H.o.m.i.e. píše:
Ano je to přesně to, jsou různé specifikace, 5w30,40...apod. Může to být několik věcí, prasklé těsnění na vypouštěcím šroubu, prasklina v olejové vaně, špatné těsnění pod krytem hlavy válců, povolený filtr. Všechno jsou to snadno opravitelné věci, nejvíc časově náročná je asi prasklá olejová vana protože se musí sundat dolů a zavařit.
Ale vůbec ne.Třeba na koncernu se to ani nevyplatí, když stojí třeba 1500,- a stejně spousta má zmrvenej závit na vypušťáku:D....Jinak taková výměna je do 2 hodin s prstama v prdeli a cigárama v hubě hotová....To naopak na některejch motorech jsou problémy třeba víka, ve kterejch jsou uchycený vačky a musíš sundat rozvody nebo u některejch dieselů i vstřiky....taková vana je pak procházka růžovou zahradou...