Poslední návštěva: 13 pro 2019 21:34 Právě je 13 pro 2019 21:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problem s palivem
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 16:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 kvě 2006 15:42
Příspěvky: 858
Bydliště: Brno
Kamarad ma problem s odladenim SX. Motor je kupovany v JPN a bezel korektne, k nam prisel jako holy motor bez turba a ECU. Hodim to i sem, kdyby se nekdo s necim podobnym setkal u jineho motoru. Nejak nas nenapada co by to mohlo zpusobovat. Predem diky za pripadnou pomoc ci napady.

Motor CA18DET (1.8 16v turbo)
kovany
vacky 270 s vetsim zdvihem 10.25
Turbo T28
walbro
Tlak benzinu je ok
vstriky puvodne 444 ze GTR, momentalne seriove
seriova AFM


Problem:
Motor chytne na neuveritelne bohatou smes (WB sonda ukazuje mene nez 9), za chodu proteka benzin z vyfuku ven za doprovodu husteho bileho dymu. Po 1 dni startovani je olej plnej benzinu. I pres takove mnozstvi paliva motor normalne chytne a bezi (chod neni tak jak ma byt, ale pali vsechny 4 valce) Dela to jak na seriovou jednotku se stage 2 chipem( puvodni seriovy motor na tuto jednotku prijel), tak s programovatelnou jednotkou AEM. Puvodne tam byly 444 vstriky z GTR, vymenili jsme je za seriove se kteryma to auto prijelo na starem motoru a zadna zmena, stale moc paliva. Pokud se v AEM pokousime ochudit smes v mape, motor chcipne, prestoze nespaleny benzin stale i po ochuzeni proteka skrz vyfuk ven.

_________________
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s palivem
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 17:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
bud jednotka nevi kolik má vzduchu nebo jsou špatně zadane prutoky vstřiku

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s palivem
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 17:31 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
jak vypadá tlak paliva?

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s palivem
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 17:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1518
jak na tom jsou svíčky? resp. vzdálenost elektrod ..podobnej problém jsme měl na coupe a po laborování (zvětšení vzdálenosti elektrod z 0.6 na 0.8) žádnej nespálenej benzín z vejfuku, žádný kouřový efekty a hlavně žádnej trhavej chod v nízkejch otáčkách... svíce Bosh Platinum FR5DP..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s palivem
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 11:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 kvě 2006 15:42
Příspěvky: 858
Bydliště: Brno
Dekuju za tipy, o vikendu mrknu na ty svice. Vstriky jsou v AEM nastavene dobre. Nejdivnejsi je ze motor ktery je totalne prechlastanej bezi.....seriovemu motoru staci troska benzinu navic, zalejou se svicky a nechytne. Tady to tece proudem a normalne startuje i bezi...nehorazne bohatej..ale bezi

_________________
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s palivem
PříspěvekNapsal: 12 úno 2010 05:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 09 srp 2014 11:31, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s palivem
PříspěvekNapsal: 12 úno 2010 10:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 23:55
Příspěvky: 1279
Bydliště: Olomouc
já tipuji že v klidu jsou ventily dosedlé (proto to nastartuje) a po roztočení díky vyššímu zdvihu nedovírají, ale je to jen tip

_________________
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s palivem
PříspěvekNapsal: 12 úno 2010 12:27 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
to by mohlo být.. co ten dým?

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s palivem
PříspěvekNapsal: 12 úno 2010 18:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 09 srp 2014 11:31, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s palivem
PříspěvekNapsal: 13 úno 2010 00:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 23:55
Příspěvky: 1279
Bydliště: Olomouc
jasně v podstatě s tebou ve všem souhlasím, jen mám pocit, že kromě změření kompresí už mirek všechno zkontroloval a prostě si myslím že lifters budou na doraz a ventily nebudou zcela těsnit i při startu, a sice nepředpokládám že by je tlak oleje natlakoval nějak extra, ale čistě teoreticky tam na volnoběh na studenej motor může být tlak oleje okolo 5 bar a tak si říkám, že by mohl tento tlak pomoci třeba jen jednu dvě desetinky, ale jak píšu je to jen tip, v podstatě je nejdůležitější změřit komprese

jinak tento typ motoru znám do detailů, a vím že v serii mají vačky zdvih 8,25, lifters mají maximální pohyb do 3mm, (můžu změřit přesně, mám jich na 100 kusů na dílně, a i v serii jsou tyto lifters trochu stlačené v okmžiku kdy nezdvihají ventil, a jelikož tam dal vačky se zdvihem 10,25, tak se domnívám že přišel o komprese, jelikož jsou ventily stále nepatrně otevřené

jen je tu ještě další problém proč je to tak bohaté, zda li to souvisí s vačkama a zdvihem či nikoliv

_________________
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s palivem
PříspěvekNapsal: 14 lis 2015 23:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Myslíte, že tímto změřím tlak paliva přes T-kus? Četl jsem, že někdo používá ty komunistické tlakoměry s hadičkou na pneu, tak mě napadlo zkusit toto. http://www.bmshop.eu/pneumeric-profesionalni-7-bar/


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů