Poslední návštěva: 13 pro 2019 23:08 Právě je 13 pro 2019 23:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 25 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vzduchový filtr-kit sání poraďtě!
PříspěvekNapsal: 18 lis 2004 19:38 
Potřeboval bych Vaší radu, tedy především zkušenosti. Chystám se, nebo spíš jsem se chystal na výměnu standardního sání na mé Astře G za sportovní kit sání K&N(kit 57i), ale na diskuzích v Německu atp. jsem se dočetl,že s tím mají problémy-tj. otevřený filtr nasává horký vzduch od motoru,čímž vlastně se děje opak,ně by vlastně měl filtr plnit,tj motor se zadýchává ještě více. Některý s tím mají problém jiní píší,že ne. Jaká je vaše zkušenost?PLEASE HELP!Nerad bych koupil ten kit a pak zjistil,že výrobce udělal kit pro auto,kde se otevřený filtr díky poloze přímo u motoru prostě nehodí.DÍKY


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2004 19:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
No to se musí ještě odstínit a nějakym způsobem přivést vzdchu. Tudíž plechem nebo něčim odstínit a přivézt takovou tou trubkou ohebnou vzduch k filtru odněkud od nárazníku a bude to dobrý

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2004 19:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 19:21
Příspěvky: 1822
Bydliště: Královské město Litoměřice
Ritchma píše:
No to se musí ještě odstínit a nějakym způsobem přivést vzdchu. Tudíž plechem nebo něčim odstínit a přivézt takovou tou trubkou ohebnou vzduch k filtru odněkud od nárazníku a bude to dobrý

Nějak tak nebo náporově od kapoty a taky záleží jestli to s tim kitem bude před nebo za motorem, ale jinak bych do toho šel

_________________
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2004 20:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2004 06:16
Příspěvky: 143
Bydliště: Plzeň
kit 57i zpočívá v tom ,že máš v sadě i držák a takovou hnusnou hadici pr.50mm na přívod vzduchu,oproti normálnímu konusu navíc,toť vše.takže bud kup obyčejný konus za 700.-+ ta hadice (ale z obi pr. tak 100mm)a náležitě to zakomponuj,nebo se ptej po filtru v úpravě twister(je schován v celoplášti a kněmu pak následovně připevníš tu hadici z obi a vyvedeš šiškovně do nárazníku nebo někam aby tě šel čersvej luft a máš to.sám jsem měl kit57i,pak filtr za 700.-(má ho teď mladá na corse,tam u ní brutal zvuk,při akceleraci,1.4 16v+remus konec)a já ted přes zimu koupím ten twister.origo ho dělá tuším green ale zase řikam je to zbytečný tahání pěněz z lidí.stačí levnější rozdíl nepoznáš


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: to radek28:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2004 21:18 
Offline

Registrován: 18 lis 2004 20:12
Příspěvky: 6
Dáš mi prosím Tě tip na ten "twister"-koukal jsem, že Green si za něj bere min. 5000,- (jen ten filtr) a to ještě nevím,kterej mont. průměr potřebuju. Máš typ na nějakej kvalitní,ale levnější od jinýho výrobce? A co zkušenost se spotřebou a zvýšením výkonu??? Hodně lidí říká,že výkon 0% navýšení, spotřeba taktéž není menší a jen ten zvuk prej...?!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2004 21:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
Obrázek

A co sehnat tohle? Rozhodně lepší než blbej twister, zatim sem o něm moc dobrého neslyšel.......

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: To RITCHMA:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2004 21:55 
Offline

Registrován: 18 lis 2004 20:12
Příspěvky: 6
Co to je?GREEN?Cena?Napiš o tom víc?Důležitý je asi taky prostor na to. Co jsi slyšel o twistru?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2004 22:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
Jo,tohle je GREEN, ale na astru G se tohle nedělá. Neni twister jako twister. Některej může bej dobrej, ale některý maj tak malej vstup pro vzduch že je to k ničemu. Viděl sem kluka co měl nomrálně ten twister položenej na motoru, takže to bylo úplně rozpálený, no hrůza, tak bacha na to :lol: Já sem tak dlouho scháněl na saxo filtr až sem objednal tohle od racelandu (taky nedělaj nic na astru). Byl sem v C.A.T. tuningu na čištění filtru a ten mi tam začal povídat jak střídal sání za sání (myslim že ten krám s bráchou snad vlastní nebo co) a že to zkoušel a jediný co bylo fakt znát bylo tohle:
Obrázek

