Evoluce našich miláčků
Moderátor: Dave0401
Re: Evoluce našich miláčků
opet neco z me zahradky.....evoluce audia v mem GII
kdyz jsem golfika koupil, bylo v nem nejake radio na kazety Kenwood, jeden par origo repracku v palubce a 2x 20cm basove reproduktory Dax v originalnim zadnim plate.
prvni co jsem tedy udelal, bylo prikoupeni vysek Dexon a vyroba dreveneho zadniho plata a vysledek byl opravdu znat na "kvalite" basu.
pak jsem narazil na dobrej kup radia Sony CDX-L550V, takze kazetovej Kenwood sel do sveta a konecne jsem si uzival kvalitu CD.
usoudil jsem, ze je treba vice podporit basy. od kamarada jsem koupil prazdnou basovou tubu Magnat, kterou jsem osadil basovym reproduktorem dexon (dexon uz nikdy).
na internetu, konkrene na autohifi klubu jsem nasel 2-kanalovy zesilovac Alpine, ktery mi prisel vhodny k pohaneni onoho subwoofru Dexon.
tahle sestava se u me dloho neohrala a sla do sveta.
misto ni se do kufru nastehoval zesilovac Pyle SA2600II, ktery pohanel tubu Magnat bull power 300.
brzy po kufru prilso na radu i radio.....opet Sony ale tentokrat mnohem vyssi rada CDX-M690
tahle sestava vydrzela v aute o neco dele nez predesla. krome radia, s kterym jsem byl spokojen, jsem ji opet prodal a na radu prisla moje prvni vetsi instalace.
zaclo to zvysenim dna cca o 10cm
pokracovalo stavbou bass boxu presne na miru, osazenym 2x 25cm Sony XS-L101P5
asi jsem divny, ale po ucasti na par srazech, jsem opet zatouzil po zmene. navic jsem se subwoofry Sony nebyl zrovna spokojen a rozhodne nesplnily me ocekavani.
po dlouhem vybirani a procitani recenzi jsem mel jasno.....bude to 30cm a bude magnetem ven. moc se mi libil Magnat XBass 1200, ale jeho cena byla mimo me financni moznosti. proto jsem sahnul po woofru od koncernu ACR, ktery byl vzhledove naprosto stejny a to konkretne po modelu Spectron SPC 1200GT. postavil jsem mu ozvucnici presne podle doporuceni vyrobce a putoval do kufru.
pri jednom jsem hned koupil i napajeci set ACR a vyrobil doorboardy na komponentni repro Helix Blue69 a domky na vysky. mimochodem tyhle reproduktory jsou za ty prachy vynikajici...
dalsi, spise estetickou zmenou bylo vyrobeni bocnic a zapusteni zesilovace
opet prisla na radu i vymena autoradia za v te dobe druhou nejvyssi radu od JVC a to model KD-SH909R....moc velka spokojenost.
na srazu ve vysokem myte, jsem se nechal prekecat a vyzkousel i DB Drag....neveril jsem ze muzu postoupit ze zakladni skupiny, ale nakonec jsem se dostal mezi 8 nejlepsich s namerenou hodnotou 130,6db, ale na vic nez 7.misto to nestacilo.
http://www.termpro.com/asp/members2.asp ... 655&Page=2
i tak jsem byl velice mile prekvapen, hlavne kdyz jsem videl s cim soutezi ostatni
tahle setava byla v aute pomerne dlouho, oproti predchozim. i tak prisel jeji cas a sla z auta....prodal jsem vse krome Helixu.
tentokrat jsem neupgradoval audio, ale penize pouzil na nykup kola
Gary Fisher Tassajara Disc
nasledoval necely rok, kdy jsem jezdil bez audia a poslouchal jen bruceni vyfuku.
stejne jsem nakonec nvydrzel a objednal balik
v v baliku na me cekal 4-kanal. zesilovac Crunch BlackMaxx 480 a jeho 2-kanalovy braska BlackMaxx 280 k nim my prisel designove vhodny subwoofer Magnat XBass 1000
nasledovalo mereni a laborovani jak tyto komponenty rozmistit. jedno bylo jasne.....bude lamino.
jako prvni jsem vyrobil ozvucnici pro SW...
dale pak usadil zesilovace...
a pak uz prilso na radu samotne laminovni...
aktualni stav viz. posledni foto.....
tot vse
kdyz jsem golfika koupil, bylo v nem nejake radio na kazety Kenwood, jeden par origo repracku v palubce a 2x 20cm basove reproduktory Dax v originalnim zadnim plate.
prvni co jsem tedy udelal, bylo prikoupeni vysek Dexon a vyroba dreveneho zadniho plata a vysledek byl opravdu znat na "kvalite" basu.
pak jsem narazil na dobrej kup radia Sony CDX-L550V, takze kazetovej Kenwood sel do sveta a konecne jsem si uzival kvalitu CD.
usoudil jsem, ze je treba vice podporit basy. od kamarada jsem koupil prazdnou basovou tubu Magnat, kterou jsem osadil basovym reproduktorem dexon (dexon uz nikdy).
na internetu, konkrene na autohifi klubu jsem nasel 2-kanalovy zesilovac Alpine, ktery mi prisel vhodny k pohaneni onoho subwoofru Dexon.
tahle sestava se u me dloho neohrala a sla do sveta.
misto ni se do kufru nastehoval zesilovac Pyle SA2600II, ktery pohanel tubu Magnat bull power 300.
brzy po kufru prilso na radu i radio.....opet Sony ale tentokrat mnohem vyssi rada CDX-M690
tahle sestava vydrzela v aute o neco dele nez predesla. krome radia, s kterym jsem byl spokojen, jsem ji opet prodal a na radu prisla moje prvni vetsi instalace.
zaclo to zvysenim dna cca o 10cm
pokracovalo stavbou bass boxu presne na miru, osazenym 2x 25cm Sony XS-L101P5
asi jsem divny, ale po ucasti na par srazech, jsem opet zatouzil po zmene. navic jsem se subwoofry Sony nebyl zrovna spokojen a rozhodne nesplnily me ocekavani.
po dlouhem vybirani a procitani recenzi jsem mel jasno.....bude to 30cm a bude magnetem ven. moc se mi libil Magnat XBass 1200, ale jeho cena byla mimo me financni moznosti. proto jsem sahnul po woofru od koncernu ACR, ktery byl vzhledove naprosto stejny a to konkretne po modelu Spectron SPC 1200GT. postavil jsem mu ozvucnici presne podle doporuceni vyrobce a putoval do kufru.
pri jednom jsem hned koupil i napajeci set ACR a vyrobil doorboardy na komponentni repro Helix Blue69 a domky na vysky. mimochodem tyhle reproduktory jsou za ty prachy vynikajici...
dalsi, spise estetickou zmenou bylo vyrobeni bocnic a zapusteni zesilovace
opet prisla na radu i vymena autoradia za v te dobe druhou nejvyssi radu od JVC a to model KD-SH909R....moc velka spokojenost.
na srazu ve vysokem myte, jsem se nechal prekecat a vyzkousel i DB Drag....neveril jsem ze muzu postoupit ze zakladni skupiny, ale nakonec jsem se dostal mezi 8 nejlepsich s namerenou hodnotou 130,6db, ale na vic nez 7.misto to nestacilo.
http://www.termpro.com/asp/members2.asp ... 655&Page=2
i tak jsem byl velice mile prekvapen, hlavne kdyz jsem videl s cim soutezi ostatni
tahle setava byla v aute pomerne dlouho, oproti predchozim. i tak prisel jeji cas a sla z auta....prodal jsem vse krome Helixu.
tentokrat jsem neupgradoval audio, ale penize pouzil na nykup kola
Gary Fisher Tassajara Disc
nasledoval necely rok, kdy jsem jezdil bez audia a poslouchal jen bruceni vyfuku.
stejne jsem nakonec nvydrzel a objednal balik
v v baliku na me cekal 4-kanal. zesilovac Crunch BlackMaxx 480 a jeho 2-kanalovy braska BlackMaxx 280 k nim my prisel designove vhodny subwoofer Magnat XBass 1000
nasledovalo mereni a laborovani jak tyto komponenty rozmistit. jedno bylo jasne.....bude lamino.
jako prvni jsem vyrobil ozvucnici pro SW...
dale pak usadil zesilovace...
a pak uz prilso na radu samotne laminovni...
aktualni stav viz. posledni foto.....
tot vse
Naposledy upravil(a) Dan dne 01 říj 2006 22:52, celkem upraveno 2 x.
Re: Evoluce našich miláčků
dexon není špatný na ten typ repra musí být uzavřená ozvučnice měl jsem je v unu a gut jak není uzavřená je to na p..u
Audi A6
Re: Evoluce našich miláčků
od dexonu jedine koberec a natrubky.....jinak nic
Re: Evoluce našich miláčků
tak evoluce audia hotova.....uz me nic nenapada... toz koukejte
kurde ty to audio střídáš jak Nore kola...dnes jsme to počítali a na Fifinu přijde 8 sada Alu...
Zender 15" -> Platin 15" -> Mam 16" -> Alessio F1 16" -> Alessio F1 17" -> nevím 17" -> Anzio 17" -> Keskin 15"
Zender 15" -> Platin 15" -> Mam 16" -> Alessio F1 16" -> Alessio F1 17" -> nevím 17" -> Anzio 17" -> Keskin 15"
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: Evoluce našich miláčků
Dan: tesim se na pokracovani
AUTODÍLY SIEN Bohumín
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
Re: Evoluce našich miláčků
hezky hezky..
dobry thread
dobry thread
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
jj ....uz jsem to aji upravil a premistil z 1 na 5 stranku ....barry píše:kurde ty to audio střídáš jak Nore kola...dnes jsme to počítali a na Fifinu přijde 8 sada Alu...
Zender 15" -> Platin 15" -> Mam 16" -> Alessio F1 16" -> Alessio F1 17" -> nevím 17" -> Anzio 17" -> Keskin 15"
Naposledy upravil(a) noreking dne 02 říj 2006 13:57, celkem upraveno 1 x.
HONDA CIVIC 8G
Oldddd Fifina...na 15" Zenderech
prvni hudba.....
pak prisly 15" Platiny ....
trosku jsem s kamarady poladil interier
mezitim mi ukradli moji hodbu
pak prisly dalsi kola MAM W1 16"
potom pripravka do lakovny...
takhle vypadala poskladana z lakovny s FAJNYMA svetlama a BIG krislem...
postopem casu byly odsstraneny svetla a objednany nove...a mezitim jsem koupil Alessio F1 16" a na rychlo i 17" Alessia ale foto nemam.
KDyz svetla prisly a sedely na aute tak jsem zase koupil 17" MAM..
Tedka zbyvalo odstanit kridlo ale do toho se mi moc nechtelo.....tak jsem zase posilil o neco hudbu...
Pak jsem koupil 17" Anzia Drift ale furt s kridlem.....
no a zatim finalni podoba (bez kridla)vypada nejak takhle akorat mam v narazniku nejake tycky a kola budou 15"
prvni hudba.....
pak prisly 15" Platiny ....
trosku jsem s kamarady poladil interier
mezitim mi ukradli moji hodbu
pak prisly dalsi kola MAM W1 16"
potom pripravka do lakovny...
takhle vypadala poskladana z lakovny s FAJNYMA svetlama a BIG krislem...
postopem casu byly odsstraneny svetla a objednany nove...a mezitim jsem koupil Alessio F1 16" a na rychlo i 17" Alessia ale foto nemam.
KDyz svetla prisly a sedely na aute tak jsem zase koupil 17" MAM..
Tedka zbyvalo odstanit kridlo ale do toho se mi moc nechtelo.....tak jsem zase posilil o neco hudbu...
Pak jsem koupil 17" Anzia Drift ale furt s kridlem.....
no a zatim finalni podoba (bez kridla)vypada nejak takhle akorat mam v narazniku nejake tycky a kola budou 15"
HONDA CIVIC 8G
Re: Evoluce našich miláčků
Amuse >> ..... Noreking? Mugen, me se tam libi
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
Re: Evoluce našich miláčků
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
Re: Evoluce našich miláčků
remix?
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Evoluce našich miláčků
josh to chtel obnovit (viz.fotky aut) , tak sem to nasel protoze mam zrovna "volnou chvilku" v praci... kazdopadne dobre si projit jak tady kdo zacinal
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
Re: Evoluce našich miláčků
jj uz jsem v obraze, mrkl jsem prvne tady, pak az tam ..
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Evoluce našich miláčků
takhle to všechno v březnu 2005 začalo:
takhle nějak to pokračovalo
takhle nějak to pokračovalo
Re: Evoluce našich miláčků
krasne BMW
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Evoluce našich miláčků
jj moc pekne
chci se zeptat jestli mas vzadu vytahnute lemy a jake ET a sirka kol je na tech bbs ?? diky
chci se zeptat jestli mas vzadu vytahnute lemy a jake ET a sirka kol je na tech bbs ?? diky
HONDA CIVIC 8G
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Evoluce našich miláčků
dle předposlední foto lemy vytáhnuté: ANO
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: Evoluce našich miláčků
Celkem fajn mrknout na ty evoluce. BMW naprosto luxusni. Jaky motor?
Změna je život...
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -