AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od JRD McLAREN »

Takze jedna otazocka skor na alfistou a fiatistov a "ostatnych talianov" ... :mrgreen:

Uspesne sa mi podarilo zohnat druhu hlavu na moje GTV V6 2.0T
a aj tato hlava ma opotrebenu vacku na 3. vyfukovom ventile,
ciastocne aj na 2. vyfukovom ventile,
a aj napriek malemu najazdu je karbon z oleja vsede naokolo.

Fotky predchadzajuceho incidentu su tu: http://195.28.90.62/dohc/argtv/
Obrázek


To, nad cim uvazujem, je uprava mazania ventiloveho mechanizmu.
V hlave som nasiel "iba jednu dierku" sluziacu na ostek olejom.

Moj napad je ale, pripojit na tento vyvod oleja rampu, s prislusnymi "tryskami" povedmze 0.6mm
a umiestnit ju nad vacku, voditka a prislusne pomocne ventilove vahadla.

Viete niekto o niecom podobnom, "uz hotovom" .. ??
prip. existuje neake aftermarket ci priamo fabricke riesenie pre lepsie mazanie vackoveho hriadela ..??

....Grazie! ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od Libor12 »

2zz-ge má ve ventilovem viku sprchu na vačky.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od JRD McLAREN »

BMW tiez ..
..

to ale stale neriesi moj problem .. :|
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
pufko
Příspěvky: 719
Registrován: 24 pro 2009 23:17

Re: AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od pufko »

Asi by som ako prvé riešil prečo je tam všade karbon aj pri nízkon nájazde a kedže si písal že to je problém každého motora (si tuším písal že je problém zohnať zadnú hlavu) tak sa asi nejedná o zanedbanú údržbu.
Predpokladám že predná hlava je vždy OK a tak isto predpokladám že mazanie hláv je vyriešené rovnako

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od JRD McLAREN »

..ano vyriesene rovnako ... rovnako zle ..

to preco je vsade plno karobnu, ma na svedomi "samotne auto" ..
a samotna "sorta majitelov" , ktora taketo auta vlastnila ..
"levny sportak" = minimalna udrzba

cest vynimkam...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od Juraj »

na mazání u toho motoru vubec nesahej... je dokonalejsi nez ma spousta motoru dnes (napr. zalite ocelove mazaci kanaly v Al bloku motoru... to jak vypada je jen vina udrzby... vse rozeber, vycisti, vylouhuj, nech navarit a nabrousit vacky ci kup cat cams a sloz to ;-) pokud se chces honit za vykonem dej tam 3.0 hlavy a prevrtej na 93mm vrtani (vysledny objem 2,6l) :-) howk!
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od JRD McLAREN »

...taaakze vravis, ze sprcha tym vackam a voditkam nepomoze ..??

co sa vaciek tyka, tak cat cams nejsu o moc drahsie, nez nove seriove ..
takze tato moznost tu stale je..

co sa motoru ako ceku tyka, tak je kupena cela sada tesneni,
a je vlane ho rozobrat do srubku, vyzistit a zlozit..
cerveny silikon je fakt vsade..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od Beaver »

Nevěřím, že by přidání ostřiků jednotlivých vaček bylo vysloveně na škodu. Tím to mazání vršku jde těžko zhoršit. Problém spíš může být ten, že pokud má ten problém motor s nadměrnou tvorbou karbonu (např. kvůli teplotám), bál bych se pak zakarbonování těch samotných trysek...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od Juraj »

ano mohlo vy to vyt na skodu... vite prd jake prumery kanalu tam jsou do hlavy a jakou by to melo vliv na ztratovost a pokles tlaku.. proste nic takoveho nedelej!!! ten motor ma jedinej problem a tou je vzdy uzivatel.. delal jsem TBcka, 2,5 i 3,0 12V a neni s nima nikde problem. nezasiraji se a uvnitr jsou ciste jako venku!!! je to jen o olejich, intervalech a vyuziti vozu (pokud budes hrkat na studenej olej 5km do prace a domu asi tezko to bude nekdy vypadat jinak i s nejakou sprchou vacek.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od JRD McLAREN »

..ano to mi je jasne...

..prave zato som polozil .. "dotaz"

Takze, kupim nove vacky, dvihatka, doladim sprevne vole na vyf. ventiloch ...
... (a budem dufat) ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od Juraj »

presne tak... pak bude delat radost... a rovnou mrkni na turbo... a samozdrejme gufea ventilu jsou zaklad (nalepit na loctite)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Hondzik
Příspěvky: 561
Registrován: 03 úno 2006 23:30
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od Hondzik »

Juraj má pravdu, tohle není chyba motoru ale uživatele. Málokdo u 12v kontroluje a seřizuje ventil vůle , o použitém oleji a jeho intervalu je to stále ta samá písnička.
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od Juraj »

Ano... ten motor ma interval serizovani vuli vyfukovych ventilu kazdych 20tis. km... to NIKDO nikdy nedelal :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od JRD McLAREN »

sak to som zistil ...
ked to mam teraz rozobrate... :mrgreen:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: AflaRomeo GTV - Uprava mazania v hlavach 2.0T V6

Příspěvek od JRD McLAREN »

tak az dnes som sa dostal k tomu, ze som tie hlavy rozhadzal ...
teda konkretne "tu novu" ...
a vypada to takto:

Obrázek

Obrázek

stale na to nemam sahat ..ano ..
lebo to mazanie tych dvihatok a tycky mi teraz po rozobrati stale pride nedostatocne ..
..
alebo je to teda poddimenzovane co sa tyka stycnych ploch ... :roll:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“