Zdar zacal jsem patrat kolem chipovani ridici jednotky EEC-IV, zatim jsem nasel par odkazu a neco malo z toho pobral
Takze tady je stranka se zajimavyma odkazama kolem EEC-IV
http://www.austin.cc.tx.us/cloud/tc_eec.htm
Zaujme predevsim link http://www.austin.cc.tx.us/cloud/efi/eectch98.pdf kde je uceleny popis cele jednotky, jak funguje atd ... Dozvite se tam taky ze ma jednotka takzvany testovaci port (J3), to je ten ze zadni strany jednotky zakrytovanty takovaou cernou plastovou zaslepkou.
Pomoci tohoto konektoru se da podle vsecho jednotka diagnostikovat, provadet dataloging a taky "chipovat"
Chipovani probyha asi tak ze mame pamet s programem pro EEC a tu pripojime pomoci jeste par obvodu na konektor J3 (jak to dela Superchips, Hypertech nebo Wesley)
Na uvedene strance je take odkaz na J3 adapter (bohuzel stranka uz neexistuje) a dva obrazky zapojeni tototo J3 adapteru
http://www.austin.cc.tx.us/cloud/efi/images/j3_1.gif
http://www.austin.cc.tx.us/cloud/efi/images/j3_2.gif
Po prozkoumani schematu jsem dosel k zaveru ze se jedna prave o "chip modul" ale je to jen odhad :o
Jak jsem se docetl v eectch98.pdf malo by snad pres konektor J3 ji take precist obsah interni EPROM pameti, coz me vede k myslence ze pokud prectu obsah interni EPROM pameti a nahraju ho do esterni pameti (chip pres J3) dokazu tim treba z jakekoliv RJ stejne generace udelat RJ treba pro 1.8i 16V 130HP ZETEC :o ... to uz stoji za vyzkouseni optroti "zbytecnemu" schaneni RJ pro tento motor
Takze rad bych tu rozjel diskuzi na toto tema a hlavne bych rad take prisel na to jak pomoci J3 rozjet dataloging
Rad bych upozornil ze stejne tema jsem otevrel taky na FordFans zde
RJ Ford EEC-IV (EEC-V)
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem hledal na netu a zjisil jsem ze ladenim programu tehle jednotky se zabyvali vesmes v USA a to hlavne pro Mustang 5.0 ... coz je pro me nepouzitelne, nabizeji take HW a SW pro praci s jednotkou ale vse je vazane prave na verzi firmware pro ten ktery motor za velice zajimavou cenu ... takze pro me nepouzitelne
www.bitpower.cz taky prodava cely "kit" na upravu Ford ECC-IV / ECC-V ... ale za cenu pres 100tis ... nestacim se divit
Potrebuji rozlustit muj programovy kod abych mohl zjistit kde jsou umisteny jednotlive odkazy na mapy, funkce a konstanty ... pak lze tento SW pouzit
Najde se nekdo kdo se zabiva programovani mikroprocesoru a chtel by mi treba poradit
www.bitpower.cz taky prodava cely "kit" na upravu Ford ECC-IV / ECC-V ... ale za cenu pres 100tis ... nestacim se divit
Potrebuji rozlustit muj programovy kod abych mohl zjistit kde jsou umisteny jednotlive odkazy na mapy, funkce a konstanty ... pak lze tento SW pouzit
Najde se nekdo kdo se zabiva programovani mikroprocesoru a chtel by mi treba poradit
Re: RJ Ford EEC-IV (EEC-V)
neupravuju...ale teprva sem se hodlal tím začít zabývat o dlouhýh zimních večerech..... ve scopku je eeciv a chtěl bych jí zkusit nakodovat aby se dalo počítat s turbem/kompresorem..... prostě ji ochipovat pyčo o víkendu jedu za jedním klukem ketrý se zabívá rozkodovováním jednotek...třeba mi pomůže!
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!