Šedý Amok by Amogh - Fabia Combi

Představte svojí káru ostatním členům ;-)

Moderátoři: Bohuš, Kane13

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8037
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Šedý Amok by Amogh - Fabia Combi

Příspěvek od milosh »

Obrázek

Jistě si někteří z Vás pamatují na model Tatry 148 oranžové barvy. Že né, tak to už asi patříte ke generaci, která ve školních lavicích místo piškvorek hraje hada na Nokii :lol:. Nicméně já tu Tatru měl, ale nevim čim to, nebyla oranžová, ale stříbrná s chromovým nárazníkem, přídavnými světly, jinými poklicemi a měla spoustu dalších vylepšení, prostě takový důkaz, že již od dětství jsem postižen úpravami aut. Bohužel až za nějakých dvacet let na to se začal psát jiný příběh, s jiným autem. Čekat na svoje první auto ještě 8 let po řidičáku byla totiž sakramentsky dlouhá doba.

Kdyby mě někdo o půlnoci probudil a zeptal se , tak vím že auto jsem koupil 27.2.2003. Že se jedná o Fabii Combi asi nemusím uvádět, akční výbava Creation však stojí za zmínku protože za příplatek 32 000 korun k verzi classic nabízela ABS, druhý airbag, autorádio s 8 reproduktory, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a sklopným klíčkem, palubní počítač, elektrická zrcátka s vyhříváním, elektrická přední okýnka, parkovacího asistenta, mlhová světla, lakovaná zrcátka, velmi příjemné textilní koberečky, celočerný interiér s chromovými doplňky s verze elegance, 15´´ kola s pneumatikami 195/50 a spoustu dalších maličkostí. Tento fakt spolu s 5% slevou, plnou nádrží, povinnou výbavou a pouze 10 000 příplatkem za verzi combi se jinak ne zrovna levná Fabie stala cenově velmi zajímavou. Poslední sériové technické info se dotkne motoru, tím je osvědčená a známá zážehová čtrnáctistovka s výkonem ne příliš oslnivých 50 kW, ale díky i za ně :D

O tom, že Fabča nezůstane v sérii bylo jasno již dlouho dopředu, cesta k prvním úpravám ale trvala další rok.

Na přelomu roku 2003/2004 byl konečně objednán první pořádný doplněk a tím byla litá 16´´ kola Dezent C o šířce 7,5´´ a zálisu o hodnotě 35. Přestože jsem původně chtěl naprosto odlišný design, zvítězila, jak už to bývá tloušťka peněženky a obchodnický tah firmy e-pneu nabízející výprodej těchto kousků. Z prvu jsem jezdil na jetých pneumatikách Dunlop SP- Sport -2040E o rozměru 215/40/16, které byly ještě v průběhu roku vyměněny za nové Semperit Direction Sport s rozumnějším rozměrem 195/45/16. Hned po montáži kol bylo jasné, že auto musí dolů. Pružiny Platimex od 2MMotorsport auto snížily o 30mm na každé nápravě, což je hodnota nijak závratná, leč pro bežný provoz řekl bych maximální. Pod zadní kola jsem nakonec ještě namontoval 15mm podložky Jamex s TUV certifikátem aby kola nebyla zapadlá v podbězích. Kromě toho byl motor posílen chipem Sportmotor a bavlněnou vložkou filtru od KN.

Obrázek Obrázek

Teprve po těchto krocích jsem byl ochoten přistoupit k montáži prvního laminátu a tím byly prahy Axon v klasickém M3 stylu, vybrané již dlouho dopředu. Nutno říct že bylo ještě dost práce s dopasováním, s výsledkem jsem ale dodnes moc spokojen. Vzhledem k tomu že u mě vítězí především styling, tak se další cesta logicky ubírala k přednímu nárazníku. Chtěl jsem výrobek, který nárazník zmohutní, prodlouží k zemi, ale při tom bude držet linie Fabie, jinými slovy žádný paskvil ala Rychle a zběsile. Po zjištění že kousek od německého ABT stojí bezmála 8000 Kč jsem zakoupil výrobek od Elisu, který jsem ještě dodatečně prodloužil „lízátkem“ z posledního modelu Renaultu Laguna. Tím teprve spoiler nabral tvarů, které jsem si zhruba představoval.

Obrázek

Zadní nárazník nesměl zůstat v sérii a tvar jsem opět nosil v hlavě déle, samozřejmě jsem ještě zvažoval i jiné řešení ale nakonec původní nápad vyhrál. Zakoupil jsem spoiler určený pro Opel Calibra a zároveň se tím postavil před pro mé vybavení a zázemí neřešitelný problém. Rozdíl mezi zakřivením nárazníku Fabie a Calibry je vetší než se zdá. Díky firmě JPS auto se vše povedlo a po drobných peripetiích s výškou nárazníku dotáhlo do definitivní podoby.
K drobným detailům pak rozhodně patří zadní světla „ala“ studie Škoda-Tudor, certifikované okenní folie Bruxafol, dvojitá koncovka výfuku ve stylu DTM a především plastové clonítko, kterým bylo nahrazeno původní fóliové. Přeci jenom trochu jiný odstín folie nebylo to pravé ořechové a proto jsem nejprve jako pokus z plexiskla a poté z pružnějšího a odolnějšího makrolonu vyrobil clonítko plastové, které bylo nalakováno do přesného odstínu mojí karoserie.To byl ale již pomalu konec sezóny 2004 a já mohl přemýšlet co dál. Ne že bych nevěděl, nápadů je dost, ale bylo třeba vybrat ty nejlepší a hlavně nejdostupnější.

Obrázek Obrázek

Velký prostor stále nabízel přední nárazník a to především v oblasti kvality zpracování. Ihned s nástupem zimy byl tedy nárazník s převlekem a lízátkem opět odvezen do JPS auto kde podstoupil lamino kůru v podobě zahlazení spoje a prostoru pro RZ a přelaminování lízátka. Tento tvar a postup jsem měl vymyšlený již delší dobu, držel původně nastavené linie, ale přitom nabízel něco zcela nového. Následně jsem ještě provedl pár fotomontáží ve photoshopu a vše bylo jasné.

Obrázek

Delší dobu mne však trápil malý rozměr kol, dostačující sice pro výkonové parametry mého auta, ale bohužel po estetické stránce jsem stále nebyl spokojen, podběhy fabie jsou prostě velké až moc. Po dlouhých úvahách a především mnoha praktickým proti nakonec byla stejně původní kola prodána a díky Markovi z Cartech Tuning byla za velmi příjemnou cenu objednána kolesa Stillauto SR800 v rozměru 7,5x17, ET37 později obutá do pneumatik Yokohama A520 o rozměru 205/40/17. Věděl jsem že chci kola s více paprsky nejlépe Audi RS4 nebo A8, Stillauto však nabízelo jako novinku podobný ale zajímavější a méně okoukaný design v překrásné povrchové úpravě. Také jsem dlouho váhal jestli zůstat u kol s límcem nebo přejít na kola bezlímcová, ale vzhledem k tomu že za rozumný peníz se žádných límcových, ale při tom vícepaprskových kol nedostávalo je výsledek takovýto. Nutno dodat, že s kol jsem přímo nadšen a rozhodně výběru nelituji, i když „límcáče“ pro mne stejně mají magické kouzlo a až jednou budu třeba upravovat jiné auto určitě na ně přijde ještě řada. Zbývá snad jen dodat že jsem spokojen i s tvrdostí podvozku po přechodu z 195/45/16 není rozdíl nijak drastický.

Obrázek Obrázek

Poslední změny pro sezónu 2005 se dotkly interiéru. Nejsem příznivce sportovních skořepinových sedadel, ale lépe tvarované sedačky z Fabie RS rozhodně stojí za povšimnutí a co teprve když se mi naskytla možnost koupě kompletních sedaček za velmi solidní peníz. S vidinou možného odprodeje svých starých sedaček nebylo co řešit a jednoho lednového dne se můj černočerný interiér prosvětlil světlešedou barvou, že se kromě perfektního vzhledu v nich i náramně sedí snad asi nemusím zdůrazňovat. Interiér si však prošel ještě jednou úpravou, přestože jsem byl z černými plasty a čalouněním spokojen lákala mě jak už to bývá nějaká ta změna. Ve chvíli kdy se naskytla možnost výměny šedé palubní desky ze starších fabíí za láhev whisky bylo opět rozhodnuto. Zakoupil jsem potahovou látku s výrobním názvem Alcara a tuto palubní desku očalounil, vzhledem k tomu že jsem byl z výsledkem svojí práce spokojen, putovala semišová palubovka na místo původní černé, stejným materiálem jsem pak přečalounil i výplně dveří. Na závěr jsem ještě dodatečně vrátil okolí přístrojů do matné černé, což vytvořilo lepší kontrast s bílými budíky s chromovými rámečky.

Obrázek Obrázek

Ohledně designových úprav došlo ještě k jedné změně, naprosto jsem upustil od chromových doplňků. Ne že bych měl něco proti chromu, ale k novým kolům, které jsou tmavší lépe ladí kromě barvy mého vozu černá. Proto se na autě objevuje černý tahokov, zrcátka jsem vrátil do barvy vozu a stejně tak byly nalakovány i kliky dveří. Zároveň jsem také výměnil chromové rámečky světel za černé z juniora a classica, ještě jsem je však přelakoval do matně černé která se mi jevila lepší než lesklá. Světla tím dostala krásný tmavý nádech.

Poslední úprava se nyní dotkla lakování krytů motoru a výměny brzdových kotoučů a destiček za produkty od firmy ATE.

Obrázek Obrázek Obrázek

Ptáte se asi co dál? Nápady stále jsou , ale dal jsem si za úkol přibrzdit a směřovat finanční prostředky také jiným směrem. I přes to bude určitě nutná výměna tlumičů za Weitec nebo HP Sporting a moc mne mrzí že jsem nestihl přetaženou kapotu, rád bych jako náhradu aspoň vymyslel jinou přední masku.

Závěrem si neodpustím děkovačku, protože moji rodiče a přítelkyně si za neustálé přihmuřování očí nad mým koníčkem poděkování prostě zaslouží !!! Z lidí okolo aut děkuji samozřejmé kamarádům zde z Tuning fora a Fabia clubu, protože bez jejich rad a postřehů by všechno bylo těžší. Z firem mi především pomohl Marek z Cartech tuning (za fajn přístup a bezkonkurenční ceny), 2MMotorsport (za spoustu cenných rad a dobře odvedenou práci v mých začátcích), p.Stejskal (nechtělo se mi věřit že ten nárazník z Calibry na Fabku půjde) a hoši z Lackdesign ( jsem rád že jste mi ty nárazníky nehodili na hlavu).

A že je článek vlastně jenom o designu? Mě to tak baví a vím že nejsem sám :)

Amogh

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laconi »

Článek sem zatim nečet, ale musim říct že Karlova Fabka je jedno z nejlepších aut na Foru a oceňuju jeho přístup k autu tak že si valnou většinu věcí udělá sám pokud to de a to se mi líbí :poklona:

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8037
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Příspěvek od milosh »

JJ, presne tak, fabky nemusim, ale tuhle bych si za 249 000,- koupil :lol:

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8037
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Příspěvek od milosh »

A jsem rad, ze jsem mohl byt u postupnych uprav od zakladu az doted, Karliku, jen tak dal, i kdyz moc uprav uz tam udelat nejde :wink:

Uživatelský avatar
Bob
Příspěvky: 1446
Registrován: 29 srp 2004 18:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bob »

moc hezký na fabiu jedna zmala co se my líbý!!!!!! 8)

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

Amogh je buh.......
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
amogh
Příspěvky: 5563
Registrován: 19 úno 2004 15:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od amogh »

dekuju kucííí :-)

clanecek sem plodil docela dlouho tak doufam ze si aspon nekdo pocte, snazil jsem se proste podrobne pospat jak vse vznikalo a co me k cemu vedlo :-)
Touran BMM

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8037
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Příspěvek od milosh »

ja sem si pocetl nekolikrat, bo sem to pripravoval,ze :D je to dobre napsany a myslim ze i nejdelsi cesky clanek hned po Honde :D

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

jo jo tak ta amoghova fabca se mne fakt libi, a zda se mi ze je amogh hodne peclivy a ohlida si kazdej detail a to se mi libi, a po precteni clanku se mne zda se mame tak nejak stejny myslieni co se tyce zachovani linii auta a toho ze s motorem toho moc delat nechceme ani to nejde a vlastne i ty kliky a zrcatka chci dat v nejlblizsi dobe do laku, pac chrom me docela toci, jinak na to clonitko jsem se te chtel amoghu zeptat uz davno ale teprve ted jsem si na to vzpomnel, jak je to presne vyrobene kdo ti to delal a na kolik to vyslo, dik
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

jo jeste na ty jedny fotce ty nejnovejsi jak je tam auto zepredu to vypada ze ma predni narzanik trochu jinej odstin drobna vada na krase :D
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

Uživatelský avatar
Nacelnik
Příspěvky: 66
Registrován: 20 lis 2004 13:33
Bydliště: Praha-Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nacelnik »

jojo Karliku maš to hezký 8)
...švédská ocel..
http://900aero.wz.cz

Uživatelský avatar
Lukees
Příspěvky: 1828
Registrován: 11 dub 2004 20:09
Bydliště: New Jersey
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukees »

Souhlasím že Amoghova fabka patří ke špičce vozu fora,opravdu moc povedený kousek je vidět že majitel má dobře rozvinuté estetické cítění a smysl pro detail,jen tak dál chlape 8) :)

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Hodne dobra recenze ale jeste lepsi auto 8) Takovyhlech aut by melo na srazech pribyvat, velmi kvalitni prace a radost pohledet 8) 8) 8)

Uživatelský avatar
Jord
Příspěvky: 2108
Registrován: 17 čer 2004 22:52
Bydliště: Panelový dům
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jord »

neznám hezčí fábku kombi, a můžu řadit mezi nej z naší scény 8) 8) :poklona:
fakt pěkná, taky se mi líbí, že si dokážes všechno udělat sám :poklona: 8)
...

Jergi
Příspěvky: 3513
Registrován: 05 úno 2004 20:30
Bydliště: Praha/Káraný
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jergi »

Na tomhle foru oceňuju asi nejvíc co se týče úprav jednoho člověka a neni to Taboo a podobný uctívaný machři, ale Amogh....neni to frajírek, kterej vráží horentní sumy do neustálejch přetsaveb v renomovanejch servisech, aby ukrajoval sekundu za sekundou na sprintu, ale je to člověk, kterej s tim autem doslova žije, je to prostě kus jeho samýho a ne nějakej stroj na machrování. Od samýho začátku na tom většinu prací dělal sám a dělá to tak dodneška, když něco pokazil, tak se zeptal a podruhý už to udělal správně, naučil se tim hodně novejch věcí a postupně se zdokonaloval, až to dotáhnul k tomuhle moc pěknýmu dílu, podle mýho nejpovedenější Fabce u nás.... Párkrát se unáhlil, ale nakonec to vždycky dotáh do dokonalosti....ať někdo pohrdá stylerama, pro mě je prostě amogh největší machr, protože přez to všechno je to pohodovej, skromnej člověk, kterej si na nic nehraje 8)
Naposledy upravil(a) Jergi dne 15 čer 2005 23:35, celkem upraveno 1 x.
VW Vento 1.9 TD
VW Passat 1.9 TDi

Trhyy
V.I.P.
Příspěvky: 4024
Registrován: 03 říj 2004 14:45
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Trhyy »

Nádhernej článek i auto 8)
Podle mě je to hned po Pticovi nejlepší Fabka u nás, ale hezčí Fabku Combi, než je ta tvoje neznám 8) Ocenuju že si všechno co jenom jde děláš na autě sám 8)
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!


Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

JJ Amoghu máš to pěkný :o)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

jeste jeden dotaz, ted jsou novy ciry svetla na fabiu kombi, planujes je tam davat? myslim ze na kombi moc okoukany nejsou a ani nebudou pac stylingovejch fabii combi moc nejezdi 8)
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laconi »

jarda píše:jeste jeden dotaz, ted jsou novy ciry svetla na fabiu kombi, planujes je tam davat? myslim ze na kombi moc okoukany nejsou a ani nebudou pac stylingovejch fabii combi moc nejezdi 8)
Myslim že amogh má ty zadní lampy tak pěkný a tak pěkěn tam padnou že nějaký čirý by to jen zkazily :(

Uživatelský avatar
Bornesaww
Příspěvky: 86
Registrován: 02 pro 2004 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Bornesaww »

F.N.T (Jergi) píše:Na tomhle foru oceňuju asi nejvíc co se týče úprav jednoho člověka a neni to Taboo a podobný rádoby arogantní machři, ale Amogh....neni to frajírek, kterej vráží horentní sumy do neustálejch přetsaveb v renomovanejch servisech, aby ukrajoval sekundu za sekundou na sprintu, ale je to člověk, kterej s tim autem doslova žije, je to prostě kus jeho samýho a ne nějakej stroj na machrování. Od samýho začátku na tom většinu prací dělal sám a dělá to tak dodneška, když něco pokazil, tak se zeptal a podruhý už to udělal správně, naučil se tim hodně novejch věcí a postupně se zdokonaloval, až to dotáhnul k tomuhle moc pěknýmu dílu, podle mýho nejpovedenější Fabce u nás.... Párkrát se unáhlil, ale nakonec to vždycky dotáh do dokonalosti....ať někdo pohrdá stylerama, pro mě je prostě amogh největší machr, protože přez to všechno je to pohodovej, skromnej člověk, kterej si na nic nehraje 8)
Pussy Wagon (Kundolap) 8) 8) :lol:
Jiank vybornej clanek a krasna fabka 8) Taky mame fabku ale ne tak peknou:) :oops:
Naposledy upravil(a) Bornesaww dne 15 čer 2005 23:04, celkem upraveno 1 x.
D´n´B & Hardtek

Curious
Příspěvky: 2
Registrován: 14 čer 2005 13:55

Příspěvek od Curious »

Moc pěkná fabka,asi nejhezčí co jsem zatím viděl 8) 8)

Uživatelský avatar
Georgerob
Příspěvky: 424
Registrován: 24 dub 2004 14:17
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Georgerob »

Vždycky když se tady Amoghovo kombík objeví...tak chválim..a budu i teď, je to nejhezčí Fabie Combi co je možný vidět...dotažená, se smyslem pro detail...a ctí linie Fabie, je fakt krásná 8) a článek sem přečet 2x dokonce :lol:
já mám zálusk na sedana, sem na něj ujetej asi...už to mám v hlavě a na papíře rozkreslený, tak snad se zadaří časem...
Grafický servis | www.georgerob-design.cz

Uživatelský avatar
Shawi
Příspěvky: 23
Registrován: 01 dub 2005 00:37
Bydliště: kocovne :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shawi »

