Poslední návštěva: 08 pro 2019 13:34 Právě je 08 pro 2019 13:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 243 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 15:31 
Offline
Administrátor

Registrován: 03 úno 2004 13:57
Příspěvky: 8036
Obrázek
Mou zbraní výběru je 1991 Mitsubishi Eclipse GSX (AWD turbo), která je částí rodiny vozů, kterým se říká DSM, podle společnosti Diamond Star Motors, uzavřenou Chryslerem a Mitsubishi v 1989. Do té DSM rodiny spadají také Eagle Talon a Plymouth Laser, které jsou úplně stejná auta jako Mitsubishi Eclipse, jen s několika menšími kosmetickými rozdíly. Ačkoliv společnost Diamond Star Motors se rozpadla v 1995, Eclipse a Talony se vyráběly v DSM továrně Normal ve státě Illinois až do 1999 a jsou proto taky považovány za DSM vozy.

DSM auta - a zejména jejich turbo AWD verze - si za jejich 15 let existence vysloužily značný respekt v kruzích nelegálního silničního závodění, rally a závodech na okruzích, a jsou považovány za obávané konkurenty, kteří nemají problémy pokořit ani americké vozy s V8 motory jako třeba Chevy Corvette Z06, Camaro anebo Ford Mustang, japonské turbo vozy s větším obsahem motoru jako Toyota Supra, Nissan Skyline anebo Nissan 300ZX a taky evropská sportovní auta jako Porsche anebo Ferrari. DSM vozy prostě nemají žádné limitace a jsou schopné konkurovat úplně každému autu na ulici bez ohledu na cenovou třídu anebo velikost objemu motoru.

I přesto, že v tovární podobě turbo DSM vozy mají jen 200HP a dosáhnou jen 15ti anebo vysokých 14ti sekund v 1/4 míle, jejich motory reaguji velice příznivě na i ty základní úpravy a zvýšení výkonu o téměř 100 koní jen za investici $1000 není vyjímkou, ale spíše pravidlem. Jejich 2.0L motor s označením 4G63 byl vyvinut začátkem 80-tých let a je i do dneška považován za jeden s těch nejlepších a nejsilnějších motorů, které Japonsko kdy vyrobylo. I v úplné tovární podobě (= s těmi továrními písty, ojnicemi a klikovou hřídelí), je ten 4G63 motor schopen zvládnout přes 450HP a bez jakýchkoliv vnitřních úprav to dotáhl až do 10.5 v 1/4 mile. Ten nejsilnější 4G63 block - pořád ještě s tou tovární klikovou hřídelí (ale silnějšími písty a ojnicemi) - v současné době dosahuje 1100 HP. Ten samý 4G63 block se nachází i v japonských Galantech VR4, na jejichž platformě bylo pak vyvinuto Mitsubishi EVO a ty DSM vozy. Ten 4G63 motor se i nadále těší své slávě i v dnešním Mitsubishi EVO VIII.

I přesto, že jsem vlastnil mnoho DSM aut už od 1990, můj současný vůz byl zakoupen v roce 2000 k účelu vývoje a testování našich výrobku a prošel nespočetnými stadii až k dnešní podobě. Během těch čtyř let ten vůz měl (pokud si dobře pamatuji) okolo 10t různých turbo konfigurací, 3 motory, 5 převodovek, 4 rozdílné konfigurace podvozku, 2 intercoolery a nekonečné množství zlomených náprav a ostatních různých dílů. Cílem prostě vždy bylo najít ten další nejslabší článek toho řetězu, zesílit ho a zjistit, co opravdu funguje, a co ne. Ten vůz byl prostě vždycky považován za projekt v mezi stadiu a až tento rok začal nabývat své konečné podoby, kterou by měl plně nabýt někdy příští rok.

V současné době se vůz sestává z těchto komponentů a modifikací:

Motor:
- 4G63 2.0L blok
- eliminované balancové hřídele
- knife-edged tovární kliková hřídel
- Crower ojnice
- Wiseco 8.8:1 písty
- Total Seal pístní kroužky
- Clevite ložiska
- Toda high-volume olejová pumpa
- Upravený by-pass oleje
- vse weight-matched, balanced a blueprinted
- Vector harmonic balancer
- polyurethane motor mounts

Hlava:
- TSS Stage 3 port job
- 5-angle valve job
- Ferrea 1mm oversized ventily
- Crower ventilové pružiny
- Crower titanium retainers
- HKS 272/272 vačkové hřídele
- TSS adjustable kola vaček
- 3G hydraulic lifters
- Hall čidlo polohy vačky
- TRW kevlarový timing belt
- ARP head studs
- multi-layer metal head gasket
- eliminovane EGR valve a všechny emission controls

Turbo, indukce a výfuk:
- Turbonetics T3 exhaust manifold
- Tial 38mm wastegate
- Garrett 60-1/Stage 3 T3/T4 turbo
- Nerez tubular O2 housing
- Nerez 3" turbo-back vyfuk s DynoMax UltraFlo tlumicem
- Spearco 2-216 intercooler
- 2.5" potrubi
- Tial 50mm BOV
- TSS water injection system
- TSS intake manifold

Fuel:
- 8-gallon hlinikova fuel cell
- Aeromotive Eliminator benzinové čerpadlo
- -10AN stainless steel braided benzinové hadice
- Aeromotive benzinový filter
- Fuel Clinic fuel rail
- Bosch 850cc injectory
- Aeromotive adjustable fuel pressure regulator
- Jeg's fuel pressure gauge

Spojka:
- ACT2600 pressure plate a 6-puck sprung lamela
- TSS 4140 billet steel clutch fork
- TSS 4140 billet steel clutch rod
- RRE stainless steel braided hadice
- TSS master cylinder
- TSS ložiska pedálů spojky

Převodovka:
- Převodovka z japonského Galantu VR4 s uzavíratelným (2WD-4WD) středním differenciálem
- Vyšší první rychlostní stupeň
- Upravený druhý rychlostní stupeň s double-cone synchronizátorem
- Heavy duty synchronizátory na třetím a čtvrtém rychlostním stupni
- TSS 4140 billet steel shift forks
- TRE heavy duty shift rails
- Upravený 4-spider střední differenciál s Torrington ložiskem
- Celá převodovka a transfer case byly cryo-treated
- 1-piece hliníková hřídel
- LSD 4-bolt zadní differencial
- Raxles přední a zadní nápravy
- Upravené kabely řazení s kuličkovými ložisky
- TSS short-throw shifter

Podvozek, brzdy a karoserie:
- Eliminovana cruise control, ABS brzdy a úplně každy drát a šroub, který eliminován být mohl
- Všechny crossmembers a subframes uchyceny do chassi přes železné "bushings"
- Všechny gumové "bushings" v podvozku vyměněny za polyurethane
- Uzavřené horní a dolní control arms zadní nápravy
- Eliminované aktivní linky zadní nápravy
- RM silnější zadní sway bar
- Přední strut tower bar
- TSS předni adjustable camber plates
- KYB AGX adjustable struts a shocks (4 nastavení vpředu, 8 nastavení vzadu)
- Sprint pružiny
- 3000GT "slotted" cotouce brzd
- 2G DSM dual-piston calipers
- DNA GP Tuner 17x7.5" kola
- Kumho Ecsta Supra 712 225/45/17 pneumatiky (na ulici)

Elektronika a instrumentace:
- Řídící jednotka Haltech E6K
- 3 bar MAP sensor
- Crane HI-6DI2 ignition
- Magnecor cabely
- VDO boost gauge
- Westach EGT gauge a TRE EGT cidlo
- Autometer oil pressure gauge
- AEM wideband O2 sensor A/F gauge
- 90A alternator

Interiér:
- Vše odstraněno kromě palubní desky a panelu dveří
- Odstraněna klimatizace, topení, zadní stěrač, zadní sedadla, atd.
- Odstraněn počítač ABS brzd, G-sensor, radio, reproduktory, každá výztuha, drát a bolt, který mohl byt odstraněn
- 10-point chrome-moly steel roll cage
- Recaro sedadla
- Simson 5-point bezpečnostní pásy
- Momo volant

Karoserie:
- Odstraněny výztuhy předního a zadního nárazníku
- Baterie umístěna v kufru
- Moroso battery box a venkovní vypínač baterie
- Odstraněna anténa
- Zahlazeny díry po zadním stěrači a anténě
- Odstraněny mlhovky
- Hlinikový radiator
- TSS hliníková radiator overflow nádoba
- TSS hliníková oil catch can
- Spal slim-line 12" pusher fan
- Moroso zámky kapoty


To je myslím všechno (pokud jsem na něco nezapomněl :)). Celé to auto bylo rozebráno do posledního šroubku a úplně všechno, co v něm "nebylo k potřebě" bylo vyhozeno za účelem snížení váhy. Jediným luxusem, který v tom autě byl ponechán, je posilovač řízení. Jinak to auto je celé "all business" bez ohledu na pohodlí anebo hlučnost.

V současné době se výkon motoru se pohybuje okolo 550HP a i přesto, ze vůz je schopen nízkých 10 sekund v 1/4 mile a akcelerace z 0 na 100 kmh okolo 3.5 sekund, nebyl postaven jen pro sprinty, ale zejména jako víceúčelový silniční vůz (street car), který se zúčastňuje několika SCCA a autocross akcí ročně a taky mnoha nelegálních organizovaných závodů o peníze na underground racing scéně po celém středozápadu USA, kde do dnešní doby nebyl poražen.

V dnešních dnech probíhá příprava na novou sezonu, která se zkládá z nového motoru s Aria pisty a Pauter Machine ojnicemi, Crower vačkovými hřídeli, Tilton multi-disc carbon/carbon spojkou, TSS sequential shifter, 4" výfukem, 1000cc injectory, "trochu" větším turbem Garrett GT serie s kuličkovými ložisky a případně taky přídavného "mokrého" 50HP nitrous systemu. Ten vůz bude i nadále ještě více zlehčen výměnou všech zadních oken za Lexan a fiberglass kapotou a s očekávaným výkonem motoru okolo 650-700HP by měl být schopen devítisekundových časů na 1/4 míle.

Jelikož já nejsem posedlý nějakým systematickým focením svého auta anebo nahráváním videí, tady je jen několik obrázku z různých stádií stavby tohoto auta a několika jeho komponentů v průběhu těch posledních čtyř let.
Ve všech těch videích, které byly nahrány před 2.5 lety, to auto ještě mělo plný interiér, vážilo 3200 lbs, jelo na normální benzín, nízky tlak turba a mělo jen okolo 400HP.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

http://www.taboospeedshop.com/videos/Ta ... n300ZX.mpg
http://www.taboospeedshop.com/videos/Ta ... aha850.mpg
http://www.taboospeedshop.com/videos/Ta ... ki1100.mpg
http://www.taboospeedshop.com/videos/Taboo_vs_VR4.mpg
http://www.taboospeedshop.com/videos/Ta ... zda626.mpg

// Taboo zije v USA, proto je vetsina tech. terminu v originale. Pokud mate jakekoliv dotazy, nevahejte se zeptat v diskusi 8) (pozn. Milosh)


Naposledy upravil milosh dne 28 dub 2005 07:09, celkově upraveno 3

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 16:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 kvě 2004 09:41
Příspěvky: 436
Bydliště: Nymburk
Joooo tabooooo...konecne uz vim,co je ten tvuj mysak za letadlo :lol:
Ted vazne..libi se mi jak je to napsany.a 8)

_________________
CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 16:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2004 14:32
Příspěvky: 7
Bydliště: Brno city
Nádherný coupé jak se na kupátko sluší a patří...

_________________
:twisted: sportwagen MODROCCO II :twisted:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 16:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 19:21
Příspěvky: 1822
Bydliště: Královské město Litoměřice
No pěkný to by se mi taky líbilo :-D

_________________
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 16:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2004 23:22
Příspěvky: 159
Bydliště: Usti nad Labem
No tak to je hukot.

_________________
WWW.TUNINGCLUB-UL.COM
JSEM VÉÉÉÉÉÉLKEJ TUZER a mam rad speedyho :-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 17:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srp 2004 15:23
Příspěvky: 1811
Bydliště: Dobříš
tak tohle auto je oprvadu dravec na silnici,těch 3,5 sekundy na 100km/h musí bejt neskutečnej hukot!!!!!!
Supr práce a asi taky dost peněz a strávenýho času....
8) 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 17:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 zář 2004 14:40
Příspěvky: 197
Bydliště: Praha
tak konečně už vim v čem ten Taboo jezdí :-)

_________________
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 17:34 
Offline
Administrátor

Registrován: 03 úno 2004 13:57
Příspěvky: 8036
Chci to videt v realu, asi udelame v lete sraz nekde na stredozapade :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 17:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 19:21
Příspěvky: 1822
Bydliště: Královské město Litoměřice
Asi jo takže sraz TF se přesouvá do ameriky

_________________
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 17:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srp 2004 15:23
Příspěvky: 1811
Bydliště: Dobříš
Jelikož mám v plánu se přístí rok do ameriky podivat za známejma,tak neni vyloučený,že se stavim na pokec..... :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 17:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2004 10:58
Příspěvky: 76
Bydliště: Brno
Tak to je teda těžkej mazec doufám že to někdy naloží do kontejneru a přiveze i do evropy. Na to by se dalo vybírat i vstupný, :D Ja mám teda na toto auto (Eagle Talon) dost nepříjemný vzpomínky. Jestli znáte cestu ze Žebětína na Brněnskej okruh. Tak po rychlém výjezdu nahoru a ještě rychlejším sjezdu dolů před poslední zatáčkou odešly brzdy a bylo to dost o ústa. To se mi stalo jen 2 x vživotě že se brzdy ohřály do běla a přestaly brzdit. :evil:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 18:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano


Naposledy upravil Taboo dne 21 úno 2012 13:07, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 18:31 
Offline
Administrátor

Registrován: 03 úno 2004 13:57
Příspěvky: 8036
Taboo píše:
Dekuji za priznive komentare 8) .
I presto, ze to auto nema v 99.9% pripadu konkurenci na ulici pri konfrontaci na semaforech, v kruzich nelegalniho zavodeni o penize je povazovano jen za "nic moc". Takovych DSM vozu jsou tady stovky, a pak tam jsou tisice jinych aut, ktere jsou o moc rychlejsi... :D


Hmmm, tak prijed do Evropy a budes tady sef :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 19:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano


Naposledy upravil Taboo dne 21 úno 2012 13:08, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 19:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2004 13:43
Příspěvky: 4274
Bydliště: Havířov
tak to je mazec!!!!super práce Taboo 8)

_________________
das Auto


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 20:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2004 18:52
Příspěvky: 8745
Bydliště: 608372848
Má úcta...

_________________
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 20:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 lis 2004 13:33
Příspěvky: 66
Bydliště: Praha-Louny
..hooodně slušná práce za 4 roky 8) 8) 8)

_________________
...švédská ocel..
http://900aero.wz.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 22:59 
Ja bych spis potreboval slovnik na pulku tech veci co je v popisu :lol: Kdyz tomu nekdo rozumi tak je to asi hracka


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 23:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2004 15:07
Příspěvky: 3885
Bydliště: Praha
Pekny 8)

_________________
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 23:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano


Naposledy upravil Taboo dne 21 úno 2012 13:08, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 23:57 
Taboo píše:
Dik 8) .
Ja na videa (na ulici) anebo fotky zrovna moc nejsem, protoze mi to pripada stejne nudne jako fotit anebo nahravat videa sveho baraku, ktery kazdy den vidim :D . Ja bych mel mit trochu zajimavejsi videa pristi rok, kde mam v planu zavodit proti 10-sekundove Nove (ktera jezdi jen na alkohol), Harley Davidson s nitrousem a taky policejnim cruiserem (coz bude asi nuda). Jinak na tech nelegalnich zavodech, kterych se zucastnuji, kamery povolene nejsou - i presto, ze bych si to nekdy pral. Nektere z tech zavodu, ktere jsem tam mel, byly uplne neskutecne... Treba proti jedne Korvete, kterou jsem spatne odhadl na 12-ti sekundovy vuz - a ta mrcha jela (jak jsem se pozdeji dozvedel) pod 9 sekund - a ja vyhral ten zavod jen proto, ze tomu chlapkovi odesel radiator a on se radeji rozhodl ztratit $500 nez 30ti tisicovy motor. Skoda, ze mnohe z tech opravdu dobrych zavodu to nikdy neudelaji na video... :mad:


Pak by Vas vycapaly a jezdili by jste velky prd a ne zavody :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2004 00:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 kvě 2004 09:49
Příspěvky: 1064
moce hezky clanek taboo 8)

_________________
when I grow up, I want to be a racing driver


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2004 00:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano


Naposledy upravil Taboo dne 21 úno 2012 13:08, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2004 10:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 19:21
Příspěvky: 1822
Bydliště: Královské město Litoměřice
Taboo píše:
milosh píše:
Taboo píše:
Dekuji za priznive komentare 8) .
I presto, ze to auto nema v 99.9% pripadu konkurenci na ulici pri konfrontaci na semaforech, v kruzich nelegalniho zavodeni o penize je povazovano jen za "nic moc". Takovych DSM vozu jsou tady stovky, a pak tam jsou tisice jinych aut, ktere jsou o moc rychlejsi... :D


Hmmm, tak prijed do Evropy a budes tady sef :D

He, he.. :lol: Oni by mi to auto asi okamzite zabavili a poslali ho do nejbizsiho vrakoviste, protoze pro Evropu to je asi tak nelegalni, jak to jen nelegalni muze byt. Ja bych se to dokonce odvazil nazvat vrcholem nelegalnosti :lol: . To auto nema zadny katalycky konvertor, zadnou EGR valve, zadne emission controls - a ta absence tech vyztuh narazniku taky k bezpecnosti asi moc neprida, protoze v pripade celniho narazu bych asi skoncil s tim motorem ve klinu. :D I tady to neni v zadnem pripade legalni, ale tady nejsou nejake technicke kontroly anebo osvedceni, ze to auto vyhovuje zakonum o znecisteni vzduchu (jako treba v Californii a nekterych jinych statech). :D

No to se neboj u nás má půlka aut vymlácenej kat :D

_________________
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2004 12:11 
Offline
Administrátor

Registrován: 03 úno 2004 13:57
Příspěvky: 8036
Taboo, no jen doufej, ze nase forum brzy neprorazi i v Americe, to bys mel po zavodech :lol:

Ale napsal jsi to cesky moc dobre, myslim, ze ani z tech technickych anglickych nazvu by si to rodily Amik nedal dohromady, co v tom aute mas :wink:

Kazdopadne kdybys psal o aute, se kterym jezdis u nas v CR, asi bych se hodne rozmyslel, zda ten clanek uverejnit :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2004 13:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2004 20:29
Příspěvky: 5529
Hukot, super článek i auto :poklona:

Ale nějak mě přešla chuť napsat v létě článek i o mym autě, to jako kdybych psal o tříkolce :cry:

_________________
clean&style


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2004 17:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2004 16:39
Příspěvky: 975
Bydliště: Zábřeh
nechapu..proste nechapu.... nekdy bych se na takovou akcicku rad podival:o)

_________________
Looking for some car....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2004 18:30 
Offline

Registrován: 20 říj 2004 10:09
Příspěvky: 190
Bydliště: Ostrava
to Taboo: :poklona: 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2004 22:44 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 09:41
Příspěvky: 3790
Bydliště: Brno-Praha
Příteli, to opravdu čumím a skoro se stydím jít do garáže pro svoje auto :)

P.S. Kolik to žere? :)

_________________
Nexia³ project | SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2004 23:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano


Naposledy upravil Taboo dne 21 úno 2012 13:09, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 243 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů