C20NE a úpravy

Moderátoři: Berry, m.artty

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od PepeGSi »

Jo tyhle jsem chtel taky delat mozna se o to budu jeste pokouset, ale kdyz jsem se o tom bavil s nekolika lidma co tomu snad i trochu rozumi a nebo uz neco podobnyho zkouseli na jiny auto bylo mi receno je to mnohem vetsi veda nez se zda. dokazat udelat funkcni ,,sportovni svody, nebo spis vubec !!funkcni!! svody neni takova sranda. Bylo mi receno ze kazde potrubi pro valec musi byt naprosto stejne (objemove) az do mista kde se plyny ze vsech valcu setkavaji, a tohoto dosahnout pry neni zrovna jednoduche, nekdo zkousel pry plnit potrubi vodou za ucelem dosazeni stejneho objemu vsech 4 trubek, takze mozna od zameru to zkouset radeji opustim, ale zajimalo by me jak narocna je vyroba takovych svodu, (nemyslim tim na vybaveni dilny), treba jeste bez predlohy. Mit alespon origo sport svody od Lexmaulu jako predlohu, to by se snad pak dalo ale takhle? Nejake zkusenosti nekdo?
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

fotky jsou krasne, prace perfektni, ale o funkcnost bych se taky bal, proto je jednodussi cesta prevareni priruby 16V svodu

Obrázek
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

A mě by zase na druhou stranu zajímalo, jak moc tomu svody z XE pomohou (řečí čísel ;-) )
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od BIGPAPA »

no hodně, jelikož svody 4-2-1 jsou nejlepší možnou variantou 8) 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

No jasně taťko, ale hodně je co? Svody Lexmaul dají 4-6% co jsem se dočet. To je něco mezi 5 a 7 PS? Zajímá mě co todlenc 8)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

tak pocitej 3-4ps a posunuty kroutak, zalezi jak se naladi zbytek potrubi, das-li vetsi prumer tak logicky to hodi vic 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od PepeGSi »

No zda je varianta 4-2-1 nejlepsi jsem se taky snazil dopatratat a bylo mi receno ze cim delsi vzdalenost urazi jednotlivy plyn z kazdeho valce sam tim lip, z toho plyne ze pokud by jsi vedl 4 roury od priruby az na konec auta melo by to byt nejlepsi, ale to se pry neda moc dobre praktikovat jelikoz pak by pry byl velice maly odpor vyfuku, bez ktereho by vykonu naopak ubyvalo. Salamouni co tomu snad pry rozumeli (ale nikdy nedelali) rikali ze podobne svody se delaji tak ze se vedou 4 roury od priruby az zhruba nekam za motor (nekam tam kde se ti plyny stretavaji) a pote se roury nespoji v jednu ale rozdeli se do dvou (podle valcu 1 a 3 + 2 a 4) a ve dvou rourach se vedou az nakonec. Ale v takovem pripade se pry musi potrubi udelat cele v mensim (nejak vypocitane za pomoci NASA vzorecku) prumeru a nebo pozor, coz je pry uplne nejlepsi, musi byt 4 roury od priruby za motor- u motoru vetsiho prumeru nez kdyz se schazi jednotlive pary valcu-tam musi byt uzsi, proste se postupne zuzuji (opet vypocitaji na pozadani v recepci NASA). Takove svody se, ale pry praktikuji udajne na nove Mustangy GTO (nebo jake to jsou) a motory s vice jak 4 valcy. Pry se to tak dela v Jú Es Ej. Taky mate teď usta do koran? Ja je mel taky kdyz na me tohle vybavili. Jinak predelat svody s 16V je uplne nejjesnoduzsi zpusub osobne myslim ze i s nejakym (sice neznamym) zarucenym vysledkem. Horsi je je sehnat.
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od m.artty »

Ani mě to neudivuju, už hodněkrát jsem četl, že vytvoření kvalitního výfuku je celkem náročné. Správě by se snad měl nějak spočítat průměr, potom by se měla spočítat i vzdálenost tlumičů nebo případných rezonátorů.... V tomhle bych věřil Opelu nebo nějaké renomované firmě a svody bych použil od nich....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Tak se svody z XE snad nebude takový problém 8) Náhodou vím, že Lukin jedny má :lol:

Mě strašně zaujala tady ta přestavba NE na přeplňování kompresorem :potlesk: Zajímalo by mě, na co ho to vyšlo a nějaký graf by to chtělo

http://www.youtube.com/watch?v=GqRxZ5l9Nec" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=EEoH8NLc ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od m.artty »

kubi píše:Zajímalo by mě, na co ho to vyšlo a nějaký graf by to chtělo
Mě by zajímalo za jak dlouho bude ten motor na odvezení do sběrny :lol:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od FubuTomas »

Ty svody ma pekne udelany,ale asi moc funkcni nebudou... kdybych tohle delal na 8V tak bych tez prevaril svody s C20XE... uz jen kvuli tomu,ze se pak da krasne zabrousit kazdej provarenej plivanec u ty priruby,kdezto takhle u tech delanejch je to uvnitr a nikdo to ven nedostane :( a koupit svody taky neni jen tak,protoze dneska uz je mraky prapodivnych vyrobcu "ladenych" svodu....
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Tak tak, když chceš svody, tak buď mít prachy a jít k Lexmaulovi, a nebo u nás vybrat něco od MTECH, ti jsou fakt moc šikovní a specializují se výhradně na Oplíky 8)
Čekám kdy se se svodama vytasí JOM :roll:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od FubuTomas »

Dej pokoj s JOMem :lol: :lol: :lol: hlavne mi pride jako nesmysl svody z nerezu!!kdyz uz teda z nerezu,tak si je kurva zaplatit... protoze nerez je material,kterej pri tepelnym namahani a rychlym schladnuti casto praska (jak kterej.. je hodne druhu nerezi) nevim s ceho to delaj... ale ja bych koupil obyc ladene ocelove! a potahl je tou odpornou paskou :lol: :lol: :lol:
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Voe pyčo jak by to vypadalo kdyby otevřeli haubnu na Tjůnynk kapu a svody se neleskly :lol:
Ne vážně, souhlasím, asi je blbina na těchto věcech šetřit. Buď na to mám a koupím pořádné, nebo na to nemám a vyseru se na to 8)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od FubuTomas »

No to by pohar asi nebyl :lol: ne,ted vazne... tuning cup je zase o necem jinym... nektery tam maj ty auta krasne udelany... je pekny se na to podivat... ale abych rekl pravdu,tak me celkem hodne zklamalo to ze prej nektery auta nejsou ani pojizdny... konkretne to byl myslim ten krasnej oranzovej Golfik na tech karbecich.... to je docela smutny :(
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Auto s kterým se nedá jet není auto :zadek: Ale když to někomu stojí za to, nacpat desetitisíce do něčeho co vlastně znepojízdní jen aby je někdo poplácal po rameni, tak to pak to :mavani:

Když bárbínu tak od Mattela, když Kadetta tak od Mattiga :lol:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

a kdyz dily tak od Nedveda :lol: :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od m.artty »

Ona by se na TF taky měla hodnotit fukčnost auta... udělat test jak to jede v poli, jak to jede po lesní cestě, jak to jede po místních komunikacích mezi vesnicema atd.

Teď vážně, mělo by se aspoň ohodnotit to, že některá auta jezdí po vlastní ose... Myslím, že zrovna oranžovej Golfík by se na většinu srazů ani nedostal :lol:

edit: http://www.youtube.com/watch?v=FrikZ41xyPI takovej test by měly dát každýmu autu a potom něco hodnotit :lol:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Mě se teda moc líbí nízké auta, ale srazit auto o padesát čísel a nahnat to laminátama a velkýma kolama, to mi teda moc nevoní no...
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od FubuTomas »

Presne tak.... kdyz snizovat tak cely auto... 8) taky se mi libej nizky auta... ale jak ktery... ale musi to bejt s citem... kdyz s tim skocis prez horizont aby jsi tam nenechal vsechno :lol: :lol: :lol:
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Jako třeba Trabant z Polski :twisted:

Jinak k tématu - Oturbená Corsa A C20NE - http://www.youtube.com/watch?v=OQLLWkldai8" onclick="window.open(this.href);return false;
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Tady jsem našel menší zmínku o klapajzně z 18E 8)
www.tomstickland.co.uk píše:After fitting the head and running the car for a while my attention focussed on what was holding back power delivery at the top end. Online Autosport told me that bored out 1.8GTEs made more power than 2L 8v engines with identical modifications. The reason for this was that the 1.8s had a twin throttle housing, rather than the single 55mm of the 8v GTE. Futher more in "modern engine tuning" I read that a 56mm plate was sufficient for around 140BHP, so I was already asking for too much.
A pokud se nepletu co čtu tak frajer vyměnil klapku z C20NE za klapku z Omegy 2.5/3.0 :potlesk: takže máme další poznatek

zatím jsem to celý nečet, mám teď tunu školy ale pak to pročtu a přeložím pokud budete chtít 8)

http://www.tomstickland.co.uk/astra/mod ... ottle3.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od FubuTomas »

MEl jsem moznost mit sani Irmscher na C20NE chtel za nej myslim 2500kc,nebo 3000kc.. uz presne nevim... pokud by mel nekdo zajem,muzu se na nej jeste optat 8)

JInak ta klapka je zajimava,akorat nevim v cem je jina... kdyby mela vetsi prumer,tak nepujde na sani... ?? :?
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Tyjo, optej se 8) šup šup :mavani:

Jinak klapka má větší průměr, mrkni do toho linku, je tam tabulka i obrázky 8)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Chosse »

Pak z toho udělejte souhrn ať vím co si na tom motoru můžu dovolit teda :lol:
Není třeba...

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od kubi »

Neboj jožko, dáváme to s Marttym do kupy, zatím si zaskoč za Saddámem a Satanem :-D
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od BIGPAPA »

Chosse píše:Pak z toho udělejte souhrn ať vím co si na tom motoru můžu dovolit teda :lol:
každopádně musíš mít čip vod Kárla jinak to nepojede.....
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Chosse »

Karl von vodkud ? :lol:
Není třeba...

Uživatelský avatar
beck
Příspěvky: 541
Registrován: 26 čer 2007 18:14
Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od beck »

Chlapi ja bych udělal jako prvni věc to že bych zrušil sání a dal tam 2 webery 45 DCOE :lol:
Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: C20NE a úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

jojo, zrovna se me tady tri kousky vali :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“