profichip.cz
Poslední návštěva: 22 čer 2018 12:20 Právě je 22 čer 2018 12:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vliv nalazení na škubání
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2018 12:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2336
Bydliště: Kutná Hora
Řešim už dlouho hodně nepříjemné škubání při akceleraci a deceleraci. Když přidám nebo uberu plyn, auto hodně škubne, takže po městě je nejlepší jezdit na vytočenou trojku, aby byl motor pořád v zátahu a to mě už moc nebaví. Ve vyšších rychlostech už to nedělá. Myslel jsem, že je velká vůle v pohonném ústrojí (4x4), ale udělal jsem už všechno možné a škubání je stále stejné. Teď mi známý řek, že to může být i nalazením jednotky, protože sériové ecu mají "anti-jerk" funkci. Jak jsem koukal, tak i některé programovatelné jednotky to mají a při různých rychlostech auta při přidání a ubrání plynu se de facto sníží kroutící moment.
V mém Ecumaster přímo taková funkce není, ale myslím, že by to mohly mít vliv i tyto tabulky. Někdo, kdo opravdu umí ladit?
Děkuji


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vliv nalazení na škubání
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2018 15:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2336
Bydliště: Kutná Hora
...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vliv nalazení na škubání
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2018 15:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6462
A kdo to ladil? Možná špatná kalibrace snímače polohy klapky.

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vliv nalazení na škubání
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2018 17:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
Karel a jeho "full servis" od A do Z. :) To je to "zázemí k nezaplacení" jak se tu psalo v jiném tématu.
K tématu: Neznám ecumaster a principy logiky jeho řízení,ale jak píše Beaver tak bych zkontroloval skutečnou pozici škrtící klapky vs to co je nastaveno v sw. Zkontroloval bych funkci volnoběžného ventilu a nastavení jeho regulace. Je to obyč 3 pin bosch tudíž triviální servo pid regulace. To škubnutí může také způsobovat logika řízení dle MAP,kdy ecu není dostatečně rychlá spočítat dávku paliva motoru po sešlápnutí pedálu. S tím se potýkal MSQ3 v jeho ranných se verzích. Odstraněno kombinací polohy klapky a rychlosti změny jejího úhlu. To že nastavíš v sw 500 rpm volnoběhu a motor si dál klape na 1000 je buď někde netěsnost v potrubí nebo neodpovídá pozice volnoběžného ventilu. Co spotřeba ta je ok? Není to bohaté? Nevidíš "černou tyč" za autem z výfuku? To by snad měla ecu ošetřit AFR table,vždyť to má dvě širokopásmové WBO2...

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vliv nalazení na škubání
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2018 19:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3929
....este neviem ci niekde nieje tabulka Ignition Retard v zavislosti na dTPS ..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vliv nalazení na škubání
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2018 16:08 
Offline

Registrován: 07 led 2006 20:03
Příspěvky: 107
Neni to spis problem pri pomaly jizde a maly zatezi kdy ecu ma tendenci vypinat vstriky pri brzdeni motorem a neustale vlastne cykluje ,mezi jizdou a vypnutim a cuka to.narazil jsem na to u emu pri rizeni podle mapu ,u rizeni podle tps to nedelalo.
Asi by to chtelo videt ,takhle nikdo nevi co a jak je .

_________________
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?

Honda Prelude 3G


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vliv nalazení na škubání
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2018 16:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3929
...pri "OVER-RUN" by sa mali dat nastavit minimalne otacky, pri ktorych zacne byt funkcia aktivna..

..to by som sa ale musel teraz pozriet do programu ..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vliv nalazení na škubání
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2018 22:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2336
Bydliště: Kutná Hora
ladil to Karel Boura. Poloha škrtící klapky je nakalibrovaná ok, při 0 % je opravdu zavřená. žere to o hodně víc než sériové auto (bohužel se stejným výkonem jako u série, přitom na vyšším plnícím tlaku a s vyšším kompresním poměrem a pár dalšími úpravami). když to sešlápnu, tak je za mnou trochu mlha noo :mrgreen:
nicméně dnes jsem zjistil, že volnoběžný ventil je stále otevřený. což je tedy hlavní důvod, proč od začátku auto neumí mít volnoběh menší než cca 1000 ot., i když "požadované otáčky" stáhnu klidně na 500 a volnoběžný ventil uzavřu na 0 %, takže rady pana Boury "více mechanicky zavřít klapku a překalibrovat TPS" byly tak trochu mimo (mj. nevím, jak víc se dá zavřít zavřená klapka). prostě když jsem sundal hadici sání z volnoběžného ventilu, tak pořád nasával vzduch, i když má být zavřený a to i po otevření škrtící klapky, i když jsem nastavil, že má být zavřený. zítra tam dám sériový 2-pin a správně ho zapojím, čímž jistě vyřeším nesmyslně vysoký volnoběh a VELICE DOUFÁM, že i to škubání, i když nevím, jestli to tím může být :? :? :?

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů