 50 kč v kdejaké drogerii). Jak se dostat do záhybů ti neporadím, asi by to chtělo ten kartáč dát na nějaký bovben :D .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 09:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6517
Pokud si dobře vzpomínám, tak úplně do hladka by to být nemělo, snad kvůli nějakýmu konečnýmu promíchání směsi nebo co, nejsem si jistej.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 11:01 
Beaver :no většinou se to leští úplně a nebo se to dělá jako do spirály
pro výření který líp spojí směs, ale tam je snad důležitej úhel. Takže jednoduší je to vzít do hladka. :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 11:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6517
N.PJ píše:
Beaver :no většinou se to leští úplně a nebo se to dělá jako do spirály
pro výření který líp spojí směs, ale tam je snad důležitej úhel. Takže jednoduší je to vzít do hladka. :D


Jo to by mohlo být ono, tudíž zřejmě se nechával o něco hrubší povrch kvůli víření směsi. Jako jednu z podstatných věcí bych stejně viděl řádnou úpravu přechodu sací potrubí/hlava, tam se občas objevujou dost brutální přesahy a slícování je určitě trochu znát.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 13:06 
Offline

Registrován: 22 srp 2004 11:22
Příspěvky: 111
Bydliště: Praha
Tak díky za rady,,du pokračovat,,
jinak slícování s hlavou je bez žadné hrany nato dávám pozor..

_________________
http://www.elektrikari.cz passat VR6


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 18:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 18:16
Příspěvky: 151
Bydliště: Bohdalovice
martynek píše:
Tak díky za rady,,du pokračovat,,
jinak slícování s hlavou je bez žadné hrany nato dávám pozor..



Tak jak to máš na fotkách to nech, nelešti to do zrcadla,vypadá to dobře.

_________________
VW Multivan 2.5tdi syncro
Felicia Kit 1.6 16V bergrennwagen


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 21:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 19:21
Příspěvky: 1822
Bydliště: Královské město Litoměřice
Velbloud: no fuj takový žlutý zuby :smich:
PS: Já chci přes zimu taky leštit sání, ale nevim jak na to slícování jak to udělat přesně? Mam si to dělat sám nebo to nechat někde(ale kde?) udělat?

_________________
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 21:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 19:36
Příspěvky: 51
Bydliště: Ostrava - Výškovice
martynek píše:
Tak díky za rady,,du pokračovat,,
jinak slícování s hlavou je bez žadné hrany nato dávám pozor..


Jinak je to taky popsáno v knížce Sportovní úpravy vozu Škoda Favorit / Felicia. Je tam i spousta jiných rad a nápadů 8)

_________________
Octavia 1.9TDi,81 kw
http://forum.skodahome.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 21:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 19:21
Příspěvky: 1822
Bydliště: Královské město Litoměřice
Mark píše:
martynek píše:
Tak díky za rady,,du pokračovat,,
jinak slícování s hlavou je bez žadné hrany nato dávám pozor..


Jinak je to taky popsáno v knížce Sportovní úpravy vozu Škoda Favorit / Felicia. Je tam i spousta jiných rad a nápadů 8)

Sakrble tu na favo mam to sem musel nějak přehlídnout :oops:

_________________
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 21:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 19:36
Příspěvky: 51
Bydliště: Ostrava - Výškovice
Ty knížky jsou skoro stejné :?:

Rozhodně to chce nějaký pružný bovden, vrtačku a různé brusné kotoučky.
Ale i v té knížce píšou, že by to nemělo být do lesku :(

_________________
Octavia 1.9TDi,81 kw
http://forum.skodahome.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 21:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:46
Příspěvky: 184
Bydliště: Nová Říše
Než se s tím doma trápit, tak to radši dám někam do firmy. 3500,- stojí osmikanál z favorita.... :)

_________________
Škoda Rapid 130


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 23:20 
Offline

Registrován: 22 srp 2004 11:22
Příspěvky: 111
Bydliště: Praha
Tak dík za rady,, už to tak nějak nechám..tu knížku mám, četl jsem tam že lze zvětšit až na pruměr 40mm a to bych v hlavě asi neudělal bych se bál že bych se už dostal do vody..takhle maj cca 35mm..standart byl cca 30

_________________
http://www.elektrikari.cz passat VR6


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů