Poslední návštěva: 29 bře 2017 20:06 Právě je 29 bře 2017 20:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 25 led 2013 00:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2007 00:50
Příspěvky: 9161
Bydliště: PIT-STOP
http://shop.pragochema.cz/?p=productsMo ... l-E---5-kg 8)

_________________
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 25 led 2013 10:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2151
Bydliště: Dobříš
Dejv píše:


libor:tryskas cely karoserie?

To co mam by to zvládlo,ale nemám nic na manipulaci s ní a většinou to dopadne tak,že ji rozboduju na prvodily. :) Pokud potřebuješ kastli tak Ti můžu dát kontakt na typka s mobilní pískovačkou. Je to jednodušší než někam stěhovat kastli.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 25 led 2013 11:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 14:42
Příspěvky: 1135
Bydliště: Hradecko
ok,klidne posli do sz...to se hodi
a jak je to finance narocny oproti pisku? a v cem je to lepsi? pac o tomto nic nevim.

_________________
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat,B5,AFN, C5 HPi, B4 1.9td

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 25 led 2013 18:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8088
Bydliště: Litvínov, občas Praha
Jsem ani nečekal, že se tu dozvím tolik zajímavých věcí.... 8)

Též by mě zajímalo jaký je rozdíl mezi tryskáním sodou a pískováním?

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 25 led 2013 20:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2151
Bydliště: Dobříš
dej si na Ytube vyhledat "soda blaster " jinak u nás je soda jako abrasivo poměrně drahá. Ideální je na hliník,tenké plechy atd. Nepoškozuje povrch tak jako písek a plech pod odstraněným lakem je jak kdyby jsi to umyl ředidlem a pretáhl jemným smirkem. Po písku zůstava výrazná hrubý povrch. Ideální je kombinovat obojí. Soda rez odstraní,ale je to pomalejší,takže tam bych použil zase písek . Na takovéto "domácí pískování" stačí 80l pískovačka a kompresor s výkonem 500-700l. Ty piskovacky dělá třeba bass polska. A za pár kaček.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Naposledy upravil Libor12 dne 25 led 2013 20:41, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 25 led 2013 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2318
Bydliště: Kutná Hora
takže před svařováním natřít pragocor metal sp a po svařování ještě vrstvu metal E? kde to kupuješ? protože v tom shopu maj jen pragokor metal E.

_________________
<>Espace V624v|<>Safrane V624v manual|<>Safrane Biturbo

WWW.PECEOKUZI.CZ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 25 led 2013 21:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2151
Bydliště: Dobříš
mám to relativně u ruky takže si to tam kupuji osobně. Ale určitě ti to pošlou když objednáš třeba telefonem nebo nějaký jejich prodejce. Přesně tak. Otryskam,dám jednu vrstvu primeru a pak můžeš i s ním sváret nebo bodovat. Záleží na situaci. Plech musíš vzít primerem hned po otryskaní. Když to neudělaš je na něm za dvě hodiny lehký povlak rzi.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 06 úno 2013 09:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3642
Bydliště: Český Těšín
Tady je nějaké info ohledně přípravků Pragochema


Citace:
Dobrý den,
Pragokor Metal E máme v balení 5kg cena 180,-Kč za 1kg + DPH, Pragokor Metal SP vyrábíme na objednání nejmenší možné balení 1kg cena 165,-Kč + DPH,
možnost dodáíní na dobírku, cena za přepravu do 10kg 150,-Kč + DPH.
Objednávka na email, dodací adresa , jméno a tel.číslo osoby která zásilku převezme.

S pozdravem
Božena Krištofková


Snad to taky vužijete :wink:

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 06 úno 2013 12:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 14:42
Příspěvky: 1135
Bydliště: Hradecko
to je super...určitě do tý barvy jdu... 8) i cena bych řekl že je téměř směšná v porovnání s obyčejnýma základkama který nemaj ani 50% vlastností jako tato za stejnou cenu

_________________
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat,B5,AFN, C5 HPi, B4 1.9td

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 06 úno 2013 22:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 484
Bydliště: Moravská Třebová
Vlastnostma ta barva bude asi super, ale celkem mě děsí zasychání 3 dny před aplikací vrchní vrstvy. Našel jsem tuhle http://www.express-color.cz/products/za ... rva-ep-02/ má s ní někdo zkušenosti?

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 06 úno 2013 23:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2151
Bydliště: Dobříš
Kvalita si potrpí na čas. Pozor,ale na to,že na některé epox základové dvousložky lze aplikovat pouze pu laky. Na stejné bazi jako pragocor existuje to samé od firmy rust oleum ,jen 3x dražší. 8) Základem opravdu dobrého výsledku je čistý koroze zbavený kov,eventuelně ještě ošetřený fosfátem - můstek - tam nemá rez sebemenší šanci a při správné aplikaci si auto užijí ještě tvoje vnoučata. Opět připomínám,to co už tu padlo - vše co se svařuje tak natupo a co nejpřesněji,zbytek cín. U sousedovic golfa v tdi používejte klidně co2 a kyt,ale na vlastním čistý argon,max s 2% co2 a cín. Ta koroze při použití co2 tam vznikne už při samotném sváření diky agresivitě plynu a to neošetří žadná barva..Navíc s argonem se dají právě při sváření na tupo dělat krásné ploché svary a ne ty vánočky co jsem tu někdě zahlédl. Zkrátka,čím přesnější budeš od základu,tím méně pak budeš muset něco upravovat do konečného vzhledu. Raději kvuli složitějšimu svaru (dle možností) odboduji kus celé kastle než to dělat špatně na autě.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 06 úno 2013 23:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2318
Bydliště: Kutná Hora
určitě taky objednávám, ale mám tu ještě něco...
sorry za ot, ale mam plechovou podlahu na dílně a má lišku, ale nehodlám to celý brousit do čista... myslíš, že na tom ten pragokor vydrží? vim, že je to prasárna, ale nemůžu to brousit kvůli prachu a potřebuju to dost rychle..

_________________
<>Espace V624v|<>Safrane V624v manual|<>Safrane Biturbo

WWW.PECEOKUZI.CZ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 06 úno 2013 23:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2151
Bydliště: Dobříš
mechanicky toho odstranit co nejvíc a pak nejaký aktivátor rzi, třeba foerch. Uřčitě to nesleze za týden,nebo rok.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 07 úno 2013 19:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 14:42
Příspěvky: 1135
Bydliště: Hradecko
libor: je mozny se u tebe nekdy zastavit mrknout na tvou praci a popovidat si know how? zajima me jak se treba ma spravne cinovat, pac nez sem se pustil do neceho jako je klempirina me jeden "odbornik" povolanim I vyucenim klempir, se snazil zacinovat svary a to byla tragedie se na nej jenom divat...cin vsude,ale ne tam kde mel byt...po pul roce co sem se to jal predelat byla kastle vsude pod cinem schnila na kasi.

_________________
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat,B5,AFN, C5 HPi, B4 1.9td

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 08 úno 2013 00:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2151
Bydliště: Dobříš
já si právě taky co se týká karosérie dřív všechno nechával dělat. A když auto kompletně udělané od klempíře který si vzal hooodne peněz,začalo po dvou letech pupínkovat na laku přesně v místech sváru,začal jsem se o to zajímat víc až jsem se dopracoval k tomu co zde píšu. Ač to neni zdroj obživy ale koníček,postupně jsem nakoupil veškeré nářadí jako pískovacku,ohybacku,svárečky atd i když jsem svařovat uměl,tak jsem si zaplatil kurz...prostě,když už něco dělám,chci to dělat 200%, cinovat jsem se učil podle tohoto návodu www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=5948 chce to samozrejme cvik,učený z nebe nespadl,to že ti to zrezlo je právě způsobené použitím špatného plynu. On je čistý argon taky o hodně dražší a nenáplní ti ho každá hasič stanice. :) teď na jaře si začnu stavět novou dílnu a na podzim v ní už bude stát auto na totální rekonstrukci,takže jsi samozřejmě vítán.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 08 úno 2013 00:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 14:42
Příspěvky: 1135
Bydliště: Hradecko
já to taky nedělám jako obživu...baví mě to..já sem byl jinak vyučenej a chvíli se i živil jako autoelektrikář...
ps: já to měl schnilí pod tím cínem..letoval to propanem,ale používal nějakou letovací vodu bo co... té asi tak dobrá na pozinkovaný okapy :pifko:

_________________
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat,B5,AFN, C5 HPi, B4 1.9td

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 08 úno 2013 01:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2151
Bydliště: Dobříš
no tak "letwasser" opravdu jen na okapy :) jinak pozor až půjdeš koupit tu pastu a cin :) pořádně doplň oběživo. :) 1kg pasty a 5kg cinu 4000czk cena u wuerth. Asi nejtěžší je odhadnout teplotu pro nanasení. Já k tomu používám instaláterský hořák na pajení měděných trubek.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 08 úno 2013 07:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 14:42
Příspěvky: 1135
Bydliště: Hradecko
mam nastesti velkou zasobu cinu po starym klempiroj(asi 60kg) :) ted jen tu pastu :) hned to zkusim na dverich :wink:

_________________
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat,B5,AFN, C5 HPi, B4 1.9td

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 03 bře 2013 23:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 484
Bydliště: Moravská Třebová
Kupoval už někdo tu barvu z pragochemy a nezbyla mu? Já celých 5 kg nevyužiju, tak že bych od někoho třeba 2-3 kg koupil. Kdyžtak písněte sz. Díky

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 03 bře 2013 23:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 14:42
Příspěvky: 1135
Bydliště: Hradecko
mozna koncem. mesice trocha dle tvych predstav by me mela zbejt (metal E) kdyz vydrzis muzem se dohodnout...
ps: je dobre si pred aplikaci dukladne precist navod a treba I tam zavolat a dozjistit dalsi informace aby jste dokazali vyuzit maximalnich vlastnosti barvy. treba jako aplikovat na suchy kov,treba zahrat na vice stupnu nez je v okoli, a po aplikaci a mirnem vyschnuti pokropit vodou...bo barva tvrdne az s pristupem vlhkosti.

_________________
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat,B5,AFN, C5 HPi, B4 1.9td

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 11 bře 2013 19:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3642
Bydliště: Český Těšín
o tom zahrati mi ten technik nic nerikal.Jen o te vlhkosti,ze po lehkem zaschnuti,nasledne pokropit vodou aby to vytvrdlo

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 14 bře 2013 19:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3642
Bydliště: Český Těšín
Je treba Metal E kdyz se natre pokropit vodou,i kdyz slouzi jako zakladni nater a na nej pujde Alkyton? Jinak jsem mistnost vyhral na cca 25 stupnu, jakmile jsem to natrel tak to bylo suche cca do 5 minut ale porad to spinilo a nechavalo otisk prstu a obcas zustavalo na konci stetce nanosy barvy,jakmile jsem to naredil bylo to lepsi,ale obcas to delalo porad, nejaky rady?Diky

_________________
Audi Coupe Quattro


Naposledy upravil Tom_ dne 17 bře 2013 08:45, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 15 bře 2013 13:49 
Offline

Registrován: 30 pro 2008 22:21
Příspěvky: 1328
Potřeboval bych kontakt na někoho kdo by mi naohýbal prahy - nemám takovou ohábačku...
budu to potřebovat asi až v létě ale ptám se předběžně... dík...okolí ostravy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 18 bře 2013 10:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 14:42
Příspěvky: 1135
Bydliště: Hradecko
Tom_ píše:
Je treba Metal E kdyz se natre pokropit vodou,i kdyz slouzi jako zakladni nater a na nej pujde Alkyton? Jinak jsem mistnost vyhral na cca 25 stupnu, jakmile jsem to natrel tak to bylo suche cca do 5 minut ale porad to spinilo a nechavalo otisk prstu a obcas zustavalo na konci stetce nanosy barvy,jakmile jsem to naredil bylo to lepsi,ale obcas to delalo porad, nejaky rady?Diky

asi zalezi na spravnem pomeru, je to 1:3 ,jeden dil kapaliny, 3dily prasku, a doporucuju to delat na vahu,ne na odmerny kelimky! jinak to trochu maze, ale po prikryti jakoukoliv barvou to je v pohode...pouzil jsem na to polyuretan a necha si to hrozne moc libit I na odprysknuti...mlatil sem do toho kladivkem a skoto to neslo :)
ps:ja alkyton nedoporucuju,protoze sem mel problem s jeho tvrdosti a hrozne jednoduse se odpryskne. na ramu po jedny zime vsude omlaceny od kaminku :(

_________________
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat,B5,AFN, C5 HPi, B4 1.9td

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 18 bře 2013 11:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3642
Bydliště: Český Těšín
a jakou polyuretanku?Protoze prave vetsina lidi doporucuje alkyton z duvodu,ze neni tak tvrdy a je porad pruzny.Tak nevim teda :|

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 18 bře 2013 11:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 14:42
Příspěvky: 1135
Bydliště: Hradecko
sz

_________________
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat,B5,AFN, C5 HPi, B4 1.9td

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2013 18:46 
Offline

Registrován: 24 črc 2012 11:32
Příspěvky: 1
Dobrý den, zabrousil jsem na tohle forum čirou nahodou a vidim že i Vás trapi podobné problémy. Chtěl jsem se zeptat zda-li nevíte o KVALITNIM karosáři pro mého veterána Camaro 1967 SS 396BB, bohužel můj dosavadní karosář přestal s prací (věk) a ja marně sháním někoho komu bych mohl věřit, jsem z Ostravska ale realtivně nemám problém přivest auto kamkoli. Auto je kompeltně rozebrané jen holá kastle bez jakeho koli šroubku či jiné časti. Děkuji Vám za jakykoli tip.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 15 čer 2013 23:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
tak trochu ozivime...
mala ukazka toho "jak nespravne vyvařit karoserii"..

..jeden by si povedal, ze to neni az take zle...
Obrázek

Obrázek

Obrázek

..aale ide sa rezat...
Obrázek

Obrázek
..vobec to nepruzilo .. :)
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
prekladane plechy ... mnam mnam..
Obrázek

Obrázek

karboskou "dodrapane" co len slo ..(zbytocne), a vyska bodovych zvarov tiez napovie vela o kvalite prace...
Obrázek
..povrchova uprava na "novy plech" .. LUXUS... o tych zubatych oddrbkoch plechu skoda hovorit..
Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 02 srp 2013 22:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2318
Bydliště: Kutná Hora
vim že tu padlo že kyt je prasárna, ale co si budem podívat, cínem to bude dělat tak 5%, takže tahle informace snad někomu pomůže. po tom, co jsem z blatníku obrousil cín (že je to cínovaný jsem se dozvěděl až když jsem do toho hrábnul flexou), pod kterym to chytalo lišku, jsem to natřel kromě dalších částí Metalem E, ale při kytování jsem zjistil, že na tom kyt nedrží, tak na to bacha :wink:. dával jsem tři vrstvy pragokoru a je to důkladně vyschlý, ale když to nakytuju, tak z toho potom kyt docela jednoduše špachtlí sloupnu.
jinak pragokor vypadá dobře, vydatnost až neskutečná a odolnost proti otěru, oděru atd taky super

_________________
<>Espace V624v|<>Safrane V624v manual|<>Safrane Biturbo

WWW.PECEOKUZI.CZ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak správně vyvařit karoserii
PříspěvekNapsal: 02 srp 2013 23:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
Dik za info ... 8)

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO