SomČarovný píše:
Má cenu investovat do takového auta částku, která několikrát převyšuje jeho současnou tržní hodnotu?

Pokud to bereš takhle, tak nemá cenu opravovat auta starší řekněme 10 let.
Oldas: Záleží na tom, jak moc je špatná karosérie. Ale když vezmu průměrně zkorodovanou karosérii a budeš jí chtít poctivě vyvařit, tak počítej s cenou řádově několik desítek tisíc. Najdou se samozřejmě borci, kteří ti jí "vyvaří" za 10 tisíc stylem že uřežou prahy, nasmrkaj přes to nový, zadní lemy vykuchaj, navaří nový vnější a ke zbytkům shnilých vnitřních podběhů nakydaj kýbl nějakýho tmelu. Takhle se dneska prováději opravy ve většině servisů, protože poctivou prací by si nevydělali ani na chleba se slanou vodou. Kdybys chtěl probrat karosařinu, tak mi napiš SZ.
Další věcí je lak, tady zase záleží, kolik chceš investovat. Ceny v lakovně jsou průměrně 1600-2000 Kč za díl (blatník, dveře), za velké díly (kapota, střecha) je to 2000-3000 Kč.
Díly na opravu podvozku a brzd jsou na Favorita/Formana dneska cenově velice příznivé. Větší položka zase bude za renovaci náprav, pozinkování, lakování apod...
A na kolik peněz by tě to mohlo reálně vyjít? Pokud chceš kvalitní práci a budeš si všechno nechávat dělat na zakázku, tak ze svých dosavadních zkušeností odhaduju cenu
minimálně! na 100 tisíc Kč.