reakce brzdovky s mědí?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
reakce brzdovky s mědí?
POtřebuju radu.Udělal sem si komplet vedení brzdových a palivových tubiček pod autem z mědi,protože to je už na věky,jelikož měď nerezaví,ale jeden mechoš mě straší,že prý měď reaguje s brzdovkou a že mě to ty trubičky nebo gumičky v hlavním brzd. válci a ve třemenech sežere.Co je na tom pravdy?
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: reakce brzdovky s mědí?
No já právě doufám,že někdo napíše,že je to blbost.Dělal sem to na doporučení jednoho známýho klempíře,který s tím nikdy neměl problém,ale jistota je jistota,tak se radši ptám. Teba volva to mají taky z mědi,ale nevim,jestli to vevnitř nemají něčím potažené.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: reakce brzdovky s mědí?
No nechal sem si poradit právě od profíka,kterýá normálně dělá,takže sem se do toho nehnal bezhlavě,ale prostě našel se 1,co mi tohle řekl.Myslim si,že to není pravda,ale je lepší se pro jistotu zeptat více lidí
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Mam medeny trubky na trakturku 20 let a neni problem. A ty Volva nic uvnitr potazenyho nemaj, repasoval jsem ted trmeny a strihal trubky, budu zase davat med. Podle mne dotycnej keca, minimalne v pripade normalnich brzdovek, jestli plne synteticky se chovaj jinak, to nemuzu posoudit, pac jsem nezkousel.
Re: reakce brzdovky s mědí?
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:31, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: reakce brzdovky s mědí?
můžu se jen zeptat, jak je na tom tedy Volvo, to to ma řešene jinak? ani jsem nevedel ze ma medene trubky...Taboo píše:Chces opravdu dobrou radu, ktera ti jednou muze pripadne zachranit i zivot? Brzdove trubky vyrobene z medi na auto v ZADNEM pripade nedavej. Nejenze med je za tepla velice mekka (a snadno prorazitelna kdejakym kamenem), za studena je naopak velice krehka a casem (tepelnymi cykly) tvrdne a praska (zvlaste v oblasti namahanych spojeni). Tlak v brzdach mnohdy prevysuje i 1,000 PSI - a v zime ti muze stacit jen mala microscopicka prasklina v potrubi k tomu, aby se to potrubi pri plnem tlaku brzd doslova roztrhlo... Z techto duvodu je pouziti medeneho potrubi v brzdovem anebo vysokotlakem palivovem systemu v mnoha zemich (vcetne USA) doslova nelegalni. Pokud chces potrubi, ktere bude spolehlive trvat na veky, pouzij nerez ocel.kucik píše:POtřebuju radu.Udělal sem si komplet vedení brzdových a palivových tubiček pod autem z mědi,protože to je už na věky,jelikož měď nerezaví,ale jeden mechoš mě straší,že prý měď reaguje s brzdovkou a že mě to ty trubičky nebo gumičky v hlavním brzd. válci a ve třemenech sežere.Co je na tom pravdy?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: reakce brzdovky s mědí?
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:32, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: reakce brzdovky s mědí?
ok, díky za vysvětlení... mě by hlavně vlbec nenapadlo se pouštět do výroby, než bych si o tom všechno zjistil to musi totiž pěkně nasrat... ohejbat ty trubky a vsude mozne je provlikat asi neni žádná prdel...Taboo píše:Volvo (a jini vyrobci) pouziva slitinu medi a niklu, ktera je mnohem pevnejsi, nez jen cista med. Pokud clovek pouzije trubky, ktere jsou urceny pro brzdove systemy, tak to je OK, ale v zadnem pripade nepouzivejte nejake obycejne medene trubky urcene treba pro vodu anebo nejake nizkotlakove rozvody...bóďa píše:můžu se jen zeptat, jak je na tom tedy Volvo, to to ma řešene jinak? ani jsem nevedel ze ma medene trubky...
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: reakce brzdovky s mědí?
Tak zjištěno že brzdovka s mědí nereaguje,tudíž tento problém odpadl. Jinak co psal Tabbo,cěřím,že má velké znalosti,ale měděné trubky se dávaly do aut už dřív a problémy s tím nebyly.Změny struktury mědi pochybuju že by se děly v běžných podmínkách,to by musely být teplotní výkyvy ve stovkách stupňů C.Známý to už dělal na mnoha autech a v životě s tím neměl žádný problém.A jinak napředpokládám,že mám tak výkoné auto a tudíž i brzdový systém,aby tam byl problém s tlakem.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: reakce brzdovky s mědí?
Měď je pro brdový systém zakázána. Teda +- čistá, toco chceš tam dát.kucik píše:Tak zjištěno že brzdovka s mědí nereaguje,tudíž tento problém odpadl. Jinak co psal Tabbo,cěřím,že má velké znalosti,ale měděné trubky se dávaly do aut už dřív a problémy s tím nebyly.Změny struktury mědi pochybuju že by se děly v běžných podmínkách,to by musely být teplotní výkyvy ve stovkách stupňů C.Známý to už dělal na mnoha autech a v životě s tím neměl žádný problém.A jinak napředpokládám,že mám tak výkoné auto a tudíž i brzdový systém,aby tam byl problém s tlakem.
Dělej si so chceš, ale pokuď mi přijdeš do cesty, tak ti rozbiju hubu.
Nedělej to.
A ještě ohledně změny struktury mědi, si nejdříve něco o tom naštuduj.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
všeobecně se samotná měd přestala používat na trubky před +- 25 lety, použít jde, ale hlavní problém je s praskáním při teplotách 20 pod nulou, kdy při jízdě mají některé plechové části díky proudícímu větru teplotu pod -50, kde už začíná být problém, samozřejmě že pokud je tam dáš nové tak to nějaký pátek vydrží, jinak zkus si to porovnat za odhadem tři roky, vytáhni jednu trubičku, narovnej ji a opět ohni, pravděpodobně ti praskne, pokud to samé udělám s trubičkou z mého nissana, a přitom trubky jsou staré 20 let, tak se nic nestane
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Tak tohle je mega blbost. -50°C jsme tu nikdy neměly.kentoya píše:všeobecně se samotná měd přestala používat na trubky před +- 25 lety, použít jde, ale hlavní problém je s praskáním při teplotách 20 pod nulou, kdy při jízdě mají některé plechové části díky proudícímu větru teplotu pod -50, kde už začíná být problém, samozřejmě že pokud je tam dáš nové tak to nějaký pátek vydrží, jinak zkus si to porovnat za odhadem tři roky, vytáhni jednu trubičku, narovnej ji a opět ohni, pravděpodobně ti praskne, pokud to samé udělám s trubičkou z mého nissana, a přitom trubky jsou staré 20 let, tak se nic nestane
Další odborník
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: reakce brzdovky s mědí?
Chlape tak tímhle jsi mě dostal,ale jak je známo,že přes net je každý hrdina. Ale jelikož nejsem žádný blb,který se chce zabít,tak to budu muset ještě pozjišťovat a v nejhorším případě předělat.Anděl píše: Měď je pro brdový systém zakázána. Teda +- čistá, toco chceš tam dát.
Dělej si so chceš, ale pokuď mi přijdeš do cesty, tak ti rozbiju hubu.
Nedělej to.
A ještě ohledně změny struktury mědi, si nejdříve něco o tom naštuduj.
Re: reakce brzdovky s mědí?
Tak to jsou silný slovakucik píše:Chlape tak tímhle jsi mě dostal,ale jak je známo,že přes net je každý hrdina. Ale jelikož nejsem žádný blb,který se chce zabít,tak to budu muset ještě pozjišťovat a v nejhorším případě předělat.Anděl píše: Měď je pro brdový systém zakázána. Teda +- čistá, toco chceš tam dát.
Dělej si so chceš, ale pokuď mi přijdeš do cesty, tak ti rozbiju hubu.
Nedělej to.
A ještě ohledně změny struktury mědi, si nejdříve něco o tom naštuduj.
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
děkuji za uznání aspon vidím jak ti to myslí, tak jak je možné když je na slunku +40 a začne foukat vítr tak je hned jen +30 , ještě jednou si to přečti dvakrát se zamysli a znova to napiš, při -20 když pojedeš tak díky proudícímu větru zchládnou některé díly až na -50 kapišto mysliteli ?Anděl píše:Tak tohle je mega blbost. -50°C jsme tu nikdy neměly.kentoya píše:všeobecně se samotná měd přestala používat na trubky před +- 25 lety, použít jde, ale hlavní problém je s praskáním při teplotách 20 pod nulou, kdy při jízdě mají některé plechové části díky proudícímu větru teplotu pod -50, kde už začíná být problém, samozřejmě že pokud je tam dáš nové tak to nějaký pátek vydrží, jinak zkus si to porovnat za odhadem tři roky, vytáhni jednu trubičku, narovnej ji a opět ohni, pravděpodobně ti praskne, pokud to samé udělám s trubičkou z mého nissana, a přitom trubky jsou staré 20 let, tak se nic nestane
Další odborník
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
To snad ne tohle? Jako když je venku -20 stupňů a jedeš autem tak vlivem proudění klesá teplota na -50 stupňů? To je vtip ne? To je blbost přece. By popíralo rovnice rovnováhy. Nikdy ti nemuže klesnout teplota míň, než je teplota okolí, ať jedes třeba rychlostí 300kh/h. Jiné je to u zdroje tepla, třeba motor, člověk, zde se samozřejmě ochlazuje podle proudícího vzduchu, ale nikdy nebude chladnější než teplota okolí. Dyžtak mě ukamenujte.
0-100 km/h....dobrej čas
100-0 km/h....ještě lepší
100-0 km/h....ještě lepší
No nevím, jak to Kentoya myslel, ale něco na tom je. Když budeš ležet na slunku v létě, když je 40st, tak ti je logicky horko, ale sedni na motorku a jeď 100kmph... Bude ti stejné horko, nebo tě bude okolní vzduch ochlazovat?
Nevím, fyzika ani podobné vědy mi nikdy moc nešly, ale logickou úvahou to dává smysl...Nejsem si ale jistý tím markantním rozdílem, ale jak říkám, nevím, jenom uvažuju..
Nevím, fyzika ani podobné vědy mi nikdy moc nešly, ale logickou úvahou to dává smysl...Nejsem si ale jistý tím markantním rozdílem, ale jak říkám, nevím, jenom uvažuju..
Audi A3 8L, 1.9TDI
HUMMER - Like nothing else
Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není...
HUMMER - Like nothing else
Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
taky bych rekl , to same mas -10 a jdes a zima neni,ale jed z kopce na lyzich a myslim ze to bude rozdilHans píše:No nevím, jak to Kentoya myslel, ale něco na tom je. Když budeš ležet na slunku v létě, když je 40st, tak ti je logicky horko, ale sedni na motorku a jeď 100kmph... Bude ti stejné horko, nebo tě bude okolní vzduch ochlazovat?
Nevím, fyzika ani podobné vědy mi nikdy moc nešly, ale logickou úvahou to dává smysl...Nejsem si ale jistý tím markantním rozdílem, ale jak říkám, nevím, jenom uvažuju..
Audi Coupe Quattro
Re: reakce brzdovky s mědí?
Hans : lenze ak sa clovek nehybe (a nefuka), zohreje vzduch ktory je priamo okolo neho a je mu horko.
ak sa zacne hybat (fukat) tak ten zohriaty vzduch co ma okolo seba odfukne a preto je mu zima.
ak sa zacne hybat (fukat) tak ten zohriaty vzduch co ma okolo seba odfukne a preto je mu zima.
Mě to myslí dobře.kentoya píše:děkuji za uznání aspon vidím jak ti to myslí, tak jak je možné když je na slunku +40 a začne foukat vítr tak je hned jen +30 , ještě jednou si to přečti dvakrát se zamysli a znova to napiš, při -20 když pojedeš tak díky proudícímu větru zchládnou některé díly až na -50 kapišto mysliteli ?Anděl píše:Tak tohle je mega blbost. -50°C jsme tu nikdy neměly.kentoya píše:všeobecně se samotná měd přestala používat na trubky před +- 25 lety, použít jde, ale hlavní problém je s praskáním při teplotách 20 pod nulou, kdy při jízdě mají některé plechové části díky proudícímu větru teplotu pod -50, kde už začíná být problém, samozřejmě že pokud je tam dáš nové tak to nějaký pátek vydrží, jinak zkus si to porovnat za odhadem tři roky, vytáhni jednu trubičku, narovnej ji a opět ohni, pravděpodobně ti praskne, pokud to samé udělám s trubičkou z mého nissana, a přitom trubky jsou staré 20 let, tak se nic nestane
Další odborník
Zajdi prosím např. za Fyzikářem na nějakou základní školu a on ti to rád vysvětlí.
Zamysli se. Pokuď by jsi měl pravdu, tak je to nobelova cena za fyziku.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: reakce brzdovky s mědí?
Bravo! Takže, Kentoyo, tvrdíš, že z chladnějšího tělesa (plechu na předku) přeneseš teplo na těleso teplejší (proudící vzduch)? Tak sláva, zřejmě jsi prolomil termodynamické zákony a jsi na nejlepší cestě k sestrojení perpetum mobile.
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
Re: reakce brzdovky s mědí?
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:32, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.