Poslední návštěva: 21 srp 2017 00:02 Právě je 21 srp 2017 00:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 20 led 2013 23:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8127
Bydliště: Litvínov, občas Praha
Posledních pár dní jsem tu četl více negativních názorů na vyvařené karoserie. Už jsem se bohužel nikde nedočetl, jak je to správně. Rád bych si v tomto směru prohloubit aspoň teoretické znalosti, které bych rád časem použil v praxi... ať už vlastníma rukama nebo při "dozoru" rukou "zkušenějších". Čemu se tedy vyvarovat a jak správně postupovat?

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 20 led 2013 23:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2010 22:12
Příspěvky: 1694
Bydliště: Praha
tohle me take zajima do brezna me to ceka... :kladivo:

_________________
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 20 led 2013 23:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2007 00:50
Příspěvky: 9161
Bydliště: PIT-STOP
no to jsem taky docela zvědavej 8) ať jsem největší kritici nahodí své díla 8)

_________________
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 20 led 2013 23:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 bře 2011 18:12
Příspěvky: 144
Bydliště: Český Krumlov
to by mě zajímalo co je na tom špatnýho :D "když musíš tak musíš" :D

jediný co se může stát je to že to u bodů může hnít kvůli nedostatečným nátěru.já třeba používám provařitelnou základovku to je moc dobrej vynález 8)

_________________
Mitsubishi Colt 2.0 4G63
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car

jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré :P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 20 led 2013 23:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2009 19:36
Příspěvky: 5475
Bydliště: Sokolov-Svatava
ja bych navod na vyvareni karoserie hledal na fiat nebo opel klubu. :D

http://moodle2.voskop.eu/download/teu/U ... skrini.pdf

_________________
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 21 led 2013 09:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 18:27
Příspěvky: 782
Bydliště: Opava
To co zde dal pna AR 166 je paráda, nikde tam totiž nevidím nabodované plechy přes sebe. Maximálně nabodované natupo, nebo se tam doporučuje nastehovat po obvodu. O čemž jsem i já přesvědčen, že je nejlepší.

Samozřejmě na rychloopravy je možno použít cokoliv, ale měl sem dojem, že tady se snaží auta zachraňovat. Takže do pertlu zasmrkaný plech pokud možno neuznávám. Myslím že stačí projeti zahraniční weby, nebo weby firem co renovují auta a tam jde vidět, jak se to má dělat.

_________________
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 21 led 2013 13:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2328
Bydliště: Kutná Hora
toto mě taky zajímá a trochu se sem přifařím s jiným dotazem, ale pro někoho s tímto souvisejícím. budu dělat celý spodek na kastli, ale v současné době jsem bohužel bez zvedáku. přemýšlím tedy, jak to udělat. napadlo mě kastli nějakým způsobem hodit na bok, ale moc mě nenapadá jak, aby to bylo co nejjednodušší a co nejbezpečnější.

_________________
<>Espace V624v|<>Safrane V624v manual|<>Safrane Biturbo

WWW.PECEOKUZI.CZ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 21 led 2013 14:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2006 23:30
Příspěvky: 549
Bydliště: Plzeň
co třeba takto?

http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Opravy/Autobianchi/Autobianchi%20500%20Giardiniera%20-%20renovace/oprava_karoserie&startat=100

_________________
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 21 led 2013 23:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 18:27
Příspěvky: 782
Bydliště: Opava
Práce s plechem suprová, ale furt tam vidím pertl a bodování. Zdá se mi, že následovně pán spáry zacínoval, ale i tak si to mohl odpustit, kdyby si odpustil pertl. To je prostě pomůcka pro rychloopravy ne zcela cenných vozidel...

Jeden pán, co dělá totální renovace, říkal že to dělají tak, že auto rozbodují na původní díly, opraví to shnilé tak, že to dovaří NATUPO (furt) a pak to zas v původních bodech svaří. Žádné další pertly, plechy přes sebe a kdoví co nikde nepřidávají. Pak oznámil i cenu, za kterou to dělá a tím bylo vše řečeno. Ovšem nikdo neřekl, že se to nedá udělat i tak...

_________________
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 21 led 2013 23:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2195
Bydliště: Dobříš
k tomuhle neni asi co dodat. Bohužel tady taková firma na veterány neni. http://www.mat.fi/n_index.php?
nav=gallery_view&gallery=projecttoyotacelicaturbotc35&g=13

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 22 led 2013 00:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2011 21:04
Příspěvky: 580
Bydliště: kousek od Mostu
mě by docela zajímaly ty provařitelný základovky, slyšel jsem ,že se k ochraně před opětovným rezivěním používají i nějaké vodivé spreje,...
má s tím někdo zkušenosti? popř.odzkoušená značka?

_________________
Opel Astra F C20XE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 22 led 2013 00:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2328
Bydliště: Kutná Hora
Libor12 píše:
k tomuhle neni asi co dodat. Bohužel tady taková firma na veterány neni. http://www.mat.fi/n_index.php?
nav=gallery_view&gallery=projecttoyotacelicaturbotc35&g=13
to je mazec. myslím, že takovou firmu znám, nejsem si ale jistý, jestli to (kastle) dělají fakt až do takové úrovně. ale co jsem tam byl a měl celou dobu jen spadlou bradu, tak bych řekl, že asi ano.

_________________
<>Espace V624v|<>Safrane V624v manual|<>Safrane Biturbo

WWW.PECEOKUZI.CZ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 22 led 2013 15:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2195
Bydliště: Dobříš
Klempíři z dob pana Sodomky,kdy se karosérie tvarovaly v ruce už jsou pryč a současní rádobyklempíři nepoužívají při ani inertní plyn,takže koroze už vzniká defacto při svařování Jako ochranu ihned po otryskání používam pragocor metal sp můžeš řezat plamenem,svářet a jako základ dvousložku prgc E. Mam na řece lod už od r 2000 ošetřenou tímto způsobem,loni jsem ji měl venku poprvně po 12 letech a kromě změny odstínu pod čarou ponoru to bylo jak kdybych to dělal před týdnem. To co se píše zde http://www.pragochema.cz/?start=7&lan=c ... metalizaci můžu do posledního slova potvrdit.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 22 led 2013 18:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2328
Bydliště: Kutná Hora
no sakra, to vypadá hodně dobře. takže to jde asi na celej spodek kastle. ale co na to? těch gumových nátěrů se dělá tolik... že ani nevím, jestli jde vybrat něco špatně. pokud to je pod tím dobře ošetřeno tak to jen tak začít reznou nemuže ne?
myslel jsem Hydrotex. tady na fotkách se mi to docela líbí.

_________________
<>Espace V624v|<>Safrane V624v manual|<>Safrane Biturbo

WWW.PECEOKUZI.CZ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 22 led 2013 19:45 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2006 21:00
Příspěvky: 4906
Bydliště: Opava
Angličák: dej tu nejake tvoje fotky, aby kazdy videl jak se to dela spek

_________________
Fazeey píše:
tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá

91' Escort RS2000 · 2.0 110kW · 1020kg · KW var.1 -40/30mm · 7,8s/100kmh - Racing car
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW · black mat - Winter car
http://n7a-power.ic.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 22 led 2013 20:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3793
Libor12 píše:
k tomuhle neni asi co dodat. Bohužel tady taková firma na veterány neni. http://www.mat.fi/n_index.php?nav=galle ... otc35&g=13

kurna to ja som uplny amater...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 24 led 2013 09:58 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2195
Bydliště: Dobříš
tohle je taky strašná fušeřina. :lol: http://www.studiotimecapsule.com/aluminum_fabrication

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 24 led 2013 11:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 14:42
Příspěvky: 1135
Bydliště: Hradecko
zde je web plny slusne odvedene klempirske prace:
www.offroadwreckrescue.estranky.cz

takhle se to da delat...dobre...

_________________
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat,B5,AFN, C5 HPi, B4 1.9td

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 24 led 2013 14:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3669
Bydliště: Český Těšín
Libor12 : takze pouziti toho pragocor metal sp jako zakladniho nateru na obrouseny plech je dostacujici jo?A co druhotny nejaky pruzny nater na ten pragocor?

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 24 led 2013 17:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2195
Bydliště: Dobříš
pružný nátěr myslíš treba něco na podvozek? Já všechno tryskam sodou,žádný kyt,jen cin,na to primer,eventuelně jako základ i vrch kde nezáleží na odstínu většinou prgE. Pokud chci jiný odstín tak buď opět jemně otryskam sodou nebo rozbrousim a na to 1k nebo 2k lak. Můžeš i práškovou barvu. Setkal jsem se i s tím že na otryskany povrch se nanesl železity fosfat jako můstek,ale já to nedělám.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 24 led 2013 17:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2008
Bydliště: Středočeský kraj
bóďa píše:
no sakra, to vypadá hodně dobře. takže to jde asi na celej spodek kastle. ale co na to? těch gumových nátěrů se dělá tolik... že ani nevím, jestli jde vybrat něco špatně. pokud to je pod tím dobře ošetřeno tak to jen tak začít reznou nemuže ne?
myslel jsem Hydrotex. tady na fotkách se mi to docela líbí.


Zkus Rostegal, to je základovka. Potom jsem četl doporučení na to ještě něco dát, ale to Ti teď neřeknu. Budu to muset najít. Je to celkem drahé, ale vydrží to :wink:
V Německu se to používá po renovaci veteránů. U nás se to shání hůř, ale dá se ;)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 24 led 2013 17:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3669
Bydliště: Český Těšín
Libor12 : no je fakt,ze co se tyce ochrany svaru,tak cinovani je nejlepsi ochrana proti korozi,ale ta prace s tim...na to tryskani mas jak velky kompresor? (100l)? Premyslim,ze bych si koupil pistol,ale s 50l zasobnikem nevim zda to bude idealni, tlak je cca 9 bar...a ten primer jaky?

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 24 led 2013 17:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2195
Bydliště: Dobříš
rostegal je uplně stejná barva respektive základu jako je alkyton nebo hammerite. Pokud to nekdo používá na veterána 1.9 TDI tak je to v pořádku,ale na auto které tak má zustat dalších 30 let bych nedovolil nikomu aby se s tím k němu přiblížil na 50metrů.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 24 led 2013 18:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2008
Bydliště: Středočeský kraj
Tak to jsem netušil. Takže jako ochranu na podvozky by byl dobrý ten pragocor, pokud chápu správně?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 24 led 2013 18:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2195
Bydliště: Dobříš
Mám 2 válec orlík s 300l nádrží kdesi ze šachty,předtím jsem měl dva spřažené kompresory z autobusu. Pískovačku jsem si udělal sám,z 33kg propan bomby a pistoli koupil na frost.uk. Pajení je sice pracné ale jak jsem říkal jsou auta ktere si to zalouží jenak koupíš vše zde https://katalog.wuerth.cz/download/kata ... /02167.pdf primer používám prgc met sp.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 24 led 2013 18:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2195
Bydliště: Dobříš
Gooder píše:
Tak to jsem netušil. Takže jako ochranu na podvozky by byl dobrý ten pragocor, pokud chápu správně?

mám ho na podvozku,dal jsem na to pro jistotu tectyl od valvoline ale můžeš cokoli podobného

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 24 led 2013 18:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2195
Bydliště: Dobříš
Dejv píše:
zde je web plny slusne odvedene klempirske prace:
http://www.offroadwreckrescue.estranky.cz

takhle se to da delat...dobre...
par věcí by se dalo ještě dotáhnout do špičkové kvality,ale jinak 8)

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 24 led 2013 18:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3669
Bydliště: Český Těšín
Libor12: takze to s 50l zasobnikem,nebude mit asi vubec cenu.Ono nechce se mi brousit cely spodek dratenym kotoucem ve vrtacce :(

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 24 led 2013 20:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 14:42
Příspěvky: 1135
Bydliště: Hradecko
origo gumous jinym zpusobem horko tezko sundas...na zbytek je tady tryskani:-)

libor:tryskas cely karoserie?

_________________
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat,B5,AFN, C5 HPi, B4 1.9td

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 24 led 2013 23:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 486
Bydliště: Moravská Třebová
Kde koupit ten pragokor metal?-našlo mi to jen přímo odkaz na pragochemu, ale shop žádný.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO