Piešťany 2008 - L4R and Friends
Moderátor: Dave0401
Re: Piešťany 2008 - L4R and Friends
kdyz zaplatis letenky
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
- Stasio
- Příspěvky: 1426
- Registrován: 05 lis 2007 09:45
- Bydliště: Karviná(Kocobędz)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Piešťany 2008 - L4R and Friends
musíš počkat až tady vyhraju národní jackpotDave0401 píše:kdyz zaplatis letenky
jezdím defenderem
http://www.beskyd.eu/
http://www.beskyd.eu/
Re: Piešťany 2008 - L4R and Friends
ok.. dej pak vedet
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Myslím, že by jsme se měli ubírat tímto směrem. Není to o tom, kolik máš love, ale o tom, jaký jsi řidič Kdyby Tom chtěl, tak koupí nějakou svini s 1000 hp a ty naše maloměstské sprinty bude vyhrávat s prstem v nose.....Takže příště slalomtomoking píše:gratulace jak svina ! myslim si , ze to byl super vykon podelat mnohem silnejsi auta v predokolce bez samosvoru ..... skoda , ze Ukrajinec tam nebyl s Integroubarry píše:Tak jsem našel výsledky toho slalomu který měřil 1200m
a byla to technická trať, nikdy jsem nic podobného nejel
a je to dobrá zkušenost a ještě k tomu pěkně nakažlivá.
Mé 77. místo ze 101 závodníků není nic extra,
s časem 1,23.990 pozůstávám za 1. (Honda S2000)o 14,09 sec
a přede mnou byla většina opravdových závodníků a také sillnějších aut...
Podařilo se mi za se bou nechat např. i takové vozy jako
Imprezu WRX, Focus ST, Mustang GT, Nissan Sunny GTi atd...
Re: Piešťany 2008 - L4R and Friends
Včera jsem to říkal Ukrajincovi i TOmokingovi,
že mě sprinty po tom slalomu přestaly bavit!
Není pravda že u sprintu, záleží jen na technice,
Je důležité jaký má člověk start, jak řadí atd...
ale celkově se ty momenty na kterých záleží vejdou do 2 sekund.
U slalomu se člověk musí soustředit celých 90 vteřin.
Na letišti je výhoda v tom, že když něco nevyjde, tak se maximálně shodí kužel nebo se netrefí člověk do branky.
Na vrchy bych se bál. Ale kdyby se opakovala akce v polsku,
rád bych se o ní dověděl předem prosím, né až po uskutečnění.
že mě sprinty po tom slalomu přestaly bavit!
Není pravda že u sprintu, záleží jen na technice,
Je důležité jaký má člověk start, jak řadí atd...
ale celkově se ty momenty na kterých záleží vejdou do 2 sekund.
U slalomu se člověk musí soustředit celých 90 vteřin.
Na letišti je výhoda v tom, že když něco nevyjde, tak se maximálně shodí kužel nebo se netrefí člověk do branky.
Na vrchy bych se bál. Ale kdyby se opakovala akce v polsku,
rád bych se o ní dověděl předem prosím, né až po uskutečnění.
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: Piešťany 2008 - L4R and Friends
start je nejdůležitější.. pokud nemáš 4kolku a máš trošku víc výkonu,tak se dobře rozjet podaří málokdy..proto maj 4kolky dobrý časy
Re: Piešťany 2008 - L4R and Friends
Já myslím že ty 4kolky zase tak moc dobré časy nemají...pokud se tedy bavíme ted o sprintech....třeba Mka se Sti a Evům vyrovnají a nemyslím si že BMW jsou 4x4...nebo třeba ESO s již prodaným VTI apod....blázen píše:start je nejdůležitější.. pokud nemáš 4kolku a máš trošku víc výkonu,tak se dobře rozjet podaří málokdy..proto maj 4kolky dobrý časy
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Piešťany 2008 - L4R and Friends
na startu 4 kolka leti jako z praku ale pak straci vyhodu ...... ma totiz vzdyRobik píše:Já myslím že ty 4kolky zase tak moc dobré časy nemají...pokud se tedy bavíme ted o sprintech....třeba Mka se Sti a Evům vyrovnají a nemyslím si že BMW jsou 4x4...nebo třeba ESO s již prodaným VTI apod....blázen píše:start je nejdůležitější.. pokud nemáš 4kolku a máš trošku víc výkonu,tak se dobře rozjet podaří málokdy..proto maj 4kolky dobrý časy
velke ztraty na pohonu (diferaky, viskospojky...... ) u STi je ztrata na pohonu cca 90 koni ! .... na rozdil u zadokolky nebo predokolky kde to dela vetsinou max 30-40 koni.
Idealni je kupodivu haldex , ktery sepne jen pri startu a pak se rozepne a nezpusobuje tak vetsi ztraty vykonu
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
Re: Piešťany 2008 - L4R and Friends
Mka sou velké motory, proto se můžou časově blížit, VTi je lehké, kdybys porovnal stejně silné a těžké vozy 4kolka zajede nejlepší čas,..sice má velké ztráty jak psal tomoking, ale ty ztráty co nechá FWD nebo RWD na startu sou daleko větší. Můžu potvrdit z vlastní zkušenosti,že se rozjet dobře podaří při výkonech těhhle aut s RWD málokdy.. když ti to trhá prdel i na 2jku.. snad jedině na slickRobik píše:Já myslím že ty 4kolky zase tak moc dobré časy nemají...pokud se tedy bavíme ted o sprintech....třeba Mka se Sti a Evům vyrovnají a nemyslím si že BMW jsou 4x4...nebo třeba ESO s již prodaným VTI apod....blázen píše:start je nejdůležitější.. pokud nemáš 4kolku a máš trošku víc výkonu,tak se dobře rozjet podaří málokdy..proto maj 4kolky dobrý časy