Práce na supřičce pokračuje

Moderátor: Zemi

Odpovědět

Co dal se Suprickou??

GO motoru 7M , vyroba svodu na zakazku + bastl noveho typu turbo
7
28%
GO motoru 7M , kooupe kitu turba
6
24%
Prestavba na 1JZ
12
48%
 
Celkem hlasů: 25

Uživatelský avatar
Violator
Příspěvky: 216
Registrován: 28 čer 2005 17:28
Bydliště: Praha inteligence : pravděpodobná
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Violator »

no však jich je v americe na prodej plno. se schání líp než 1JZ. ale zase neblbněte...ať mi to nenatrhne prdel
až bude FAJFKA chtít.......tak všem ujedu Obrázek

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Zemi »

Violator píše:no však jich je v americe na prodej plno. se schání líp než 1JZ. ale zase neblbněte...ať mi to nenatrhne prdel
RB26 :lol: :lol: :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

violator > rád bych , ale zatím si stavím auto pro radost a cca 300-350PS v tarze mi bude stačit :D

jinak díky Buldovi za vydatné přispění, fotečky sem loadnu,a le zatím se mi natahujé do galerie jen čb co se děje?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Zemi »

Tak co je novyho? Naky fotky ty turbovy??
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Beaver »

Zemi píše:Tak co je novyho? Naky fotky ty turbovy??
K čemu fotky ? Vypadá stejně jako ta neturbová, kromě barvy :D

Tady máš fotku, JAK BY TO MĚLO VYPADAT někdy v budoucnu (snad) u mně pod kapotou. Aneb soutěž "poznej motor" 8)
Přílohy
Jak by to mělo vypadat... :o)
Jak by to mělo vypadat... :o)
PICT189.jpg (70.98 KiB) Zobrazeno 1172 x
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Zemi »

2JZ
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Beaver »

Zemi píše:2JZ
Seš šikovnej :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

btw fotečky budu dávat dnes večer ke placentovi a Georgeousovi na DTC tak s ekdyž tak koukněte tam, jsem doma a přes GPRS se to sosá děsně pomalu..


http://phorum.drag-tuning-club.com
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Zemi »

Beaver píše:
Zemi píše:2JZ
Seš šikovnej :D
Spis nejsem blbej... :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

Zemi píše:
Beaver píše:
Zemi píše:2JZ
Seš šikovnej :D
Spis nejsem blbej... :lol:
no jednak o to m Beaver pořád mluví :D a navíc jak 1.8 VTi to nevypadá :lol:

jinak tady je přímej link na supřičku..

http://phorum.drag-tuning-club.com/view ... highlight=
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

OK, o 2JZ už ani slovo :wink:

Mimochodem, jak tam Idaho píše o tom zvýšeným počtu nářadí po ukončení práce, tak u mě to dopadlo spíš naopak, někde jsem ztratil jeden ořech a za živýho boha jsem nezjistil, kam mi zmizely 2 šrouby, co drží EGR u sacího potrubí :?:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Beaver píše:OK, o 2JZ už ani slovo :wink:

Mimochodem, jak tam Idaho píše o tom zvýšeným počtu nářadí po ukončení práce, tak u mě to dopadlo spíš naopak, někde jsem ztratil jeden ořech a za živýho boha jsem nezjistil, kam mi zmizely 2 šrouby, co drží EGR u sacího potrubí :?:
jo to s emi stává taky, ejnže jakmiel auto vyčistíš jako já, tak už není kam by se to ztratilo, kam by to zapadlo.. když jsem dával MKIII do kupy poprvé tak mi zbyla celá plechovka všemožnejch šroubu ( cca 3,5kg ) nakonec s eto vysvětlilo, ta plechovka s eběhem montáže "ztratila" při spouštení auta pod jedno kolo a použili sjem šroubu z několik azvrakovanejch motoru co tam leželi :)

takže příště aý budeš odtsrtanovat EGR tak vyndej motor, ohol interiér a o nic nepřijdeš :D btw ty máš odstarněné nebo zaslepené EGR? jak moc to pomohlo?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Idaho píše:
Beaver píše:OK, o 2JZ už ani slovo :wink:

Mimochodem, jak tam Idaho píše o tom zvýšeným počtu nářadí po ukončení práce, tak u mě to dopadlo spíš naopak, někde jsem ztratil jeden ořech a za živýho boha jsem nezjistil, kam mi zmizely 2 šrouby, co drží EGR u sacího potrubí :?:
jo to s emi stává taky, ejnže jakmiel auto vyčistíš jako já, tak už není kam by se to ztratilo, kam by to zapadlo.. když jsem dával MKIII do kupy poprvé tak mi zbyla celá plechovka všemožnejch šroubu ( cca 3,5kg ) nakonec s eto vysvětlilo, ta plechovka s eběhem montáže "ztratila" při spouštení auta pod jedno kolo a použili sjem šroubu z několika zvrakovanejch motoru co tam leželi :)

takže příště až budeš odtsrtanovat EGR tak vyndej motor, ohol interiér a o nic nepřijdeš :D btw ty máš odstarněné nebo zaslepené EGR? jak moc to pomohlo?
EGR bohužel stále funkční. Bylo to odmontovaný, když šla ven hlava a potom při vracení jsme zřejmě některý šrouby použili jinam, což už asi nikdo nezjistí. Hledal jsem všude, ale prostě jako by se vypařili. Ale po tom, co mi místo 14ti hlavových šroubů (který jsem zaplatil) vypadlo ze sáčku těch šroubů jen 12 (někde v Toyotě se buď spletli nebo to prostě totálně posrali) už mě stejně nemohlo nic překvapit :D

To EGR chci vyrazit pryč, ale protože jsem se nějak nedopracoval k tomu, aby mi někdo vyrobil ty záslepky, tak tam zatím zůstalo, což je škoda. Budeš-li mít možnost, nech si ty záslepky vyrobit a to hlavně včetně záslepky místo EGR chladiče vzadu na hlavě motoru, kterou tam dáš jedině když je motor nebo hlava venku. Snížíš zbytečnej ohřev konce hlavy.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Takže práce na supříčce pokračuje, zanechám tu malou ochutnávku ..


...Bulda, dnes při práci.. nenechte se mílit, chlastali jsem až po skončení práce :) ( ted :D )

http[img]://www.tuning-forum.org//album_pic.php?pic_id=6602[/img]

jinak opět bližší info zde...


http://phorum.drag-tuning-club.com/view ... 0&start=45
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Dva postřehy:

1. Červená má drážkovaný kotouče ? Jestli jo a jsou OK, tak gratuluju, hnedka úspora a upgrade v jednom.

2. Na vyndaným turbomotoru visí evidentně kompresor klimy. Ten budeš pravděpodobně moct klidně odmontovat a nechat někde v garáži spolu s dalšíma komponentama, protože naplnit klimu originální náplní se ti určitě nepodaří (škodlivá, už se nepoužívá) a na novej typ náplně to prý nejde předělat (nebo od toho aspoň zatím dávali všichni ruce pryč). Akorát údajně má existovat nějaká náhradní směs plynů, ze které co jsem slyšel časem jedna ze složek vyprchá a pak se to musí vyměnit. Já jsem takových problémů zcela ušetřen, anébrž už ve fabrice se rozhodli moje auto klimou nevybavit (a jak se zdá, je to jediná taková Supra v ČR...).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

Beaver.. jj kotouče jsou OK, tlumiče taky :) super.. jinak kompresor klimy jsme tam nechal z jediného duvodu.. bylo to celé tak zasviněné, že čistší to bylo vyndat v celku. Jinak s klimatizací nepočítám, v tarze nepotřebuji, nechci, nesnáším... :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Já kdybych tam klimu měl a byla funkční, tak bych ji tam nechal dokud by fungovala. Koženej interiér bez targy dává pojmu "peklo na zemi" v letních vedrech zcela nový význam. Myslím, že v šortkách jsem zkoušel jet v rozpálené sedačce jen jednou. Mimochodem, Mk.IV má myslím klimatizaci stavěnou už na novej typ náplně, takže při zástavbě jistého nejmenovaného motoru je zrovna tohle báječná věc, protože to pak stačí nechat jednoduše naplnit. Dokonce i ty kompresory jsou hodně podobný, akorát se prohodí nějakej dekl z toho trojkovýho na ten čtyřkovej.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

ne ne, klimu v aute pro sprotovní využití nechci :) a poku dje kuže světlá, tak se tolik nerozpálí... n eklima tam nebude, je to jen vyšší váha a výkonové ztráty..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Beaver »

Idaho píše:ne ne, klimu v aute pro sprotovní využití nechci :) a poku dje kuže světlá, tak se tolik nerozpálí... n eklima tam nebude, je to jen vyšší váha a výkonové ztráty..
To si pak povíme v letních vedrech :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

naplnit klimu která používala freon (R12) lze nějakou náhražkou jmenuje se to tuším ISCHEON funguje to bez problému,pokud klimu rozděláváš je lepší chladivo pomalu vypustit nebo odsát a po té rozebrat, když to vypustíš rychle tak ten plyn sebou bere olej a budeš ho tam muset doplnit. Jinak taky jsem před zimou dělal motor + upgrade (sice jiná značka) takže fandim.
Přílohy
31.JPG
31.JPG (79.03 KiB) Zobrazeno 1141 x

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

druhá
Přílohy
32.JPG
32.JPG (96.91 KiB) Zobrazeno 1138 x

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

a třetí
Přílohy
33.JPG
33.JPG (87.83 KiB) Zobrazeno 1136 x

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

@Fugo: V12 bi-turbo? Co to sakra je za auto?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Zemi píše:@Fugo: V12 bi-turbo? Co to sakra je za auto?
Heč já to viděl na vlastní oči a V12 je trochu sametovější než 4válec.

Fugo je frajer 8)

V12 5L BiTurbo :wink:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taszi
Příspěvky: 336
Registrován: 02 úno 2005 17:42
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od Taszi »

:shock: Pekny 8) ale co je to za auto...a nejake detaily o vykonu by sa nenasli? :lol:

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfoun »

To vypada na nakej soutezni special s motorem od bawora
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

Je to BMW 750iAL r.v.91 výkon ještě nevíme ale je to stavěný podle jednoho amika a ten má na brzdě při plnícím tlaku 0.35bar 444PS a 524Nm. Uvidíme na jaře teď na sněhu s tím nevyjedu.

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Fugo píše:Je to BMW 750iAL r.v.91 výkon ještě nevíme ale je to stavěný podle jednoho amika a ten má na brzdě při plnícím tlaku 0.35bar 444PS a 524Nm. Uvidíme na jaře teď na sněhu s tím nevyjedu.
To nechci vedet kolik to ma na 1bar... :smich2: Co s tim chces jezdit?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfoun »

delali jste naky vnitrni upravy motoru...Nebo jste akorat pridali ty turba?? zavidim ti...Je to narez 8)
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

Mám to na občasný svezení, to auto má pomalu 2 tuny a tak se nějaký ten koník navíc neztratí,navíc je to automat. A teď k motoru, jedná se o motor V12 o obsahu 4988ccm a kompresním poměru 8.8:1 (a tím je vhodný pro přeplňování), motor byl rozebrán přeměřeny válce a písty na kterých nebylo shledáno téměř žádné opotřebení (celohliníkový blok, vnitřní povrch válců ALUSIL) nové origo pístní kroužky,šály,gufera,všechny těsnění,srovnání hlav a zabroušení ventilů atd. nehodlám ten motor už vyndavat je kurva těžkej. Ten amik chce jít časem na 1bar tak uvidíme kolik mu to dá.

Odpovědět

Zpět na „Honda Club & Japan Cars“