Moc fajn auti a super kolesa 8) je to takovy pekne dotazeny a no to ze jsem ujetej spis pres motory tak ti ho musim pochvalit ;)
Laconi píše:
jarda píše:jeste jeden dotaz, ted jsou novy ciry svetla na fabiu kombi, planujes je tam davat? myslim ze na kombi moc okoukany nejsou a ani nebudou pac stylingovejch fabii combi moc nejezdi 8)
Myslim že amogh má ty zadní lampy tak pěkný a tak pěkěn tam padnou že nějaký čirý by to jen zkazily :(
Nemel on na mysli spis predni lampy?
100NX ... SR20DE 1998ccm, 86.0x86.0mm VxZ, 105(143)/6400 kW(k)/rpm, 178/4800 Nm/rpm, 1146kg, 11.3l-6.4l-7.9l/100km city-90-120, 0-100km/h 8.2, vMax 210km/h ... stock... :x

Uživatelský avatar
amogh
Příspěvky: 5563
Registrován: 19 úno 2004 15:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od amogh »

no necte se to tu spatne

zas neprehanejte s tim ze uplne vsechno delam sam,. proste to co de :-)

zadny jiny zadni svetla zatim davat nebudu, vymyslel jsem si zadni svetla co nikdo nema a na mojem aute se mi líbí takze tam budou :-)


jinak jardo s dotazem na clonitko si me dostal, nechat si ho nekde vyrabet a jeste za nej platit? takovou prkotinu?

makrolon stal asi 120 korun, vyriznul jsem ho sam a hodil sem ho do lakovny k zadnimu narazniku, pak uz pridelal zase pochopitelne sam terosonem - navod tady na foru komplet je i s fotkama
Touran BMM

Uživatelský avatar
amogh
Příspěvky: 5563
Registrován: 19 úno 2004 15:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od amogh »

jarda píše:jo jeste na ty jedny fotce ty nejnovejsi jak je tam auto zepredu to vypada ze ma predni narzanik trochu jinej odstin drobna vada na krase :D
to mi spis pripadne ze nesedei zadni teda

mam blbou barvu a jeste jsou na fabii narazniky pekbne blbe pridelany, i original narazniky se tvari ze maj jinej odstin
Touran BMM

PaJaS
Příspěvky: 222
Registrován: 05 říj 2004 10:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PaJaS »

Nechce se mi opakovat to co už napsali ostatní :D , ale jinak to nejde. Dobrej článek 8) a super auto 8) 8)
Škoda Favorit 135 LS - minulost
Ford Focus 2.0i Trend - přítomnost :wink:

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

amogh píše: i original narazniky se tvari ze maj jinej odstin

Na plastu ma barva vzdycky jinej odstin nez na plechu... To ti rekne kazdej lakyra... :wink:

Jinak hezky napsanej clanek i kdyz ja jsem spis pres performance... :wink:
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

no s tim clonitkem prave proto se ptam, jestli bych to zvladl vyrobit sam a kde na to sehnat ten material a cena me spis zajimala kolik jsi daval za lakovani

mohl bys dat odkaz kde byl ten navod, ja nejak neovladam to vyhledavani :oops:
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

YANEK
Moderátor
Příspěvky: 4134
Registrován: 12 úno 2004 21:09
Bydliště: Mindžapůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

:pohar: karel to má prostě dotažený škoda že mi došli many a pro tenhle rok i chut ale nemůžu mít všechno hned a karlova fabka taky vznikala detail po detailu krůček po krůčku jinak můj popis ještě nedám až bude hotovo proti tomuhle bych tu byl za šmudlu :wink:
:silly:Obrázek
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel

Uživatelský avatar
amogh
Příspěvky: 5563
Registrován: 19 úno 2004 15:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od amogh »

kdybych ten odkaz mel tak uz ho tu samo mas :-)
je to v sekci tuning to je jediny co vim, ja uz taky nevim kde presne :-(
Touran BMM

Odpovědět

Zpět na „Showroom“