Ahoj vsichni!
Jsem tu novy a potrebuji nasat informace
Vezmu to od zacatku: *Uvazuju* o porizeni Forda Cougar 2.5 (pul roku jsem kdysi jezdil v GSI, jinak jsem zadneho jineho sportaka nemel.) Zajima mne neco veci...
1. Lisi se od sebe navzajem nejak modely vyrobene v roce 98, 99, 2000 (, 2001)? Pokud ano jak?
2. Pokud mate tohle auto srovnat s jinymi sportaky, je nejaky zvlastni duvod si koupit prave Cougara?
3. Na co si pri koupi mam davat pozor?
4A. Jake jsou nejcastejsi problemy Cougaru a kolik stoji jejich oprava?
4B. Jak je to v CR? (Pha + Stredni cechy)
5A. Jake jsou moznosti tuningu Cougaru? (Nezajima mne vizualni , ale vykonovy tuning.)
5B. ted trochu technictejsi dotaz: jaky je puvodni kompresni pomer Cougariho motoru? (Duratec 25 ... po dlouhem hledani se mi podarilo najit pomer vsech moznych jinych Duratecu, ale 25 ani nahodou.)
5C. Jake jsou v CR moznosti chiptunningu? (Co to znamena cenove?)
6. Jaka je normalni cena Cougara? Kde Cougara koupit? (CR nebo v Nemecku? ... Kdyz jsem se dival po cenach, tak mi ceska ceny prijdou o 20-30% vyssi...(casto i 200.000CZK, coz je nehoraznost.)
7. Krome spatneho marketingu, vidite nejaky jiny duvod toho, proc se stal Cougar neuspesnym modelem?
8. Hodi se vubec na ceske silnice?
PS: Pokud mate sami potrebu na neco ohledne cougaru poukazat nebo pred necim varovat nebo tak, budu rad. Nerad bych si nejak hrube nabehnul.
Diky
Ford Cougar 2.5?
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Cougar 2.5?
jej...no nevím ale tady moc nepochodíš...já jej sice mám a jsem nadmíru spokojen ale vše mě zde od něj odrazovali....
VW PASSAT B5
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Cougar 2.5?
takže já to shrnu....
Auto jsem koupil asi před půl rokem, mám sním najeto něco přes 7 000km a bez závad. Motor je sám osobě nezmar a hodně vydrží, rád se vytáčí a nevadímu jízda pod otáčky...má rozvod řešen řetězem takže spolehlivost zaručena...Je ale celkem rozmlsanej...lít do něj raději 98 oktanů a olej jedině 5W40 či 5W30 A1 B1, na svědomí to mají velmi úzké šály na klice jenž potřebují kvalitní mazání. Spotřeba se pohybuje kolem 10l/100km kdo píše že jezdí pořád za 8 litrů buď kecá nebo má ve výfuku pavučiny.
Podvozek je na velmi solidní tech. úrovni, pohodlný a přitom dostatečně sportovní...Původem je z Mondea ale po svezení oběma auty jse znát rozdíl ve stavbě obou vozů...Cougar se chová jistěji a stabilněji. V rychlosti kolem 220 je minimální hluk a jediné co víc ruší je krásnej zvuk 6ti válce v 5-6 tis ot.
jako u každého Fordu je spracování na dobré úrovni, ale VW se nevyrovná...hold taky za tu cenu, co bysme chtěli, že... Interiér je velmi povedený a je jedno zda koupíš model 99 či 01 vše se nezměnilo a Cougar 99 je naprosto shodný jako Cougar 01...jen Motorizace se liší...Zde nepočítám model ST jenž je v v ČR prakticky nesehnatelný. Karosérie je velmi povedená s mnoho originálních přechodů a tvarů...Těžko nacházím auto jenž by dokázalo na první pohled tak upoutat a přitom bylo již 6 let na světě....Hold new egle se u tohoto modelu velmi povedl.
cena se pohybuje od 120000,- až po 250000,-...vše se odvíjí od stavu....zlatá střední cesta je kolem 180 000,- kde je asi nejlepší poměr ceny a užitku...
Ohledně servisu ti toho moc neřeknu, jen to že měnit žárovky je opruz, protože jak to tak již pívá , když se něco dělá a je toho naplánovano málo tak proč se zaobívat problémem rozborky zborky...takže výměna spočívá v kompletní demontáži předních světel a dalšíh částí kolem...opruz!!! Ale za vzhled se platí...
Auto jsem koupil asi před půl rokem, mám sním najeto něco přes 7 000km a bez závad. Motor je sám osobě nezmar a hodně vydrží, rád se vytáčí a nevadímu jízda pod otáčky...má rozvod řešen řetězem takže spolehlivost zaručena...Je ale celkem rozmlsanej...lít do něj raději 98 oktanů a olej jedině 5W40 či 5W30 A1 B1, na svědomí to mají velmi úzké šály na klice jenž potřebují kvalitní mazání. Spotřeba se pohybuje kolem 10l/100km kdo píše že jezdí pořád za 8 litrů buď kecá nebo má ve výfuku pavučiny.
Podvozek je na velmi solidní tech. úrovni, pohodlný a přitom dostatečně sportovní...Původem je z Mondea ale po svezení oběma auty jse znát rozdíl ve stavbě obou vozů...Cougar se chová jistěji a stabilněji. V rychlosti kolem 220 je minimální hluk a jediné co víc ruší je krásnej zvuk 6ti válce v 5-6 tis ot.
jako u každého Fordu je spracování na dobré úrovni, ale VW se nevyrovná...hold taky za tu cenu, co bysme chtěli, že... Interiér je velmi povedený a je jedno zda koupíš model 99 či 01 vše se nezměnilo a Cougar 99 je naprosto shodný jako Cougar 01...jen Motorizace se liší...Zde nepočítám model ST jenž je v v ČR prakticky nesehnatelný. Karosérie je velmi povedená s mnoho originálních přechodů a tvarů...Těžko nacházím auto jenž by dokázalo na první pohled tak upoutat a přitom bylo již 6 let na světě....Hold new egle se u tohoto modelu velmi povedl.
cena se pohybuje od 120000,- až po 250000,-...vše se odvíjí od stavu....zlatá střední cesta je kolem 180 000,- kde je asi nejlepší poměr ceny a užitku...
Ohledně servisu ti toho moc neřeknu, jen to že měnit žárovky je opruz, protože jak to tak již pívá , když se něco dělá a je toho naplánovano málo tak proč se zaobívat problémem rozborky zborky...takže výměna spočívá v kompletní demontáži předních světel a dalšíh částí kolem...opruz!!! Ale za vzhled se platí...
VW PASSAT B5
Re: Ford Cougar 2.5?
Já jen dodám k motorizaci: 2,5 jak již bylo zmíněno je rozmlsaná na olej, takže jedině 5W40, a je potřeba hladinu oleje čstěji kontrolovat... kdo na to kašle ,riskuje zadření a totální likvidaci motoru. Převodovka je bych řekl téměř nesmrtelná,Všechny náhradní díli bych řekl že jsou za velmi dobré ceny i originálních. Jediné co označuji za hrzoné je cena spojkové sady která atakuje 16tis kč. to se i fakt zdá být nehoráznost(ale známe české ručičky které si s tímto problémem poradí.)
K tuningu: je potřeba určitě posílit brzdový systém, při ostřejší jízdě celkem brzy uvadne, k motoru není co dodat...základní úpravu bych viděl ve swapu motoru z STmondea.po chvíli hledání jistě seženeš za solidní peníz. Toť vše.
K tuningu: je potřeba určitě posílit brzdový systém, při ostřejší jízdě celkem brzy uvadne, k motoru není co dodat...základní úpravu bych viděl ve swapu motoru z STmondea.po chvíli hledání jistě seženeš za solidní peníz. Toť vše.
Re: Ford Cougar 2.5?
sry sem se zapoměl lognoutAnonymous píše:Já jen dodám k motorizaci: 2,5 jak již bylo zmíněno je rozmlsaná na olej, takže jedině 5W40, a je potřeba hladinu oleje čstěji kontrolovat... kdo na to kašle ,riskuje zadření a totální likvidaci motoru. Převodovka je bych řekl téměř nesmrtelná,Všechny náhradní díli bych řekl že jsou za velmi dobré ceny i originálních. Jediné co označuji za hrzoné je cena spojkové sady která atakuje 16tis kč. to se i fakt zdá být nehoráznost(ale známe české ručičky které si s tímto problémem poradí.)
K tuningu: je potřeba určitě posílit brzdový systém, při ostřejší jízdě celkem brzy uvadne, k motoru není co dodat...základní úpravu bych viděl ve swapu motoru z STmondea.po chvíli hledání jistě seženeš za solidní peníz. Toť vše.
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!