To co tam měl byl myslim B.M.C. nebo tak. Sou myslim třívrstvý a K&N a Green snad jen dvou. Je to uzavřený celý v karbonu a teplo se tam doopravdy nedostane. Je to taková lepší varianta twisteru, jenže narozdíl od twisteru je tam kolem toho filtru místo, takže mi to příjde trochu lepší.
Ovšem cena je vyšší a to zhruba kolem 9tis. Prej to za to ale stojí........

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 11:57 
Offline

Registrován: 18 lis 2004 20:12
Příspěvky: 6
Tak jedu do C.A.T se poradit. Uvidíme. Jen jestli nechválej ale jen své zboží-tj. co mají za pultem!???????Jsou totiž oficialním distrubotorem B.M.C !!
I tak ale díky!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 13:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2004 09:36
Příspěvky: 5230
Ja to vyresil takhle. Odstinil baterkou a kapotu rizl flexou a dodelal na ni strisku pro prime sani. Neco jde i pres svetlo a umelohmotnou trubici od druheho svetla. Prikladam 2x foto.

Obrázek

Obrázek

_________________
Live4Ride Syndicate


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 15:44 
Offline

Registrován: 01 lis 2004 18:23
Příspěvky: 6
Sly: Tak ten přívod čerstvýho vzduchu máš vyřešen úplně ideálně. 8)

_________________
Toyota Celica 2.0i turbo 4WD 204ps 275nm


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 16:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2004 09:36
Příspěvky: 5230
saus píše:
Sly: Tak ten přívod čerstvýho vzduchu máš vyřešen úplně ideálně. 8)

Jeste je primo pod kuzelem dalsi pruduch, ktery chyta vzduch zespod. takze to mam zvrchu pres kapotu, zespod od cesty a z praveho svetla primo a z leveho pomoci umelohmotne trubice. Od te doby co to takhle mam taha motor az do omezovace. Driv byla po 6800rpm dira. Motor rval, ale uz netahl. Tohle tomu asi dost pomohlo.

_________________
Live4Ride Syndicate


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 16:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 09:36
Příspěvky: 1514
Bydliště: Hamilton, Canada
to sly: premyslim o zamraceni kapoty a o sani, docela me zaujal ten tvuj nasavac......zeptam se, co tam mas za filtr? :? cena cca? diky...

_________________
Radši budu druhej než mrtvej!

Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 16:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2004 09:36
Příspěvky: 5230
StreetFighter píše:
to sly: premyslim o zamraceni kapoty a o sani, docela me zaujal ten tvuj nasavac......zeptam se, co tam mas za filtr? :? cena cca? diky...

Konus je R-Flow za 1250Kc, pokud si dobre vzpominam. Sezenes podobny neznackovy uz kolem 700Kc. Koleno je lestene a udelane na miru tak, aby byl konus odstinen od motoru baterkou a aby se nachazel v miste, kde je tencena kapota.

_________________
Live4Ride Syndicate


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 18:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2004 06:16
Příspěvky: 143
Bydliště: Plzeň
to ritchma:jo jo tohle je ono máš recht,ten twister s tím malým kuželem to je blbost možná je to tak do 1.4i ale já mam 2.016v),něco scháním ale ted je na to času dost,možná po essenu něco vyleze.mě je simpatickej pipercross ale vidim to na něco podobnýho.ale možná ten twister na ebay jsem ho číhal v krásný imitaci carbonu tuším za 40europěněz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2004 19:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 00:13
Příspěvky: 362
Bydliště: Ostrava
Ritchma píše:
No to se musí ještě odstínit a nějakym způsobem přivést vzdchu. Tudíž plechem nebo něčim odstínit a přivézt takovou tou trubkou ohebnou vzduch k filtru odněkud od nárazníku a bude to dobrý


jojo a my s Ritchmou tohle resime naporovym sanim :)

ps. ritchmo jak to vypada?

