Ahoj, trošku mi pokulhavá auto na plný plyn, turba tahá dobře ale sem tam jak kdyby na 50% je to asi sekunda, ale jede to trošku cukaně.
Bývalý mechanik mi říkal že stačí seštelovat Banku turba a druhý mechanik že je SW v řidicí jednotce. Softwarem to není, takže jsem přišel o 1500 za hodinku času (Nějákej pan Vítek v Náchodě, takže na chip jinam ). Nevíte o někom, nejlepe servis, ať mám od toho i papír kdo tohle dělá ?? Jezdím trasy Karviná Hradec Kralové, takže to mám celkem široký, kam můžu dojet.
V autorizáku mi řekli, že na O1 nemají přislušné parametry a tabulky, jak to má být nastavené, tím pádem mi to neudělají.... Vím že to chce napíchnout na diagnostiku a točit pak nějákou matkou do správné polohy.... Za veškeré informace děkuji
Štelovaní baňky turba O1 RS
Moderátor: Idaho
Re: Štelovaní baňky turba O1 RS
Na to ani parametry neseženeš. Jak jsem Ti psal na OC, actuator se nastavuje při úpravách. Pokud už je za zenitem, mění se. Nevím o nikom, kdo by to přenastavoval.
Co vše se dělalo za servis? Za cukáním totiž většinou bývají svíčky, cívky, N75, lambda, váha, čerpadlo atd. Když naloguješ turbo, kolísá tlak?
Co vše se dělalo za servis? Za cukáním totiž většinou bývají svíčky, cívky, N75, lambda, váha, čerpadlo atd. Když naloguješ turbo, kolísá tlak?
Re: Štelovaní baňky turba O1 RS
"sem tam jak kdyby" nezní úplně jako věc k seřízení, protože blbě seřízená regulace bude mít spíš sklon kurvit to stabilně. Úplně klidně to může být mechanický problém, kdy se to zadírá a wastegate není občas pořádně dovřená, podle toho jak to zrovna vibruje, jaká je teplota a nebo postavení hvězd
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Štelovaní baňky turba O1 RS
..a to este moze byt chyba aj na tom druhom kurviktu ...
.. m mm m mm....
BLOW OFF ci jak sa to volaaaaaa...
(a sa teda bavime o benzinovej 1.8T)
.. m mm m mm....
BLOW OFF ci jak sa to volaaaaaa...
(a sa teda bavime o benzinovej 1.8T)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Štelovaní baňky turba O1 RS
Pokud je tam ještě původní DV, je to velice pravděpodobné. Jediný držák mezi originálními DV je revize N, ale ten v RS nebyl tak častý. Dá se laicky otestovat. Vyndej ho, zamáčkni zespodu pístek, pak na vrchu ucpi otvor pro podtlak a pístek by měl držet (lehce spadne, ale nesmí spadnout úplně).