Jak správně vyvařit karoserii
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Jak správně vyvařit karoserii
Posledních pár dní jsem tu četl více negativních názorů na vyvařené karoserie. Už jsem se bohužel nikde nedočetl, jak je to správně. Rád bych si v tomto směru prohloubit aspoň teoretické znalosti, které bych rád časem použil v praxi... ať už vlastníma rukama nebo při "dozoru" rukou "zkušenějších". Čemu se tedy vyvarovat a jak správně postupovat?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Jak správně vyvařit karoserii
tohle me take zajima do brezna me to ceka...
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: Jak správně vyvařit karoserii
no to jsem taky docela zvědavej ať jsem největší kritici nahodí své díla
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Jak správně vyvařit karoserii
to by mě zajímalo co je na tom špatnýho "když musíš tak musíš"
jediný co se může stát je to že to u bodů může hnít kvůli nedostatečným nátěru.já třeba používám provařitelnou základovku to je moc dobrej vynález
jediný co se může stát je to že to u bodů může hnít kvůli nedostatečným nátěru.já třeba používám provařitelnou základovku to je moc dobrej vynález
Mitsubishi Colt 2.0 4G63
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car
jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car
jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
ja bych navod na vyvareni karoserie hledal na fiat nebo opel klubu.
http://moodle2.voskop.eu/download/teu/U ... skrini.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moodle2.voskop.eu/download/teu/U ... skrini.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen)
Re: Jak správně vyvařit karoserii
To co zde dal pna AR 166 je paráda, nikde tam totiž nevidím nabodované plechy přes sebe. Maximálně nabodované natupo, nebo se tam doporučuje nastehovat po obvodu. O čemž jsem i já přesvědčen, že je nejlepší.
Samozřejmě na rychloopravy je možno použít cokoliv, ale měl sem dojem, že tady se snaží auta zachraňovat. Takže do pertlu zasmrkaný plech pokud možno neuznávám. Myslím že stačí projeti zahraniční weby, nebo weby firem co renovují auta a tam jde vidět, jak se to má dělat.
Samozřejmě na rychloopravy je možno použít cokoliv, ale měl sem dojem, že tady se snaží auta zachraňovat. Takže do pertlu zasmrkaný plech pokud možno neuznávám. Myslím že stačí projeti zahraniční weby, nebo weby firem co renovují auta a tam jde vidět, jak se to má dělat.
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
Re: Jak správně vyvařit karoserii
toto mě taky zajímá a trochu se sem přifařím s jiným dotazem, ale pro někoho s tímto souvisejícím. budu dělat celý spodek na kastli, ale v současné době jsem bohužel bez zvedáku. přemýšlím tedy, jak to udělat. napadlo mě kastli nějakým způsobem hodit na bok, ale moc mě nenapadá jak, aby to bylo co nejjednodušší a co nejbezpečnější.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Jak správně vyvařit karoserii
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Re: Jak správně vyvařit karoserii
Práce s plechem suprová, ale furt tam vidím pertl a bodování. Zdá se mi, že následovně pán spáry zacínoval, ale i tak si to mohl odpustit, kdyby si odpustil pertl. To je prostě pomůcka pro rychloopravy ne zcela cenných vozidel...
Jeden pán, co dělá totální renovace, říkal že to dělají tak, že auto rozbodují na původní díly, opraví to shnilé tak, že to dovaří NATUPO (furt) a pak to zas v původních bodech svaří. Žádné další pertly, plechy přes sebe a kdoví co nikde nepřidávají. Pak oznámil i cenu, za kterou to dělá a tím bylo vše řečeno. Ovšem nikdo neřekl, že se to nedá udělat i tak...
Jeden pán, co dělá totální renovace, říkal že to dělají tak, že auto rozbodují na původní díly, opraví to shnilé tak, že to dovaří NATUPO (furt) a pak to zas v původních bodech svaří. Žádné další pertly, plechy přes sebe a kdoví co nikde nepřidávají. Pak oznámil i cenu, za kterou to dělá a tím bylo vše řečeno. Ovšem nikdo neřekl, že se to nedá udělat i tak...
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
k tomuhle neni asi co dodat. Bohužel tady taková firma na veterány neni. http://www.mat.fi/n_index.php" onclick="window.open(this.href);return false;?
nav=gallery_view&gallery=projecttoyotacelicaturbotc35&g=13
nav=gallery_view&gallery=projecttoyotacelicaturbotc35&g=13
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Jak správně vyvařit karoserii
mě by docela zajímaly ty provařitelný základovky, slyšel jsem ,že se k ochraně před opětovným rezivěním používají i nějaké vodivé spreje,...
má s tím někdo zkušenosti? popř.odzkoušená značka?
má s tím někdo zkušenosti? popř.odzkoušená značka?
Opel Astra F C20XE
Re: Jak správně vyvařit karoserii
to je mazec. myslím, že takovou firmu znám, nejsem si ale jistý, jestli to (kastle) dělají fakt až do takové úrovně. ale co jsem tam byl a měl celou dobu jen spadlou bradu, tak bych řekl, že asi ano.Libor12 píše:k tomuhle neni asi co dodat. Bohužel tady taková firma na veterány neni. http://www.mat.fi/n_index.php" onclick="window.open(this.href);return false;?
nav=gallery_view&gallery=projecttoyotacelicaturbotc35&g=13
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
Klempíři z dob pana Sodomky,kdy se karosérie tvarovaly v ruce už jsou pryč a současní rádobyklempíři nepoužívají při ani inertní plyn,takže koroze už vzniká defacto při svařování Jako ochranu ihned po otryskání používam pragocor metal sp můžeš řezat plamenem,svářet a jako základ dvousložku prgc E. Mam na řece lod už od r 2000 ošetřenou tímto způsobem,loni jsem ji měl venku poprvně po 12 letech a kromě změny odstínu pod čarou ponoru to bylo jak kdybych to dělal před týdnem. To co se píše zde http://www.pragochema.cz/?start=7&lan=c ... metalizaci" onclick="window.open(this.href);return false; můžu do posledního slova potvrdit.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Jak správně vyvařit karoserii
no sakra, to vypadá hodně dobře. takže to jde asi na celej spodek kastle. ale co na to? těch gumových nátěrů se dělá tolik... že ani nevím, jestli jde vybrat něco špatně. pokud to je pod tím dobře ošetřeno tak to jen tak začít reznou nemuže ne?
myslel jsem Hydrotex. tady na fotkách se mi to docela líbí.
myslel jsem Hydrotex. tady na fotkách se mi to docela líbí.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- fonz
- Moderátor
- Příspěvky: 4914
- Registrován: 13 zář 2006 22:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
Angličák: dej tu nejake tvoje fotky, aby kazdy videl jak se to dela
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
92' Escort RS2000 · 2.0 110kW
93' e36 cabrio · 325í 141kW
https://www.facebook.com/n7aPower/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
kurna to ja som uplny amater...Libor12 píše:k tomuhle neni asi co dodat. Bohužel tady taková firma na veterány neni. http://www.mat.fi/n_index.php?nav=galle ... otc35&g=13" onclick="window.open(this.href);return false;
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
tohle je taky strašná fušeřina. http://www.studiotimecapsule.com/aluminum_fabrication" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Jak správně vyvařit karoserii
zde je web plny slusne odvedene klempirske prace:
http://www.offroadwreckrescue.estranky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
takhle se to da delat...dobre...
http://www.offroadwreckrescue.estranky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
takhle se to da delat...dobre...
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
Libor12 : takze pouziti toho pragocor metal sp jako zakladniho nateru na obrouseny plech je dostacujici jo?A co druhotny nejaky pruzny nater na ten pragocor?
Audi Coupe Quattro
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
pružný nátěr myslíš treba něco na podvozek? Já všechno tryskam sodou,žádný kyt,jen cin,na to primer,eventuelně jako základ i vrch kde nezáleží na odstínu většinou prgE. Pokud chci jiný odstín tak buď opět jemně otryskam sodou nebo rozbrousim a na to 1k nebo 2k lak. Můžeš i práškovou barvu. Setkal jsem se i s tím že na otryskany povrch se nanesl železity fosfat jako můstek,ale já to nedělám.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Jak správně vyvařit karoserii
Zkus Rostegal, to je základovka. Potom jsem četl doporučení na to ještě něco dát, ale to Ti teď neřeknu. Budu to muset najít. Je to celkem drahé, ale vydrží tobóďa píše:no sakra, to vypadá hodně dobře. takže to jde asi na celej spodek kastle. ale co na to? těch gumových nátěrů se dělá tolik... že ani nevím, jestli jde vybrat něco špatně. pokud to je pod tím dobře ošetřeno tak to jen tak začít reznou nemuže ne?
myslel jsem Hydrotex. tady na fotkách se mi to docela líbí.
V Německu se to používá po renovaci veteránů. U nás se to shání hůř, ale dá se
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
Libor12 : no je fakt,ze co se tyce ochrany svaru,tak cinovani je nejlepsi ochrana proti korozi,ale ta prace s tim...na to tryskani mas jak velky kompresor? (100l)? Premyslim,ze bych si koupil pistol,ale s 50l zasobnikem nevim zda to bude idealni, tlak je cca 9 bar...a ten primer jaky?
Audi Coupe Quattro
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
rostegal je uplně stejná barva respektive základu jako je alkyton nebo hammerite. Pokud to nekdo používá na veterána 1.9 TDI tak je to v pořádku,ale na auto které tak má zustat dalších 30 let bych nedovolil nikomu aby se s tím k němu přiblížil na 50metrů.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Jak správně vyvařit karoserii
Tak to jsem netušil. Takže jako ochranu na podvozky by byl dobrý ten pragocor, pokud chápu správně?
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
Mám 2 válec orlík s 300l nádrží kdesi ze šachty,předtím jsem měl dva spřažené kompresory z autobusu. Pískovačku jsem si udělal sám,z 33kg propan bomby a pistoli koupil na frost.uk. Pajení je sice pracné ale jak jsem říkal jsou auta ktere si to zalouží jenak koupíš vše zde https://katalog.wuerth.cz/download/kata ... /02167.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; primer používám prgc met sp.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
mám ho na podvozku,dal jsem na to pro jistotu tectyl od valvoline ale můžeš cokoli podobnéhoGooder píše:Tak to jsem netušil. Takže jako ochranu na podvozky by byl dobrý ten pragocor, pokud chápu správně?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
par věcí by se dalo ještě dotáhnout do špičkové kvality,ale jinakDejv píše:zde je web plny slusne odvedene klempirske prace:
http://www.offroadwreckrescue.estranky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
takhle se to da delat...dobre...
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
Libor12: takze to s 50l zasobnikem,nebude mit asi vubec cenu.Ono nechce se mi brousit cely spodek dratenym kotoucem ve vrtacce
Audi Coupe Quattro
Re: Jak správně vyvařit karoserii
origo gumous jinym zpusobem horko tezko sundas...na zbytek je tady tryskani:-)
libor:tryskas cely karoserie?
libor:tryskas cely karoserie?
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně vyvařit karoserii
Kde koupit ten pragokor metal?-našlo mi to jen přímo odkaz na pragochemu, ale shop žádný.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily