
uchycení sport. pásů
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Nene, harness bary se běžně používají i v nevybrakovaných autech.Ritchma píše:Tohle je dobrá věc ta trubka, ale to už auto nesmí mít plastový obložení no

|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- mikiVTS
- Příspěvky: 300
- Registrován: 11 črc 2005 11:10
- Bydliště: s manželkou :-)
- Kontaktovat uživatele:
Trosku by som narazil na tu tvrdost srobov. Nie vzdy je dobre hladat co najtvrdsi srob. Tvrdost 8 je fajn , nie je to vobec take zle ako to na prvy pohlad vyzera, lebo takyto srob ma tendenciu sa natiahnut a tym padom sa hned nezlomi. Vysoko pevnostny nema takmer tendenciu k natiahnutiu, preto sa lamu.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: uchycení sport. pásů
Hodlam resit uchyceni 6/4 bodových pásů s homologací.Jen co sem se bavil na jednom US foru,tak me odrazovali,abych nepouzil tohle uchyceni ramennych pasu do origo der pro pasy na zadni sedacce.

Bocni pasy sou jasne.Jeden ke sloupku jak je origo a druhy do ramu sedacky z boku

Pas mezi nohama zatim nikterak resit nehodlam a pouzivat se docasne nebude.Co si myslite s tim uchycenim ramennych pasu?Nekde sem cetl ze nesmi prekrocit uhel 45 stupnu.
Dekuju

Bocni pasy sou jasne.Jeden ke sloupku jak je origo a druhy do ramu sedacky z boku

Pas mezi nohama zatim nikterak resit nehodlam a pouzivat se docasne nebude.Co si myslite s tim uchycenim ramennych pasu?Nekde sem cetl ze nesmi prekrocit uhel 45 stupnu.
Dekuju
Audi Coupe Quattro
Re: uchycení sport. pásů
http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/radyf ... aj/253.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; je to tady přímo v tý příloze J, úhel by opravdu neměl být větší než 45 stupňu, nicméně, za chvíly budu také řešit uchycení 4 bodů a pořádně taky nevím, kam je přichytit... 

KEHO rennsport
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: uchycení sport. pásů
Ono i tahle volba uchyceni se nabizi, i kdyz to svira uhel do 45 stupnu,ale podle protokolu,to taky neni idealni. A varit nejakou tyc mezi sloupky (za sedacky) se mi moc nechce.


Audi Coupe Quattro
Re: uchycení sport. pásů
Mrkni kde a jaky mas moznosti sroubovat do sloupku a podlahy, mozna by stal za uvahu harness bar, ktery by tvuj problem resil, jelikoz se v optimalnim pripade kotvi do originalnich bodu pro pasy a zaroven nezabordeli uplne celej interier jako ram. Mimo to ho lze snadno zase demontovat v pripade potreby.


Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: uchycení sport. pásů
Bobře dá se tohle sehnat i u nás, popřípadě za nějakou rozumnou cenovku?
KEHO rennsport
Re: uchycení sport. pásů
No dela je napr. Sparco, takze hypoteticky prodejci co maji Sparco v sortimentu by meli byt schopni dodat i tohle. Bohuzel homologaci pro beznej provoz to samozrejme stejne mit nebude - uz jen proto, ze by se o to zabili lidi na zadnich sedadlech
Z tohoto duvodu bych jako idelani reseni (zvlast u aut na ktery to nikdo nedela) videl jako zakazkovou vyrobu, nechat to poradne a poctive u nekoho svarit.

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: uchycení sport. pásů
kus zabradli s dirkama.
.. ja si na tyhle kravinky zalozim firmu. dik za tip. 


www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) 

Re: uchycení sport. pásů
Koukam ze na stránkách Sparco to mají přímo pro třícu za pěkných v přepočtu 8 000 Kč
Takže buď to nechat udělat, ale to už mi zase přijde rovnou lepší nechat vevařit za sedačky rovnou celej kříž s trubkou uprostřed na ty pásy, jelikož zadní sedačky stejně nemám.

Takže buď to nechat udělat, ale to už mi zase přijde rovnou lepší nechat vevařit za sedačky rovnou celej kříž s trubkou uprostřed na ty pásy, jelikož zadní sedačky stejně nemám.
KEHO rennsport
Re: uchycení sport. pásů
http://i98.photobucket.com/albums/l254/ ... ERIOR2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; tohle vypadá taky dobře, je tam i nějaká ochrany tý střechy, a navíc to taky vypadá, že je to jenom montovaný, a ne vařený do kastle 

KEHO rennsport
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: uchycení sport. pásů
No ono harness bar na moji audi snad neni a nechat to nekomu vyrobit,nevim jestli se nekomu bude tady chtit.Zadni sedacky taky nemam,ale muzu je kdykoli dat zpatky,takze kdybych udelal harness bar napevno,tak bych ty zadni sedacky uz nemely nikdy smysl.Premyslim o te trubce mezi klobouky tlumicu ,jak sou ukazany zelenou sipkou.
Ono udelat kriz by taky slo,ale problem s policajty a TK je pomerne zasadni. BTW ta trica to ma myslim vareny,montovatelny ram si myslim,nema cenu a ja bych od nej urcite nesel uz z duvodu bezpecnosti.
AR166 : kdybys nebyl tak z daleka,tak bych ti to klidne a rad sveril, tu vyrobu "harness baru".Nemas tam v okoli nejaky Audi Coupe?
Ono udelat kriz by taky slo,ale problem s policajty a TK je pomerne zasadni. BTW ta trica to ma myslim vareny,montovatelny ram si myslim,nema cenu a ja bych od nej urcite nesel uz z duvodu bezpecnosti.
AR166 : kdybys nebyl tak z daleka,tak bych ti to klidne a rad sveril, tu vyrobu "harness baru".Nemas tam v okoli nejaky Audi Coupe?

Audi Coupe Quattro
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: uchycení sport. pásů
podivam se. 

www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: uchycení sport. pásů
Ono to uchyceni co sem tady daval (par prispevku vyse) tak nakonec asi nebude spatne i kdyz renault ma origo uchyceni pasu jeste nize,nez bych mel ja. viz obrazek
http://www.seriouswheels.com/pics-2009/ ... 80x960.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
AR166 : ok
http://www.seriouswheels.com/pics-2009/ ... 80x960.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
AR166 : ok

Audi Coupe Quattro
Re: uchycení sport. pásů
Taky se asi dá, co jsem dnes koukal k sobě do auta, tak kdybych ty pásy chytil do původních děr pro pásy na zadní sedačky, tak to se možná i vlezu do těch max. 45 stupňů.... Bude to asi tak podobne jako u toho renaultu no, možná ještě trošku vejš....
KEHO rennsport
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: uchycení sport. pásů
Na us foru me od toho docela odrazujou
NOT reccomended is to mount them to the floor anchor points of the stock rear lap belts. Top belt angle would the be close to -45 degrees, possibly leading to spinal compression in an accident.
Audi Coupe Quattro
Re: uchycení sport. pásů
Ano, i proto se tam dává ta harness bar rozpěra, pásy pak od ní k sedačce mají správný úhel.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re:
Mám Opel Tigra, takže žádnej dlouhej kombíkFranus píše:Mel bych tady jeden dotaz.
Dalsim zadrhelem je delka pasu, v jinem vlakne to tu nekdo resil a psal neco o zkracovani. tak me taky zajima jestli nekdo ma ukotvene pasy na sroubech co drzi zadni napravu a jak je na tom s delkou.


Ale i když jsem pásy natáhl dle fotky, tak mám ještě dost velkou rezervu



Potřebujete nějaké nářadí ...?
Elektrické ruční.. aku, pily, flexy, brusky, kladiva, hoblíky, frézy, sady, ráčny, torxy, klíče, svářečky, kleště, siky, brusivo... aj. popř. železářský sortiment..?
Ptejte se
Elektrické ruční.. aku, pily, flexy, brusky, kladiva, hoblíky, frézy, sady, ráčny, torxy, klíče, svářečky, kleště, siky, brusivo... aj. popř. železářský sortiment..?
Ptejte se

Re: uchycení sport. pásů
Omotat kolem rozpěry 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: uchycení sport. pásů
Beaver: no to mam v planu udelat rozperu mezi klobouky a na ni pasy uchytit.Jen to pry taky neni 100 procentni reseni. Hlavne mi jde o to,aby to bylo bezpecne pri havarii ci necem podobnym.Snad by to zas tak nemuselo vadit kdyz to bude tak,ale nejsem si jisty zda to tam dosahne,jelikoz to je trosku vice dal nez ma Kox.mania v Tigre
Kox.mania : dej ty fotky ve vetsim,nejde mi to rozkliknout.
Kox.mania : dej ty fotky ve vetsim,nejde mi to rozkliknout.
Audi Coupe Quattro
Re: uchycení sport. pásů
Hloupá otázka: proč to vůbec musí být pod tím úhlem 45° a víc??? Nějak jsem to nepochopil... 

Gallupovo varování: osmdesát procent všech lidí se považuje za nadprůměrné řidiče.
Re: uchycení sport. pásů
No možná proto, že po bouračce by ty "bezpečnostní" pásy nebyly tak bezpečností jak mají být. Jednoduše řečeno by tě ty pásy zarazily do sedačku a pro tvojí páteř by to nebylo uplně nejlepší 
edit: Jinak Tome_ už jsi to nějak vyřešil, nebo si to nakonec uchytil místo těch zadních, nebo na to zatim sereš?

edit: Jinak Tome_ už jsi to nějak vyřešil, nebo si to nakonec uchytil místo těch zadních, nebo na to zatim sereš?

KEHO rennsport
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: uchycení sport. pásů
Po roce obnovim toto tema a odpovim,ze doposud pouzivam original pasy,ale cekam az prijdou na sklad nove 6ti nebo 4 bodove 3" s fia homologaci, ale ted nastava problem s uchycenim,hodne lidi/uzivatelu me odrazuje od uchyceni do original uchytu zadnich pasu (zadni sedacky jsou pryc). Na fotce jsou "viditelne" uchyty zadnich pasu,ale jsou trosku vice na kraji....

taky jsem nasel tuhle skrizenou variantu,ale rekl bych,ze tohle by byt nemelo


taky jsem nasel tuhle skrizenou variantu,ale rekl bych,ze tohle by byt nemelo


Audi Coupe Quattro
Re: uchycení sport. pásů
Zkřížená varianta je naprosto správně. Aneb zase výtažek z Jčka:
"U čtyřbodových pásů jsou ramenní pásy namontovány tak, aby se symetricky kříţily
vzhledem k ose předního sedadla."
http://www.autoklub.cz/dokument/644-cl- ... -n-a-.html" onclick="window.open(this.href);return false;

"U čtyřbodových pásů jsou ramenní pásy namontovány tak, aby se symetricky kříţily
vzhledem k ose předního sedadla."
http://www.autoklub.cz/dokument/644-cl- ... -n-a-.html" onclick="window.open(this.href);return false;

KEHO rennsport
Re: uchycení sport. pásů
No tak tohle mě teď dostalo že mají být 45° 

Ford Escort 1988 1.4CVH Carbs - 1,8 ZETEC Cabrio- Project Graphite
Ford Escort XR3i 1,6 75kw Dravec
Ford Orion 1,8 77kw 1992
Mondeo TDCI 96kw
Fiesta Xr2i
Taunus Knudsen Coupe 1969
Ford Escort XR3i 1,6 75kw Dravec

Ford Orion 1,8 77kw 1992
Mondeo TDCI 96kw
Fiesta Xr2i
Taunus Knudsen Coupe 1969
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: uchycení sport. pásů
rallik : Diky,nejak jsem nepostrehl v tom dokumentu nic o tom krizeni... 

Audi Coupe Quattro
Re: uchycení sport. pásů
Takže nakonec budeš taky volit tuhle zkříženou variantu uchycenou do původních bodů pro zadní pásy?
KEHO rennsport
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: uchycení sport. pásů
Asi urcite,aspon do doby,nez sezenu vhodnou "trubku" / rozperu ,kterou navarim/umistim mezi zadni kloubky.A jeste se musim podivat aby mi sedlo i ostatni uchyceni,ale to do bude,jakmile mi prijde pás.Ty to mas jak?
Audi Coupe Quattro