repase ř.j. či chiptuning 1.8T
Moderátor: Dave0401
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
bola na tom aute niekedy menena ta klapka ..??
..
mas tam verziu z lankom .. alebo uz bez lanka ..??
..
mas tam verziu z lankom .. alebo uz bez lanka ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
byla asi 3x elektrická.....
BTW. klapa by dělala problémy i při jízdě ne ?
co mi psali z tdichip.cz:
Maji chybu ve fabrickym softu a hazi to chyb.....
Je to tim, jedine poslat jednotku.
Resim to pomerne casto.
moje otázka- Není třeba k chipu celé auto?
ano je to lepsi, ale upravujeme i zaslane jednotky, ne ve vsech pripadech je zkratka mozne auto dostat k nam
BTW. klapa by dělala problémy i při jízdě ne ?
co mi psali z tdichip.cz:
Maji chybu ve fabrickym softu a hazi to chyb.....
Je to tim, jedine poslat jednotku.
Resim to pomerne casto.
moje otázka- Není třeba k chipu celé auto?
ano je to lepsi, ale upravujeme i zaslane jednotky, ne ve vsech pripadech je zkratka mozne auto dostat k nam
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
no ono je v original VWAG diagnostike v "riadenych funkciach" moznost
prisposobenia skrtiacej klapky pri vymene ... za novu ...
to ale nevie prebehnut korektne, pokial mas napr. zle cidlo teploty chadiacej kvapaliny,
alebo lambda sonda uz nieje uplne dobra, pripadne ecu detekuje misfire.
(tie podmienky su vypisane v navode)
a ano, bola na to softwareova oprava do ecu, kde bol zmeneny cely ten proces nastavenia volnobehu.
(tak ako kedysi daaaavno pre fel mpi)
V dnesnej dobe, asi staci pri tychto starych 1.8T fakt zaslat len jednotku ...
kor, ked si nerobil ziadne upravy na voze,
(proste je v sw trochu zdvuhnuty plniaci tlak, adekvatne upravena davka paliva)
jedine co nebudes vediet a vidiet, je vykon pred a po uprave...
..
takze je to na tebe ...
prisposobenia skrtiacej klapky pri vymene ... za novu ...
to ale nevie prebehnut korektne, pokial mas napr. zle cidlo teploty chadiacej kvapaliny,
alebo lambda sonda uz nieje uplne dobra, pripadne ecu detekuje misfire.
(tie podmienky su vypisane v navode)
a ano, bola na to softwareova oprava do ecu, kde bol zmeneny cely ten proces nastavenia volnobehu.
(tak ako kedysi daaaavno pre fel mpi)
V dnesnej dobe, asi staci pri tychto starych 1.8T fakt zaslat len jednotku ...
kor, ked si nerobil ziadne upravy na voze,
(proste je v sw trochu zdvuhnuty plniaci tlak, adekvatne upravena davka paliva)
jedine co nebudes vediet a vidiet, je vykon pred a po uprave...
..
takze je to na tebe ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
Prostě ti tím říkají, že ti tam za hodinu práce nalijou nějaký univerzální soft a pošlou ti to zpátky. Takových firem je dneska hodně. Když tvůj problém nevyřeší, tak ti pak řeknou, že to je záležitost hardwaru, že jednotka už je v pořádku a Chip je top, a ty se starej
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
Pokud se rozhoduješ tdichip vs motorpower, volil bych motorpowera. Zkoušel jsi ho ohledně toho kontaktovat?
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
Tak úvodem psal,že v autorizáku byl. Tam pokud by tam byl fw s chybným nastavením klapky,asi by mu to řekl. předpokládám i digitun mu verzi fw zkontroloval.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
Jednotku rozhodně posílat nebudu, jedu tam s autem a budu koukat přes rameno, pokud to napoprvé nebude ok, a bude to stále na prd i po upravě, což pro mě není oprava, tak nevidím důvod mu za práci platit a ať tam dá, co tam bylo... pokud chybu opraví není problém si naučtovat práci za opravu
V autorizaku mi to ani nenapíchli.... v Karviné je autorizak tak máslovej, že mi řekl ať dám pryč LPG a potom přijedu...
DIGITUN se napíchnul jen poprvé, po odpojení a znovu zapojení se to už nepodařilo....
PS: sgs jsem byl v kontaktu před vánoci a teďka jsem volal zase. Může to být opravdu čímkoliv, říkal že určitě neposílat ř.j. někam na dálku, když to může být třeba i špatně nastavenou klapou a chybnýma mapama v ř.j. Sice říkal, že nemuže slíbit, že to bude za jeden den, ale bude se snažit, snad to tedy bude tou jednotkou..... sice jsme se nedostali k nějáké ceně upravy, ale myslím, že to bude dozajista menší než u tdichip (8800kč za chip + oprava za 3000) :-/
EDIT: zkusil jsem ještě zavolat TDI drapek a po normalní domluvě tam jedu v uterý odpoledne načíst aspoň nějáké data z ř.j. Takže budu zase chytřejší a nahazím to sem
V autorizaku mi to ani nenapíchli.... v Karviné je autorizak tak máslovej, že mi řekl ať dám pryč LPG a potom přijedu...
DIGITUN se napíchnul jen poprvé, po odpojení a znovu zapojení se to už nepodařilo....
PS: sgs jsem byl v kontaktu před vánoci a teďka jsem volal zase. Může to být opravdu čímkoliv, říkal že určitě neposílat ř.j. někam na dálku, když to může být třeba i špatně nastavenou klapou a chybnýma mapama v ř.j. Sice říkal, že nemuže slíbit, že to bude za jeden den, ale bude se snažit, snad to tedy bude tou jednotkou..... sice jsme se nedostali k nějáké ceně upravy, ale myslím, že to bude dozajista menší než u tdichip (8800kč za chip + oprava za 3000) :-/
EDIT: zkusil jsem ještě zavolat TDI drapek a po normalní domluvě tam jedu v uterý odpoledne načíst aspoň nějáké data z ř.j. Takže budu zase chytřejší a nahazím to sem
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
angel.CZ píše:V autorizaku mi to ani nenapíchli.... v Karviné je autorizak tak máslovej, že mi řekl ať dám pryč LPG a potom přijedu...
ACA autocentrála ? normálka u nich no.... Mě s Coupe vypičoval, že si nemám kupovat takové auto, když nemám na benzín a když jsem chtěl těsnění pod volnoběžný ventil, tak mi nutil napíchnutí an diagnostiku, že "to tímhle určitě nebude"
K Drápkovi bych nejel ani kdyby mi to nabízel zadarmo. Ještě jsem na něho neslyšel nic pozitivního
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
Chip má snad za 7000Kč. Ale co vím o dvou lidech, co u něj řešili špatný chip a problémy s 1.8T, tak v rámci všeho byla cena lepší, ale je to už delší dobu.angel.CZ píše: PS: sgs jsem byl v kontaktu před vánoci a teďka jsem volal zase. Může to být opravdu čímkoliv, říkal že určitě neposílat ř.j. někam na dálku, když to může být třeba i špatně nastavenou klapou a chybnýma mapama v ř.j. Sice říkal, že nemuže slíbit, že to bude za jeden den, ale bude se snažit, snad to tedy bude tou jednotkou..... sice jsme se nedostali k nějáké ceně upravy, ale myslím, že to bude dozajista menší než u tdichip (8800kč za chip + oprava za 3000) :-/
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
Tak jsem byl dnes u drapka. Napojili jsme, zrovna to jako na potvoru nezlobilo i tak byla spotřeba na neutralu kolem 1.7-1.9 L/100. Ukázalo mu to, že je špatná jiskra na první válci (to je ale i po výměně cívky a svíček). Řekl mi že zkusí sehnat jinou řidiči jednotku a do konce týdne mi dá vědět, vyzkoušíme, zda je to tím, nebo i něčím jiným. Takže čekám pokrok. Dám vědět jak bude po výměně.
Miguel: proč bys to tam nedal? Vlastní zkušenost?
Promiň, ale velebis tu funchip, u kterého jsem strávil (i s čekáním na doprovod z Havířova a ujetí 150km celkové kolem 4-5 hodin), na nic nepřišel, mluvili jsme bezcilne u auta a nakonec mě poslal za jiným autoelektrikarem. Vzal si 300,- za to že napichnul párkrát ntb k autu který se nepřipojil (což se nikde jinde NIKDY nestalo).
Díky za odpověď
Popravdě, už teďka u toho Drabka za 20 minut jsme přišli na více, než u funa za dvě hodiny....
Nikoho se nezastavam, nikoho neshazuji...... Říkám fakta
PS: tohle je poslední mechanik ke kterému jedu před návštěvou sgs motorpower....
Miguel: proč bys to tam nedal? Vlastní zkušenost?
Promiň, ale velebis tu funchip, u kterého jsem strávil (i s čekáním na doprovod z Havířova a ujetí 150km celkové kolem 4-5 hodin), na nic nepřišel, mluvili jsme bezcilne u auta a nakonec mě poslal za jiným autoelektrikarem. Vzal si 300,- za to že napichnul párkrát ntb k autu který se nepřipojil (což se nikde jinde NIKDY nestalo).
Díky za odpověď
Popravdě, už teďka u toho Drabka za 20 minut jsme přišli na více, než u funa za dvě hodiny....
Nikoho se nezastavam, nikoho neshazuji...... Říkám fakta
PS: tohle je poslední mechanik ke kterému jedu před návštěvou sgs motorpower....
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
Napiš mi hodnoty: poloha škrtící klapky - ?%, tlak v sání -?kPa, průtok vzduchu - ?gram a jeho teplota. předstih v 850ot/min? Stav lambda řízení -close/open loop? Změř kompresní tlaky motoru.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
ten polák byl Digitun
s Drápkem osobní zkušenost nemám, stačilo mi to mi říkal TDiFun, co po něm musel opravovat a jeden mechanik, který dělá koncerny, co po něm dával pár věcí dokupy. Je fakt, že už je to pár let zpátky, tak se možná naučil dělat to pořádně. Ale lil tam prostě nějaké softy, které stáhnul z netu. Osobně jsem viděl Octu s 1,9TDi po jeho úpravě, které tlakovalo turbo na volnoběhu. Nevím už teda čím to bylo, borec s tím zrovna dojel na dílnu, když jsem byl u kámoše, že to "nějak blbne"
s Drápkem osobní zkušenost nemám, stačilo mi to mi říkal TDiFun, co po něm musel opravovat a jeden mechanik, který dělá koncerny, co po něm dával pár věcí dokupy. Je fakt, že už je to pár let zpátky, tak se možná naučil dělat to pořádně. Ale lil tam prostě nějaké softy, které stáhnul z netu. Osobně jsem viděl Octu s 1,9TDi po jeho úpravě, které tlakovalo turbo na volnoběhu. Nevím už teda čím to bylo, borec s tím zrovna dojel na dílnu, když jsem byl u kámoše, že to "nějak blbne"
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
Řeknu mu to, ať mi to najede a ofotim toLibor12 píše:Napiš mi hodnoty: poloha škrtící klapky - ?%, tlak v sání -?kPa, průtok vzduchu - ?gram a jeho teplota. předstih v 850ot/min? Stav lambda řízení -close/open loop? Změř kompresní tlaky motoru.
PS: odkud jsi ty, že bych si udělal když tak další výlet
- SomČarovný
- Příspěvky: 478
- Registrován: 13 srp 2014 23:27
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
LM: Jedničkovej světle modrej sedan? Ten mi tak rok a půl zpět na výškově tvrdil, jak tam má 200+ kw a že nemám šanci . . . no tak jsem ho pojel se seriovkou
7GTD
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
Jsem z Dobříše,ale pokud uděláš jak už jsem Ti vše napsal,ušetříš spoustu km. Vzhledem k tomu,co jsi napsal o výpadku zapalování dojeď k nejbližšímu garážníkovi a nech změřit komprese. Tím vyloučíme mechanické poškození motoru a můžem pokročit na level 2 - elektronika.angel.CZ píše: Řeknu mu to, ať mi to najede a ofotim to
PS: odkud jsi ty, že bych si udělal když tak další výlet
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
Takže, po návštěve SGS je tam teďka puvodní - tovární sw a rozdíl byl trošku znatelny hned, bez vytáčení a malé zvednutí výkonu. Ovšem netrvalo ani 3 dny a problém byl zpátky, takže SW chyba to nebyla.
Včera jsme s kolegou pátrali trošku dále a šly po hadicích a dalších věcech. po výměně dvou cívek a váhy vzduchu žádna změna.
ovšem jak jsem nahazovali váhu vzduchu ( kdo ví jaky je přístup u supa k tomuto, tak mu dojde, že je to na půl hodiny, jsem přišli na dlouho prasklanou rozpojovací hadici za vahou. tu jsme prozatím zkrátili a vono ejhle, vytáčení se sice nevyřešilo, ale nárust výkonu více než znatelný.... dnes jdeme do garaže vyzkoušet těsnost celeho systému (pro jistotu - protože servisy jsou total na chuja a budu si asi muset zajít promluvit s těma mechanikama) a poté se vrhnout na řešení problému zapalování - asi dráty vedoucí k cívkam a zkusíme ještě otestovat klapu.
další průběh sdělím, jak budu vědět
Včera jsme s kolegou pátrali trošku dále a šly po hadicích a dalších věcech. po výměně dvou cívek a váhy vzduchu žádna změna.
ovšem jak jsem nahazovali váhu vzduchu ( kdo ví jaky je přístup u supa k tomuto, tak mu dojde, že je to na půl hodiny, jsem přišli na dlouho prasklanou rozpojovací hadici za vahou. tu jsme prozatím zkrátili a vono ejhle, vytáčení se sice nevyřešilo, ale nárust výkonu více než znatelný.... dnes jdeme do garaže vyzkoušet těsnost celeho systému (pro jistotu - protože servisy jsou total na chuja a budu si asi muset zajít promluvit s těma mechanikama) a poté se vrhnout na řešení problému zapalování - asi dráty vedoucí k cívkam a zkusíme ještě otestovat klapu.
další průběh sdělím, jak budu vědět
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
skus na delší dobu odpojit baterku
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
Výpadky zapalování může způsobit nízka komprese - ventily,kroužky. U toho bych začal. Když totiž nekolikrát vynechá zápal na tom samém valci,tak nejenže ecu odpojí konkrétní cívku,ale i vstřik jako ochranu katalyzátoru.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
jen malý dotaz, kolik mají být komprese na motoru ?
Už možná vím, kde je problém
Už možná vím, kde je problém
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
8-12 barů podle opotřebení motoru. Cokoliv níž je pod hranicí, důležité je i to, aby mezi válcema nebyly velké rozdíly - je lepší mít všechny 4 válce kolem devíti barů, než mít dva na 12 a další dva na 9.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
takže....
1 - 9 bar
2 - 8 bar
3 - 9.2 bar
4 - 9.8 bar
Že by byla chyba tady ?? Možné návrhy na opravu ?
sice jsem je slyšel od mechanika, ale třeba budete mít lepší nápad.....
1 - 9 bar
2 - 8 bar
3 - 9.2 bar
4 - 9.8 bar
Že by byla chyba tady ?? Možné návrhy na opravu ?
sice jsem je slyšel od mechanika, ale třeba budete mít lepší nápad.....
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
A máme bludištáka! To jsi 1 bar pod minimální hranicí. Ta je u tohoto motoru 10 a max 12. Oprava je minimálně obnova honování a nové kroužky a nebo rovnou brus. Kdyby toto udělal první mechanik (a předpis kontroly motoru ŠkodaAuto toto uvádí na prvních místech) kde to auto bylo ušetřil by jsi spoustu času a jízdu do Pl.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
...mozno len netesni nejaky ventilllll ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
Tak snad byl u někoho normálního kdo pro kontrolu stříkne do válce olej... i když já už pochybuji snad o všem...
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
Zajímavé je, že nízkou kompresi má válec číslo 2, ale dle předchozích informací byl problém s jiskrou na válci číslo 1. Nicméně jak jsem psal, rozdíl cca 2 bary mezi válcema je už moc.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: repase ř.j. či chiptuning 1.8T
no, aspoň vidíte, jak fungují servisy v MS kraji..... pokud jim neřeknete, co mají dělat, dělají co myslí.... to se opravdu hodí jen na výměnu oleje, ramen, čepů a maximálně brzd.....
Co navrhujete jako opravu ? repas motoru, nebo nechat něják v klidu dojezdit mám nalítano skoro 300t... kolik km to ještě může vydržet ? přece jen je to 12 let staré auto, ať do toho nesypnu 25klacků a za chvíli odejde spojka, převodovka a spousta dalších věcí.....
Po opravě jedné vzduchové hadičky (musela být už loni, jak jsem nechaval měnit filtr v airboxu (škoda mluvit ale taky jsme na to přišli shodou okolností) to jezdi podstatně lépe a vytačení není tak hrozné (to i po upravě ř.j. na originální). Spotřeba je sice vyšší, ale to davám naukor tomu, že je teďka jízda uplně jiná a sem tam si přišlápnu (u lpg není 10l na 100 extrém).....
Co navrhujete jako opravu ? repas motoru, nebo nechat něják v klidu dojezdit mám nalítano skoro 300t... kolik km to ještě může vydržet ? přece jen je to 12 let staré auto, ať do toho nesypnu 25klacků a za chvíli odejde spojka, převodovka a spousta dalších věcí.....
Po opravě jedné vzduchové hadičky (musela být už loni, jak jsem nechaval měnit filtr v airboxu (škoda mluvit ale taky jsme na to přišli shodou okolností) to jezdi podstatně lépe a vytačení není tak hrozné (to i po upravě ř.j. na originální). Spotřeba je sice vyšší, ale to davám naukor tomu, že je teďka jízda uplně jiná a sem tam si přišlápnu (u lpg není 10l na 100 extrém).....