Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Moderátor: Jardafox
Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
IQ stylingem nenahradis.
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
To je fakt, to toceni na parkovisti dokola vam jde stejne dobre uz 60let
R33 GTST Mspec2 '97
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
+1Mickael píše:To je fakt, to toceni na parkovisti dokola vam jde stejne dobre uz 60let
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Ale teprve až na východě tomu dali ty správné koule
https://www.youtube.com/watch?v=dGt0RnZcO88" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=dGt0RnZcO88" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
No asi zůstanu u sledování toho správného "originálu"
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Za dalsich 60 let to pujde stejne dobre mozna i vam .Mickael píše:To je fakt, to toceni na parkovisti dokola vam jde stejne dobre uz 60let
IQ stylingem nenahradis.
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Those are just suicide bombers on the way to work.Ultima píše:Ale teprve až na východě tomu dali ty správné koule
https://www.youtube.com/watch?v=dGt0RnZcO88" onclick="window.open(this.href);return false;
IQ stylingem nenahradis.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
uz si videl aj tu cast kde len handry litaju ... ??
https://www.youtube.com/watch?v=a7h84uyG3cs" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=a7h84uyG3cs" onclick="window.open(this.href);return false;
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Vědět že vždy dopadnou takto, tak jim snad i přispěju na autoJRD McLAREN píše:uz si videl aj tu cast kde len handry litaju ... ??
https://www.youtube.com/watch?v=a7h84uyG3cs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
jenže voni jsou nesmrtelní buh jim přece dá posrtnej život na kterej čekaj
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Já se zeptám takto...
Co dokázali američani a japonci(mimo agregátů Honda) ve Formuli 1?
Nic
Co dokázali američani a japonci(mimo agregátů Honda) ve Formuli 1?
Nic
Cléon & Fonte
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Sova: myslis v TÉ F1, kde se postavi x stejnych aut podle prisnych pravidel a pak se jezdi nudne do kolecka? jjjjjjjjjjjjjjo....
F1 je sport nesport a 100x radeji budu koukat na zavody aut v americe, nebo Japonsku.
PS: F1 BAR byla a stale je vyborna znacka
F1 je sport nesport a 100x radeji budu koukat na zavody aut v americe, nebo Japonsku.
PS: F1 BAR byla a stale je vyborna znacka
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
F1 je nyní relativně nudná, ale dříve tomu tak nebylo. Pořád je F1 špičkou technologie, vývoje.gizmi píše:Sova: myslis v TÉ F1, kde se postavi x stejnych aut podle prisnych pravidel a pak se jezdi nudne do kolecka? jjjjjjjjjjjjjjo....
F1 je sport nesport a 100x radeji budu koukat na zavody aut v americe, nebo Japonsku.
PS: F1 BAR byla a stale je vyborna znacka
Zajímalo by mě v kterých závodech se proti sobě staví ne-stejná auta?
F1 Bar? Co to mělo společnýho s amerikou mimo toho že se to jmenovalo po tabákovým koncernu? Neměli žádný úspěchy...
Jedinej úspěch japonců je Honda motor v šasi McLaren v 90 letech
Toyota? Asi neexistoval nikdy v dějinách F1 tým s tak obrovským rozpočtem a podporou, a s tak mizernými výsledky...
Cléon & Fonte
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
To je jako považovat za zakladatele driftu naše plochodrážníky
https://www.youtube.com/watch?v=D0pW1dNn2Uw" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=D0pW1dNn2Uw" onclick="window.open(this.href);return false;
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Tva otazka ma naprosto ten samy smysl, jako se ptat co Cesi dokazali v NASCAR. Nic.Sova píše:Já se zeptám takto...
Co dokázali američani a japonci(mimo agregátů Honda) ve Formuli 1?
Nic
Cesi se NASCAR nezabyvaji. Stejne tak, Americani se nezabyvaji Formuli 1 a treba Japonci se nezabyvaji tractor pulling. Jednoduse proto, ze se jedna o rozdilne kultury s rozdilnym zajmem o rozdilne formy motorsportu. Stejny duvod, proc rozdilne zeme mluvi rozdilnymi jazyky anebo maji rozdilne narodni jidla. Je na tom neco udivujiciho anebo nelogickeho?
Za Japonce mluvit nemohu, ale proc se Americani nezabyvaji Formuli 1 anebo treba rally racing (na stejne urovni jako mnohe Evropske zeme) ti mohu na pozadani vysvetlit.
BTW, muj originalni prispevek byl samozrejme myslen pouze coby vtip. S auty se samozrejme blblo a delaly vsemozne (at uz rizene anebo nerizene) smyky vsude a od nepameti - at uz pro zabavu anebo pri vsemoznych formach motorsportu (od rally v Evrope az po hlinene okruhove drahy v USA) coby soucast jezdeckeho stylu, ale teprve Japonci tomu dali jmeno a udelali z toho aktivitu a take konkurecni disciplinu ukazky ridicskeho umeni.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Motorcycloveho driftu anebo coby soucast stunt riding asi ano .leon4x4 píše:To je jako považovat za zakladatele driftu naše plochodrážníky
https://www.youtube.com/watch?v=D0pW1dNn2Uw" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=O_BDZakAZrc" onclick="window.open(this.href);return false;
IQ stylingem nenahradis.
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Nicméně vyjímky se najdou. Enge, Andretti (Nascar i F1)Taboo píše:Tva otazka ma naprosto ten samy smysl, jako se ptat co Cesi dokazali v NASCAR. Nic.Sova píše:Já se zeptám takto...
Co dokázali američani a japonci(mimo agregátů Honda) ve Formuli 1?
Nic
Cesi se NASCAR nezabyvaji. Stejne tak, Americani se nezabyvaji Formuli 1 a treba Japonci se nezabyvaji tractor pulling. Jednoduse proto, ze se jedna o rozdilne kultury s rozdilnym zajmem o rozdilne formy motorsportu. Stejny duvod, proc rozdilne zeme mluvi rozdilnymi jazyky anebo maji rozdilne narodni jidla. Je na tom neco udivujiciho anebo nelogickeho?
Za Japonce mluvit nemohu, ale proc se Americani nezabyvaji Formuli 1 anebo treba rally racing (na stejne urovni jako mnohe Evropske zeme) ti mohu na pozadani vysvetlit.
BTW, muj originalni prispevek byl samozrejme myslen pouze coby vtip. S auty se samozrejme blblo a delaly vsemozne (at uz rizene anebo nerizene) smyky vsude a od nepameti - at uz pro zabavu anebo pri vsemoznych formach motorsportu (od rally v Evrope az po hlinene okruhove drahy v USA) coby soucast jezdeckeho stylu, ale teprve Japonci tomu dali jmeno a udelali z toho aktivitu a take konkurecni disciplinu ukazky ridicskeho umeni.
Formule 1 se jezdí v Texasu, Austin. F1 se jezdila ve staré cihelně. Jezdilo se někdy Indy v Evropě? V USA se úspěšně prodávají VW, AUDI, Porsche, Ferrari, Lambo, Dříve Alfa Romeo
Samozřejmě i MB a BMW...
Prodaval se tam i blbej Renault
Třeba Renault 5 LeCar bylo relativně kultovní autíčko. I Lotus byl úspěšný v USA.
Co úspěšnýho, kultovního nabídly USA Evropě, co tu hojně prodávaly? Corvette, Mustang, možná Viper Camaro...
To jsou čtyři auta
Amíci mají McDonalds...udělali s ním díru do světa, miliardy...
Proč neudělali díru do světa v Evropě s Oldsmobilem, Plymouthem, Chryslerem, Cadillacem Chevroletem? Ti posledně jmenovaní...jsou to takové luxusní Dacie vyšší střední třídy...sem tam krach, sem tam přeznáčkované Daewoo.
Trošku ubohé na zemi, ktera přes 200 let nezažila válku, měla ve výzbroji SR-71 Blackbird, byly na měsíci a nyní lítají s 6 gen Raptory, nemyslíš?
Cléon & Fonte
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Ja nejak nerozumim tvemu "argumentu" (nejspis proto, ze nedava zadny smysl). V USA je o Formuli 1 maly zajem a proto US vyrobci do Formula 1 neinvestuji. Stejne tak Porsche, BMW anebo Ferrari neinvestuji do Top Fuel dragsteru anebo NASCAR, protoze tyto discipliny nejsou jednoduse tak popularni zase v Evrope.Sova píše:Trošku ubohé na zemi, ktera přes 200 let nezažila válku, měla ve výzbroji SR-71 Blackbird, byly na měsíci a nyní lítají s 6 gen Raptory, nemyslíš?
Stejne tak se Formula 1 nezucastnuje Skoda a take se neprodava v USA. Znamena to, ze Ceska Republika je "uboha"? V Evrope se treba dobre prodava Ford, v USA zase treba Ceske strelne zbrane. Proc by rozdilne zeme a rozdilne kultury mely mit ten samy zajem o rozdilne produkty anebo sporty?
Ja skutecne nevim o co ti jde...
IQ stylingem nenahradis.
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Asi o nicTaboo píše:Ja skutecne nevim o co ti jde...
Přeju hezký večer
Cléon & Fonte
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Stejne tak .Sova píše:Přeju hezký večer
Jeste doplnim zduvodneni proc treba Formula 1 anebo rally racing nejsou tak popularni v USA jako treba v Evrope. Americani maji radi sporty, kde mohou z tribun sledovat cely jejich prubeh v kteremkoliv jejich miste - ne jen v jednom z jejich useku. My radi sedime na prdeli, zereme hotdogy a nalivame se pivem zatimco mame prehled o cele hre, zapasu anebo zavodu. Proto mame radi ovaly a kratsi prehledne trate (radeji nez treba "z bodu A do bodu B" zavody), kde se mame porad na neco divat (v porovnani s cekanim na prujezd dalsiho auta). My se proste radeji divame na jedno auto projizdejici 20 zatacek, nez na 20 aut prijizdejici jednou za cas tu samou zatacku. My proste vyzadujeme byt baveni porad, ne jen jednou za kolo. To je vse.
IQ stylingem nenahradis.
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
dobrý, ale indy formula šampionát tak nefunguje ne?Taboo píše:Stejne tak .Sova píše:Přeju hezký večer
Jeste doplnim zduvodneni proc treba Formula 1 anebo rally racing nejsou tak popularni v USA jako treba v Evrope. Americani maji radi sporty, kde mohou z tribun sledovat cely jejich prubeh v kteremkoliv jejich miste - ne jen v jednom z jejich useku. My radi sedime na prdeli, zereme hotdogy a nalivame se pivem zatimco mame prehled o cele hre, zapasu anebo zavodu. Proto mame radi ovaly a kratsi prehledne trate (radeji nez treba "z bodu A do bodu B" zavody), kde se mame porad na neco divat (v porovnani s cekanim na prujezd dalsiho auta). My se proste radeji divame na jedno auto projizdejici 20 zatacek, nez na 20 aut prijizdejici jednou za cas tu samou zatacku. My proste vyzadujeme byt baveni porad, ne jen jednou za kolo. To je vse.
Cléon & Fonte
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Ja se o IndyCar racing (anebo Formula 1) skutecne nijak nezajimam, ale verim, ze vetsina jejich zavodu se v USA odehrava na ovalovych drahach delky pod 4 km a road courses. Nejake Euro-style street circuits tam budou nejspis take. Ja bych rekl, ze jednim z nejvetsich rozdilu mezi USA a Evropou (v oblasti zavodu) je fakt, ze v USA ma svou vlastni zavodni drahu doslova kazda vetsi vesnice. Vetsinou se jedna o hlineny oval umisteny v prostorach jejich "fairgrounds" ( = verejny pozemek urceny k mistnim oslavam, vsemoznym vystavam, velkym verejnym akcim, srazum, etc.), kde doslova kazdy vikend "driftuji" mistni hrdinove s jejich vozy postavenymi v jejich vlastnich soukromych garazich a sponzorovanymi mistnimi podniky. Tady je priklad od nas z Des Moines - https://www.youtube.com/watch?v=eEturpo0dRw" onclick="window.open(this.href);return false; , ale to same se deje kazdy vikend v kazde vetsi vesnici. Z toho videa se da take porozumet proc se mnozi Americane divaji na Japonsky "vynalez" driftovani trochu s usmevem (jako znovuvynalezeni kola), nejspis podobne jako treba hokejiste na nejake krasobruslarske prvky. Pro nas to je proste jen soucast jezdeckeho stylu pouzivaneho uz od nepameti (a to samozrejme ne jen v USA), ale nikdy nas nenapadlo z toho udelat samostatnou disciplinu.Sova píše:dobrý, ale indy formula šampionát tak nefunguje ne?
USA se proste zda mit vice zavodnich drah k zavodeni primo postavenych a urcenych, zatimco v Evrope prevazuji zavody na docasne uzavrenych verejnych silnicich a cestach, coz bude dano nejspis rozdilnou hodnotou zemedelske zeme (pozemku) a koncentraci obyvatel (kde Evropa se snazi vyuzit svou zemi k necemu uzitecnejsimu, nez jen k zavodeni, treba zemedelstvi anebo vybudovani obytnych ctvrti. Z meho pohledu Evropa proste nema moc zeme na rozdavani a proto ma pro ni jine potreby a vyuziti.). Proste rozdilne kultury dane rozdilnymi mistnimi podminkami.
IQ stylingem nenahradis.
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Taboo, nezdá se ti, že třeba kdysi takový Tripolis, staré Brno, Targa Florio apod. z hlediska náročnosti, konzistence řidičského umu, vytrvalosti, koncentrace, že tyto závody měly v sobě víc duše...že ti jezdci byli větší řidičské formáty než dnešní kroužení ve F1 a potažmo i ty americké závody na oválu? Jistě pro diváka atraktivnější US styl závodění..vše vidí, je stále v obraze....
...ale to že jezdí furt dokola a stále vidím lídra závodu(i když se mění mezi sebou a bojují)...že to vyváží ten pocit, když víš že někdo jede 30 kilometrů trať s všemožným převýšením, zatáčkami, změnou povrchu...?
Ty víš že Pepa třeba odstartoval první ale po 15 minutách vidíš projíždět Frantu kterej startoval jako 4tej a ten mu dává minutu, dvě +?
Není to víc vzrušující? To očekávání co bude?
Trošku sem odbočil...a je to vlastně mimo...mě to chybí....mít tak Martýho s DeLoreánem...
https://www.youtube.com/watch?v=x9O1ww4ZmLI
...ale to že jezdí furt dokola a stále vidím lídra závodu(i když se mění mezi sebou a bojují)...že to vyváží ten pocit, když víš že někdo jede 30 kilometrů trať s všemožným převýšením, zatáčkami, změnou povrchu...?
Ty víš že Pepa třeba odstartoval první ale po 15 minutách vidíš projíždět Frantu kterej startoval jako 4tej a ten mu dává minutu, dvě +?
Není to víc vzrušující? To očekávání co bude?
Trošku sem odbočil...a je to vlastně mimo...mě to chybí....mít tak Martýho s DeLoreánem...
https://www.youtube.com/watch?v=x9O1ww4ZmLI
Cléon & Fonte
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
https://www.youtube.com/watch?v=aasdAaujgs8
Jinak naštěstí se pořád jezdí zajímavé věci. Třeba Pikes peak.
Jinak naštěstí se pořád jezdí zajímavé věci. Třeba Pikes peak.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
No a ja bych to s dovolenim ukoncil dokoncenim Sovovi myslenky,ze americký auta ( promin Corvette) jsou proste na hovno
R33 GTST Mspec2 '97
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Mno chybí mě tam barákyBeaver píše:https://www.youtube.com/watch?v=aasdAaujgs8
https://www.youtube.com/watch?v=I_6ZLOEKA_s
Protože když nejde o život, jde o hovno
R.I.P Bernd
Cléon & Fonte
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Bosonohama takhle projet je teďka problém co tam udělali ostrůvkySova píše:Mno chybí mě tam baráky
https://www.youtube.com/watch?v=I_6ZLOEKA_s
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
Luń-Class Ekranoplan rejsink ?Beaver píše:Bosonohama takhle projet je teďka problém co tam udělali ostrůvkySova píše:Mno chybí mě tam baráky
https://www.youtube.com/watch?v=I_6ZLOEKA_s
https://www.youtube.com/watch?v=-6CzgTenTnM
Cléon & Fonte
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
To řeší můj problém jen částečně, od hráze bych stejně musel zas po zemi
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Na co Japonci prisli 40 let pozdeji...
ptát se proč neprorazila americká žravá auta v Evropě - to je masakr
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka