Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Plasty, spoilery, čirá optika, neony, zadní lapmy, křídla a tak dále, to najdete v této kategorii.

Moderátoři: Fáboš, Jardafox

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od bóďa »

Owner píše:Ta 260 je pojistkovka nejspis :D

Podle me do toho ma jit proud s otocenym klickem na tu polohu co sviti cerveny kontrolky :D
Ty moturky se stejne budou hybat podle meho az kdyz rozsvitis svetla..
Vlastne by to melo byt jedno jestli se svetlama nebo na klicek.

Jinak z toho dalsiho schematu by slo mozna uz i vycist cim se to spina. :D
však jo, ještě jsem na to koukal a na strance pod tim je psany, že 260 je pojistková skříňka :D . to je sice hezký, že teď vim, že tu pojistku mám umístit do pojiskový skříňky, ale nevim, kam dál :D . a jo, ty moturky se hejbou az pri rozvisenejch potkavackach, je to zrejmy i z toho schematu, ze do motorku je kabel od potkavacich svetel (takhle to funguje i ted na modelu bez xenonu), tak ale nevim, jestli to pripojit radsi na zapalovani, nebo nastalo i s vypnutym klickem, protoze ony by se ty xenony mely spravne nastavovat na diagnostice a pritom je nastavit, tak aby se to tim vzdycky nejak nerestartovalo a nemel jsem rozrizeny svetla...

a dalsi schema tam bohuzel neni... chtel jsem tam najit schema na tu diagnostickou zasuvku, protoze ta je jina nez u phase 1 abych ji dal k ty jednotce aby to slo pripichnou i na diagnostiku, ale na to se uz asi vykaslu, uvidim, no...

edit: navic ty motorky se nehejbou neustale, ale jen po dvou minutach se naladej podle aktualniho zatizeni a pri velkejch zmenach poloh kazdejch tricet vterin. a pri vypnuti svetel se sklopej dolu a pri rozviceni se sklopej nahoru podle toho aktualniho zatizeni
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od bóďa »

myslíte, že to půjde i bez připojení na tu diagnostiku, aby to fungovalo, tak jak má?



INICIALIZACE SYSTÉMU A NASTAVENÍ SVĚTLOMETŮ.

Postavit vozidlo na rovnou plochu.
Přesvědčit se, že je vozidlo prázdné, s plnou
Nádrží, během operace nevstupovat do vozidla.
Ověřit tlak pneumatik a otevřít kapotu.
Připojit kufřík XR25 do diagnostické zásuvky (volič
ISO na S8, zástrčka č. 54).
Zapnout zapalování, rozsvítit potkávací světla a
vyťukat kód D54 na kufřík XR25.
Vyťukat ovládací příkaz G97*, na displeji kufříku se
ukáže "?", stisknout * pro potvrzení příkazu, displej
vypíše "pro" a "fin", systém je tedy inicializovaný.
POZNÁMKA:
Inicializaci systému je možné ověřit:
- hodnota snímače vpředu čtená v kontrolním
módu #02 musí být shodná s hodnotou
počáteční výšky vpředu #04.
- hodnota zadního snímače čtená v kontrolním
módu #03 musí být shodná s hodnotou
počáteční výšky vzadu #05.
Bez vypínání zapalování, s pomocí regloskopu,
přistoupit k regulaci výšky .roubem (9) a směru
.roubem (10).
DŮLEŽITÉ: poloha vozidla se nesmí během inicializace
a nastavování světlometů změnit. Tyto dvě
operace jsou neoddělitelné.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Owner
Příspěvky: 92
Registrován: 26 črc 2007 10:44
Bydliště: Jižní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od Owner »

Jak jsem rikal..schema ty pojistkovky a tam by to melo byt..co kam vede dal.
Jinak k tomu nastaveni - treba budes menit baterii...tak se ti resetne ta jednotka a budes muset znova nastavovat tu jednotku...me osobne to prijde na hlavu padle :D Ale mozne je vse :D
Beztak to bude mit v pameti pevne zapsany hodnoty..tak, ze to nastaveni neztrati ani po vypadku napajeni.
Nechci kecat...takze vic ti asi nepomuzu.

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od bóďa »

Owner píše:Jak jsem rikal..schema ty pojistkovky a tam by to melo byt..co kam vede dal.
Jinak k tomu nastaveni - treba budes menit baterii...tak se ti resetne ta jednotka a budes muset znova nastavovat tu jednotku...me osobne to prijde na hlavu padle :D Ale mozne je vse :D
Beztak to bude mit v pameti pevne zapsany hodnoty..tak, ze to nastaveni neztrati ani po vypadku napajeni.
Nechci kecat...takze vic ti asi nepomuzu.
jasny, to s tou baterkou me taky napadlo. a myslis, ze bude nutna ta kalibrace? pokud ta diagnostika bude pouze, ze budu muset zapojit ty dva draty spravne do diagnostickyho konektoru, tak to tam zapojim (ten plastovej konektor mam), aby na to bylo mozny pripojit diagnostiku u renaultu a nastavit to tam, ale obavam se, ze do toho konektoru budou muset bejt zapojeny i jiny veci... zkusim najit schema zapojeni toho diagnostickyho konektoru u phase 2 a uvidim, jestli bude stacit zapojit tohleto, aby tak diagnostika fungovala, aby se to dalo nakalibrovat. ale nevim no, me se zda, ze ta kalibrace neni nutna, vdyt se to bude stejne hejbat podle toho zatizeni, preci nebudu mit nikdy stejne nalozeny auto jako pri ty kalibraci...
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Owner
Příspěvky: 92
Registrován: 26 črc 2007 10:44
Bydliště: Jižní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od Owner »

Ja jsem myslel jestli se pri ty kalibraci nenastavi nejaka referencni (nulova) poloha, kterou si ta jednotka pamatuje.
Dle meho to zas tak zasadni nebude..spis takove jemne doladeni.
A treba taky ne..treba to ma zasadni vliv na funkci..to uz jsou takove spekulace spis.
Kdyz by se zjistilo, ze ta jednotka nemusi mit stale napajeni tak by to bylo jasne uplne.

Edit.: Ty vole to sem nevedel ze kdyz napisu slovo s pekulace tak ze to tam automaticky dohodi to brko, to sou mi veci :D

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od bóďa »

Owner píše:Ja jsem myslel jestli se pri ty kalibraci nenastavi nejaka referencni (nulova) poloha, kterou si ta jednotka pamatuje.
Dle meho to zas tak zasadni nebude..spis takove jemne doladeni.
A treba taky ne..treba to ma zasadni vliv na funkci..to uz jsou takove spekulace spis.
Kdyz by se zjistilo, ze ta jednotka nemusi mit stale napajeni tak by to bylo jasne uplne.

Edit.: Ty vole to sem nevedel ze kdyz napisu slovo s pekulace tak ze to tam automaticky dohodi to brko, to sou mi veci :D
no tak to asi je, no, ale moc nechapu, k cemu to je, kdyz si to auto vzdycky zvoli nejakou polohu podle zatizeni... napadlo mě, že leda, kdyby to sklopeni motorku nebylo přímo úměrný zatížení, takže kdyby to mělo nějakou vychozi polohu, ktera se tam nakalibruje a dejme tomu, když to bude o deset kilo těžší na zadku tak se to sklopí hodně dolu a když o dalších deset kilo tak se to nesklopí o dejme tomu stějně poloh, ale třeba o míň, takže pokud by to nebylo spravne nakalibrovany tak by to de facto nefungoalo, jak ma... takze pokud to vyndam z auta co melo jinou motorizaci, popripade jiny tlumice, tudiz svetlou vysku atd, tak to bude potom u me spatne nakalibrovany, ta vychozi poloha...
pokud to zapojeni diagnostiky bude tak jednoduchy, jak si myslim (ze by fakt stacilo zapojit jenom ty dva dratky od ty jednotky xenonu, aby se to s autem spojilo), tak tam ten konektor k ty jednotce do kufru klidně prdnu, sice na mě budou u renaulta koukat divně, že pole VINu v ty "devádesáttrojce" neni zadnej naklapeci system ani xenony, ale snad je ukecam :lol: ... jestli mi na to treba nereknou, ze aby to fungovalo tak k tomu musim vymenit este levy zpetny zrcatko nebo tak neco, co s tim vubec nesouvisi, jak je u nich zvykem.. :lol:. (kamosovi kdz nesel tempomat tak natipovali asi 5 veci a postupne vymenili, mezi nima byla třeba přístrojovka atd, nakonec to dal nějakymu kutilovi do garaze, tak mu to normalne opravil :lol:.. nebo ja kdyz jsem se ptal na cenu tlumicu, tak se me ptali, jestli to auto ma klimu nebo ne :lol:. tak jsem jim pro jistotu rekl, jakou ma barvu a co je v tom za radio :lol: )

k tomu špěku, pravě proto by mely bejt vsechny "kody" smajliku mezi nejakejma znakama, treba :smajlik: nebo _smajlik_ nebo tak, nevim teda, jestli tohle je zamerne... :lol:. tak o tom nebudem spekulovat
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Owner
Příspěvky: 92
Registrován: 26 črc 2007 10:44
Bydliště: Jižní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od Owner »

No coz zapojeni vypada jednoduse.
Takze pak pujde jen o to jestli stale napajeni nebo ne...a pak ta kalibrace....
Teoreticky bys to mohl namontovat a pak doladit mouchy, jinak tam zadny jiny problem nevidim spek

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od bóďa »

no zapojeni vypada fakt jednoduse, o napajeni nejde, uz jsem poveril kamose, ten mi na jeho safranovi u pojistky zmeri, kdy tam ma jit šťáva, takže to budu mít taky vyřešený...
spíš mě štvou ty věci, jako je kalibrace, odlisny motorky a to jestli nekde sezenu ten komplet system (abych si ho mohl sam odmontovat) a co si za to kdo tak muze rict...
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
spen
Příspěvky: 105
Registrován: 12 led 2008 23:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od spen »

Zdravim, ja si to tu tak procitam a nechci ti kazit radost. Vymysleny to mas dobre, ale jedna vec ti trochu unika. Porad neresis, jake tam das ty xenony, pokud mas Renaulta starsi vyroby, tak ten mel v dvouparabolovkach kombinaci H1+H1. Tudiz nemuzes tam narvat H4, ktera ma uplne jinou patici. Ted jsem to taky resil a nahonec jsem pouzil jak do potkavacek, tak do dalek H1+H1. Pochopitelne jsem chtel abych jel a mel zaple podkavacky, tak by mi svitili treba obe paraboli a pri zapnuti dalek by se mi jedna rozsvitila vic, ale proste tam H4 nedas. Navic ja mam na podkavackach cocku, takze i kdybych tu patici nejak vyresil, tak bych tam nedal tu zarovku na dilku. Navic druha parabola je delana na dalky a tak dost oslnuje. Takze jak jsem psal vyse. Jedna H1 je na potkavacky a druha jen na dalky. Jo a puvodni strach ze ztraty svetelne houkacky byl prekonan, kdyz jsem si to zkousel a ty xenony pri probliknuti dost silne zasviti. Neco jako stroboskopy, proste prvni vyboj je rozsviti skoro do plna :wink: Doufam, ze ti toto k necemu bude prospesne.
Škoda Fabia II

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od bóďa »

spen píše:Zdravim, ja si to tu tak procitam a nechci ti kazit radost. Vymysleny to mas dobre, ale jedna vec ti trochu unika. Porad neresis, jake tam das ty xenony, pokud mas Renaulta starsi vyroby, tak ten mel v dvouparabolovkach kombinaci H1+H1. Tudiz nemuzes tam narvat H4, ktera ma uplne jinou patici. Ted jsem to taky resil a nahonec jsem pouzil jak do potkavacek, tak do dalek H1+H1. Pochopitelne jsem chtel abych jel a mel zaple podkavacky, tak by mi svitili treba obe paraboli a pri zapnuti dalek by se mi jedna rozsvitila vic, ale proste tam H4 nedas. Navic ja mam na podkavackach cocku, takze i kdybych tu patici nejak vyresil, tak bych tam nedal tu zarovku na dilku. Navic druha parabola je delana na dalky a tak dost oslnuje. Takze jak jsem psal vyse. Jedna H1 je na potkavacky a druha jen na dalky. Jo a puvodni strach ze ztraty svetelne houkacky byl prekonan, kdyz jsem si to zkousel a ty xenony pri probliknuti dost silne zasviti. Neco jako stroboskopy, proste prvni vyboj je rozsviti skoro do plna :wink: Doufam, ze ti toto k necemu bude prospesne.
ahoj, dobry, radost jsi mi opravdu nezkazil :lol: . ja tam mam H1 + H1. ale to je mi uplně jedno, protože do těch světel přijdou čočky, jedna bixenonová čočka a druhá čočka bude klasická, buď dálková, nebo ji udělam jako takovou mírnou potkávací s diodama, aby tam prostě jenom něco svítilo. Takže nějaký patice fakt řešit nemusim, protože ty odřežu a dam tam ty čočky. Kdybych dával HID tak fakt neřešim automatický naklápění :), tam nic takovýho asi nemá cenu. Jinak s tou světelnou houkačkou u tebe bych byl opatrnej, sice to funguje a jak se xenon zapne, tak zableskne, ale tím se výbojky nejvíc ničí, takže to není vhodný ani jako dálkovka, který se pořád přepíná, tlumený, dálkový, tlumený, dálkový, to ti za chvíli odejde, takže to moc nedoporučuju. Já jak tam budu mít bixenon tak když použiju světelnou houkačku tak se prostě jenom otevře clonka, xenon tam svítí stále stejně.

Bohužel mi to k ničemu prospěšné nebylo, ale tak v pohodě, snad bude k něčemu prospěšný tobě, aspon cast z toho, co jsem tu psal :).

spíš by mě potěšilo, že až to budu mít hotový, tak kdyby mi to někdo schválil a zapsal do techničáku :D . protože to bude svítít jako dnešní nový auto.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

-BOSS-
Příspěvky: 128
Registrován: 11 črc 2008 08:36
Bydliště: PRAHA 10 - Zahradní Město
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od -BOSS- »

Boďo, jak to tak pročítám, ani nebudu odpovídat na tvé dotazy, protože by Ti to stejně nepomohlo......já bych Ti jen poradil, vy*er se na to, pouštět se do taký přestavby....a pak ten výsledek. Ono je hezký si to představit, jak by to ve výsledku mohlo vypadat, ale až to začneš předělávat, stějně se na to v polovině vyprdneš a necháš tam původní světla.....PS kup si radši čirá světla z novějšího modelu a hoď tam žárovky od osramu.....a uvidíš ten rozdíl. Měl sem lagunu (nevější model s čirými....a když sem si vyzkoušel starší z broušeným sklem, tak to byl podstatnej rozdíl.
....motor začíná u 6-ti válců....

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od bóďa »

-BOSS- píše:Boďo, jak to tak pročítám, ani nebudu odpovídat na tvé dotazy, protože by Ti to stejně nepomohlo......já bych Ti jen poradil, vy*er se na to, pouštět se do taký přestavby....a pak ten výsledek. Ono je hezký si to představit, jak by to ve výsledku mohlo vypadat, ale až to začneš předělávat, stějně se na to v polovině vyprdneš a necháš tam původní světla.....PS kup si radši čirá světla z novějšího modelu a hoď tam žárovky od osramu.....a uvidíš ten rozdíl. Měl sem lagunu (nevější model s čirými....a když sem si vyzkoušel starší z broušeným sklem, tak to byl podstatnej rozdíl.
no nevyseru se na to :-D, už jsem to chtěl udělat dávno a láká mě na tom spoustu věcí, od toho, že s tim bude krásně vidět, přes to, že je budu mít jako jedinej, až po to, že ty čirý světla to auto zkrášlej. takze na svetla kazdopádně ne. jedno světlo už mám skoro hotový, no, skoro, prostě už v něm mám upevněný a naštelovaný čočky a mám tak z poloviny zakrytí kolem čoček, ještě mě čeká hlavně plastový překrytí místo skla. A každopádně se na to nevyprdnu, to opravdu ne, to možná na ten naklápěcí systém a to by bylo z toho důvodu, že ho neseženu nebo že by to stálo moc peněz (a přecejenom výsledek, že se to bude samo naklápět neni zas tak efektní a naklápět si to můžu i z kabiny), kdybych to měl, tak zapojit je to jednoduchý.

a světla z phase II tam dávat nebudu, myslim, že už jsem to tu několikrát psal, že bych s nima musel vyměnit i kapotu, masku a přední (i zadní, aby ladil s předním) nárazník. a to fakt nechci a navíc, kdybych to dělal, tak bych tam rozhodně nedal halogeny, ale koupil bych rovnou origo xenony z phase II, jinak by to bylo celkem zbytečný. jako jo, i ty halogeny svítěj mnohem líp, ale když už, tak už...

mimochodem, jak jsi psal o tý laguně tak tim "starší s broušenými skly" jsi myslel normální starší světla, nebo jakože byly ty skla vybroušený dočira?

zase, kdybych měl lagunu, tak tam s tim neni zadnej problem, tam bych hodil bud ty novejsi ciry svetla nebo rovnou xenonovy svetla z espace, tam se kvuli tvaru nemusi menit pulka auta jako u safrana, ale jenom prej nejak vystrihnout neco na blatniku kde to neni videt nebo co, protoze jinak jsou ty svetla naprosto stejny :)

když si něco takovýho vymyslim, tak za tim jdu a chci to dodělat do konce :)
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

-BOSS-
Příspěvky: 128
Registrován: 11 črc 2008 08:36
Bydliště: PRAHA 10 - Zahradní Město
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od -BOSS- »

aha, to jsem nevěděl, že u safrana je to tak složitý přehodit světla s PH II na PH I. Měl sem na mysli lagunu PH I s origo skleněným překrytím.

Přeju hodně štěstí.

PS: automatické naklánění xenonů tam není pro to, abys dobře viděl, ale hlavně abys neoslňoval protijedoucí když přejíždíš nerovnosti - a právě tohle je důvod, proč bych se na to vyprdnul.....sehnat a nainstalovat ten systém, aby fungoval správně....to bude asi oříšek :?:
....motor začíná u 6-ti válců....

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od bóďa »

-BOSS- píše:aha, to jsem nevěděl, že u safrana je to tak složitý přehodit světla s PH II na PH I. Měl sem na mysli lagunu PH I s origo skleněným překrytím.

Přeju hodně štěstí.

PS: automatické naklánění xenonů tam není pro to, abys dobře viděl, ale hlavně abys neoslňoval protijedoucí když přejíždíš nerovnosti - a právě tohle je důvod, proč bych se na to vyprdnul.....sehnat a nainstalovat ten systém, aby fungoval správně....to bude asi oříšek :?:
no jako slozity to neni ale kdyz nechces rezat masku a kapotu a nechces aby ti i potom svetla z auta cumeli pet centaku tak musis prohodit proste i ty ostatni veci a to ja ani nechci, chci to zachovat.

a k čemu je automatický naklápění překvapivě vim, trochu jsem se o to zajímal :D. jen bych to upřesnil, že na nerovnostech je ti to uplne k hovnu, protoze se to nenaklapi stale, ale jen to kazde dve minuty vypocita polohu a naklopi se to. je to spis kvuli tomu, ze kdyz jedes, zastavis, nechas nastartovany auto a nalozis neco do kufru nebo do auta nekdo pristoupi, tak se ta poloha zmeni. jinak to tam nema vyznam, protoze pokud jedes dlouho, nezastavujes, tak to sice kazdy dve minuty pocita, ale to auto mas porad stejne nalozeny, takze to nic nedela. takze je to kvuli zatizeni nez kvuli hrbolum. novejsi auta uz to maj asi "aktivni", ze se to naklapi neustale, ale to ja nevim..

nainstalovat ten system by bylo v pohode (jen s tou diagnostikou si nejsem porad jisty, ale to by se zmaklo, kdyby to potrebovalo jeste nejaky jiny "dratky" z diagnosticky zasuvky, tak bych to udelal proste tak, ze bych tu moji zasuvku predelal na tu novejsi nebo kdyby bylo nejhur tak ze bych mel ty kabely na diagnostiku dlouhy a kdyz by bylo potreba tak bych tam zajel s mym a s nejakym phase 2 a ty moje dva diagnosticky draty od xenonu bych zapojil do toho jeho konektoru a ten jeho konektor by se napich na diagnostiku a mohlo by se to seridit :lol: ). Jde spis o to to sehnat... ridici jednotku muzu mit (levne), ale jeste potrebuju ta dve cidla a motorky. malem jsem to uz mel za hubicku komplet, protoze kamosovi odesel xenon na safranovi a neumel to opravit tak jsem s nim byl domluvenej ze kdyz by mu to neslo tak tam da halogeny, ktery mam doma a ja si za to budu moct vymontovat ten system :lol:. ale bohuzel sem mu ja blb nakonec poradil co s tim ma udelat a kde co sezene, poslal jsem mu schemata a tak :lol:
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
Brian
Příspěvky: 239
Registrován: 06 kvě 2007 11:24
Bydliště: ústecký kraj

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od Brian »

mam na alfě origo xenony a prolítnul jsem trochu dírou.. od tý doby mi asi 5x během chvíle problikly xenony, většinou když jsem projel nějakou nerovnost..od tý doby najeto večer asi 50km a nic.. nevíte někdo čím by to mohlo být? startery? jen pro upřesnění, blikali obě světla
Škoda Octavia Combi - limited edition Style
Alfa Romeo 166 - full luxury packet & lowrider packet
Fiat Punto GT - 1,4 turbo

m1tv
Příspěvky: 426
Registrován: 07 led 2007 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od m1tv »

nebylo by jednoduši koupit rovnou hotovou sadu? nedavno sem v nemeckym shopu našel sadu na naklapěni stoji asio 200eček a je tam čidlo na zadni napravu, ŘJ , a motorky a měl bys to bez problemu
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od bóďa »

to jako já? hele fakt ne. co myslis, ze je jednoduzsi, dat tam ten system co tam patri a daval se tam origo, to znamena origo uchyty atd nebo tam dobastlovat nejakej zahadnej system kterej ani nevim jak pracuje? to bych tam radsi nechal naklapeni koleckem. navic si ani neumim predstavit jak bych tam dobastloval ty uni motorky protoze kazdy auto to ma jinak tak jak to chtej udelat uni...
navic ta cenovka je trochu mimo, ten origo system uz mam skoro komplet a vyjde to do dvojky, jen se to tezko shani. chybi mi jeste jedno cidlo
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Kubajz

Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...

Příspěvek od Kubajz »

vysvětlí mi někdo co toej zač ty patice H4-2 H4-3? to sou zas novinky....

Odpovědět

Zpět na „Exteriér - styling a elektronika“