V seriovem stavu mi ma ED9ka zrala po meste 8.5l. Dalkova jizda se dala dostat i na 6l. Kdyz se tomu duplo, slo to i na 14l. Ovsem z 90% jsem si drzel spotrebu kolem 9l, jelikoz je nuda v crx radit stale pri 2tis rpm.
Nemuzu srovnavat, jelikoz jsem 200SX nikdy neridil, kazdopadne se pokusim vyzvednout par veci, ktere me na crx stale dostavaji.
Je to hlavne sportovni pojeti auta. Sounalezitost s vozovkou je dana nizkym posezem. Zvuk motoru je nadherny, bavi me vytacet auto do vysokych otacek. Pri vaze setrvacniku 3.2kg jde auto do i z otacek velmi rychle a ochotne. U Nissana to bude pravdepodobne podobne, ale i kdyz je auto 15 let stare, stale je k mani nepreberne mnozstvi performance i styling dilu.
Jak tady nekdo napsal, crx je spis motokara, nez auto a to je prave to, co me na ni bavi.
Co se bezpecnosti tyce, je s ni na stiru. Nechtel bych to omotat nekde kolem svodidel, protoze je velmi mala pravdepodobnost, ze bych z ni vylezl zivy. Auto vazi v seriovem stavu 880-920kg. Temer zadne deformacni zony, zadne bezpecnostni prvky. Nabouras, umres. Ale je to maximalni "fun maker".