profichip.cz
Poslední návštěva: 15 srp 2018 21:56 Právě je 15 srp 2018 21:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Xantia - Losi test
PříspěvekNapsal: 17 úno 2017 19:23 
Offline

Registrován: 14 črc 2012 16:22
Příspěvky: 119
Na auto.cz jsem narazil na porovnani aut v losim testu. Vede Porsche, McLaren, R8 a Xantia z roku 1999? WTF, opravdu ten podvozek tak dobre fungoval, nebo se zrovna trefil do podminek testu? Proc kupujeme CoilOvery kdyz muzeme kuchat Xantie...

Model Modelový rok Rychlost [km/h]
Citroën Xantia Activa V6 1999 85
Audi R8 V10 plus 2017 83
McLaren 675LT 2017 83

_________________
RWD Suzuki Baleno hatch MSQ ecu
Vyroba Wideband Lambda 4.9 budiku, viz sekce prodej nebo PM


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Xantia - Losi test
PříspěvekNapsal: 17 úno 2017 20:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3936
..asi opravdu tak dobre funguje ...
ten hydraulicky podvozok je proste top ..

EDITED:
teda ten ACTIVA podvozok ..
Obrázek

je to vlastne "francuzka alternativa" podvozku Bose

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Xantia - Losi test
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 13:20 
Offline

Registrován: 18 bře 2018 13:15
Příspěvky: 1
jj mel jsem ji ale ve verzi 2.0 CT tj o neco slabsi jen 108kw a ACTIVA fungovala skvele a jednou jsem mel moznost osobne losi test provest se srnkou ale v o neco vyssi rychlosti a i tak jsem to ustal cca v 95 km/h
ale to jsem jezdil svizne dnes jezdim pomale zvlaste u neprehlednych mist tak losi test jsem v podstate od te doby nezazil což je cca 8 let zpet.

ALE auto to bylo na stabilitu naprosto ale naprosto skvele at na suchu mokru ci na snehu zatim cokoliv s čím sem jezdil myslim samo z normalnich aut toto auto nepřekonalo.
Jednak ten system ACTIVA funguje tak ze je to v podstate aktivni vyrovnavani naklonu - naklaneni kabiny i s motorem oproti podvozku respektive zaveseni kol , na zaklade jizdnich podminek a namerenych dat tj rychlost natoceni volantu atd., s tím že světlost auta od vozovky je furt stejna komfort pruzení je furt stejný , zadne snizovani tezistě apod jako u nekterých tuningu , automaticke pritvrzovani podvozku zase na zaklade jizdnich dat tj rychlost zataceni atak dale.

A toto vse to auto z roku 1996 zvladno na beznych pneumatikach 195/70 R15 tusím (uz ho nemám holt bylo uz stare a nemam love na udrzbu) tj ne na extremne sirokych pneu jake vzdime dnes uz i na pom,erne beznych autech z vyroby.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Xantia - Losi test
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 16:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2006 23:30
Příspěvky: 557
Bydliště: Plzeň
Boge :nono:

Bose je audio

_________________
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Xantia - Losi test
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 16:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3936
BOSE ...
https://www.youtube.com/watch?v=eSi6J-QK1lw

...a ticho !... :mrgreen:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Xantia - Losi test
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 17:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
Podvozek Activa u citroenu,mercedesu cl vychází (kopie) z hydraulického podvozku Activ control,který do modelu celica montovala pro jpn trh toyota už v roce 89 tedy o dekádu dříve. :wink: Navíc Bose v některém jejich videu s popisem systému uvádí,že cely sw proces řízení převzalo kompletně od toy,pouze celý ten dosti složitý hydraulický systém nahradilo jednoduššími lineárními motory.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Xantia - Losi test
PříspěvekNapsal: 20 bře 2018 04:43 
Offline

Registrován: 20 čer 2015 21:46
Příspěvky: 10
Xantia je podvozkově zajímavej stroj, na tu dobu. V podstatě hodně předběhli konkurenci. Jinak doporučuji projet si nějaké BMW s priplatkovym dynamic drive, což je systém hydraulických stabilizátorů, co BMW začalo montovat v roce 2002 do E65 a pak i do E60/61/63/64.
Sám mám dynamic v 645ci a v 6er je bezkonkurenčně nejlíp naladěnej, co se sportovní jízdy týká. To auto se v zatáčce vůbec nenaklání, až to působí po přesednutí z normálního podvozku hrozně nepřirozeně :D . Pozdější Fkové modely už dostaly civilnější, podstatně měkčí verzi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Xantia - Losi test
PříspěvekNapsal: 20 bře 2018 09:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2006 13:24
Příspěvky: 563
Bydliště: V podkérkonoší
Dinamic drive jsou elektromagnetické stabilizátory ne? Hydraulický jsou tlumiče EDC.A dohromady je to pecka spek
Xantia měla super podvozek,ale když se to podařilo někomu utrhnout,tak už s tím nic neudělal.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Xantia - Losi test
PříspěvekNapsal: 22 bře 2018 02:07 
Offline

Registrován: 20 čer 2015 21:46
Příspěvky: 10
Ne, dynamic jsou hydraulické stabilizátory. Pohon normálně zajišťuje servo, společné i pro řízení.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů