komaxit vs silentbloky
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
komaxit vs silentbloky
Chlapi, zkoušel někdo dělat komaxit třeba na ramenech, když už tam měl silentbloky? Jakou teplotu vydrží siláče případně jiná guma na autě? Je jasný, že nic s ložiskem do komaxitu nesmí, protože by vytekla vazelína, ale nalisovaný případně navulkanizovaný (např u motoru)silentbloky?
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: komaxit vs silentbloky
osobní zkušenost ještě nemám, ale kámoš dával do komaxitu celý nápravy a minimálně na stabilizátorech silentbloky měl a v pohodě. nemělo by se tomu nic stát. při pískování se to odrazí a komax ani teplota tomu nic neudělá.
mě by spíš zajímalo, na kolik to tak vyjde? třeba nápravnice opískovat + zinek + komaxit? všude maj ceny za nějakou plochu, ale netušim, kolik to tak může mít. zrovna bych to potřeboval do rozpočtu, tak jestli někdo ví
mě by spíš zajímalo, na kolik to tak vyjde? třeba nápravnice opískovat + zinek + komaxit? všude maj ceny za nějakou plochu, ale netušim, kolik to tak může mít. zrovna bych to potřeboval do rozpočtu, tak jestli někdo ví
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: komaxit vs silentbloky
Zinkovat jsem nenechával, jen pískování a komaxit, tak doufám, že to nezačne hned reznout. Myslím, že z výroby nejsou taky nápravy zinkovaný.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: komaxit vs silentbloky
já jsem to řešil...
a teda všechno jsem dával nový....
zaprvé ten komax na tom nevypadá vůbec dobře..
za druhý ta pec té gumě moc neprospejě..
za třetí... když už to člověk dělá, tak to bere zároveň jako servis
za čtvrté ty silentbloky nestojí zas tak moc.. a určitě tam nemáš "zánovní" a jeslti ano, tak jsi vůl..a měl jsi na ten komaxit myslet už před tím...když jsi měnil silentbloky... popř je můžeš zkusit vylisovat
jinak cenově bez zinku opískování+ komax cca 2000,- nápravnice, 2x ramena, 2x těhlice, zadní náprava..
a teda všechno jsem dával nový....
zaprvé ten komax na tom nevypadá vůbec dobře..
za druhý ta pec té gumě moc neprospejě..
za třetí... když už to člověk dělá, tak to bere zároveň jako servis
za čtvrté ty silentbloky nestojí zas tak moc.. a určitě tam nemáš "zánovní" a jeslti ano, tak jsi vůl..a měl jsi na ten komaxit myslet už před tím...když jsi měnil silentbloky... popř je můžeš zkusit vylisovat
jinak cenově bez zinku opískování+ komax cca 2000,- nápravnice, 2x ramena, 2x těhlice, zadní náprava..
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: komaxit vs silentbloky
No jo zas nějakej vocas, co sem vleze, nepřečte příspěvky a hned začne nadávat. Podle mě jsi vůl ty, nejdřív si přečti, co jsem psal a jak řešil a pak reaguj.vtuni píše:já jsem to řešil...
a teda všechno jsem dával nový....
zaprvé ten komax na tom nevypadá vůbec dobře..
za druhý ta pec té gumě moc neprospejě..
za třetí... když už to člověk dělá, tak to bere zároveň jako servis
za čtvrté ty silentbloky nestojí zas tak moc.. a určitě tam nemáš "zánovní" a jeslti ano, tak jsi vůl..a měl jsi na ten komaxit myslet už před tím...když jsi měnil silentbloky... popř je můžeš zkusit vylisovat
jinak cenově bez zinku opískování+ komax cca 2000,- nápravnice, 2x ramena, 2x těhlice, zadní náprava..
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
-
- Příspěvky: 272
- Registrován: 06 led 2009 10:33
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: komaxit vs silentbloky
NO ono bude dost záležet na jakou teplotu ten komax zapejkaj čím víc teploty tím kratší dobu to tam je takže pokud to je hodně rychlý tak budeš mít nejspíš po nich a můj názor na to je že sem vždy dával holý náporavy nebo různý díly a až potom sem do nich lisoval nový
Animalize-Team
BMW E36
Kymco Maxxer
BMW E36
Kymco Maxxer
Re: komaxit vs silentbloky
trošku mi to připomíná pořekadlo o potrefené huse
napsal jsem jenom svoji praktickou zkušenost, někomu kdo praktickou zkušenost nemá....
jsme tady v sekci styling... tak jsem se k tomu vyjádřil, protože pokud to dáš zapíct i se selentblokama..bez ohledu na to, co jim to udělá nebo neudělá, protože tuhle zkušenost nemám (prostě jsem to neřešil a dal nový)
tak to bude vypadat jak od prasat. .viz můj předchozí příspěvek - za prvé...
prostě bude to vypadat stylem,jak když nalakuješ brzdy sprejem rovnou na autě...a vezmeš to sakum prdum s deskama i kotoučema... coz nepatří do sekce styling...ale do sekce tuzing...
možná jsem vocas, co sem vlezl..možná jsem i vůl... tohle rozhodnutí nechám klidně na tobě... jen jsem se ti ( a nejen tobě) snažil poskytnout nějaké informace, které evidentně nemáš...protože jinak by jsi se na to neptal...
v každým případě já jezdím na komaxitovaným podvozku od roku 2009 takže si troufnu říct že nějaký zkušenosti mám ..a neřeším 3,14čoviny...
jestli chceš ušetřit a 100% zachovat neporušenost svých drahocených zánovních siletnbloků...vezmi si štětec, oblep si to maskovací páskou a natři to alkytonem
no a nebo si řekni, že to těch 200 stupňů v peci ta guma třeba vydrží..bez jakékoliv újmy .a že ti neva, že to bude vypadat, jak to bude vypadat...a máš po problému....
napsal jsem jenom svoji praktickou zkušenost, někomu kdo praktickou zkušenost nemá....
jsme tady v sekci styling... tak jsem se k tomu vyjádřil, protože pokud to dáš zapíct i se selentblokama..bez ohledu na to, co jim to udělá nebo neudělá, protože tuhle zkušenost nemám (prostě jsem to neřešil a dal nový)
tak to bude vypadat jak od prasat. .viz můj předchozí příspěvek - za prvé...
prostě bude to vypadat stylem,jak když nalakuješ brzdy sprejem rovnou na autě...a vezmeš to sakum prdum s deskama i kotoučema... coz nepatří do sekce styling...ale do sekce tuzing...
možná jsem vocas, co sem vlezl..možná jsem i vůl... tohle rozhodnutí nechám klidně na tobě... jen jsem se ti ( a nejen tobě) snažil poskytnout nějaké informace, které evidentně nemáš...protože jinak by jsi se na to neptal...
v každým případě já jezdím na komaxitovaným podvozku od roku 2009 takže si troufnu říct že nějaký zkušenosti mám ..a neřeším 3,14čoviny...
jestli chceš ušetřit a 100% zachovat neporušenost svých drahocených zánovních siletnbloků...vezmi si štětec, oblep si to maskovací páskou a natři to alkytonem
no a nebo si řekni, že to těch 200 stupňů v peci ta guma třeba vydrží..bez jakékoliv újmy .a že ti neva, že to bude vypadat, jak to bude vypadat...a máš po problému....
Naposledy upravil(a) vtuni dne 09 pro 2012 23:08, celkem upraveno 2 x.
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
Re: komaxit vs silentbloky
by mě zajímalo kolik lidí vidí tu napravnici z golfa pana vtuni???
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: komaxit vs silentbloky
a já si myslím, že je to úplně jedno..protože já si to dělám pro sebe... tak aby se to líbilo mě....
a to že něco není třeba vidět... neznamená že to nechám hnusný rezavy...
kovaný ojnice a písty v motoru nevidí vůbec nikdo a stejně je tam mám...
a to že něco není třeba vidět... neznamená že to nechám hnusný rezavy...
kovaný ojnice a písty v motoru nevidí vůbec nikdo a stejně je tam mám...
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: komaxit vs silentbloky
Nikdo neřekl, že chci mít v komaxitu i ty silentbloky, lze je snad taky oblepit. Taky jsem nikde nenapsal, že to udělám bez toho aniž bych věděl, zda to gumám ublíži či nikoliv. Alkytonem jsem to měl teď a žádná sláva, otřískal se - a to jsem měl opískováno, nazákladováno. Jelikož jsem všechny silenty dával nové před rokem a s autem najel 500 km, tak si troufnu říct, že jsou víc než zánovní. Navíc nemám golfa, na kterého lze všechno sehnat za pár kaček. Mě 1 silentblok stojí cca 500,- a navíc některé sehnat je pěkný oříšek a riskovat zničení vylisováním se mi opravdu nechce.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: komaxit vs silentbloky
v pohodě.. to chápu..
holt .když by jsi na to myslel před tím..měl by jsi o spoustu starostí mín..no bohužel. ted už s tím nic neuděláš...
jako já bych to určitě na těch 200 stupňu neriskoval, viděl jsem co to udělalo s mýma starýma silentblokama v nápravnici ..těžko říct co to udělá s novejma...neříkám že to ty nový nevydrží... ale prostě ty starý byly rozpraskaný a steřelý jak hrom..
to že mám golfa s tím nemá nic společnýho... .ony ty powerflex polyuretanový silentbloky, taky nejsou zrovna levný..třeba 700kus..
proto jsem to dělal všechno najednou..obzvlášt u auta s kterým najedeš 500km za rok... ale to nemá cenu řešit...
. ale jestli je to tak jak říkáš, že to tam máš chvíli, ..tak by měly jít v pohodě viylisovat.. aspoň já bych bych to v první řadě třeba na jednom zkusil...
prostě zkusím to vylisovat... bud to půjde... a máš vyhráno... nebo to nepůjde..a budeš vědět že to nejde... a zaplatíš jeden silentblok..
a pak se děj v komaxitu vůle boží... potom můžeš zkusit dát do komaxu jen třeba jedno rameno... at víš jak to dopadne...
v každým případě.. ideální bezproblémové řešení v tvým případě asi nenajdeš...a at uděláš cokoliv tak to bude technikou pokus-omyl...
k tomu oblepování...by mě zajímalo, čím to chceš do té pece oblepovat... jestli klasickou papírovou maskovací páskou tak hodně štěstí..vlastně hodně štestí s oblepením čímkoliv.. protože to teplo udělá tomu lepidlu moc dobře...to spíš ten prášek před vypálením z těch silentbloků očistit štětečkem...ale to zase pochybuju že se ti s tím v té práškové lakovně bude někdo takhle s..t
holt .když by jsi na to myslel před tím..měl by jsi o spoustu starostí mín..no bohužel. ted už s tím nic neuděláš...
jako já bych to určitě na těch 200 stupňu neriskoval, viděl jsem co to udělalo s mýma starýma silentblokama v nápravnici ..těžko říct co to udělá s novejma...neříkám že to ty nový nevydrží... ale prostě ty starý byly rozpraskaný a steřelý jak hrom..
to že mám golfa s tím nemá nic společnýho... .ony ty powerflex polyuretanový silentbloky, taky nejsou zrovna levný..třeba 700kus..
proto jsem to dělal všechno najednou..obzvlášt u auta s kterým najedeš 500km za rok... ale to nemá cenu řešit...
. ale jestli je to tak jak říkáš, že to tam máš chvíli, ..tak by měly jít v pohodě viylisovat.. aspoň já bych bych to v první řadě třeba na jednom zkusil...
prostě zkusím to vylisovat... bud to půjde... a máš vyhráno... nebo to nepůjde..a budeš vědět že to nejde... a zaplatíš jeden silentblok..
a pak se děj v komaxitu vůle boží... potom můžeš zkusit dát do komaxu jen třeba jedno rameno... at víš jak to dopadne...
v každým případě.. ideální bezproblémové řešení v tvým případě asi nenajdeš...a at uděláš cokoliv tak to bude technikou pokus-omyl...
k tomu oblepování...by mě zajímalo, čím to chceš do té pece oblepovat... jestli klasickou papírovou maskovací páskou tak hodně štěstí..vlastně hodně štestí s oblepením čímkoliv.. protože to teplo udělá tomu lepidlu moc dobře...to spíš ten prášek před vypálením z těch silentbloků očistit štětečkem...ale to zase pochybuju že se ti s tím v té práškové lakovně bude někdo takhle s..t
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
Re: komaxit vs silentbloky
tak jsem teď našel fotky od toho kámoše a ty nevylisovatelný věci tam má nechaný. tj. pouzdra stabilizátoru a silentlboky v nápravnici. koukám, že tam má nakomaxitovaný i tyčky stabilizétoru a zelepený klouby s prachovkama
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: komaxit vs silentbloky
A můžeš od něj zjistit, jak ty gumy dopadly?-jestli nebyly uvolněný nebo popraskaný,...
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: komaxit vs silentbloky
to vím, nebyly aspoň mi to říkal a ani doteď s tím neměl problém. má to myslím dva roky
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: komaxit vs silentbloky
jedna věc je, jak se to projeví vizuálně a druhá věc je, jak se to projeví materiálně ... kdy se v pryži udělají mikrotrhliny, materiál změní strukturu, bude náchylnější, dříve se rozpadne atp.
Re: komaxit vs silentbloky
bóďa píše:doteď s tím neměl problém. má to myslím dva roky
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: komaxit vs silentbloky
to ano, ale životnost silentbloku není dva roky, takže to nemusí být ještě vypovídající ... neříkám, že vysloveně není, ale nemuselo by
Re: komaxit vs silentbloky
kámo můžu ti garantovat, že zrovna na tom stabilizátoru to určitě nikdy nikdo neměnil a auto je rv 96 . takže jestli to tam bude dalších 10 nebo 20 let už je celkem jedno
to samý nápravnice.. ani z tý se to nedá vylisovat bez její destrukce
to samý nápravnice.. ani z tý se to nedá vylisovat bez její destrukce
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: komaxit vs silentbloky
a vypadá to pěkně..?? ta popraskaná barva na těch gumách...??protože mě by se to už jen z estetickýho hlediska nelíbilo..
mimochodem.. 15 let starej silenblok musí být na podvozku podle mě K.O. i bez komaxitu..už jen stářím.. pokud teda to auto od doby kdy sjelo z výrobní linky nejezdí 500km za rok.. jen za pěkného počasí...nebo to neměl dědula..co to po každé jízdě mazal glycerinovým olejem...
mimochodem.. 15 let starej silenblok musí být na podvozku podle mě K.O. i bez komaxitu..už jen stářím.. pokud teda to auto od doby kdy sjelo z výrobní linky nejezdí 500km za rok.. jen za pěkného počasí...nebo to neměl dědula..co to po každé jízdě mazal glycerinovým olejem...
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
Re: komaxit vs silentbloky
když jsem to viděl, tak to popraskaný nebylo
jak jsem psal, tyhle silentbloky který tam nechal se prostě nedaj vyměnit bez destrukce uložení stabilizátoru a bez destrukce nápravnice, takže ty nikdo nemění tak na 99,9% aut. abys je vyměnil, tak tam musíš kvůli jejich výměně něco svařit a to asi nebudeš dělat po komaxitu, ale radši před ním.. takže jsme opět u toho
jak jsem psal, tyhle silentbloky který tam nechal se prostě nedaj vyměnit bez destrukce uložení stabilizátoru a bez destrukce nápravnice, takže ty nikdo nemění tak na 99,9% aut. abys je vyměnil, tak tam musíš kvůli jejich výměně něco svařit a to asi nebudeš dělat po komaxitu, ale radši před ním.. takže jsme opět u toho
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: komaxit vs silentbloky
tak to bych chtěl vidět neříkám, že to není možný..ale jakou plní funkci silentblok, kterej nepruží ??...(protože když by pružil, tak by to popraskaný bylo)
jinak když ten silentblok nejde vyměnit.a měni se celý rameno. (třeba jak ramena u passata..atd..) tak ti stejně nic jinýho nezbývá (kromě klasiky stříkané bravy) ...než to tam nechat...
pokud se to koupit dá..a dá se to vyměnit..tak bych to vyměnil.. toť můj subjektivní názor..
nic víc nic míň ..
jinak když ten silentblok nejde vyměnit.a měni se celý rameno. (třeba jak ramena u passata..atd..) tak ti stejně nic jinýho nezbývá (kromě klasiky stříkané bravy) ...než to tam nechat...
pokud se to koupit dá..a dá se to vyměnit..tak bych to vyměnil.. toť můj subjektivní názor..
nic víc nic míň ..
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
Re: komaxit vs silentbloky
já osobně jsem kvuli problému s vysokou teplotou při použití komaxitu použil třívrstvý systém ... epoxidový základ, epoxidová bariérová mezivrstva a polyurethanová krycí vrstva ... kdybych dal nápravnici do pece, tak mi ze všech spojů vyvzliná olej, který se uvnitř profilu nacházel za ty roky a dostat ho ven by asi nebylo uplně snadné
přijde mi to jako lepší řešení jak proti korozi, tak u odolnosti
přijde mi to jako lepší řešení jak proti korozi, tak u odolnosti
Re: komaxit vs silentbloky
já jsem právě přemejšlel jak nejlíp ošetřit nápravnici, právě kvůli tomu, že uvnitř je bordel a ten nikdy nikdo neodstraní... když se jen opískuje a udělá komaxitem, tak zvenku bude sice hezká, ale zevnitř a mezi plechy to bude jak liška...
přišel jsem na to, že jediný řešení je jí rozvrtat, jednotlivý plechy nechat opískovat, svařit zpátky a pak nechat pozinkovat a komaxit.. to bude sraní
přišel jsem na to, že jediný řešení je jí rozvrtat, jednotlivý plechy nechat opískovat, svařit zpátky a pak nechat pozinkovat a komaxit.. to bude sraní
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: komaxit vs silentbloky
u tý nápravnice bych to zas tak drasticky neviděl,vymejt(vapkou) nechat odlakovat a šup na zinek.a zinku mírná povrchová záhněda nevadí..
Mitsubishi Colt 2.0 4G63
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car
jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car
jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré
Re: komaxit vs silentbloky
neni co odlakovávat... tahle neni teda moje, ale počítám s tím, že bude spíš ještě horší... když někde zůstane kousíček rzi, tak to VŽDY vyleze.. a z té dutiny a mezi sbodovanými plechy se to bohužel jinak odstranit nedá
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: komaxit vs silentbloky
zase to nevidět tak tragicky...
zvenku to odstraníš pořádně takže tam ti to nevyleze..a vevnitř to není vidět...
a stejně se tam pořádně nedostaneš ..ani při tom pískování aby jsi to očistil, ani ten komax..
můj postup..
otryskat, nazinkovat, nakomaxitovat...oblepit maskovací páskou aby jste si to nezas.ali .....a vnitřek pořádně vystříkat bodyčkem...
zvenku to odstraníš pořádně takže tam ti to nevyleze..a vevnitř to není vidět...
a stejně se tam pořádně nedostaneš ..ani při tom pískování aby jsi to očistil, ani ten komax..
můj postup..
otryskat, nazinkovat, nakomaxitovat...oblepit maskovací páskou aby jste si to nezas.ali .....a vnitřek pořádně vystříkat bodyčkem...
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: komaxit vs silentbloky
vtuni píše:zase to nevidět tak tragicky...
otryskat, nazinkovat, nakomaxitovat...oblepit maskovací páskou aby jste si to nezas.ali .....a vnitřek pořádně vystříkat bodyčkem...
Máš v tom nějaký rozpor, nebo jen nevíš cenu zinkování?vtuni píše:já jsem to řešil...
jinak cenově bez zinku opískování+ komax cca 2000,- nápravnice, 2x ramena, 2x těhlice, zadní náprava..
Jinak já vnitřek napravnic po komaxitu vystříkal voskem stejně jako dutiny a myslím, že nebude problém, když to bude furt mastné.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: komaxit vs silentbloky
tak nejřív tu brečí nad kouskem komaxitu na gumě a pak by nechal zevnitř shnilou nápravnicivtuni píše:zase to nevidět tak tragicky...
zvenku to odstraníš pořádně takže tam ti to nevyleze..a vevnitř to není vidět...
a stejně se tam pořádně nedostaneš ..ani při tom pískování aby jsi to očistil, ani ten komax..
můj postup..
otryskat, nazinkovat, nakomaxitovat...oblepit maskovací páskou aby jste si to nezas.ali .....a vnitřek pořádně vystříkat bodyčkem...
prostě já to tak udělám, protože to nedělám jenom aby to bylo rok hezky černý (nebo jaký bude chtít majitel). prostě mi to přijde jako prasárna. právě proto že dovnitř se nedostanu, tak jí rozvrtám na bodech, ty plechy se opískujou každej zvlášť z obou stran, pak to zase svařím, dám nazinkovat (zinek se dostane všude) a potom na komaxit a ten nevadí, že bude jenom zvenku
nejde mi do hlavy, jak můžeš mít s přístupem "to je dobrý" nebo "to neni vidět" takovou nápravu jako máš na fotce..
kdyby to nebylo tak na sračku shnilý jak je, tak to asi taky neřešim, ale jak je vidět z fotky, tak to je potřeba řešit
kucik: a jaký jsou ceny zinkování?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: komaxit vs silentbloky
zinkování není nic extrémně drahého, většinou se to bere podle plochy, ale záleží na domluvě
u zinkování jen pozor, co jsem se bavil s jedním mistrem od galvanického pokovování, tak strkat svařence do lázně není uplně ideální (samozřejmě není to tak extrémní, ale když člověk pomýšlí už takhle hodně do budoucna jako ty..) protože chemikálie vyvzlinají do spojů, kde ale zůstanou i po dokončení operace a dlouhodobě tam pak údajně negativně působí
u zinkování jen pozor, co jsem se bavil s jedním mistrem od galvanického pokovování, tak strkat svařence do lázně není uplně ideální (samozřejmě není to tak extrémní, ale když člověk pomýšlí už takhle hodně do budoucna jako ty..) protože chemikálie vyvzlinají do spojů, kde ale zůstanou i po dokončení operace a dlouhodobě tam pak údajně negativně působí