Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

řeším problém... Po tom co chcípnu ohřáté auto a např. natankuju nebo dojdu nakoupit a zase s ním chci odjet tak se dusí a nejde vytočit přes 2100 otáček a pak jakoby mu došel benzín a když to padne pod 1900 otáček tak se to zase chytne ale opět jen do těch 2100....Diagnostika píše slabý signál váhy vzduchu nebo škrtící klapky teď jsem se do toho už zamotal prostě jedno z toho ale když jsem dal váhu vzduchu jinou tak je to furt stejné. Známej říkal že by to mohla bejt i ŘJ nemáte s tím někdo zkušenost? :cry:
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Jaké auto? Kadett?

A co moje oblíbené teplotní čidlo pro ŘJ? Myslí si, že je zima, dá to bohatou směs a ono se to dusí a nejede...
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

jojo kadett,no hele nevím.. čidlo teploty když dám jako parametry tak měří normálně a chybu to píše akorát na té klapce
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

ani nevím že by to mělo nějaké čidlo na teplotu pro ŘJ
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

ještě mě napadl snímač polohy škrtící klapky,ale spíš mě zajímalo jestli jste se stím někdo nesetkal :(
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

na klapke je len "koncak" ..
teda dva spinace .. zatvorene / otvorene ...

na termostate je cidlo, modry konektor ..
treba vymenit ... a potom patrat dalej ..co ako preco zaco naco ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Tiger.s »

U tigry sem stím měl neustále problémy vozil jsem vždy čidlo v záloze. Měnil jsem ho několikrát do roka.
Ale může to bejt i jednotkou.
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

keby neco ..mam doma jednotku ..aj vahu vzduchu..
a aj ten spinac na klapku...

cidlo uz bohuzel ne..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

Tak jsem dnes odpojil konektor na polohu škrtící klapky a od té doby bez jediného problému :potlesk: mam ještě jedno sání v garáži tak ho tam zítra po práci zkusím dát.Zatím jezdím s odpojeným konektorem a ani chybu motoru to na palubce neukazuje a když jsem zkusil odpojit konektor od čidla teploty tak mi hned vylétl volnoběh takže čidlem to není to normálně snímá.
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Jak moc velký vliv na chod má vzdálenost lambda sondy od motoru? Na mém C16SE jsou nějaké plechové "tuning" svody 4>2>1 jenže někdo dal lambdu zhruba stejně daleko od motoru jak je v případě origo výfuku, jenže teď je ta lambda namontovaná v trubičce která propojuje větve svodů (v místech kde se sbíhají 4. a 1. a 2. a 3., tedy cca 45-50 cm od hlavy) ... Výfuk jako takový je spojený do jedné trubky až pod motorem(zhruba metr a kousek od hlavy). a právě do tohoto místa bych chtěl přemístit lambdu.

Chci to udělat z toho důvodu, že když jedu déle na stejné otáčky (třeba dálnice) tak se mi rozsvítí kontrolka motoru, a je uložená závada 13 - Lambda sonda: Napětí se nemění....
Po změně polohy pedálu plynu kontrolka do 5s zhasíná..
Možná si to myslím špatně, ale když je potrubí propojené jen malou trubičkou(asi 1.5cm průřez), tak možná že tudy výfukové plyny neproudí tak rychle(v určitých otáčkách), tak je reakce lambdy zpomalená což způsobí svítící kontrolku...
Možná že tohle má i vliv na výkon.. protože občas je auto líné a žere , a z toho se chytne a jede normálně jak zamlada.
Lambda má najeto jen pár tisíc (Bosch)
Už mě nic moc jiného nenapadá.. palivovou soustavu jsem prošel.. zkoušel jsem i jiné vstřikovače, jiné čerpadlo, regulátor tlaku paliva..
senzory k motoru mám všechny 3x.... Motor chytá na drc, tlaky za studena 14,5 bar (všechny 4 válce) jde hezky pravidelně.. výfuk je průchozí, vzducháč novej atd..
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

posli fotku tych zvodov a umiestnenia sondy ..
..ale asi to bude zle...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

dave.g3
Příspěvky: 14
Registrován: 06 zář 2012 06:19

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od dave.g3 »

Zdravím asi mi odešel klimakompresor na vectre b 2.2i 16v 108kw z22se rv. 2000.. Chtěl jsem se zeptat zda tam pasnou klimakompresory i z jiných motorizací? např. 1,8 16v x18xe nebo 2.0 16V - 100kw predface pořípadně z jiných modelů?
Jedná se o digiklimu.

Nemá doma někdo nějaký funkční? Blíží se léto a potřeboval bych chladit (né kvůli sobě), ale kvůli malého... Neřeším krátké trasy, ale ty delší.

Díky za info, rady apod.

Okrajově neválí se doma někomu svody na výše uvedenou motorizaci? Asi mi ty moje odcházení do kytek tak se pokukuju po jiných.

Díky

blapanbla
Příspěvky: 11
Registrován: 21 srp 2012 12:07

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od blapanbla »

Zdravim

Mám opel tigra c20let a trošku mi to hapruje. Postavil jsem si motor, kterej při prvnim startu chytnul na cvrnknutí, běžel krásně bez kolísání otáček. Ještě než jsem s tím vyjel jsem musel sundat převodovku a předělat vedení na ic. Když jsem dal vše dohromady a nastartoval tak začli kolísat otáčky a občas se stalo, že vubec nereagoval plyn. Když s tím jedu a neni to ohřáté tak to strašně cuká. Jakmile se auto ohřeje tak všechno šlape. Nevíte čím by to mohlo být? Už jsem zkoušel váhu vzduchu, čidlo teploty na termostatu, volnoběžnej ventila, zapalovací cívku, svíčky a nic nepomohlo. Nejhorší je, že řídící jednotka nic nehlásí ..... akorát dneska ráno na mě vyskočila závada č.48 příliš nízké napětí.

Předem děkuji za jakoukoliv radu

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Svody resp. umístění lambdy vypadá takhle... lepší fotku aktuálně nemám.

to blanpla: máš dobrou kostru motoru, nebo řídící jednotky?
Přílohy
IMAG0500.jpg
IMAG0500.jpg (57.83 KiB) Zobrazeno 8739 x
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 1205
Registrován: 30 led 2012 18:11
Bydliště: Morava

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Bobek »

Je tu někdo s Vectrou B a v TP zapsany kola 7,5J et 39, gumy 215/45/17?
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

ERNST - to je zle, tam bude zmes strasne pulzovat..
stale to mera len dva valce... presun to za miesto, kde su spojene vsetky 4 vetvy...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Díky teď to vím jistěji.. jak bude čas, tak to přehodím pod motor kde je už jen jedna trubka.
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

blapanbla
Příspěvky: 11
Registrován: 21 srp 2012 12:07

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od blapanbla »

tak jsem dneska udělal všude nový kostry ... ukostřil jsem zvlášt i řídicí jednotku a pořád stejné

napadlo mě odpojit lambdu při nastartovanem motoru jeslti se změní chod motoru, ale místo toho jsem si všiml, že se nerozsvítila kontrolka motoru a jestli si dobře vzpomínám když jsme odpojil lambdu na c20xe tak se kontrolka rozsvítila ... myslíte, že by to mohlo mít nějakou spojitost? Když odpojím jakékoliv čidlo tak se kontrolka rozsvítí hned

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

lamdu to bere v uvahu len pri velkej zatazi ..
pokial budes jazdit z odpojenou sondou, na pol plynu ..
tak si riadiacka nic nevsimne minimalne stvrt hodinu ..
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 09 kvě 2015 10:35, celkem upraveno 1 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lio666
Příspěvky: 81
Registrován: 11 úno 2012 17:21

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lio666 »

Jseš si jistej? Já myslím, že naopak lambda funguje při normálním zatížení (pro snížení spotřeby, emisí...) a při plném výkonu do toho nezasahuje.
Tigra C20LET@180kW

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

A já si taky myslím trošku něco jiného... Každopádně ze všech názorů vyplývá jedna věc a to ta, že lambda není vždy aktivní (respektive aktivní je, ale v určitých režimech jednotku nezajímá co lambda říká).
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

no... já když už jsem nevěděl co s tím, tak jsem lambdu odpojil a najel jsem zhruba 200 km, než se rozsvítila kontrolka motoru.
a rozsvítila se při předjíždění na dálnici..
ale zase na druhou stranu když byla lambda zapojená, tak se mi poměrně pravidelně stávalo, že když jsem delší dobu držel plyn ve stejné poloze(a častěji když bylo venku kolem nuly), tak se taky kontrolka rozsvítila (s lambdou namontovanou tak jak je na fotce výše)

Podle mě si jednotka lambdu kontroluje jen v některých režimech, tak jak píše JRD jen při plném plynu a možná taky když je delší dobu neměnná poloha plynového pedálu..
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

blapanbla
Příspěvky: 11
Registrován: 21 srp 2012 12:07

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od blapanbla »

Tak lambdou to neni a popravde uz fakt nevim .... dneska jsem meril tlaky a vsechny ctyri valce maj plus minus 10, 5 .....zejtra jeste vyzkousim rozdelovac sice tomu uz neverim ze by to mohlo byt tim ale za pokus nic nedam .... jeste pak vyzkousim vymenit kabeláž a kfyz ani to nepomuze tak dam jinej motor protoze uz me to totalne vytáčí

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

vymen riadiacu jednotku ..

"zelezom" to na 99% nedube..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
VERMUT
Příspěvky: 100
Registrován: 27 úno 2009 15:13
Bydliště: Teplice

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od VERMUT »

Nevíte někdo kde přesně můžu v kabině napojit dráty od blikačů? Potřebuju je protáhnout do předních dveří k zrcátkům, vidím to nejspíš od páček pod volantem? :?
Opel Astra H 1.4i 16v Z14XEP
VW GIV 1.6i 16v

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

není to můj problém, ale kamarád řeší malou prekérku na motoru c20ne. Chyba kód 65: CO2 - oxid uhličitý - potenciometr: nízké napětí motor běží v nouzáku. lambdasondy vyzkoušeny 3 a stále stejný. nesetkal jste se někdo s tímto nesmyslem? :D
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

hej..
na niektorych ecu taky nezmysel namontovany ma byt....
a niektore to maju vo vahe vzduchu..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

blapanbla
Příspěvky: 11
Registrován: 21 srp 2012 12:07

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od blapanbla »

Zdravim

tak už jsem vyřešil svůj problem ... všechno to bylo v rozdělovači ..... mam ale další tehcnickou otázku? nezkoušel jstě někdo předělávat mechanický náhon tachometru na elektronický? Mam totiž f28 která nemá snímač rychlosti ..... nevítě někdo jak to zapojit přes abs?

Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

problem atra g 1,4 16v bezi po nastartovani normalne po 20 sec. zacne jit na 3 po pridani plynu a ubrani se zakucka pise mi to chybu p0105 a p0110 nesetkal se tady stim nekdo?
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic. ... 05#p103597" onclick="window.open(this.href);return false;
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“