Poslední návštěva: 20 led 2017 23:12 Právě je 20 led 2017 23:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Do nadpisu inzerátu (kolonka předmět) vložte vždy prosím na začátek písmena:

P: pokud věco prodáváte
K: pokud věc chcete koupit
V: pokud věc chcete vyměnit za jinou



 [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: P: nové i použité sportovní pásy
PříspěvekNapsal: 23 říj 2016 18:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1991
Bydliště: Plzeň
Momentálně takováto nabídka:

PÁRY:

2x černý Schroth NOVÝ, pevné provedení, schází jen originál krabice, ale balení je komplet, tedy včetně instalačního materiálu (pytlíček), návodu a Německého schválení pro některé vozy.
Fotky: http://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Schrot ... provedeni/ , cena za pár: 4000,-


KUSOVÉ:

1x červený Schroth POUŽITÝ, elektrické provedení, stav viz fotografie velmi pěkný, ale má na kůži drobnou prasklinu. Technicky 100%, je to jen kosmetika a pro někoho šikovného snadno opravitelné.
Fotky: http://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Schrot ... ak_pouzity , cena: 1100,-
+ (tyhle dva jsou stejný a je možné je vzít do páru, nebo zvlášť)
1x červený Schroth NOVÝ, elektrické provedení, schází jen originál krabice, ale balení je komplet, tedy včetně instalačního materiálu (pytlíček), návodu a Německého schválení pro některé vozy.
Fotky: http://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Schrot ... ijak_novy/ , cena: 2000,-

1x modrý Schroth POUŽITÝ , pevné provedení, velmi pěkný stav z neježděného vozu, od nového se liší jen jednou bočnicí, kde jsou flíčky nečistot (nebude po instalaci vidět)
Fotky: http://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Schrot ... ny_pouzity , cena: 1500,-

1x stříbrný Schroth NOVÝ!! ve speciální rozšířené edici (horní část širší), elektrické provedení, originál krabice, instalační materiál (pytlíček), návod a Německé schválení pro některé vozy.
Fotky: https://www.schroth.de/gurte/asm-autoco ... ilver.html , cena: 2500,-

1x stříbrný Schroth ZÁNOVNÍ , pevné provedení, neježděný - jen instalován na okrasu
Fotky: http://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Schrot ... ny_zanovni , cena: 1500,-

1x červený Schroth ZÁNOVNÍ, elektrické provedení, neježděný, jen vystaven v krámu, od nového k nerozeznání (snad jen drobný flíček)
Fotky: http://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Schrot ... k_zanovni/ , cena: 1900,-


Nákup
x jsem z Plzně, takže mohu předvést nebo ukázat v Plzni = osobní předání
x pošta dle platného ceníku a dohody (převod peněz předem, nebo dobírka) - mám velmi dobré jméno na Honda-club.cz a i zde, takže žádný strach z podvodu.
x je zde i možnost vystavit pás na aukro.cz
x porovnání a mnoho informací je možno najít na oficiálních stránkách: http://www.schroth.de
----------------
kontakt: 777832418 (moznost sms kdykoliv, hovory od 7:00 do 19:00). Rád odpovím na jakoukoliv otázku a rád vyjdu vstříc, ale prosím nejprve číst viz níže, kde vysvětluji spoustu dotazů.

Nabízím i nějaké nové/použité "náhradní" díly

ZDE budou časem zobrazovány i mé překlady odborných vyjádření z testovacího střediska společnosti SCHROTH na různá témata..

clanek c.1: Srovnání šířky pásu 50mm a 75mm

Pro vysvětlení, proč je technologické použití 50mm šířky pásu účinnější než 75mm (často k vidění u konkurence),
by se měl každý podívat na stavbu lidského těla. Pánevní hřeben (na obrázku IC) je součástí pánevní kosti,
která vyčnívá nad boky. Mluvíme zde i o pánevním ohybu (IC), který se nejvíce odhaluje právě v sedě. 50mm pás
dokonale pasuje do tohoto pánevního ohybu narozdíl od 75mm šířky pásu, který vyčnívá přes hroty hřebenu. Dále pak
z testů vyplýva, že 75mm pás má procentuelně méně dosedací plochy ve srovnání s 50mm.U 75mm šířky bylo
na stehenní kosti, kam pás doléhá, při prudkém nárazu nalezeno více pohmožděnin. Z důvodu, že 50mm šíře přesně
leží v pánevním ohybu, může být vpředu od 25mm do 40mm uložena spona (napínák bezpečnostního pásu) a je tímto i
o hodně komfotnější oproti silnější variantě. Další výhodou přesné pozice v pánevním ohybu je fakt, že se zde
redukuje riziko vylezení přes hřeben a inicializuje se "Submarining". "Submarining" je jev, kdy se tělo ponořuje
směrem pod pás, což může způsobit zranění vnitřních orgánů od otlačenin samotného pásu. Při nárazových testech
se ukázalo, že čím více pevnější upnutí pásu bylo použito, tím menší jsou škody na hrudi, hlavě a krku. Neexistuje
rozdíl mezi pevností pásu 50mm nebo 75mm, protože musíte překonat stejné břímě hrudi. Další výhodou 50mm pásů oproti
75mm je, že se značně snáze montují a pasují do více sedaček.


clanek c.2: Instalace do Golf IV (zkratka koncern)

Jelikoz u koncernu je instalace o neco slozitejsi, nez trebas u Hondy a mraky lidi se mi na to pta, tak rozepisu instalaci
do meho Golfa IV. Tady je par fotek: http://gizmi.rajce.idnes.cz/Uchyceni_pasu_v_Golf_IV .
Konkretne u koncernu je treba pocitat s pomerne casove nakladnou instalaci. Ja to mel spojene s vymenou sedacek za Recaro, tak me to tolik netizilo, ale i tak je to pracne. Nejprve jsem musel sundat sedacku, protoze nacvak serioveho pasu napravo je pridelan k sedacce. Ten jsem klicem povolil a ke sroubu pridal oko ze sportovniho pasu. Chce to trpelivost, protoze je tam malo mista a je to na nervy (pozor na poniceni plastu sedacky). Nasledne jsem musel sundat prahovy plast u ridice a i vzadu, protoze prekryvaji sloupkovy plast, kterym prochazi seriovy pas. Po demontazi jsem se dostal na navijak serioveho pasu, ktery jsem sundal a opet k nemu pridal oko sportovniho tak, aby to pekne vyslo a nic nicemu neprekazelo. Nasledne vse nacvakat zpet. Tim je hotov predek a schazi jen uchyceni v zadu. Golf ma ve sloupku posuvne (nastavovaci) polohy serioveho pasu pro lidi vzadu a ja chtel toto zachovat. Sundal jsem tedy kotveni serie, ohnul oko sportovniho pasu a pridal jej. Nasledne vse prisroubovat a HOTOVO :) Jinak pred sundavanim sedacky hlavne nezapomenout odpojit baterku kvuli airbagum a nezapomenout je pri vraceni opet zapojit (v pripade ele vyhrevu a jinych vylepseni to same). Pokud nekoho tedy vezu vzadu, tak jen pas rozpojim a polozim zadni cast na plato. V predu dam pas ke strane a pripoutam se seriovym pasem. :D Tato varianta se zachovanim seriových pasu je vyhodna nejen pro zachovani mista v zadu, ale urcite ji vyuzijete i v zime, kdy se zimni bundou se narvat do sportovnich pasu je skoro nerealne, nebo kdyz clovek jede jen kousek, tak je to ztrata casu a pouzije se seriovy pas. Jinak pri samotne instalaci doporucuji zapujcit si tepovaci stroj 8) Idealni sance pro radne vytepovani celeho auta, protoze kdy jindy budete mit dole sedacky pro snadne vydrbani milacka? 8)


clanek c.3: Znehodnoceni pasu

Velmi dulezitym faktem u sportovnich pasu je, ze po autonehode je treba pas demontovat a vyhodit!!! Dalsi pouzivani neni mozne, protoze Schroth je z technickeho vlakna a to se vytahne a znici (proste to odpruzi jakoby) Nevyhodou je, ze laik bez skoleni vytahane vlakno nepozna (pas po bouracce) a tak se v CR casto prodavaji VELMI NEBEZPECNE pasy. Pred timto varuji a mohu zarucit, ze u pasu ode me bude vzdy vse v poradku (mam to jako konicek a nez mit nekoho na svedomi?). V CR jsem se setkal i s prodejcem, ktery roztrzene pasy opravil udajne vlaknem pouzivanym pro padaky a tvrdil, ze je to bezpecne. Opet velmi varuji! Je treba si uvedomit, ze se jedna o prvek, na ktery je treba se spolehnout v pripade nehody!


clanek c.4: Typy zakončení pásů / rolny VS pevné zapojení

Existují 3 typy zakončení sportovních pásů (myšlena zadní část, ukotvená v místě sloupku, nebo v místě sedačky - zkrátka v místech sériového pásu). Tato zadní část je vždy odepínatelná (pro možnost převozu někoho v zadu). První variantou je PEVNÉ uchycení. Zkrátka popruh jako jsou ty v předu, který si nastavím na své tělo a tak zůstane. Druhou variantou je MANUÁLNÍ naviják, který funguje jako naviják sériového pásu. Při nehodě (při škubnutí) se zakousne a při pomalém odvinu se tak mohu v autě hýbat. Třetí variantou je ELEKTRICKÝ naviják, kde existují navíc dvě varianty provedení, které fungují přesně v opačném chodu. Uživatel má vyvedený kablík se spínačem, kde uváží za vhodné a pokud se připásá, tak bez sepnutí funguje stejně jako manuální naviják a pokud jej sepnu, tak pás se zakousne a pouze utahuje. To znamená, že třebas jedu a chci přeladit rádio (nebo líbat manželku na červené, čti milenku :lol:) tak si přepnu a mohu se hýbat. Když se dál věnuji řízení, tak sepnu a pás se zakousne a při každém pohybu zpět do sedačky mě bude jen a jen utahovat (dopředu již nepusti). Druhá (již zmíněná) varianta ele navijáku je naprosto totožná, ale funguje přesně naopak. Když je sepnuto, tak utahuje a když ne, tak odvíjí manuálně. K eletrickému pásu se dá ještě dokoupit tzv. náklonové čidlo (žlutá malá krabička s kuličkou uvnitř), které se dle návodu uchytí kdekoliv ve voze a propojí s rolnou. Při náklonu vozidla v zatáččce, autonehodě, atd se kulička odkloní a pás následně reaguje aretací řidiče.

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )
Honda CRX v originál stavu


Naposledy upravil gizmi dne 10 led 2017 18:51, celkově upraveno 3

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 říj 2016 18:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1991
Bydliště: Plzeň
Jelikož jsem neměl čas aktualizovat, tak se mi inzerát smazal :cry: Takže uděláno znovu, aktuálně a lépe :D

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )
Honda CRX v originál stavu


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 lis 2016 19:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1991
Bydliště: Plzeň
aktuálně na cestě ještě pár žlutých :D

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )
Honda CRX v originál stavu


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 pro 2016 17:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1991
Bydliště: Plzeň
8)

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )
Honda CRX v originál stavu


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 pro 2016 19:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2006 12:08
Příspěvky: 5330
Bydliště: Praha 13
jen bych dodal, jestli muzu ze elektricky navijak se da rozebrat, elektrika vyndat a pouzivat jako mechanicky. kdyby nekdo chtel urcite barevne provedeni a elektrika by ho mela odradit 8)

_________________
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 pro 2016 22:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1991
Bydliště: Plzeň
Markus: jak to chces pak prichytit? Zbude ti dloooouhej kus a popravde nevim, co je na konci te rolny. O svatcich zkusim jednu poskozenou co tu mam schvalne rozhodit, protoze to se mi nezda :D

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )
Honda CRX v originál stavu


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 pro 2016 11:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2006 12:08
Příspěvky: 5330
Bydliště: Praha 13
rolnu a vsechno nechas.. jen vyndas elektriku a z elektrickeho navijaku udelas mechanicky :)

_________________
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/


Naposledy upravil maRkus dne 04 pro 2016 16:37, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 pro 2016 16:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1991
Bydliště: Plzeň
Jo tak to myslíš 8)

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )
Honda CRX v originál stavu


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2016 20:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1991
Bydliště: Plzeň
1x černý Schroth POUŽITÝ, pevné provedení, stav viz fotografie velmi pěkný, ale má na kůži drobné prasklinky. Technicky 100%, je to jen kosmetika co není vidět.
Fotky: http://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Schrot ... ny_pouzity , cena: 1100,-

Zítra odesílám, takže ubrán..

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )
Honda CRX v originál stavu


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 led 2017 19:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1991
Bydliště: Plzeň
žluté přidány.. 8)

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )
Honda CRX v originál stavu


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 led 2017 18:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1991
Bydliště: Plzeň
žluté odeslány na dobírku :D

2x žlutý Schroth POUŽITÝ, elektrické provedení, kůže i nápisy v TOP stavu, látka krásně žlutá, nevybledlá, od nových se liší jen pár flíčky (jeden má na bočním popruhu, jinak opravdu pěkné)
Fotky: http://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Schrot ... k_zanovni/ , cena za pár: 2700,-

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )
Honda CRX v originál stavu


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 led 2017 21:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2006 12:08
Příspěvky: 5330
Bydliště: Praha 13
v tech zlutych mam prsty ja :D nemas za co :D

_________________
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 led 2017 21:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1991
Bydliště: Plzeň
Já vím, děkujuuuu 8)

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )
Honda CRX v originál stavu


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO