fufu píše:
neboj joke
Prodávaj se za 2500 s DPH....do 3000 seženeš snad všechny rozměry, sací i tlačný, průměr jakej chceš a i různý příkony . Ale to nesmíš nakupovat v tuningových obchodech ale v obchodech pro závodníkyIdaho píše:ejsou drahý ? pod 5tis sem žádný nenašel
věř mi že u závodníku nakupuju jen mne nanapadlo se doposud podíbvat na ventilátor zatím mi vždy vystačil 2x ventilátor op 500,- z vrakáče zatím nej bylo dvojče ze staré probe ( 750,- )kitcar píše:Prodávaj se za 2500 s DPH....do 3000 seženeš snad všechny rozměry, sací i tlačný, průměr jakej chceš a i různý příkony . Ale to nesmíš nakupovat v tuningových obchodech ale v obchodech pro závodníkyIdaho píše:ejsou drahý ? pod 5tis sem žádný nenašel
například podle letošního ceníku: ventilátor sací 350mm průměr, 7 Ampér, 1,3kg, 1760m/h (=prutok vzduchu) cena 2280,- (nevím jestli s DPH nebo bez), a stejnej průměr akorát větší průtok stojí: průtok 2160 cena 3005,- a průtok 2900 cena 4065,-. Samozřejmě větší průtok = větší proud, spotřeba a váha větší průměr ani průtok v katalogu nemaj, ale asi se dělá i větší
Anděl píše:Tak jsem nastartoval a motor šlape jako hodinky. Dnes už nebudu dráždit sousedy, takže to kousek projedu až zítra.
Včera mi soused říkal, proč jezdím s upadlým výfukem. (který si před 30ti lety koupil Škoda 100 a každý týden pod tím leží) Tak jsem mu musel vysvětlit, že výfuk mám OK.
Alik píše:Anděl píše:Tak jsem nastartoval a motor šlape jako hodinky. Dnes už nebudu dráždit sousedy, takže to kousek projedu až zítra.
Včera mi soused říkal, proč jezdím s upadlým výfukem. (který si před 30ti lety koupil Škoda 100 a každý týden pod tím leží) Tak jsem mu musel vysvětlit, že výfuk mám OK.
takze si navzajem pomahate???
A uz se nevratiAnděl píše:Alik píše:Anděl píše:Tak jsem nastartoval a motor šlape jako hodinky. Dnes už nebudu dráždit sousedy, takže to kousek projedu až zítra.
Včera mi soused říkal, proč jezdím s upadlým výfukem. (který si před 30ti lety koupil Škoda 100 a každý týden pod tím leží) Tak jsem mu musel vysvětlit, že výfuk mám OK.
takze si navzajem pomahate???
No to určitě. Před chvilkou jsem viděl na budíku 1bar. To je lepší, než těch 0,5 předtím.
Doufám, že to pobere sériová ECU. No neměl by nastat žádný problém. Teda doufám.
Jinak mi z turba chčije olej jako ďas. Asi jsem tam ty těsnění přece jenom měl dát. Jdu nějaké těsnění vyrobit.
K večeru vyrážím na krátkou projížďku.
OK. Ještě musím uklidit kolem auta, abych vůbec vyjel. A doplňit vazelínu do prasklé manžety na poloose. Co 10km to jedno plnění.Flinta píše:tak kdyztak zajed
Ostudo!Anděl píše:Tak jsem to byl projet na Kaplici. Když prší, tak PČR je schovaná.
Jsem si řikal " Na mokru by to mohlo hrabat" A zase nic Teda možná to hráblo, ale nebylo to vůbec znát. Prostě raketový start.
Vůbec nevím jaké zrychlení to má, protože když sešlápnu plyn, tak se musím plně soutředit a na tachometr už není čas.
A předjela mě Škoda 120 Mám KO ty tlumiče a o vzorku na gumách se moc mluvit nedá.
Alik píše:tak kdyz ti to tlaci pres 1 bar tak tam mas vic jak 200
uvažuj logicky.. plná zátěž = více vzducghu, tudíž pomer afr bude lehce klesat, tudíž by nebyl duvod proč by to melo kouřit v plném zátahu a ne "lehkej" ne.. spíš bych řekl že v plném zátahu turbo poští olej - vyšší plnicí tlak = vyšší námaha = vyšší uniky oleje ... proste to turbo nezvládá udržet tlak oleje ( narozdíl od placnty, který zatím udrží jiné tlaky... )Anděl píše:Alik píše:tak kdyz ti to tlaci pres 1 bar tak tam mas vic jak 200
Jinak až bude větší IC, větší vsřiky a budu mít měřák na AFR a EGT, tak pa pááááááááá.
Jinak ten kouř při plné zátěži bude asi moc paliva. Což není zase tak špatné(aspoň nepropálím písty atd) To bude mít za následek špatná lambda sonda.
Při volnoběhu a mírném prošlápnutí do cca 4tis ot, nikde nic. Kdyby to byl olej, tak by to dělalo také.
Raději stejně nechám změřit tlaky ve válcích. Jak mi tenkrát radil Placenta, než to koupím. Jenže já to auto chtěl a tak by mě to stejně neodradilo.
A nebo to také bude tím, že staré turbo bylo total KO a pouštělo olej všude kolem sebe. (do sání, do výfuku). Občas se stalo, že se turbo asi seklo a začalo naplno pouštět do výfuku olej a za mnou se objevil obrovský modrý kouř. Při prošlápnutí se zase ztratil. S novým turbem se to už nestává.Idaho píše:uvažuj logicky.. plná zátěž = více vzducghu, tudíž pomer afr bude lehce klesat, tudíž by nebyl duvod proč by to melo kouřit v plném zátahu a ne "lehkej" ne.. spíš bych řekl že v plném zátahu turbo poští olej - vyšší plnicí tlak = vyšší námaha = vyšší uniky oleje ... proste to turbo nezvládá udržet tlak oleje ( narozdíl od placnty, který zatím udrží jiné tlaky... )Anděl píše:Alik píše:tak kdyz ti to tlaci pres 1 bar tak tam mas vic jak 200
Jinak až bude větší IC, větší vsřiky a budu mít měřák na AFR a EGT, tak pa pááááááááá.
Jinak ten kouř při plné zátěži bude asi moc paliva. Což není zase tak špatné(aspoň nepropálím písty atd) To bude mít za následek špatná lambda sonda.
Při volnoběhu a mírném prošlápnutí do cca 4tis ot, nikde nic. Kdyby to byl olej, tak by to dělalo také.
Raději stejně nechám změřit tlaky ve válcích. Jak mi tenkrát radil Placenta, než to koupím. Jenže já to auto chtěl a tak by mě to stejně neodradilo.
pop pružinách koukám neboj, a espíše to vypadá na individuální dovoz než koupy std tady v čr.. neříkám že je to špatné, jen to turbo při tom vysokém tlaku proste olelj pouští, otázka jak dlouho ho bude pouštet lehce než ho začne chcát a pujde do háje.. skus jinou vec, stáhni tlka třeba na 0,5baru ( nebo jinou výrazně nižší hodnotu ) a zkus to projet a sleduj kouření - mohou to být i načnutá gufera ventilu co ve ve vyšších otáčkách začnou prosakovat..Anděl píše:A nebo to také bude tím, že staré turbo bylo total KO a pouštělo olej všude kolem sebe. (do sání, do výfuku). Občas se stalo, že se turbo asi seklo a začalo naplno pouštět do výfuku olej a za mnou se objevil obrovský modrý kouř. Při prošlápnutí se zase ztratil. S novým turbem se to už nestává.Idaho píše:uvažuj logicky.. plná zátěž = více vzducghu, tudíž pomer afr bude lehce klesat, tudíž by nebyl duvod proč by to melo kouřit v plném zátahu a ne "lehkej" ne.. spíš bych řekl že v plném zátahu turbo poští olej - vyšší plnicí tlak = vyšší námaha = vyšší uniky oleje ... proste to turbo nezvládá udržet tlak oleje ( narozdíl od placnty, který zatím udrží jiné tlaky... )Anděl píše:
Jinak až bude větší IC, větší vsřiky a budu mít měřák na AFR a EGT, tak pa pááááááááá.
Jinak ten kouř při plné zátěži bude asi moc paliva. Což není zase tak špatné(aspoň nepropálím písty atd) To bude mít za následek špatná lambda sonda.
Při volnoběhu a mírném prošlápnutí do cca 4tis ot, nikde nic. Kdyby to byl olej, tak by to dělalo také.
Raději stejně nechám změřit tlaky ve válcích. Jak mi tenkrát radil Placenta, než to koupím. Jenže já to auto chtěl a tak by mě to stejně neodradilo.
Zatím jsem s tím ujel cca 30Km, po instalaci nového turba. Takže uvidím.
Jinak ještě jsi mi neodpověděl na SZ. Budu ještě potřebovat nové pružiny. Přechozí majitel vzal flexu a uřízl je.(stejně jako Alík).
dobrá prasárna.. holt nekteří jedinci jsou na hlavuAnděl píše:
Jinak ještě jsi mi neodpověděl na SZ. Budu ještě potřebovat nové pružiny. Přechozí majitel vzal flexu a uřízl je.(stejně jako Alík).
Pružiny už nezakecáš.Alik píše:Idaho píše:dobrá prasárna.. holt nekteří jedinci jsou na hlavuAnděl píše:
Jinak ještě jsi mi neodpověděl na SZ. Budu ještě potřebovat nové pružiny. Přechozí majitel vzal flexu a uřízl je.(stejně jako Alík).
jenze tobe to zhuli i kdyz to nastartujes...........
Jenže já potřebuji na podvozek D27A. A to tam není.Flinta píše:jenze alik to rezal aby vedel o kolik to dat dolu a je to jen na chvilku..
jestli chces pruziny tak koukni na sportovniautodolnky.cz ma tam jedny za dobrou cenu
Gumy tam mám 225/55/16. Asi to bude tím, že to ještě šetřím. Abych tomu dal "plnej" kotel a pustil spojku na to se ještě necítím. Se bojím, že někde něco nevydrží.Krosmen píše:nevim jaký máš gumy ale na mokru sem i s mim KO turbem hrabal všema čtyřma jen při akceleraci na necelej bar tlaku.a mám nový pneu....