_________________
'05 Peugeot 206sw, 1.4HDi
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2004 20:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
takže jestli to co chválí v C.A.T. je tak dobrý jak říkal nebo neni netušim, ale říkám to tak jak mi bylo řečeno a určitě ti to řekne taky.

Ajsiku - prej čekaj až to příjde z Belgie, mrzí ho to, ale prej s tim nic nezmůže, jen čekat :cry:

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2004 20:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2004 09:03
Příspěvky: 659
Bydliště: Praha 9-Vinoř
u minulýho auta jsem se s tim moc nepatlal ->
http://bmw.zpevak.net/blau/b009.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b052.jpg
prostě přívod vzduchu přes svěltlo spolu s odstíněním tepla od motoru

nárust výkonu 3,3 koně

a takhle jsem to měl vyřešený u Fábie
http://home.tiscali.cz/dcfabia/images/F1_6.jpg
vevnitř tubusu kužel od KN

_________________
Shark Racing team


Naposledy upravil DC dne 21 lis 2004 20:39, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2004 20:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
DC píše:
u minulýho auta jsem se s tim moc nepatlal ->
http://bmw.zpevak.net/blau/b009.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b052.jpg
prostě přívod vzduchu přes svěltlo spolu s odstíněním tepla od motoru

nárust výkonu 3,3 koně


To si s tim byl hned na brzdě? Co to tam je to odstínění? To je zvláštní takový.

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2004 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2004 09:03
Příspěvky: 659
Bydliště: Praha 9-Vinoř
Ritchma píše:
DC píše:
u minulýho auta jsem se s tim moc nepatlal ->
http://bmw.zpevak.net/blau/b009.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b052.jpg
prostě přívod vzduchu přes svěltlo spolu s odstíněním tepla od motoru

nárust výkonu 3,3 koně


To si s tim byl hned na brzdě? Co to tam je to odstínění? To je zvláštní takový.


měření na brzdě bylo v rámci sázky s kámošem
http://bmw.zpevak.net/blau/b020.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b025.jpg
http://bmw.zpevak.net/blau/b026.jpg

odstínění bylo řešený molitanem a fungovalo skvěle :) filtr byl po běžný jízdě studenej

_________________
Shark Racing team


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2004 21:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
Tak to je slušný, ale s tím molitanem by to u mě asi neklaplo

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2004 21:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 kvě 2004 15:26
Příspěvky: 282
Bydliště: Praha/Káraný
ja to mam vyresene takhle :wink:

Obrázek
Obrázek

_________________
Opel Vectra C Caravan 2.0 DTI, BMW e36 325i Coupe, BMW e30 325i Cabrio


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2004 21:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2004 09:03
Příspěvky: 659
Bydliště: Praha 9-Vinoř
Ritchma píše:
Tak to je slušný, ale s tím molitanem by to u mě asi neklaplo


celej ten setup tam byl defacto jen kvuli sázce - chtěl jsem kámoše přesvědčit, že sportovní filtr bude lepší než origo

proto to bylo takové provizorní :)

nyní už na to ale kašlu a jedu pouze origo...

_________________
Shark Racing team


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2004 22:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 09:36
Příspěvky: 1514
Bydliště: Hamilton, Canada
super, diky SLYi za radu..... 8)

_________________
Radši budu druhej než mrtvej!

Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Kit sání
PříspěvekNapsal: 25 lis 2004 23:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2004 09:42
Příspěvky: 27
Bydliště: Bruntál
Ahoj, takže další zkušenost, měl jsem origo airbox+filtr, teď jsem se rozhoupal a objednal od KN kit57i konktrétně na moje autí, za ty prachy co ti budu povídat :lol: Šikovný český ručičky by si s tím určitě poradily za míň peněz, ale chtěl jsem mít něco, co bude pasovat, takže jsem výměnu zvládl včetně montážního návodu i s fotkama v pohodě a zatím jsem spokojený, autí vypadá, že si taky nestěžuje na nedostatek vzduchu...a jede :driver:

_________________
Seat Ibiza Cupra 2.0 - 16v - 165ps


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 25 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů