Spoiler (křídlo) - dotaz

Plasty, spoilery, čirá optika, neony, zadní lapmy, křídla a tak dále, to najdete v této kategorii.

Moderátoři: Fáboš, Jardafox

Odpovědět
ArixxonCelica
Příspěvky: 9
Registrován: 14 dub 2014 13:12

Spoiler (křídlo) - dotaz

Příspěvek od ArixxonCelica »

Zdravím,
koupil jsem si Toyotu Celicu T23, auta beru jako umění a moc se mi líbí když jsou vizuálně upravený ale jsem v tom uplnej laik, a nevím o tom ani prd.
Chci si na to dát nějaké křídlo, jako je toto
http://www.spoilercentrum.cz/eshop/prod ... -kridlo-4/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spoilercentrum.cz/eshop/prod ... -kridlo-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spoilercentrum.cz/eshop/prod ... ve-kridlo/" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo podobné, ale prostě tento styl křídla. Jenomže nevím, co k tomu abych si ho koupil musím vědět.
Na co je dobrý brát zřetel? Jak je to s rozměry? Má křídlo trošku přesahovat, nebo lemovat přímo šířku auta?
Auto je v této barvě http://www.toyota-club.eu/graphics/gall ... elica1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; a tak bych se i rád zeptal na vaší radu ohledně výběru barvy spoileru. Já bych tam chtěl černý ale ostatní zase říkají ať si seženu stříbrný, tak nevím. Chci ať se líbí všem.
Popřípadě neznáte nějaké weby kde je lepší výběr univerzálních spoilerů?
Díky za všechny odpovědi.

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Spoiler (křídlo) - dotaz

Příspěvek od Kane13 »

Pokud bereš auto jako umění, tak na něj nedávej žádný univerzální křídlo.... A pokud bez něj nemůžeš žít, poohlídni se po origo křídlech, který se na Celicu dávaly (pokud se dávaly).
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Spoiler (křídlo) - dotaz

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »