<< DIGITUN.PL >>
Moderátor: Dave0401
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: << GTO - Poland >>
Za mě se zeptej, kolik vyjde matroš
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: << GTO - Poland >>
No tak Gixxer z VWC co má VR6T ve dvojce si sehnal matroš z Ebay za cca 50tkč...no a zbytek si udělal více méně svépomocně no podle mě poloci by si vzaly tak cca něco okolo kila za oturbení a poladění ne co Dave ? zjisti to né ?
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Re: << GTO - Poland >>
No ... vstriky cca 7-8 koliku, turbo kdyz se zadari 15 koliku, IC+trubky+hadice cca 10-12 koliku, svody na miru pro fukar 7 koliku, uprava ECU 7-8 koliku
= +- 50 klacku a mas raketu (bez zasahu do strev... otazka je jak by to bylo se zivostnosti...)
to je jen takovy hruby nastrel
= +- 50 klacku a mas raketu (bez zasahu do strev... otazka je jak by to bylo se zivostnosti...)
to je jen takovy hruby nastrel
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << GTO - Poland >>
Faakt ? No sériové střeva vydrží až 400kobyl ale s životností to jde dolů...takže určo GO motoru v krátkých intervalech No ale podle mě střeva nebudou o moc dražší než origo díly kurňa...snad se někdy dočkám No tady je necelý seznam věcí no a podle mě se do kila vlezeš http://r32turbomotors.cz/komponenty.php" onclick="window.open(this.href);return false; ale kčemu 500hp+ na předku ?
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: << GTO - Poland >>
to ze vydrzi je sice pekna vec,ale nikdy nevis kolik vydrzi ty stavajici seriove vnitrnosti kdyz uz maj neco odjeteho,vsecko se bude lisit jak zvolenym tlakem,tak agresivitou smesi.Nehlede ze bez EGT,AFR,wideband lamby,a dalsich kontrolnich cinitelu bych se do toho vubec nepoustel.Kdyz uz neco stavet tak neco co ma smysl a neco co nejakou dobu vydrzi.Kor bych rekl ze seriovy poolosy,diff nebo prevodovka dostane festovne zahulit,samo ze zalezi na stylu jizdy.
Dave : kde ti polaci maj sidlo?Do budoucna bych je rad vyuzil a navstivil s mym problemem
Dave : kde ti polaci maj sidlo?Do budoucna bych je rad vyuzil a navstivil s mym problemem
Audi Coupe Quattro
Re: << GTO - Poland >>
sériové poloosy maj už co dělat i se sériovým motorem
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: << GTO - Poland >>
tak to je vkliduJurisek16 píše:sériové poloosy maj už co dělat i se sériovým motorem
Audi Coupe Quattro
Re: << GTO - Poland >>
do kila se nevejdeš ani když se rozkrájíš na 10 tenkých nudlí..bude to daleko přes kilo,hodně daleko aby to jezdilo spolehlivě s těma 500k nicméně jestli to někdo bude dělat,předělejte to auto na AWD
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: << GTO - Poland >>
dejve,nemaj ti polaci nejaky webovky?s kontaktem?nejlip nejaky mail,nebo tak.
Audi Coupe Quattro
Re: << GTO - Poland >>
http://digitun.pl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI