repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Tuningová scéna v Karviné, Bohumíně, Havířově a okolí

Moderátor: Dave0401

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od JRD McLAREN »

bola na tom aute niekedy menena ta klapka ..??
..
mas tam verziu z lankom .. alebo uz bez lanka ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

angel.CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 21 pro 2011 17:51

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od angel.CZ »

byla asi 3x elektrická.....

BTW. klapa by dělala problémy i při jízdě ne ?
co mi psali z tdichip.cz:
Maji chybu ve fabrickym softu a hazi to chyb.....
Je to tim, jedine poslat jednotku.
Resim to pomerne casto.
moje otázka- Není třeba k chipu celé auto?
ano je to lepsi, ale upravujeme i zaslane jednotky, ne ve vsech pripadech je zkratka mozne auto dostat k nam

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od JRD McLAREN »

no ono je v original VWAG diagnostike v "riadenych funkciach" moznost
prisposobenia skrtiacej klapky pri vymene ... za novu ...

to ale nevie prebehnut korektne, pokial mas napr. zle cidlo teploty chadiacej kvapaliny,
alebo lambda sonda uz nieje uplne dobra, pripadne ecu detekuje misfire.
(tie podmienky su vypisane v navode)

a ano, bola na to softwareova oprava do ecu, kde bol zmeneny cely ten proces nastavenia volnobehu.
(tak ako kedysi daaaavno pre fel mpi)

V dnesnej dobe, asi staci pri tychto starych 1.8T fakt zaslat len jednotku ...
kor, ked si nerobil ziadne upravy na voze,
(proste je v sw trochu zdvuhnuty plniaci tlak, adekvatne upravena davka paliva)
jedine co nebudes vediet a vidiet, je vykon pred a po uprave...
..
takze je to na tebe ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Prostě ti tím říkají, že ti tam za hodinu práce nalijou nějaký univerzální soft a pošlou ti to zpátky. Takových firem je dneska hodně. Když tvůj problém nevyřeší, tak ti pak řeknou, že to je záležitost hardwaru, že jednotka už je v pořádku a Chip je top, a ty se starej :D
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od Gooder »

Pokud se rozhoduješ tdichip vs motorpower, volil bych motorpowera. Zkoušel jsi ho ohledně toho kontaktovat?

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od Libor12 »

Tak úvodem psal,že v autorizáku byl. Tam pokud by tam byl fw s chybným nastavením klapky,asi by mu to řekl. předpokládám i digitun mu verzi fw zkontroloval.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

angel.CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 21 pro 2011 17:51

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od angel.CZ »

Jednotku rozhodně posílat nebudu, jedu tam s autem a budu koukat přes rameno, pokud to napoprvé nebude ok, a bude to stále na prd i po upravě, což pro mě není oprava, tak nevidím důvod mu za práci platit a ať tam dá, co tam bylo... pokud chybu opraví není problém si naučtovat práci za opravu :-)

V autorizaku mi to ani nenapíchli.... v Karviné je autorizak tak máslovej, že mi řekl ať dám pryč LPG a potom přijedu...

DIGITUN se napíchnul jen poprvé, po odpojení a znovu zapojení se to už nepodařilo....

PS: sgs jsem byl v kontaktu před vánoci a teďka jsem volal zase. Může to být opravdu čímkoliv, říkal že určitě neposílat ř.j. někam na dálku, když to může být třeba i špatně nastavenou klapou a chybnýma mapama v ř.j. Sice říkal, že nemuže slíbit, že to bude za jeden den, ale bude se snažit, snad to tedy bude tou jednotkou..... sice jsme se nedostali k nějáké ceně upravy, ale myslím, že to bude dozajista menší než u tdichip (8800kč za chip + oprava za 3000) :-/

EDIT: zkusil jsem ještě zavolat TDI drapek a po normalní domluvě tam jedu v uterý odpoledne načíst aspoň nějáké data z ř.j. Takže budu zase chytřejší a nahazím to sem ;-)

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od LiberaleMiguel »

angel.CZ píše:V autorizaku mi to ani nenapíchli.... v Karviné je autorizak tak máslovej, že mi řekl ať dám pryč LPG a potom přijedu...

ACA autocentrála ? :lol: normálka u nich no.... Mě s Coupe vypičoval, že si nemám kupovat takové auto, když nemám na benzín :D a když jsem chtěl těsnění pod volnoběžný ventil, tak mi nutil napíchnutí an diagnostiku, že "to tímhle určitě nebude"

K Drápkovi bych nejel ani kdyby mi to nabízel zadarmo. Ještě jsem na něho neslyšel nic pozitivního
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od Gooder »

angel.CZ píše: PS: sgs jsem byl v kontaktu před vánoci a teďka jsem volal zase. Může to být opravdu čímkoliv, říkal že určitě neposílat ř.j. někam na dálku, když to může být třeba i špatně nastavenou klapou a chybnýma mapama v ř.j. Sice říkal, že nemuže slíbit, že to bude za jeden den, ale bude se snažit, snad to tedy bude tou jednotkou..... sice jsme se nedostali k nějáké ceně upravy, ale myslím, že to bude dozajista menší než u tdichip (8800kč za chip + oprava za 3000) :-/
Chip má snad za 7000Kč. Ale co vím o dvou lidech, co u něj řešili špatný chip a problémy s 1.8T, tak v rámci všeho byla cena lepší, ale je to už delší dobu.

angel.CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 21 pro 2011 17:51

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od angel.CZ »

Tak jsem byl dnes u drapka. Napojili jsme, zrovna to jako na potvoru nezlobilo i tak byla spotřeba na neutralu kolem 1.7-1.9 L/100. Ukázalo mu to, že je špatná jiskra na první válci (to je ale i po výměně cívky a svíček). Řekl mi že zkusí sehnat jinou řidiči jednotku a do konce týdne mi dá vědět, vyzkoušíme, zda je to tím, nebo i něčím jiným. Takže čekám pokrok. Dám vědět jak bude po výměně.

Miguel: proč bys to tam nedal? Vlastní zkušenost?
Promiň, ale velebis tu funchip, u kterého jsem strávil (i s čekáním na doprovod z Havířova a ujetí 150km celkové kolem 4-5 hodin), na nic nepřišel, mluvili jsme bezcilne u auta a nakonec mě poslal za jiným autoelektrikarem. Vzal si 300,- za to že napichnul párkrát ntb k autu který se nepřipojil (což se nikde jinde NIKDY nestalo).
Díky za odpověď ;-)

Popravdě, už teďka u toho Drabka za 20 minut jsme přišli na více, než u funa za dvě hodiny....
Nikoho se nezastavam, nikoho neshazuji...... Říkám fakta


PS: tohle je poslední mechanik ke kterému jedu před návštěvou sgs motorpower....

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od Libor12 »

Napiš mi hodnoty: poloha škrtící klapky - ?%, tlak v sání -?kPa, průtok vzduchu - ?gram a jeho teplota. předstih v 850ot/min? Stav lambda řízení -close/open loop? Změř kompresní tlaky motoru.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od LiberaleMiguel »

ten polák byl Digitun

s Drápkem osobní zkušenost nemám, stačilo mi to mi říkal TDiFun, co po něm musel opravovat a jeden mechanik, který dělá koncerny, co po něm dával pár věcí dokupy. Je fakt, že už je to pár let zpátky, tak se možná naučil dělat to pořádně. Ale lil tam prostě nějaké softy, které stáhnul z netu. Osobně jsem viděl Octu s 1,9TDi po jeho úpravě, které tlakovalo turbo na volnoběhu. Nevím už teda čím to bylo, borec s tím zrovna dojel na dílnu, když jsem byl u kámoše, že to "nějak blbne" :D
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

angel.CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 21 pro 2011 17:51

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od angel.CZ »

Libor12 píše:Napiš mi hodnoty: poloha škrtící klapky - ?%, tlak v sání -?kPa, průtok vzduchu - ?gram a jeho teplota. předstih v 850ot/min? Stav lambda řízení -close/open loop? Změř kompresní tlaky motoru.
Řeknu mu to, ať mi to najede a ofotim to :-)
PS: odkud jsi ty, že bych si udělal když tak další výlet :-D

Uživatelský avatar
SomČarovný
Příspěvky: 478
Registrován: 13 srp 2014 23:27

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od SomČarovný »

LM: Jedničkovej světle modrej sedan? Ten mi tak rok a půl zpět na výškově tvrdil, jak tam má 200+ kw a že nemám šanci . . . no tak jsem ho pojel se seriovkou :lol: :D :D
7GTD

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od Libor12 »

angel.CZ píše: Řeknu mu to, ať mi to najede a ofotim to :-)
PS: odkud jsi ty, že bych si udělal když tak další výlet :-D
Jsem z Dobříše,ale pokud uděláš jak už jsem Ti vše napsal,ušetříš spoustu km. :) Vzhledem k tomu,co jsi napsal o výpadku zapalování dojeď k nejbližšímu garážníkovi a nech změřit komprese. Tím vyloučíme mechanické poškození motoru a můžem pokročit na level 2 - elektronika.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

angel.CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 21 pro 2011 17:51

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od angel.CZ »

Takže, po návštěve SGS je tam teďka puvodní - tovární sw a rozdíl byl trošku znatelny hned, bez vytáčení a malé zvednutí výkonu. Ovšem netrvalo ani 3 dny a problém byl zpátky, takže SW chyba to nebyla.
Včera jsme s kolegou pátrali trošku dále a šly po hadicích a dalších věcech. po výměně dvou cívek a váhy vzduchu žádna změna.
ovšem jak jsem nahazovali váhu vzduchu ( kdo ví jaky je přístup u supa k tomuto, tak mu dojde, že je to na půl hodiny, jsem přišli na dlouho prasklanou rozpojovací hadici za vahou. tu jsme prozatím zkrátili a vono ejhle, vytáčení se sice nevyřešilo, ale nárust výkonu více než znatelný.... dnes jdeme do garaže vyzkoušet těsnost celeho systému (pro jistotu - protože servisy jsou total na chuja a budu si asi muset zajít promluvit s těma mechanikama) a poté se vrhnout na řešení problému zapalování - asi dráty vedoucí k cívkam a zkusíme ještě otestovat klapu.
další průběh sdělím, jak budu vědět

Uživatelský avatar
Dacan
Moderátor
Příspěvky: 1528
Registrován: 08 kvě 2010 12:05
Kontaktovat uživatele:

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od Dacan »

skus na delší dobu odpojit baterku

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od Libor12 »

Výpadky zapalování může způsobit nízka komprese - ventily,kroužky. U toho bych začal. Když totiž nekolikrát vynechá zápal na tom samém valci,tak nejenže ecu odpojí konkrétní cívku,ale i vstřik jako ochranu katalyzátoru.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

angel.CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 21 pro 2011 17:51

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od angel.CZ »

jen malý dotaz, kolik mají být komprese na motoru ? :D
Už možná vím, kde je problém

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od Beaver »

8-12 barů podle opotřebení motoru. Cokoliv níž je pod hranicí, důležité je i to, aby mezi válcema nebyly velké rozdíly - je lepší mít všechny 4 válce kolem devíti barů, než mít dva na 12 a další dva na 9.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

angel.CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 21 pro 2011 17:51

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od angel.CZ »

takže....
1 - 9 bar
2 - 8 bar
3 - 9.2 bar
4 - 9.8 bar

Že by byla chyba tady ?? Možné návrhy na opravu ?
sice jsem je slyšel od mechanika, ale třeba budete mít lepší nápad..... :D

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od Libor12 »

A máme bludištáka! :potlesk: To jsi 1 bar pod minimální hranicí. Ta je u tohoto motoru 10 a max 12. Oprava je minimálně obnova honování a nové kroužky a nebo rovnou brus. Kdyby toto udělal první mechanik (a předpis kontroly motoru ŠkodaAuto toto uvádí na prvních místech) kde to auto bylo ušetřil by jsi spoustu času a jízdu do Pl.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od JRD McLAREN »

...mozno len netesni nejaky ventilllll ... :roll:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od Libor12 »

Tak snad byl u někoho normálního kdo pro kontrolu stříkne do válce olej... i když já už pochybuji snad o všem...
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od Beaver »

Zajímavé je, že nízkou kompresi má válec číslo 2, ale dle předchozích informací byl problém s jiskrou na válci číslo 1. Nicméně jak jsem psal, rozdíl cca 2 bary mezi válcema je už moc.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

angel.CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 21 pro 2011 17:51

Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T

Příspěvek od angel.CZ »

no, aspoň vidíte, jak fungují servisy v MS kraji..... pokud jim neřeknete, co mají dělat, dělají co myslí.... to se opravdu hodí jen na výměnu oleje, ramen, čepů a maximálně brzd.....
Co navrhujete jako opravu ? repas motoru, nebo nechat něják v klidu dojezdit mám nalítano skoro 300t... kolik km to ještě může vydržet ? přece jen je to 12 let staré auto, ať do toho nesypnu 25klacků a za chvíli odejde spojka, převodovka a spousta dalších věcí.....
Po opravě jedné vzduchové hadičky (musela být už loni, jak jsem nechaval měnit filtr v airboxu (škoda mluvit ale taky jsme na to přišli shodou okolností) to jezdi podstatně lépe a vytačení není tak hrozné (to i po upravě ř.j. na originální). Spotřeba je sice vyšší, ale to davám naukor tomu, že je teďka jízda uplně jiná a sem tam si přišlápnu (u lpg není 10l na 100 extrém).....

Odpovědět

Zpět na „Karviná, Bohumín, Havířov a okolí“