Sláva ledy se hnuly !

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Sláva ledy se hnuly !

Příspěvek od MarauderZ28 »

Konečně sem našel v USA někoho kdo tomu aspoň dle korespondence rozumí (jako dílům na motor) dnes mi přišel rozpis toho co potřebuju, ještě to musím pořádně projít, ale myslím, že to už z 99% zůstane, doufám, že neudělám chybu tady se nemám o tom s kým poradit a v USA klasický shopy o tom nevědi vůbe nic ...

Eagle Competition 4340 Forged 383ci Stroker Kit
-Eagle 3.750" 4340 Crankshaft
-Eagle 4340 5.700" H-Beam Rods
-SRP Forged Pistons (low compression for boost)
-File Fit Piston Rings
-Clevite Main Bearings
-Clevite Rod Bearings
-Balanced Assembly
TOTAL $1850.00

Moroso Race Oil Pan w/High Volume Pump and pick-up $350
Victory Racing Custom Comp Camshaft $250
-Comp #26918 Valve Springs $225
-Comp Pro-Magnum 1.6 Roller Rockers $275
-Bosch 42# Injectors (gives you room to grow with the combo) $349.99
-Fel Pro LT1 Gasket Pack $250 (complete engine)
-ARP Splayed Main Studs $75
-Billet Splayed 4 Bolt Main Caps $235
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

slo by to trochu prelozit at se mi tupouni co tomu tak nerozumime necemu priucime...dik
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Stroker kit - kit pro zvětšení objemu motoru LT-1 je origo 350 cui 5,7l nyní bude 383 cui cca. 6,2l
Kovaná klika Eagle
Kované ojnice Eagle
Kovaní písty SRP s vybráním kvůli přeplňování
Pístní kroužky
Clevite ložiska kliky
Clevite ojniční ložiska
Vyváženo

Moroso závodní olejová vana + vysoko průtoková pumpa + sací koš
Victory Racing vačka
Comp dvojité pružiny ventilů
Comp 1,6 ratio vahadla
Bosch 42 lbs vstřiky
Fel Pro těsnění na celej motor
ARP šrouby ložisek klikovky
Přestavbovej kit z 2 šroubu na 4 šroub hlavních ložisek (kliky)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

super. drzim palce nech to setko slape jak ma :)
neni 1800$ za komplet kovane vnutornosti pomerne malo?
nejsu tie diely celkovo nejake lacne?

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jsou protože tuním US auto a ne např Japonce kamarád sháněl na svý auto písty jeho 4 ks stály stejně jako mejch 8 ks a to od jedný a tý samý značky ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

to snad neni mozny...takovy fajnovosti za 1850 ,- :cry:

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

to co tebe stojej všechny věci mě by stály jenom písty s kroužkama na lancii......A to neni japonec.....kuwa..... :evil:
Tak hlavně aby se podařilo všechno poschánět a taky včas dodat......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Vam je malo za internals pres 40000,- ? To jste potom vsichni financne moc uspesni... :lol: To jsem Maro zvedavej kdy a jakym stylem to vyjede... :idea:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Hans
Příspěvky: 638
Registrován: 08 led 2005 20:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans »

Zemi píše:Vam je malo za internals pres 40000,- ? To jste potom vsichni financne moc uspesni... :lol: To jsem Maro zvedavej kdy a jakym stylem to vyjede... :idea:
JJ, myslím, že si asi nevšimli že tam není 1850,-- ale $1850.00 :lol:
to je rozdíl asi 40000,- Kč :?: 8)

jinak pochvala, to bude slušný... 8)

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

Zemi píše:Vam je malo za internals pres 40000,- ? To jste potom vsichni financne moc uspesni... :lol: To jsem Maro zvedavej kdy a jakym stylem to vyjede... :idea:
Když si vezmeš, že za ty peníze máš generálku motoru, novou kovanou kliku, písty a další díly, který jsou dimenzovaný pomalu na výkon F1, ještě zvětšení objemu, tak se mě to zdá jako směšná cena...
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

Bidrin píše:
Zemi píše:Vam je malo za internals pres 40000,- ? To jste potom vsichni financne moc uspesni... :lol: To jsem Maro zvedavej kdy a jakym stylem to vyjede... :idea:
Když si vezmeš, že za ty peníze máš generálku motoru, novou kovanou kliku, písty a další díly, který jsou dimenzovaný pomalu na výkon F1, ještě zvětšení objemu, tak se mě to zdá jako směšná cena...
Bude třeba určitě připočítat nemalé poštovné a něco málo pro české úřady, ale i tak je cena více než dobrá :wink:
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Bidrin píše:
Zemi píše:Vam je malo za internals pres 40000,- ? To jste potom vsichni financne moc uspesni... :lol: To jsem Maro zvedavej kdy a jakym stylem to vyjede... :idea:
Když si vezmeš, že za ty peníze máš generálku motoru, novou kovanou kliku, písty a další díly, který jsou dimenzovaný pomalu na výkon F1, ještě zvětšení objemu, tak se mě to zdá jako směšná cena...
Ja skutecne vim ze je to "malo" co se tyce navyseni vykonu + zivotnosti, ale zarazilo me ze kluci tady psali 1850,- tak jestli si to nepletli... :D :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

pojede to Titanikem tak by pošta měla bejt příznivá, a clo no uvidíme pojede to jako zrepasovaný díly pro John Deer traktor
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Traktor. :smich2:


Imo ta cena je fakt HOOODNE prizniva... Kdyz se podivam co stoji kit od TODY pro moji Toyotu... :roll: :roll: :roll:

Obrázek


$3,310

A to mi tam chybi plno veci narozdil od Maraúderu...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

A takhle to bude vypadat v praxi :D
Obrázek
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

kuva 1850 dolacu je cena super....vzdy´na Iveco nas GO motoru stalo 60 000,- a vypada to ze po dvou letech opet.....
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

tak ten čoud je jako mocnej :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

DrGis
Příspěvky: 342
Registrován: 10 srp 2004 13:07
Bydliště: Brno, Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DrGis »

MarauderZ28 píše:tak ten čoud je jako mocnej :o)
to už totiž samovznítilo :smich2:
TOYOTA CELICA ST165 & ST205

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Mě stály víc 4 písty :cry: :cry: :cry:
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jo jinak sem se ptal na použití materiálu na tom kitu - používá se buď 4340 a nebo 5140, tak se mi dostalo odpovědi, že 5140 se používá na kity kolem 500 HP, ale prej já se přez tuhle hranici hravě dostanu proto jak ten prodejce tak i Eagle doporučuje pro tyhle aplikace 4340. 5140 se používá spíš pro klasický rebuild kity s výkonovou rezervou ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Heh skoda ze tu neni schopny DYNO... Ti pak pujcim Gtech... :lol: :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Klasik
Příspěvky: 128
Registrován: 27 čer 2005 15:39

Příspěvek od Klasik »

Tak ta cena je dost dobrá, asi půjdu do camara :lol: Dělaj věci i na tu předchozí verzi s 5.0 motorem?

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

všechny generace maj v nabídce 5,7 motor. Třetí generace jí měla tedy jen ve speciální verzi IROC-Z, je to vcelku jiný Camaro v USA vysoko ceněný v čr sem viděl 2x v bazaru za "směšný" ceny. 5,0litr je naprosto shodnej motor po technický stránce jako 5,7 samo až na nějaký drobnosti. (LT/1 co mám já je už kapku jinej motor) Tedy zjednodušeně řečeno dílů na 5,0 je opravdu hodně ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Ladislav
Příspěvky: 260
Registrován: 27 dub 2005 17:35
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladislav »

MarauderZ28 píše:jo jinak sem se ptal na použití materiálu na tom kitu - používá se buď 4340 a nebo 5140, tak se mi dostalo odpovědi, že 5140 se používá na kity kolem 500 HP, ale prej já se přez tuhle hranici hravě dostanu proto jak ten prodejce tak i Eagle doporučuje pro tyhle aplikace 4340. 5140 se používá spíš pro klasický rebuild kity s výkonovou rezervou ...
Dneska jsem se v servisu srazil náhodou s chlapíkem který má asi 8 amerik a je to bývalý majitel černé Vety s 850 HP , kterou nedávno prodal. Super chlapík a supr pokec, kromě jiného má taky doma jediného Forda Thundebirda (nebo jak se píše) myslím ročník 67 ? v Čechách.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Tak doufám, že amíci nekecaj :o)

It must feel good to have a car so unique over there. With such a strong import force over there, and European tuner cars as well. It is very domestic here, but there is also a strong force of European and Asian Exotics.

The cobra that won the race, was that an 11.457 Seconds in the quarter mile? If so, we can get your car going faster than that.

-Nick
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Hehe... Uvidime co na to vsechno Japonska komunita od Kageki... :o) Kazdopadne drzim palce... Jel/sedel jsi uz vubec v 11s aute hele? :D Abyses toho nelekl... :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

MarauderZ28 píše:Tak doufám, že amíci nekecaj :o)

It must feel good to have a car so unique over there. With such a strong import force over there, and European tuner cars as well. It is very domestic here, but there is also a strong force of European and Asian Exotics.

The cobra that won the race, was that an 11.457 Seconds in the quarter mile? If so, we can get your car going faster than that.

-Nick
8)
drzim peste

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

nejel, neseděl, co nej sem asi kdy řídil bylo Diablo, pamatuju na Mimoň jak se tam frajer se Zondou nemohl pořádně chytnout až když údajně zapl prokluz atd už to bylo OK. Je docela nechutný vidět jak 4x4 auto vystartuje při sprintu tak že poskočí o 3 metru dopředu, zatímco zadohrábě to musí bejt kurevsky cit aby se to neprohrabalo (nemyslím teda Žigula, ale něco co má víc HP)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

No uz si zacni shanet poradny drag gumy... To chce ty obri galusky... Mickey Thompson kuprikladu?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jo ty co sou když je vyfoukneš jako když vyndáš p... z p...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“