turbo vzadu

Tuningová scéna v Jihlavě a okolí
mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

turbo vzadu

Příspěvek od mikey »

zde odkaz ..celkem zajimave ..
http://www.300zx.co.uk/forum/showthread ... rbo&page=5" onclick="window.open(this.href);return false;
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .

Uživatelský avatar
Piwko
Příspěvky: 200
Registrován: 11 srp 2008 09:24
Bydliště: Břevniště, Liberecký, Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Piwko »

You are not logged in or you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Nuda

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od mikey »

omlouvam se tak zde
http://www.ststurbo.com/bolt_on_turbo_systems" onclick="window.open(this.href);return false;
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .

Mr_xx
Příspěvky: 992
Registrován: 26 kvě 2005 16:05
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Mr_xx »

Zajímavé, ale možna mín učinne než klasika... ne ? Nevidim v tom vyhodu, ani nic noveho :P

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

Mr_xx píše:Zajímavé, ale možna mín učinne než klasika... ne ? Nevidim v tom vyhodu, ani nic noveho :P
tak nějak a to bude mět akorát 3x větší turbodíru, než to na tlakuje ty metry trubek k motoru
TRANSAXLE

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od blázen »

turbo využívá tepelnou energii, takže ta efektivita bude asi o dooost horší vzadu
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od mikey »

vzhledem k tomu ze o tom prd vite a nejely ste v tom tak vase pripomnky beru .. ale ...n/a 300zx standart 220 ps po oturbeni 350 plus ..a jede to jako vino .. a takovej aut je dost .. jednoduchej pristup k turbu atd..
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od blázen »

mikey píše:vzhledem k tomu ze o tom prd vite a nejely ste v tom tak vase pripomnky beru .. ale ...n/a 300zx standart 220 ps po oturbeni 350 plus ..a jede to jako vino .. a takovej aut je dost .. jednoduchej pristup k turbu atd..
to je možné.. ale víme,že kdyby to turbo bylo u motoru, bylo by třeba 400hp a podstatně dřív

ale víme o tom prt..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Karel84
Příspěvky: 587
Registrován: 17 kvě 2005 19:29
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Karel84 »

me to prijde zajimavy kdyz se jedna o oturbeni atnosferyckych motoru ......... za zkousku by to urcite stalo :D
Ford Escort 1.6i nyni uz RS2000 ==> ?? RS2300?? :-)
www.zevlouni.cz

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

blázen píše:
mikey píše:vzhledem k tomu ze o tom prd vite a nejely ste v tom tak vase pripomnky beru .. ale ...n/a 300zx standart 220 ps po oturbeni 350 plus ..a jede to jako vino .. a takovej aut je dost .. jednoduchej pristup k turbu atd..
to je možné.. ale víme,že kdyby to turbo bylo u motoru, bylo by třeba 400hp a podstatně dřív

ale víme o tom prt..


správně 8)
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
Karel84
Příspěvky: 587
Registrován: 17 kvě 2005 19:29
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Karel84 »

Tak kdo se toho nebude bat a vyzkousi to ?? :-)
Ford Escort 1.6i nyni uz RS2000 ==> ?? RS2300?? :-)
www.zevlouni.cz

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od mikey »

Karel84 píše:Tak kdo se toho nebude bat a vyzkousi to ?? :-)
no to mi rekni ty...
hlavne u teto aplikace jde predevsim o to ye muyes turbit n/a bez vetsich potizi ..
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .

Uživatelský avatar
Karel84
Příspěvky: 587
Registrován: 17 kvě 2005 19:29
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Karel84 »

no ja mam brouka v hlave ....ale stejne mamam turbo ...... a i ten externi westgate se mi libi...ale zatim by stacilo nejaky jety turbo bez externiho westgate :D
Ford Escort 1.6i nyni uz RS2000 ==> ?? RS2300?? :-)
www.zevlouni.cz

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

mno já turbo mám, a zkoušet to nebudu, podle mě to je blbost :D ale nikomu nehodlám vštěpovat svůj názor a zase nadruhou stranu rozousit to jde jen tím že se porovnají výkonu s turbemn u motoru a vzadu

poříd si turbo z A6 to má naklápění lopatek a samozřejmě nemá wastgate, vřele doporučuju(ale na diesly :D :) )

tlačím s ním 1,5 bar a při 1500 ot mám už 0,3 bar spek
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
Yurii
Příspěvky: 687
Registrován: 28 kvě 2007 14:43
Bydliště: Praha 2

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Yurii »

Už jsme o tom slyšel, ale vzhledem k tomu, jak dlouhý by u obyčejnýho auta byly trubky do sání a že vzduch je stlačitelnej, tak to musí trpět obrovskym turbo lagem... zas na druhou stranu bude vzduch co jde do sání o hodně chladnější... no nevím, každopádně na naše silnice to je hooodně nepraktický místo pro umístění čehokoli jinýho než gumový krysy :lol:
Pětka f kombajnu

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

mno a co když to auto má motor vzadu??? :? :? :?
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
Yurii
Příspěvky: 687
Registrován: 28 kvě 2007 14:43
Bydliště: Praha 2

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Yurii »

No když motor vzadu tak i turbo vzadu :) Ale aplikace tohohle kitu byly vsechny na autech s motorem vpredu.
Pětka f kombajnu

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

mno a nebo by se u auta s motorem v předu mohlo to turbo dát do předu a výfuk by byl taky ve předu, to už by šlo, ne?? :lol:
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od FubuTomas »

Nejlip vyresenej vyfuk :lol:

K tomu turbu vzadu:si myslim,ze se ti to turbo stejne ohreje jako prase i kdyz je vzadu,sice ne tolik jako u motoru,ale to se da resit i jinak,dat ho nekam kde proudi vic vzduchu,nebo k nemu ten vzduch privest,aby se lip chladilo... ale to si myslim ja,tak me nesezerte :lol:
Přílohy
155.jpg
155.jpg (63.1 KiB) Zobrazeno 8211 x
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

hele nemáš po ruce starou hardynu z calibry???? docela by mě zajímalo jestli by mi nepasovala a hlvně jestli nová stojí taky cca 3000kč :D
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od FubuTomas »

ha co????
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od blázen »

FubuTomas píše:ha co????
Fyzika říká,že to je Kokotina,ale dejte si turbo klid ě až na přívěsný vozík
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

FubuTomas píše:ha co????

jak tam máš foto svej rozebraný calibry a jak tam máš dozvodovku s hurdyho spojkou tak se ptám jestli nemáš nějakou starou, že bych jí poměřil se svou na kardanu
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od FubuTomas »

Jo taaaaaak,tak to bohuzel nemam,budu rozprodavat potom asi komplet 4x4,protoze Turbovka ma jinou
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Beaver »

Jen tak na okraj, turbo vzadu se pouziva hlavne u motoru s poradnym objemem, tam ta turbodira neni takovej problem. Efektivita ale samozrejme nikdy nebude tak dobra jako kdyz je turbo hned u motoru.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

Beaver píše:Jen tak na okraj, turbo vzadu se pouziva hlavne u motoru s poradnym objemem, tam ta turbodira neni takovej problem. Efektivita ale samozrejme nikdy nebude tak dobra jako kdyz je turbo hned u motoru.

jako stejně to je nesmysl, pokud mám velkej objem tak použiju dvě turba a je po problémech :D
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Ilegaltuner »

ja to tet viděl na srazu mustangu byl tam jeden co mněl pry 850ps a mněl dva turba v zadním narazníku :D
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Beaver »

Milo75 píše:
Beaver píše:Jen tak na okraj, turbo vzadu se pouziva hlavne u motoru s poradnym objemem, tam ta turbodira neni takovej problem. Efektivita ale samozrejme nikdy nebude tak dobra jako kdyz je turbo hned u motoru.

jako stejně to je nesmysl, pokud mám velkej objem tak použiju dvě turba a je po problémech :D
Pokud na ne najdes misto a bude se ti chtit s tim drbat tak prosim. Dve turba se vetsinou davaji bud na V motory a nebo na radove sestivalce, ale proste nez tam ruzne kroutit vedeni vzduchu, mazani, vyfuk atd. tak muze byt jednodussi to turbo umistit dozadu, kde odpadne nejaky reseni slozityho vyfuku (sice pro zmenu tahnes zpatky turbku sani, ale usetris tim zaroven na intercooleru). Pokud by ses svezl v nejakym 4litrovym aute, tak bys vedel, ze tam proste ten zatah je z principu diky objemu a to jedno turbo to vhodne doplni. Mimo jine, dve turba jsou dvakrat drazsi.

Kontrolni otazky pro tebe:
1. kolik jsi ridil aut s turbobenzinem ?
2. kolik jsi ridil aut s biturbem ?
3. kolik jsi ridil velkoobjemovych atmosferaku ?
4. kolik motoru jsi oturbil ?
:wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

Pokud na ne najdes misto a bude se ti chtit s tim drbat tak prosim. Dve turba se vetsinou davaji bud na V motory a nebo na radove sestivalce, ale proste nez tam ruzne kroutit vedeni vzduchu, mazani, vyfuk atd. tak muze byt jednodussi to turbo umistit dozadu, kde odpadne nejaky reseni slozityho vyfuku (sice pro zmenu tahnes zpatky turbku sani, ale usetris tim zaroven na intercooleru). Pokud by ses svezl v nejakym 4litrovym aute, tak bys vedel, ze tam proste ten zatah je z principu diky objemu a to jedno turbo to vhodne doplni. Mimo jine, dve turba jsou dvakrat drazsi.

Kontrolni otazky pro tebe:
1. kolik jsi ridil aut s turbobenzinem ?
2. kolik jsi ridil aut s biturbem ?
3. kolik jsi ridil velkoobjemovych atmosferaku ?
4. kolik motoru jsi oturbil ?
:wink:[/quote]

njn ale vem si jak dlouhý trubky mazání povedeš k turbům :D
jinak 4 válce mají taky bi-turba a dokonce i v serii vem si třeba peugeota 607 2,2 HDI 8)

ODPOVĚDI:
1. ani jedno, ale řekl bych že od turbo dieslu se to moc neliší- jen max otáčkama
2. taktéž ani jedno, ale řekl bych že bych možná ani rozdíl nepoznal mezi singl a dabl turbo
3.několik- mám 3,0V6 200hp
4.myslíš jako na amosférák dát turbo?? nebo jen záměna turb?? na atmosférák dávat tubo je moc pracný takže se tím nezabývám, ohledně zástaveb jiných turb, mám zkušenosti větší, ku příkladu na mém 2,4TD jsem namontoval turbo z A6 ted začíná turbo tlačit od 1500ot a max tlak je prozatím 1,5bar- s původním seriovým turbem jsem dosáhl tlaku 1,7bar, pak se rozpadlo :D
momentálně přecházím z TD 2400ccm 150hp + na mTDi 2800 ccm z kterého bych chtěl vytáhnout 200hp
mám raději diesly protože u takového TD ti stačí základní nářadí a za hodinu času máš hned o 40% větší výkon


každopádně turbo vzadu mi je prosti srsti stejně jako předohraby

ale i tak nemá cenu o tom polemizovat, pokud se nevemou dvě stejná auta a na jedno se dá turbo k motoru a na druhé dozadu, že??? 8)
insaneskylineengine.gif
insaneskylineengine.gif (233.57 KiB) Zobrazeno 8089 x
TRANSAXLE

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

dyž se člověk nad tím zamyslí, tak turbo vzadu může mět jedinou výhodu a to, že není tolik tepelně namáháno a když vemu v potaz, že musí dotlačit vzduch až do předu, tak se ten vzduch perfektně schladí, takže ho do motoru nacpu víc a kdyby se jednalo o auto nějaké vysokootáčkové auto, které i po přeřazení nestrácí skoro nic z otáček motoru tak by nevadila ani turbodíra
turbo 4.JPG
turbo 4.JPG (222.93 KiB) Zobrazeno 8084 x
TRANSAXLE

Odpovědět

Zpět na „Jihlava“