moje cábro
Moderátoři: Bohuš, Kane13, Dacan
Re: moje cábro
jde o to, že pokud máš oddělenej prostor, kam ústí nátrubky a kde hraje samotný měnič, udělal jsi pěknou kravinu. Defacto jsi rozdělil zvuk z natrubku a zbytek, což ti pěkně rozhází charakteristiku.
pouze "hifík"
- Celica2.0GTI
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 23 čer 2005 21:43
Re: moje cábro
Cenda podle fotek to tak udělal ale defakto z toho udělal bandpass ale s nechotnou ozvučnicí
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje cábro
ale prostor kde jsou nátrubky není oddělenej....za bednou je asi 50 litru prostoru....za ní je plechová přepážka se samýma otvorama.....kde je asi dalších 50 litrů možná eště víc a za další plechovou děravou přepážkou je sedačka.... a navíc po bokách a u sedačky je plno místa pro odfuk....co natlakujou basáky.....uvidím jak to bude hrát...ještě jednou opakuju.....tyhle basáky sem tam prostě chtěl.... atakhle to bylo jediný místo jak to tam poskládat s ostatníma komponentama...... a jestli někdo udělal kravinu nebo néééé....si nech pro svoji babku....já tohle stavím jako model a uvidím co z toho vznikne...........ibiza kterou jstetady pomluvili jako prase hraje výborně.....v letńanech měla velikej uspěch....takže adios buzíci
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje cábro
no já sem spíš zvědavej co z toho vznikne.....prostě jinak to tam nešlo nacpat.....todle je kompromis kompromisů.....ale jiný repro sem prostě nechtěl......až bude zase nějak chytrák poučovat....a nabízet mi něco z katalogu el diablo....
Re: moje cábro

pouze "hifík"
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje cábro
cendo to sem neřekl.....jenom aby si vážil slova než něco napíšeš...
- Celica2.0GTI
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 23 čer 2005 21:43
Re: moje cábro
Tome ale tys pořád nepochopil to o co mu jde. tys oddělil prostor kde máš magnety a prostor kam tlačí předek tedy aspon podle fotek tudíš v momentě kdy otevřeš kufr tak nebudeš mít hraný celý pásmo co opravdu sub bude mít zahrát chnápeme se? Jestli jsem to cendo řekl blbě dopln popřípaě oprav
Re: moje cábro
ajo, uz sem si toho vsiml... To vazne nemuze poradne hrat...
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje cábro
to sem právě neoddělil....ta bedna není od kraje ke kraji...po bokách jsou prostory.....možná že právě na kraje té čelní desky ještě udělám nějaký štěrbiny......pohledový
- Celica2.0GTI
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 23 čer 2005 21:43
Re: moje cábro
no fotos to neukázalo tak potom to je jiná
Re: moje cábro
ale na to jsem se, Tome, právě ptal. Zjednodušeně musí být prostory, kam ustí nátrubky a kde máš, v tvém případě otočených SW, magnet, spojeny, resp. musí hrát do stejného prostoru. Část zvuku ti jde od membrány a část nátrubky, podle odladění. Lepší by bylo mít nátrubky umístěny přímo pod magnety, v tomto případě, přeci jen díky rozměrům dojde k ovlivnění proudění. S otevřením kufru to nemá nic společného.thomaswilliams píše:to sem právě neoddělil....ta bedna není od kraje ke kraji...po bokách jsou prostory.....možná že právě na kraje té čelní desky ještě udělám nějaký štěrbiny......pohledový
Že jsem opačný případ (tj. oddělené prostory) nazval kravinou není nic osobního, to je fakt, pokud to tak někdo udělá.
pouze "hifík"
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje cábro
tak dnešním dnem proběhl první zkušební testík...jak to tluče a sem z toho nějakej roščarovanej.....smyslím si že jsme to tlumení fakt neošidili a ale v těchhle výkonech drnčí fakt všechno....budu muset hlavní desku kde jsou repráky asi zdvojit .... a ještě všechno přetlumit a vyřešit drnčení třeba př. značky vzpěry v kufru sedaček a ruzných jiných hejblat....no a hlavní pojistka má150 A...v kufru je distributor ve kterým jsou 4 ks 60A pojistek pro každej zesík zvlašť...no a odešli cca po 5 minutách na poloviční výkon......asi to budu muset trochu doladit...hlavně pojistky
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
- Celica2.0GTI
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 23 čer 2005 21:43
Re: moje cábro
Nějaká cíťa ne? až ji spadne kredenc pak může teprve remcat
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje cábro
no ale od toho asi nebylo daleko....dneska sem na tom zase dělal trochu a do prvního pojistkovýho pouzdra sem naimplantoval druhou pojistku takže už tam je 2*150 A...kabel to udrží...prej na 350 A...tak uvidíme..no a původní distribuční blok na čtyři výstupy za pojistkama spojím nadva aby to utáhly ty 60 A....sere mě že nejsou větší....nebo jsou???? potřebuju aspoň 120A válečky...nejlepší by byly 150A ale válečky
nevíte někdo o nějakých???
nevíte někdo o nějakých???
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje cábro
thomas> nebyli by lepsi skryty jistice?
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
- Celica2.0GTI
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 23 čer 2005 21:43
Re: moje cábro
Jedině ANL ty se dělaj tak silný a ten kabel 350A to je co 100mm?
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje cábro
ne ne stříbřená 50....má psáno 350 A přenos zaručenej....a já po ní budu tahat tak kolem 250A...pro basáky a zbytek jde podruhé větvi....35 mm2 tam sou jenom malí chcípáčci pro středy a výškyCelica2.0GTI píše:Jedině ANL ty se dělaj tak silný a ten kabel 350A to je co 100mm?
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje cábro
jo tak to netuším kdy to bude hrát dneska sem se drbal s připojením k baterkám... a k altíkům už to řeším asi dva měsice včetně toho jak by to mělo následně vypadat...no a teď řeším jestli ty bysáky nedám z kufru ven a nezabuduju do zadních sedaček...no prostě je to na dlouho protože když to jedu testovat tak musím někam daleko od baráků no prostě je to na dlouho...
- Celica2.0GTI
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 23 čer 2005 21:43
Re: moje cábro
No nechci poučovat ale ta kabeláž je tak trošičku poddimenzovaná na tu 50mm bych skousl tak 200A
Re: moje cábro
Celica2.0GTI píše:No nechci poučovat ale ta kabeláž je tak trošičku poddimenzovaná na tu 50mm bych skousl tak 200A
Ale no tak Čeliko, jsi úplně průhledný... Navíc píše stříbřená...
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje cábro
hele fifi to je v pohodě...já už si naněj zvyknul...on se totiž rozhodl že mi celou moji stavbu... a jedno jestli bude trvat den nebo rok bude furt něco dokecávat prudič jeden....hele ta 50 není všechno ještě tam vede jedna 35... pro 150 A.....to už musí stačit a navíc se to do těch kábrovejch prahu blbě dává málo místa
- Celica2.0GTI
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 23 čer 2005 21:43
Re: moje cábro
nejde mi o rpudění ale pokud sis nevšiml je to diskuze takže tu lidi uvídé své názory a nejsu jedinej co ti tu sem píše a že nejsu unešen jako jiní ještě neznamená že to je špatný ale to není nic osobního
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
- Celica2.0GTI
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 23 čer 2005 21:43
Re: moje cábro
No pokud to bude obálka s penězi tak to si nechám líbit
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje cábro
no to ani néééé šetřím na cábro kompa....a ještě na ten usranej capacitor......no a musím předělat distributor pojistek