Vliv nastavení podvozku na jízdní vlastnosti

Vše o rally,formuli 1,moto gp,dtm atd..

Moderátor: Bohuš

Uživatelský avatar
Sova
Příspěvky: 3475
Registrován: 07 lis 2006 04:03
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen

Re: Vliv nastavení podvozku na jízdní vlastnosti

Příspěvek od Sova »

Embie píše:Když jsou o tom desítky knih o stovkách stran, tak mi prosím nějakou doporuč. To je celé, co tu žádám, informaci, odkaz na informaci... Nehledám ideální nastavení podvozku, jen se zabývám jeho různým nastavením... No nic, asi smažu větu o podobnosti mezi modelem a velkým automobilem a bude hotovo.
všechno na stříbrném podnose??
vím že si zvyklý dostávat ve škole informace zadarmo, ale brzy zjistíš že v životě je to přesně naopak!

co takhle obejít antikvariáty a nakoupit různé učebnice a knihy na toto téma, všechny prostudovat a udělat si svuj názor se kterým můžeš posléze pracovat, ať už jakkoli...

Možná že dokonce přijdeš na něco převratného :wink:
Cléon & Fonte

Embie
Příspěvky: 14
Registrován: 05 bře 2012 17:00

Re: Vliv nastavení podvozku na jízdní vlastnosti

Příspěvek od Embie »

Přišel jsem s normálním dotazem, kde bych sehnal o daném problému informace. Kdybych věděl, kde je vzít, nepsal bych sem. Mám ti snad zaplatit za to, že jsem se tě na fóru, které je k tomu určené, na něco zeptal? Zatím do mě akorát jen reješ a s žádnou radou jsi nepřišel. Já sice nemám pocit, že jsem sežral všechnu moudrost světa, ale když něco vím, tak mi nedělá problém poradit a když něco nevím, tak jsem zticha. Jediné, za to ti můžu poděkovat, jsou ty antikvariáty, tam by mě hledat nenapadlo...

Uživatelský avatar
Sova
Příspěvky: 3475
Registrován: 07 lis 2006 04:03
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen

Re: Vliv nastavení podvozku na jízdní vlastnosti

Příspěvek od Sova »

Asi nemá cenu, abych to tady rozebíral proč a co jak píšu, protože nakonec budu v očích zde za idiota(nebo už sem/je mi to jedno/)

Zaujal mě tvůj přístup k dané věci a na férovku ti řeknu, že tomu konkrétnímu problému zas až tak nerozumím, aniž bych se zde mohl zpatra erudovaně vyjadřovat, ba právě naopak /haha můžete se smát/
Pozastavuji se nad tím, že tebe zajímá konkrétní problém píšeš tu na "půl huby", jako by tě to ani nezajímalo..."co bych se tady vyjadřoval stejně, jako do své práce apod. vždyt sem na TF...nenapadlo tě, že už jen takovým přístupem tohle forum zhazuješ a zároveň degraduješ??Myslíš že by ti třeba lidé kteří tomu rozumí chtěli opravdu poradit?
Navíc degraduješ svého učitele fyziky...nebavím se o tom, jestli je nebo není vůl, ale primárně už jen o tom, že zpochybňuješ autoritu....!
my toho Fyzikáře neznáme...proč píšeš že je vůl nebo že tě odbývá? já prostě vím že ty si student a on je Fyzikář...
Proč do toho motat tu jeho osobu???
Opakuji se...ale, když bych se já chtěl zeptat a rozebrat na daný problém, tak příspěvku, kde se budu tázat věnuji klidně i hodinu, zjistím si všechno možné a nemožné a vyvaruji se nepřesností a hovorových slov, která tam prostě nepatří!
Protože vím, že jedině tak, mi ten odborník bude věnovat svuj čas a poradí mi!A klidně mi doporučí i nějakou literaturu s přesným názvem!!!
A to jak píšu...píšu tak schválně, protože taky mám střední školu a vím jak to na ní chodí a z doslechu vím, jak to chodí na VŠ (Já na VŠ nebyl...dle scio testu neschopen ke studiu na VŠ obor žurnalistika) a vím jaké ja to pro studenty mnohdy pecka, ta změna přístupu kantor-student a podávaní informací...
To co píšu, sem psal tak trochu pro tvé dobro at máš co nejlepší start pro budoucí studium!Protože každej ti říká jen uč se a uměj...ale dopodrobna ti nikdo nerozebere jak to udělat aby si byl výborný nebo chvalitebný...tak to nefunguje...A víš proč???Protože by bylo strašně málo lidí u pásu a u lopaty zjednodušeně řečeno!!!!
_______________________________________________
klidně mi dejte lock-ban-delete-fuck all
Cléon & Fonte

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: Vliv nastavení podvozku na jízdní vlastnosti

Příspěvek od Breakthru »

JRD McLAREN:taktéž, čoveče :lol: co rok mi na střední hrozila z fyziky pětka a v prváku dokonce dvojka....z chování :lol:

s učitelama to je těžký, spousta z nich je přesvědčená o svojí bezchybnatosti.
svět dospělých je pro mne záhadou......

Embie
Příspěvky: 14
Registrován: 05 bře 2012 17:00

Re: Vliv nastavení podvozku na jízdní vlastnosti

Příspěvek od Embie »

Sova píše:Asi nemá cenu, abych to tady rozebíral proč a co jak píšu, protože nakonec budu v očích zde za idiota(nebo už sem/je mi to jedno/)

Zaujal mě tvůj přístup k dané věci a na férovku ti řeknu, že tomu konkrétnímu problému zas až tak nerozumím, aniž bych se zde mohl zpatra erudovaně vyjadřovat, ba právě naopak /haha můžete se smát/
Pozastavuji se nad tím, že tebe zajímá konkrétní problém píšeš tu na "půl huby", jako by tě to ani nezajímalo..."co bych se tady vyjadřoval stejně, jako do své práce apod. vždyt sem na TF...nenapadlo tě, že už jen takovým přístupem tohle forum zhazuješ a zároveň degraduješ??Myslíš že by ti třeba lidé kteří tomu rozumí chtěli opravdu poradit?
Navíc degraduješ svého učitele fyziky...nebavím se o tom, jestli je nebo není vůl, ale primárně už jen o tom, že zpochybňuješ autoritu....!
my toho Fyzikáře neznáme...proč píšeš že je vůl nebo že tě odbývá? já prostě vím že ty si student a on je Fyzikář...
Proč do toho motat tu jeho osobu???
Opakuji se...ale, když bych se já chtěl zeptat a rozebrat na daný problém, tak příspěvku, kde se budu tázat věnuji klidně i hodinu, zjistím si všechno možné a nemožné a vyvaruji se nepřesností a hovorových slov, která tam prostě nepatří!
Protože vím, že jedině tak, mi ten odborník bude věnovat svuj čas a poradí mi!A klidně mi doporučí i nějakou literaturu s přesným názvem!!!
A to jak píšu...píšu tak schválně, protože taky mám střední školu a vím jak to na ní chodí a z doslechu vím, jak to chodí na VŠ (Já na VŠ nebyl...dle scio testu neschopen ke studiu na VŠ obor žurnalistika) a vím jaké ja to pro studenty mnohdy pecka, ta změna přístupu kantor-student a podávaní informací...
To co píšu, sem psal tak trochu pro tvé dobro at máš co nejlepší start pro budoucí studium!Protože každej ti říká jen uč se a uměj...ale dopodrobna ti nikdo nerozebere jak to udělat aby si byl výborný nebo chvalitebný...tak to nefunguje...A víš proč???Protože by bylo strašně málo lidí u pásu a u lopaty zjednodušeně řečeno!!!!
_______________________________________________
klidně mi dejte lock-ban-delete-fuck all
Možná to tak vyznělo, že mám toho fyzikáře kdesi, ale nemělo... Že je vůl? Kde jsi to prosím tě viděl napsané? Ty, který tu řešíš každé napsané slovo. Ano, jeho osobu do toho nemotat, chci jen zjistit, kde k danému tématu sehnat materiál. Totiž chtěl jsem...

Uživatelský avatar
boboradik
Příspěvky: 77
Registrován: 17 pro 2006 21:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv nastavení podvozku na jízdní vlastnosti

Příspěvek od boboradik »

Někteří tu jsou chytří jak rádia. Jestli můžu doporučit tak z nečeských knížek třeba Reimpell-The automotive chassis engineering principles, Hanz Heisler-Advenced vehicle technology a nebo z českých knížek, kde je to skoro všechno zkopírované od Reimpella a je to od Vlka-Podvozky. Doporučuju přečíst a nastudovat všem. Normálně to najdeš na netu pokud budeš chvíli hledat. Rozhodně je lepší přečíst tyto knihy a udělat si vlastní názor, než věřit někomu kdo tomu prd rozumí.
ex:Suzuki Swift ala Gti, Fiat Brava TDs, BMW e36 sedan tjuning, BMW e36 318IS Mpaket Dakar gelb kanárek prostě, MB w210 290TD, BMW e46 320d Titan silver Mpaket
pracovní auto: Audi 80 Avant tdi
project: je to tu: vykuchaná e30 :)

Embie
Příspěvky: 14
Registrován: 05 bře 2012 17:00

Re: Vliv nastavení podvozku na jízdní vlastnosti

Příspěvek od Embie »

Sláva. Děkuji.

Uživatelský avatar
Sova
Příspěvky: 3475
Registrován: 07 lis 2006 04:03
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen

Re: Vliv nastavení podvozku na jízdní vlastnosti

Příspěvek od Sova »

boboradik: Holt někdo musí být někdy "chytrej jak rádio", aby se ti, kteří tomu opravdu rozumí uráčili a konkrétně poradili.
Ve výsledku jsme všichni spokojený...i já :mavani:

fuck LOL :wink:
Naposledy upravil(a) Sova dne 23 bře 2012 16:42, celkem upraveno 1 x.
Cléon & Fonte

Uživatelský avatar
zac.je.toho.loket
Příspěvky: 502
Registrován: 12 zář 2008 13:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv nastavení podvozku na jízdní vlastnosti

Příspěvek od zac.je.toho.loket »

chytrej jak rádio, ale pravopis neumí...to je vizitka :lol:
"The spirit of revolution will never die"

Uživatelský avatar
Sova
Příspěvky: 3475
Registrován: 07 lis 2006 04:03
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen

Re: Vliv nastavení podvozku na jízdní vlastnosti

Příspěvek od Sova »

Za ty invektivní a přechcávací hovna apod. se omlouvám...měl sem pár blbých dnů :roll:

soráč
Cléon & Fonte

Uživatelský avatar
T.i.m.u.r
Příspěvky: 350
Registrován: 08 bře 2010 17:43
Bydliště: Žatec / Ústí nad Labem / Praha / Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv nastavení podvozku na jízdní vlastnosti

Příspěvek od T.i.m.u.r »

Sova píše:boboradik: Holt někdo musí být někdy "chytrej jak rádio", aby se ti, kteří tomu opravdu rozumí uráčily a konkrétně poradily.
Ve výsledku jsme všichni spokojený...i já :mavani:

fuck LOL :wink:

Úplně to zahřeje u srdce, když vidím ve světě internetu konečně člověka, který to píše správně. :hlazeni 8)
r.v.: 1974 - 55HP/80Nm

(Štukatérské, sochařské, restaurátorské práce - praxe více než 30let)
www.stukater.wz.cz

Uživatelský avatar
Sova
Příspěvky: 3475
Registrován: 07 lis 2006 04:03
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen

Re: Vliv nastavení podvozku na jízdní vlastnosti

Příspěvek od Sova »

zac.je.toho.loket píše:chytrej jak rádio, ale pravopis neumí...to je vizitka :lol:
neumí no :( v tomhle případě mi to dělá problém, protože ačkoli slyším tvrdé y tak mám psát měkké...to mi prostě nedochází...co už

díky za upozornění 8)
Cléon & Fonte

Tommy002
Příspěvky: 160
Registrován: 07 zář 2006 18:59
Bydliště: Praha

Re: Vliv nastavení podvozku na jízdní vlastnosti

Příspěvek od Tommy002 »

Jestli jsi z Prahy nebo odněkud kde je technická univerzita, tak zkus místní technické knihovny.
Kupříkladu v Praze máš Národní technickou knihovnu, nebo menší na Albertově (pro fakultu dopravní). Domů Ti asi nic nepůjčí, když nejsi místní student, ale prezenčně se na něco podívat případně za malý poplatek okopírovat by neměl být problém.

Ještě dodatek: Týmy F1 taky testovali/jí aerodynamiku na modelech, ale čím větší model tím lepší výsledky. Tím chci říct, že přitom narazíš na spoustu problémů!Tu práci bych postavil spíš na tom popsat současný trend v navrhování (teď střelím, jak se navrhovalo před 50ti lety, jak teď, jaký jsou způsoby pérování, McPherson apod.) a srovnání s modelem dát spíše do teoretické roviny.

A ještě jeden důležitý poznatek na závěr, co jsem se naučil i během studia na VŠ: to, že třeba ukážeš, že to nejde je taky výsledek, protože někdo na to přijít musel, že tudy cesta nevede. Tzn. vezmeš modílek, vyzkoušíš, zjistíš že je to úplně na nic a napíšeš: Během mé práce jsem se pokoušel o reálnou simulaci nastavení podvozku na zmenšeném modelu vozidla v měřítku 1:10, ovšem značně rozdílné vstupní parametry (např. typ pneumatik, nosnost rámů, vynechání svarů apod.) neposkytují průkazné výsledky o souvislosti mezi modelem a reálným vozidlem.

Odpovědět

Zpět na „Motorsport“