Poslední návštěva: 23 zář 2018 23:40 Právě je 23 zář 2018 23:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 09:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3941
bola na tom aute niekedy menena ta klapka ..??
..
mas tam verziu z lankom .. alebo uz bez lanka ..??

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 12:48 
Offline

Registrován: 21 pro 2011 17:51
Příspěvky: 21
byla asi 3x elektrická.....

BTW. klapa by dělala problémy i při jízdě ne ?
co mi psali z tdichip.cz:
Maji chybu ve fabrickym softu a hazi to chyb.....
Je to tim, jedine poslat jednotku.
Resim to pomerne casto.
moje otázka- Není třeba k chipu celé auto?
ano je to lepsi, ale upravujeme i zaslane jednotky, ne ve vsech pripadech je zkratka mozne auto dostat k nam


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 12:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3941
no ono je v original VWAG diagnostike v "riadenych funkciach" moznost
prisposobenia skrtiacej klapky pri vymene ... za novu ...

to ale nevie prebehnut korektne, pokial mas napr. zle cidlo teploty chadiacej kvapaliny,
alebo lambda sonda uz nieje uplne dobra, pripadne ecu detekuje misfire.
(tie podmienky su vypisane v navode)

a ano, bola na to softwareova oprava do ecu, kde bol zmeneny cely ten proces nastavenia volnobehu.
(tak ako kedysi daaaavno pre fel mpi)

V dnesnej dobe, asi staci pri tychto starych 1.8T fakt zaslat len jednotku ...
kor, ked si nerobil ziadne upravy na voze,
(proste je v sw trochu zdvuhnuty plniaci tlak, adekvatne upravena davka paliva)
jedine co nebudes vediet a vidiet, je vykon pred a po uprave...
..
takze je to na tebe ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 15 bře 2018 00:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2967
Bydliště: Havířov
Prostě ti tím říkají, že ti tam za hodinu práce nalijou nějaký univerzální soft a pošlou ti to zpátky. Takových firem je dneska hodně. Když tvůj problém nevyřeší, tak ti pak řeknou, že to je záležitost hardwaru, že jednotka už je v pořádku a Chip je top, a ty se starej :D

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 15 bře 2018 19:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2094
Bydliště: Středočeský kraj
Pokud se rozhoduješ tdichip vs motorpower, volil bych motorpowera. Zkoušel jsi ho ohledně toho kontaktovat?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 09:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2272
Bydliště: Dobříš
Tak úvodem psal,že v autorizáku byl. Tam pokud by tam byl fw s chybným nastavením klapky,asi by mu to řekl. předpokládám i digitun mu verzi fw zkontroloval.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 15:10 
Offline

Registrován: 21 pro 2011 17:51
Příspěvky: 21
Jednotku rozhodně posílat nebudu, jedu tam s autem a budu koukat přes rameno, pokud to napoprvé nebude ok, a bude to stále na prd i po upravě, což pro mě není oprava, tak nevidím důvod mu za práci platit a ať tam dá, co tam bylo... pokud chybu opraví není problém si naučtovat práci za opravu :-)

V autorizaku mi to ani nenapíchli.... v Karviné je autorizak tak máslovej, že mi řekl ať dám pryč LPG a potom přijedu...

DIGITUN se napíchnul jen poprvé, po odpojení a znovu zapojení se to už nepodařilo....

PS: sgs jsem byl v kontaktu před vánoci a teďka jsem volal zase. Může to být opravdu čímkoliv, říkal že určitě neposílat ř.j. někam na dálku, když to může být třeba i špatně nastavenou klapou a chybnýma mapama v ř.j. Sice říkal, že nemuže slíbit, že to bude za jeden den, ale bude se snažit, snad to tedy bude tou jednotkou..... sice jsme se nedostali k nějáké ceně upravy, ale myslím, že to bude dozajista menší než u tdichip (8800kč za chip + oprava za 3000) :-/

EDIT: zkusil jsem ještě zavolat TDI drapek a po normalní domluvě tam jedu v uterý odpoledne načíst aspoň nějáké data z ř.j. Takže budu zase chytřejší a nahazím to sem ;-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 00:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2967
Bydliště: Havířov
angel.CZ píše:
V autorizaku mi to ani nenapíchli.... v Karviné je autorizak tak máslovej, že mi řekl ať dám pryč LPG a potom přijedu...



ACA autocentrála ? :lol: normálka u nich no.... Mě s Coupe vypičoval, že si nemám kupovat takové auto, když nemám na benzín :D a když jsem chtěl těsnění pod volnoběžný ventil, tak mi nutil napíchnutí an diagnostiku, že "to tímhle určitě nebude"

K Drápkovi bych nejel ani kdyby mi to nabízel zadarmo. Ještě jsem na něho neslyšel nic pozitivního

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 15:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2094
Bydliště: Středočeský kraj
angel.CZ píše:
PS: sgs jsem byl v kontaktu před vánoci a teďka jsem volal zase. Může to být opravdu čímkoliv, říkal že určitě neposílat ř.j. někam na dálku, když to může být třeba i špatně nastavenou klapou a chybnýma mapama v ř.j. Sice říkal, že nemuže slíbit, že to bude za jeden den, ale bude se snažit, snad to tedy bude tou jednotkou..... sice jsme se nedostali k nějáké ceně upravy, ale myslím, že to bude dozajista menší než u tdichip (8800kč za chip + oprava za 3000) :-/


Chip má snad za 7000Kč. Ale co vím o dvou lidech, co u něj řešili špatný chip a problémy s 1.8T, tak v rámci všeho byla cena lepší, ale je to už delší dobu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 20 bře 2018 20:40 
Offline

Registrován: 21 pro 2011 17:51
Příspěvky: 21
Tak jsem byl dnes u drapka. Napojili jsme, zrovna to jako na potvoru nezlobilo i tak byla spotřeba na neutralu kolem 1.7-1.9 L/100. Ukázalo mu to, že je špatná jiskra na první válci (to je ale i po výměně cívky a svíček). Řekl mi že zkusí sehnat jinou řidiči jednotku a do konce týdne mi dá vědět, vyzkoušíme, zda je to tím, nebo i něčím jiným. Takže čekám pokrok. Dám vědět jak bude po výměně.

Miguel: proč bys to tam nedal? Vlastní zkušenost?
Promiň, ale velebis tu funchip, u kterého jsem strávil (i s čekáním na doprovod z Havířova a ujetí 150km celkové kolem 4-5 hodin), na nic nepřišel, mluvili jsme bezcilne u auta a nakonec mě poslal za jiným autoelektrikarem. Vzal si 300,- za to že napichnul párkrát ntb k autu který se nepřipojil (což se nikde jinde NIKDY nestalo).
Díky za odpověď ;-)

Popravdě, už teďka u toho Drabka za 20 minut jsme přišli na více, než u funa za dvě hodiny....
Nikoho se nezastavam, nikoho neshazuji...... Říkám fakta


PS: tohle je poslední mechanik ke kterému jedu před návštěvou sgs motorpower....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 20 bře 2018 21:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2272
Bydliště: Dobříš
Napiš mi hodnoty: poloha škrtící klapky - ?%, tlak v sání -?kPa, průtok vzduchu - ?gram a jeho teplota. předstih v 850ot/min? Stav lambda řízení -close/open loop? Změř kompresní tlaky motoru.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 21 bře 2018 19:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2967
Bydliště: Havířov
ten polák byl Digitun

s Drápkem osobní zkušenost nemám, stačilo mi to mi říkal TDiFun, co po něm musel opravovat a jeden mechanik, který dělá koncerny, co po něm dával pár věcí dokupy. Je fakt, že už je to pár let zpátky, tak se možná naučil dělat to pořádně. Ale lil tam prostě nějaké softy, které stáhnul z netu. Osobně jsem viděl Octu s 1,9TDi po jeho úpravě, které tlakovalo turbo na volnoběhu. Nevím už teda čím to bylo, borec s tím zrovna dojel na dílnu, když jsem byl u kámoše, že to "nějak blbne" :D

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 21 bře 2018 21:31 
Offline

Registrován: 21 pro 2011 17:51
Příspěvky: 21
Libor12 píše:
Napiš mi hodnoty: poloha škrtící klapky - ?%, tlak v sání -?kPa, průtok vzduchu - ?gram a jeho teplota. předstih v 850ot/min? Stav lambda řízení -close/open loop? Změř kompresní tlaky motoru.


Řeknu mu to, ať mi to najede a ofotim to :-)
PS: odkud jsi ty, že bych si udělal když tak další výlet :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 22 bře 2018 06:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2014 22:27
Příspěvky: 476
LM: Jedničkovej světle modrej sedan? Ten mi tak rok a půl zpět na výškově tvrdil, jak tam má 200+ kw a že nemám šanci . . . no tak jsem ho pojel se seriovkou :lol: :D :D

_________________
7GTD


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 22 bře 2018 12:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2272
Bydliště: Dobříš
angel.CZ píše:
Řeknu mu to, ať mi to najede a ofotim to :-)
PS: odkud jsi ty, že bych si udělal když tak další výlet :-D

Jsem z Dobříše,ale pokud uděláš jak už jsem Ti vše napsal,ušetříš spoustu km. :) Vzhledem k tomu,co jsi napsal o výpadku zapalování dojeď k nejbližšímu garážníkovi a nech změřit komprese. Tím vyloučíme mechanické poškození motoru a můžem pokročit na level 2 - elektronika.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 20 dub 2018 12:37 
Offline

Registrován: 21 pro 2011 17:51
Příspěvky: 21
Takže, po návštěve SGS je tam teďka puvodní - tovární sw a rozdíl byl trošku znatelny hned, bez vytáčení a malé zvednutí výkonu. Ovšem netrvalo ani 3 dny a problém byl zpátky, takže SW chyba to nebyla.
Včera jsme s kolegou pátrali trošku dále a šly po hadicích a dalších věcech. po výměně dvou cívek a váhy vzduchu žádna změna.
ovšem jak jsem nahazovali váhu vzduchu ( kdo ví jaky je přístup u supa k tomuto, tak mu dojde, že je to na půl hodiny, jsem přišli na dlouho prasklanou rozpojovací hadici za vahou. tu jsme prozatím zkrátili a vono ejhle, vytáčení se sice nevyřešilo, ale nárust výkonu více než znatelný.... dnes jdeme do garaže vyzkoušet těsnost celeho systému (pro jistotu - protože servisy jsou total na chuja a budu si asi muset zajít promluvit s těma mechanikama) a poté se vrhnout na řešení problému zapalování - asi dráty vedoucí k cívkam a zkusíme ještě otestovat klapu.
další průběh sdělím, jak budu vědět


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 22 dub 2018 08:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2010 11:05
Příspěvky: 1518
skus na delší dobu odpojit baterku


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 22 dub 2018 10:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2272
Bydliště: Dobříš
Výpadky zapalování může způsobit nízka komprese - ventily,kroužky. U toho bych začal. Když totiž nekolikrát vynechá zápal na tom samém valci,tak nejenže ecu odpojí konkrétní cívku,ale i vstřik jako ochranu katalyzátoru.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 22 dub 2018 22:37 
Offline

Registrován: 21 pro 2011 17:51
Příspěvky: 21
jen malý dotaz, kolik mají být komprese na motoru ? :D
Už možná vím, kde je problém


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 23 dub 2018 16:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6478
8-12 barů podle opotřebení motoru. Cokoliv níž je pod hranicí, důležité je i to, aby mezi válcema nebyly velké rozdíly - je lepší mít všechny 4 válce kolem devíti barů, než mít dva na 12 a další dva na 9.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm) - in progress
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 23 dub 2018 18:45 
Offline

Registrován: 21 pro 2011 17:51
Příspěvky: 21
takže....
1 - 9 bar
2 - 8 bar
3 - 9.2 bar
4 - 9.8 bar

Že by byla chyba tady ?? Možné návrhy na opravu ?
sice jsem je slyšel od mechanika, ale třeba budete mít lepší nápad..... :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 23 dub 2018 19:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2272
Bydliště: Dobříš
A máme bludištáka! :potlesk: To jsi 1 bar pod minimální hranicí. Ta je u tohoto motoru 10 a max 12. Oprava je minimálně obnova honování a nové kroužky a nebo rovnou brus. Kdyby toto udělal první mechanik (a předpis kontroly motoru ŠkodaAuto toto uvádí na prvních místech) kde to auto bylo ušetřil by jsi spoustu času a jízdu do Pl.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 23 dub 2018 19:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3941
...mozno len netesni nejaky ventilllll ... :roll:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 23 dub 2018 19:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2272
Bydliště: Dobříš
Tak snad byl u někoho normálního kdo pro kontrolu stříkne do válce olej... i když já už pochybuji snad o všem...

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 23 dub 2018 21:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6478
Zajímavé je, že nízkou kompresi má válec číslo 2, ale dle předchozích informací byl problém s jiskrou na válci číslo 1. Nicméně jak jsem psal, rozdíl cca 2 bary mezi válcema je už moc.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm) - in progress
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
PříspěvekNapsal: 25 dub 2018 00:39 
Offline

Registrován: 21 pro 2011 17:51
Příspěvky: 21
no, aspoň vidíte, jak fungují servisy v MS kraji..... pokud jim neřeknete, co mají dělat, dělají co myslí.... to se opravdu hodí jen na výměnu oleje, ramen, čepů a maximálně brzd.....
Co navrhujete jako opravu ? repas motoru, nebo nechat něják v klidu dojezdit mám nalítano skoro 300t... kolik km to ještě může vydržet ? přece jen je to 12 let staré auto, ať do toho nesypnu 25klacků a za chvíli odejde spojka, převodovka a spousta dalších věcí.....
Po opravě jedné vzduchové hadičky (musela být už loni, jak jsem nechaval měnit filtr v airboxu (škoda mluvit ale taky jsme na to přišli shodou okolností) to jezdi podstatně lépe a vytačení není tak hrozné (to i po upravě ř.j. na originální). Spotřeba je sice vyšší, ale to davám naukor tomu, že je teďka jízda uplně jiná a sem tam si přišlápnu (u lpg není 10l na 100 extrém).....


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů