Jak začít s tuningem
Jak začít s tuningem
Zdravim všechny tunery, začínám s tuningem a chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo nemohl poradit s čim mám na autě začít jako první a tak. Diky
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Tak to bych začal procvičením si polštiny a sjetím polských for.Brozik píše:OK, tak diky moc, auto mám Fiat Cinquecento takovy maly, takže podvozek a gumy jo a vyplati se vrážet peníze do stylingu?
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
Re: Jak začít
asi bych si sehnal motor i s celou alfou 164 V6 turbo a dal ho misto zadnich sedacek a nebo dopredu a dozadu by to chtelo asi tak 4 pytle cementu aby se to neprevazovalo, potom se o to starat aby se nerozsypala tahle vecicka
edit: nebo i ten 3.0V6 12 ventilu
edit: nebo i ten 3.0V6 12 ventilu
Nic takovýho jsem netvrdil, to za prvé. Za druhé tady napsal příspěvek do sekce tuning a ptal se, s čím začít - prosím pěkně, u Fiatu Cinquecento je provozování tuningu celkem náročná záležitost vzhledem k tomu, že to není auto stavěný na výkony nebo úchvatný jízdní vlastnosti. Co s tím chceš dělat ? Prsknout na to velký kola co to ještě víc zpomalí ? "Sportovní výfuk" co bude akorát dělat kravál a s výkonem motoru ani nehne ?Ludwig píše:to já taky a koupil bych si schnilou supru nebo 200sx, kterou bych buď hodil na střechu nebo by se mi vysypalo turboBeaver píše:V tom pripade bych to jako prvni krok prodal
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Do stylingu se nikdy nevyplatí vrážet peníze, nevim jak si to myslelBrozik píše:OK, tak diky moc, auto mám Fiat Cinquecento takovy maly, takže podvozek a gumy jo a vyplati se vrážet peníze do stylingu?
A když už tuning tohohle zaprcatělýho fiata, tak bych začal rámem, protože je to měkoučký auto, táta o něj pouze dobrzdil a ženská umřela (byla to její vina vjela mu přímo před auto). Pak podvozek, motor a seš na ceně za kterou by si moh mít daleko lepší auto. Je to na tobě
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
nemusíš kupovat shnilou, to by koupil jen vul, a hodit na strechu hodíš spáš to sejčento když vemes v kilče ostřejší zatáčkuLudwig píše:to já taky a koupil bych si schnilou supru nebo 200sx, kterou bych buď hodil na střechu nebo by se mi vysypalo turboBeaver píše:V tom pripade bych to jako prvni krok prodal
nebud takovej rejpal.. pokud chceš jít cestou stylingu tak da i z tohohle "skoroauta" udelat zajimavý vuz, pokud chceš ladit motor, brzdy, podvozek, tak to fakt radsi střel a kup shnilou e30 nebo nejakého Opla
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Jak začít
sám víš jak to s temahle "prvníma porjektama" dopadá myslíš že je to nekdo kdo s tím chce jezdit amaterské RZty ?L.A.M.A. píše:nechte toho, z Cinqve se da udelat super auto. Na okresku, slalom, vrsek.
ne je to mladej kluk co chce zacít a osobne bych si tipnul že asi ani moc naježdeno mít nebude když se takhle ptá. myslím že pro jeho zdraví bufde lepší - pokud chce jít touhle cestou - at se sejče zbaví a koupí neco co má hoodne pevnej čumák a pro začátečníka bude 100% vhodnejší..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Jak začít
a da sa to aj lacnejsie, nez kupit taku e30 320i ?L.A.M.A. píše:nechte toho, z Cinqve se da udelat super auto. Na okresku, slalom, vrsek.
Re: Jak začít
sakra e30 sem zvoli jako lehkej příklad čeho se chytá dnesní mládež.. ( a tak trosku jako zpetné rejpnutí do Ludwiga a jemu podobných ) je spoust amožnosti co zvolit, ale osoben si mylsím že ta e30 bude v případe celního nárazu vte cene asi nejbezpecnejsí, pokud teda nebude moc sežraná - což při trose výberu omezí, ale motorove a výkonově jiste najde dost lepších na takovýhle skopiciny aut než je e30 ..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Jak začít
no jo, lenze kazdy spravny driftaaaa musi mat bmw :p
mne tiez nejde konkretne o e30. jasne ze sa cinq da upravit, len si treba spocitat, ci za tie prachy nekupi vacsie/lepsie/rychlejsie/bezpecnejsie auto...
mne tiez nejde konkretne o e30. jasne ze sa cinq da upravit, len si treba spocitat, ci za tie prachy nekupi vacsie/lepsie/rychlejsie/bezpecnejsie auto...
to už je druhá věc,. myslím že nebudou o nic mít nadsený než když jim řekne žo to rozřeže aby tam nacpal V6 z alfyMComb píše:Jenže já si myslím, že toho Fiátka dostal od rodičů nebo po dědovi. Pochybuju, že mladej kluk kterej je zapálenej do tuningu koupí tuhle krabičku ( v dobrým ) . A už vidím rodiče jak se budou tvářit až doma řekne : "Mami tak já toho rodinnýho Fiátka prodám a koupím BMW. Kluci na foru to říkali!"
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Jak začít
a tak pořád lepší koupit e30 v relativně slušným stavu za 30 000, než za stejnou cenu shnilý fávo s lpg a kopou lamina.....Idaho píše:sakra e30 sem zvoli jako lehkej příklad čeho se chytá dnesní mládež.. ( a tak trosku jako zpetné rejpnutí do Ludwiga a jemu podobných ) je spoust amožnosti co zvolit, ale osoben si mylsím že ta e30 bude v případe celního nárazu vte cene asi nejbezpecnejsí, pokud teda nebude moc sežraná - což při trose výberu omezí, ale motorove a výkonově jiste najde dost lepších na takovýhle skopiciny aut než je e30 ..
svět dospělých je pro mne záhadou......
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
určitě podvozek , rozpěru mezi tlumiče - pokud seženeš i zadní a ještě spodní do předu bude to ideální
nevím co máš za motorizaci ale takovej swap za 1.2 16v 80PS z toho udělá malou raketu..případně investice do úprav stávajícího motoru (která by byla stejná jako za swap..), ale to zas chce trochu cviku se s tak upraveným motorem naučit jeezdit..
nevím co máš za motorizaci ale takovej swap za 1.2 16v 80PS z toho udělá malou raketu..případně investice do úprav stávajícího motoru (která by byla stejná jako za swap..), ale to zas chce trochu cviku se s tak upraveným motorem naučit jeezdit..
Re: Jak začít
ten relativne slušnej stav bude znamenat že do uplne slušného stavu bude muset investovat podstatne méně než když za polovinu té samé ceny koupí fávo v "relativne slušném stavu" a dá ho do slušného stavu... takže je to otázka prioriity, zda jezdit se starou popelnicí jak říkáš ty "v relativne lsušném stavu" nebo se stejne starým autem ve stavu dobrém, jen ne tak výkonném..Breakthru píše:a tak pořád lepší koupit e30 v relativně slušným stavu za 30 000, než za stejnou cenu shnilý fávo s lpg a kopou lamina.....Idaho píše:sakra e30 sem zvoli jako lehkej příklad čeho se chytá dnesní mládež.. ( a tak trosku jako zpetné rejpnutí do Ludwiga a jemu podobných ) je spoust amožnosti co zvolit, ale osoben si mylsím že ta e30 bude v případe celního nárazu vte cene asi nejbezpecnejsí, pokud teda nebude moc sežraná - což při trose výberu omezí, ale motorove a výkonově jiste najde dost lepších na takovýhle skopiciny aut než je e30 ..
i favo dokáže být spolehlivé a dobře brzdit a troufám si říct že za mnohem nižší cenu než e30..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Jak začít
já na fáčko nenadávam, to pozor!Jen jsem si dovolil přirovnat.Auta se neprodávaj podle ceníku.Můžeš za ty prachy narazit na zachovalý auto v dobrým stavu.Ono dost záleží na okolnostech, štěstí atd.Já bych fávo klidně bral,ale pořád vím, že za ty peníze se daj sehnat lepší auta.A taky vím, že stejně bude člověk do auta cpát prachy.Taky mám starý auto a jsem s tím smířenejIdaho píše:ten relativne slušnej stav bude znamenat že do uplne slušného stavu bude muset investovat podstatne méně než když za polovinu té samé ceny koupí fávo v "relativne slušném stavu" a dá ho do slušného stavu... takže je to otázka prioriity, zda jezdit se starou popelnicí jak říkáš ty "v relativne lsušném stavu" nebo se stejne starým autem ve stavu dobrém, jen ne tak výkonném..Breakthru píše:a tak pořád lepší koupit e30 v relativně slušným stavu za 30 000, než za stejnou cenu shnilý fávo s lpg a kopou lamina.....Idaho píše:sakra e30 sem zvoli jako lehkej příklad čeho se chytá dnesní mládež.. ( a tak trosku jako zpetné rejpnutí do Ludwiga a jemu podobných ) je spoust amožnosti co zvolit, ale osoben si mylsím že ta e30 bude v případe celního nárazu vte cene asi nejbezpecnejsí, pokud teda nebude moc sežraná - což při trose výberu omezí, ale motorove a výkonově jiste najde dost lepších na takovýhle skopiciny aut než je e30 ..
i favo dokáže být spolehlivé a dobře brzdit a troufám si říct že za mnohem nižší cenu než e30..
svět dospělých je pro mne záhadou......