Práce na supřičce pokračuje
Moderátor: Zemi
- Violator
- Příspěvky: 216
- Registrován: 28 čer 2005 17:28
- Bydliště: Praha inteligence : pravděpodobná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Práce na supřičce pokračuje
no však jich je v americe na prodej plno. se schání líp než 1JZ. ale zase neblbněte...ať mi to nenatrhne prdel
až bude FAJFKA chtít.......tak všem ujedu
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Práce na supřičce pokračuje
RB26Violator píše:no však jich je v americe na prodej plno. se schání líp než 1JZ. ale zase neblbněte...ať mi to nenatrhne prdel
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Práce na supřičce pokračuje
violator > rád bych , ale zatím si stavím auto pro radost a cca 300-350PS v tarze mi bude stačit
jinak díky Buldovi za vydatné přispění, fotečky sem loadnu,a le zatím se mi natahujé do galerie jen čb co se děje?
jinak díky Buldovi za vydatné přispění, fotečky sem loadnu,a le zatím se mi natahujé do galerie jen čb co se děje?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Práce na supřičce pokračuje
Tak co je novyho? Naky fotky ty turbovy??
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Práce na supřičce pokračuje
K čemu fotky ? Vypadá stejně jako ta neturbová, kromě barvyZemi píše:Tak co je novyho? Naky fotky ty turbovy??
Tady máš fotku, JAK BY TO MĚLO VYPADAT někdy v budoucnu (snad) u mně pod kapotou. Aneb soutěž "poznej motor"
- Přílohy
-
- Jak by to mělo vypadat... :o)
- PICT189.jpg (70.98 KiB) Zobrazeno 1172 x
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Práce na supřičce pokračuje
2JZ
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Práce na supřičce pokračuje
Seš šikovnejZemi píše:2JZ
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Práce na supřičce pokračuje
btw fotečky budu dávat dnes večer ke placentovi a Georgeousovi na DTC tak s ekdyž tak koukněte tam, jsem doma a přes GPRS se to sosá děsně pomalu..
http://phorum.drag-tuning-club.com
http://phorum.drag-tuning-club.com
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Práce na supřičce pokračuje
Spis nejsem blbej...Beaver píše:Seš šikovnejZemi píše:2JZ
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Práce na supřičce pokračuje
no jednak o to m Beaver pořád mluví a navíc jak 1.8 VTi to nevypadáZemi píše:Spis nejsem blbej...Beaver píše:Seš šikovnejZemi píše:2JZ
jinak tady je přímej link na supřičku..
http://phorum.drag-tuning-club.com/view ... highlight=
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
OK, o 2JZ už ani slovo
Mimochodem, jak tam Idaho píše o tom zvýšeným počtu nářadí po ukončení práce, tak u mě to dopadlo spíš naopak, někde jsem ztratil jeden ořech a za živýho boha jsem nezjistil, kam mi zmizely 2 šrouby, co drží EGR u sacího potrubí
Mimochodem, jak tam Idaho píše o tom zvýšeným počtu nářadí po ukončení práce, tak u mě to dopadlo spíš naopak, někde jsem ztratil jeden ořech a za živýho boha jsem nezjistil, kam mi zmizely 2 šrouby, co drží EGR u sacího potrubí
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
jo to s emi stává taky, ejnže jakmiel auto vyčistíš jako já, tak už není kam by se to ztratilo, kam by to zapadlo.. když jsem dával MKIII do kupy poprvé tak mi zbyla celá plechovka všemožnejch šroubu ( cca 3,5kg ) nakonec s eto vysvětlilo, ta plechovka s eběhem montáže "ztratila" při spouštení auta pod jedno kolo a použili sjem šroubu z několik azvrakovanejch motoru co tam leželiBeaver píše:OK, o 2JZ už ani slovo
Mimochodem, jak tam Idaho píše o tom zvýšeným počtu nářadí po ukončení práce, tak u mě to dopadlo spíš naopak, někde jsem ztratil jeden ořech a za živýho boha jsem nezjistil, kam mi zmizely 2 šrouby, co drží EGR u sacího potrubí
takže příště aý budeš odtsrtanovat EGR tak vyndej motor, ohol interiér a o nic nepřijdeš btw ty máš odstarněné nebo zaslepené EGR? jak moc to pomohlo?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
EGR bohužel stále funkční. Bylo to odmontovaný, když šla ven hlava a potom při vracení jsme zřejmě některý šrouby použili jinam, což už asi nikdo nezjistí. Hledal jsem všude, ale prostě jako by se vypařili. Ale po tom, co mi místo 14ti hlavových šroubů (který jsem zaplatil) vypadlo ze sáčku těch šroubů jen 12 (někde v Toyotě se buď spletli nebo to prostě totálně posrali) už mě stejně nemohlo nic překvapitIdaho píše:jo to s emi stává taky, ejnže jakmiel auto vyčistíš jako já, tak už není kam by se to ztratilo, kam by to zapadlo.. když jsem dával MKIII do kupy poprvé tak mi zbyla celá plechovka všemožnejch šroubu ( cca 3,5kg ) nakonec s eto vysvětlilo, ta plechovka s eběhem montáže "ztratila" při spouštení auta pod jedno kolo a použili sjem šroubu z několika zvrakovanejch motoru co tam leželiBeaver píše:OK, o 2JZ už ani slovo
Mimochodem, jak tam Idaho píše o tom zvýšeným počtu nářadí po ukončení práce, tak u mě to dopadlo spíš naopak, někde jsem ztratil jeden ořech a za živýho boha jsem nezjistil, kam mi zmizely 2 šrouby, co drží EGR u sacího potrubí
takže příště až budeš odtsrtanovat EGR tak vyndej motor, ohol interiér a o nic nepřijdeš btw ty máš odstarněné nebo zaslepené EGR? jak moc to pomohlo?
To EGR chci vyrazit pryč, ale protože jsem se nějak nedopracoval k tomu, aby mi někdo vyrobil ty záslepky, tak tam zatím zůstalo, což je škoda. Budeš-li mít možnost, nech si ty záslepky vyrobit a to hlavně včetně záslepky místo EGR chladiče vzadu na hlavě motoru, kterou tam dáš jedině když je motor nebo hlava venku. Snížíš zbytečnej ohřev konce hlavy.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Takže práce na supříčce pokračuje, zanechám tu malou ochutnávku ..
...Bulda, dnes při práci.. nenechte se mílit, chlastali jsem až po skončení práce ( ted )
http[img]://www.tuning-forum.org//album_pic.php?pic_id=6602[/img]
jinak opět bližší info zde...
http://phorum.drag-tuning-club.com/view ... 0&start=45
...Bulda, dnes při práci.. nenechte se mílit, chlastali jsem až po skončení práce ( ted )
http[img]://www.tuning-forum.org//album_pic.php?pic_id=6602[/img]
jinak opět bližší info zde...
http://phorum.drag-tuning-club.com/view ... 0&start=45
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Dva postřehy:
1. Červená má drážkovaný kotouče ? Jestli jo a jsou OK, tak gratuluju, hnedka úspora a upgrade v jednom.
2. Na vyndaným turbomotoru visí evidentně kompresor klimy. Ten budeš pravděpodobně moct klidně odmontovat a nechat někde v garáži spolu s dalšíma komponentama, protože naplnit klimu originální náplní se ti určitě nepodaří (škodlivá, už se nepoužívá) a na novej typ náplně to prý nejde předělat (nebo od toho aspoň zatím dávali všichni ruce pryč). Akorát údajně má existovat nějaká náhradní směs plynů, ze které co jsem slyšel časem jedna ze složek vyprchá a pak se to musí vyměnit. Já jsem takových problémů zcela ušetřen, anébrž už ve fabrice se rozhodli moje auto klimou nevybavit (a jak se zdá, je to jediná taková Supra v ČR...).
1. Červená má drážkovaný kotouče ? Jestli jo a jsou OK, tak gratuluju, hnedka úspora a upgrade v jednom.
2. Na vyndaným turbomotoru visí evidentně kompresor klimy. Ten budeš pravděpodobně moct klidně odmontovat a nechat někde v garáži spolu s dalšíma komponentama, protože naplnit klimu originální náplní se ti určitě nepodaří (škodlivá, už se nepoužívá) a na novej typ náplně to prý nejde předělat (nebo od toho aspoň zatím dávali všichni ruce pryč). Akorát údajně má existovat nějaká náhradní směs plynů, ze které co jsem slyšel časem jedna ze složek vyprchá a pak se to musí vyměnit. Já jsem takových problémů zcela ušetřen, anébrž už ve fabrice se rozhodli moje auto klimou nevybavit (a jak se zdá, je to jediná taková Supra v ČR...).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Práce na supřičce pokračuje
Beaver.. jj kotouče jsou OK, tlumiče taky super.. jinak kompresor klimy jsme tam nechal z jediného duvodu.. bylo to celé tak zasviněné, že čistší to bylo vyndat v celku. Jinak s klimatizací nepočítám, v tarze nepotřebuji, nechci, nesnáším...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Já kdybych tam klimu měl a byla funkční, tak bych ji tam nechal dokud by fungovala. Koženej interiér bez targy dává pojmu "peklo na zemi" v letních vedrech zcela nový význam. Myslím, že v šortkách jsem zkoušel jet v rozpálené sedačce jen jednou. Mimochodem, Mk.IV má myslím klimatizaci stavěnou už na novej typ náplně, takže při zástavbě jistého nejmenovaného motoru je zrovna tohle báječná věc, protože to pak stačí nechat jednoduše naplnit. Dokonce i ty kompresory jsou hodně podobný, akorát se prohodí nějakej dekl z toho trojkovýho na ten čtyřkovej.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Práce na supřičce pokračuje
ne ne, klimu v aute pro sprotovní využití nechci a poku dje kuže světlá, tak se tolik nerozpálí... n eklima tam nebude, je to jen vyšší váha a výkonové ztráty..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Práce na supřičce pokračuje
To si pak povíme v letních vedrechIdaho píše:ne ne, klimu v aute pro sprotovní využití nechci a poku dje kuže světlá, tak se tolik nerozpálí... n eklima tam nebude, je to jen vyšší váha a výkonové ztráty..
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
naplnit klimu která používala freon (R12) lze nějakou náhražkou jmenuje se to tuším ISCHEON funguje to bez problému,pokud klimu rozděláváš je lepší chladivo pomalu vypustit nebo odsát a po té rozebrat, když to vypustíš rychle tak ten plyn sebou bere olej a budeš ho tam muset doplnit. Jinak taky jsem před zimou dělal motor + upgrade (sice jiná značka) takže fandim.
- Přílohy
-
- 31.JPG (79.03 KiB) Zobrazeno 1141 x
Heč já to viděl na vlastní oči a V12 je trochu sametovější než 4válec.Zemi píše:@Fugo: V12 bi-turbo? Co to sakra je za auto?
Fugo je frajer
V12 5L BiTurbo
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
To nechci vedet kolik to ma na 1bar... Co s tim chces jezdit?Fugo píše:Je to BMW 750iAL r.v.91 výkon ještě nevíme ale je to stavěný podle jednoho amika a ten má na brzdě při plnícím tlaku 0.35bar 444PS a 524Nm. Uvidíme na jaře teď na sněhu s tím nevyjedu.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Mám to na občasný svezení, to auto má pomalu 2 tuny a tak se nějaký ten koník navíc neztratí,navíc je to automat. A teď k motoru, jedná se o motor V12 o obsahu 4988ccm a kompresním poměru 8.8:1 (a tím je vhodný pro přeplňování), motor byl rozebrán přeměřeny válce a písty na kterých nebylo shledáno téměř žádné opotřebení (celohliníkový blok, vnitřní povrch válců ALUSIL) nové origo pístní kroužky,šály,gufera,všechny těsnění,srovnání hlav a zabroušení ventilů atd. nehodlám ten motor už vyndavat je kurva těžkej. Ten amik chce jít časem na 1bar tak uvidíme kolik mu to dá.