Dneska v noci kamosovi v Karvine vykradli garaz a nechali mu tam stat auto bez kol. Takze kdyby jste nekdo nahodou nekde narazil na inzerat s prodejem techto kol bud bez pneu, nebo se zanovnimi pneu dejte pls vedet. Jeste ukradli 3 horske kola ale ty uz se asi nenajdou..
Škoda Favorit 135L / VW Golf III Joker / VW Passat 3C
V jednom článku jsem narazil na zavodní motory škoda favorit ¨musím říct že některé jsou výkonově velmi zdařilé.
Závodní a jiné motory
pro Škodu Favorit 136 L/A - rallye
1989-1990
Soutěžní verze (rallye) pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 11,7, karburátor Pierburg, výkon 77 kW (105 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 117 Nm při 4750 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 830 kg, maximální rychlost 130 až 170 km/h a zrychlení na stovku za 10 s.
pro Škodu Favorit 136 L/A - rallye
1993
Soutěžní verze (rallye) pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,5, dvojitý karburátor Pierburg, výkon 88 kW (120 koní) při 7000 ot/min, točivý moment 117 Nm při 4750 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 3815x1620x1400 mm, hmotnost 750 kg, maximální rychlost podle převodů 150 až 210 km/h.
pro Škodu Favorit 136 L/A - okruhy
1993
Závodní okruhová verze pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,5, karburátor Pierburg, výkon 91 kW (123 koní) při 7500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, maximální rychlost podle převodů až 210 km/h.
pro Škodu Favorit "H" - okruhy
1991
Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 11,8, dva dvojité karburátory Weber, výkon 123 kW (167 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 176 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 720 kg, maximální rychlost až 240 km/h a zrychlení na stovku za 6 s.
pro Škodu Favorit "H" - okruhy
1992
Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 12,0, výkon 129 kW (175 koní) při 8000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, maximální rychlost 210 km/h.
pro Škodu Pick-Up Free Style 1.3, typ 787 - okruhy
1993
Závodní vozy pro národní okruhové závody Pick-Up Free Style připravovala firma Autospectrum 2000 Mariánské Lázně. Základem byl vůz Pick-Up odvozený z modelu Favorit, u kterého byla ložní plocha zakryta speciálním plastovým dílem. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,0, výkon 78 kW (106 koní) při 7000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, spotřeba 10 litrů/100 km a maximální rychlost 195 km/h.
pro Škodu Pick-Up Free Style 1.5, typ 787 - okruhy
1994-1995
Řadový čtyřválec Škoda s rozvodem OHV, objem 1490 cm³, vrtání i zdvih 78 mm, komprese 11,9, výkon 95 kW (129 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 148 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 780 kg, maximální rychlost 205 km/h a zrychlení na stovku za 9 s.
pro Škodu Forman 790.16. (1.6)
1993
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1600 cm³, výkon 73 kW (99 koní). Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 4160x1620x1420 mm, hmotnost asi 950 kg, maximální rychlost 200 km/h.
Model Škoda Forman (typ 785) s prototypovým motorem Škoda 790.16. Motor byl celohliníkový čtyřválec s rozvodem OHC, připravovaný pro nástupce řady Favorit/Forman. Motor nebyl zaveden do sériové výroby, Felicia 1.6 dostala starší a těžší koncernový litinový čtyřválec VW 1.6/55 kW.
chtěl jsem se zeptat, čím nebo jak brousit plasty v interiéru, aby po nalakování byli hladké? Začal jsem brousit ručně 120 smirkem, brousím jeden plast už skoro týden a výsledek že by byl nějaký úchvatný se říct nedá.
Tak se pomalu chystám na letiště v Praze na odlet do Toronta.
Tak sa tu všeci majte a nedělejte blbosti
já si jdu užít s japoncama, korejcama a brazilcama(doufaám že bude více bab než synků )
Tak jsem už na letišti a čekám až otevřou gate, což je za 11minut a ještě se musím jít pročistit (_o_)
Japky sou prasata ale korejky snad ne
pyczo jak tam budou sami synci tak je to v (_o_)
Tak otazkou je zdali chce stasek delat mamku nebo tatku a to mi pripomina ten vtip : Jak novacek prijde do basy a na cele mu frajer rika tak co ?! chces delat mamku nebo tatku ? a on si rika ty voe reknu mamku a bude me sukat do prdele tak to radeji budu tatka tak rika ja budu delat tatku a ten druhy mu rika tak pojd vykourit mamce cur?ka
VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani
Tak sem stastne doletel, sem uz na baraku, vypada to tu jako v tech americkych filmech, dvoupatrovy maly barak a velky bordel na zahrade
Co se tyce maminky a tatinka tak nechci delat nic ale v letadle jsem mel smak na jednu cernosku z ugandy
Bohužel nemůžu sloužit neměl sem sebou foťák a můj telefon jaksi nezvládá focení
časem snad bude nebo od nějaké jiné, co sem slyšel tak tu v červenci má přijet nějak češka