Hyundai Coupe rv. 99" - Jde s tim neco udelat ???
Re: Hyundai Coupe rv. 99" - Jde s tim neco udelat ???
přesně tak.. posatv si sháde s 1,8T a budeš mít super vozítko
s tímhle se skutečně nic kloudného ( rozumněj v našich podmínkách a v rozumné fin hladine ) dělat nedá..
s tímhle se skutečně nic kloudného ( rozumněj v našich podmínkách a v rozumné fin hladine ) dělat nedá..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Fáboš
- Moderátor
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 07 kvě 2004 22:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Coupe rv. 99" - Jde s tim neco udelat ???
a to si myslíš, že takovu přestavbu uděláš do 20tis?nuff.dome píše:Twoe, aha! No tak to ne. 200tis? To bych tam dal rovnou motor s turbem a 6st. prev.Fáboš píše:no to jo ale z megana dostal 40 koní za cenu 200 tis, do něčeho takovýho cheš jít?nuff.dome píše:Jo jo, mitsubishi. Hey za to se fakt omlouvam, nevim kde jsem to videl, asi na alternatoru
Kus, ale nekde jsem to opravdu videl.. :p
Kdyz tu jeden uzivatel z Megane 1.6 dostane 40HP, tak porad nechapu proc by to o 20-30 neslo.
Doopravdy do toho tolik nevidim, ale prece jen odladene svody davaji 5-10HP? Nebo se pletu? A co prime sani, ostrejsi vacky,odlehceny setrvacnik??
Jinak mate recht, na to ze je 3dvr. Coupe, tak ma az moc velkou vahu, tusim dokonce 1250Kg, jak to odlehcit ??
Co zacit kapotou??? A potom treba vytahbout rezervu
Tak spolupracujte trosku, OT a flames nikomu nepomuzou.
Ted vazne: Jeden znamy mi psal, ze neni extremne neprekonatelny problem pouzit motor z EVO V nebo VI s 2.0l Turbo ? Ted myslim do budoucna, pokud mi huyda neprorezne
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er
[url]http://www.getphoto.cz
[url]http://www.getphoto.cz
Re: Hyundai Coupe rv. 99" - Jde s tim neco udelat ???
Faboš pokud myslíš do 200tis atk si troufám říct že je to reálné, ale nepujde o motor z eva možná tak zástvaba 4G63 a bez přihlášení na papíry.. jen envím dke by za ty peníze sehnal 6Q převodovku z Eva.. možná opet použít z HC- novějšího modelu, tuším že nektré ji měli...
pokud necháš cca 35-50 tis jen za práci mechošovi a elektrikářovi tak ti zbude cca 100 na motor a převodvku s kabeláží a ecu, a 50tis na další výdaje / silentbloky anmíru, uložení, táhla atd - proste zakázková výroba ) což by se dalo zvládnout za tyhle peníze na polo-profi urovni ( odhad ) samozřejěm jouda na vesnici to udelá ve stodole za bura práce, padesát dály a motor , otázka je jak dlouho to bude jezdit a za jakou cenu..
pokud necháš cca 35-50 tis jen za práci mechošovi a elektrikářovi tak ti zbude cca 100 na motor a převodvku s kabeláží a ecu, a 50tis na další výdaje / silentbloky anmíru, uložení, táhla atd - proste zakázková výroba ) což by se dalo zvládnout za tyhle peníze na polo-profi urovni ( odhad ) samozřejěm jouda na vesnici to udelá ve stodole za bura práce, padesát dály a motor , otázka je jak dlouho to bude jezdit a za jakou cenu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Hyundai Coupe rv. 99" - Jde s tim neco udelat ???
Hmm nevim jak to mate s joudy na vesnici vy ale ja bych se na ne nespolehal!
A tech 200tis. by melo byt adekvatnich +- ne?
A tech 200tis. by melo byt adekvatnich +- ne?
Re: Hyundai Coupe rv. 99" - Jde s tim neco udelat ???
jak už jsem psal, do 200tis to buxdeš mít poloprofi at tak nejak bez podložené záruky, záleží jakou převodovku použiješ ( a kde ji vemeš ) v jakém stavu bude motor ( v té cenen není GO motoru sehnaného na vrakovišti atd.. )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Motor z Eva 5-6 se da vrazit do scoupe rv. 91-92 ty meli mitsu motory.
uchyceni motoru vychazi stejne, nebo temer stejne, to nemeni nic natom ze stim bude stejne fura prace a ze si na technicky vsimnou ze tam mas jinej motor
jinak muzes prakticky do vseho narvat cokoliv pokud se to tam rozmerove vejde, jde o to jestli se ti to vyplati...
pokud se chces dozvedet co stim coupeckem tak si vem slovnik a koukni na hyundaiperformance.com ale o 1.6 tam toho asi moc nenajdes.
uchyceni motoru vychazi stejne, nebo temer stejne, to nemeni nic natom ze stim bude stejne fura prace a ze si na technicky vsimnou ze tam mas jinej motor
jinak muzes prakticky do vseho narvat cokoliv pokud se to tam rozmerove vejde, jde o to jestli se ti to vyplati...
pokud se chces dozvedet co stim coupeckem tak si vem slovnik a koukni na hyundaiperformance.com ale o 1.6 tam toho asi moc nenajdes.
Re: Hyundai Coupe rv. 99" - Jde s tim neco udelat ???
fajn. diky. lock@erase
Takže si uděláme resumé:
Hyundai Coupé je postavený na podvozku Lantry. Lantra je sice mírně ostřeji naladěná co se podvozku týká (srovnal bych to například s Mazdou 323F), ale o žádný sportovní auto se nejedná. Že na odladění podvozku spolupracovalo Porsche znamená de facto jen to, že nejspíš navrhli tuhost podvozku. Konstrukčně na to Porsche nesáhlo ani klackem a opět se nedá mluvit o nějakým sportovním pojetí (pro příklad - podvozek DeLoreanu navrhoval Lotus, tam šlo o kompletní návrh zavěšení a pružení a ne jen o doporučení tuhosti pružin a tlumičů).
Motor - ta 1.6ka od Hyundai patrně konstrukčně vychází z nějakého Mitsubishi motoru, což decentně naznačuje už jeho označení G4GR (např. motor Mitsubishi 1.6 z roku '96 je značený 4G92). Společné díly ovšem nemají žádné a to včetně pístů a rozvodů, akorát rozvodovej řemen na to pasuje s motoru Nissan 2.0, čímž podobnosti končí (nepasuje tam dokonce ani termostat).
Nebudeme si nic nalhávat, většina recenzí Coupé dochází k tomu, že tohle auto není s dvoulitrem špatné, ale 1.6ka v tom je omyl - což je i důvod, proč v další generaci už nebyla, naopak tam později vrzli V6ku. A co je ještě horší, varianta s motorem 1.6 se do ČR oficiálně nikdy nedovážela, takže tohle auto je zaručeně dotažená ojetina s nějakým úžasným původem.
Tady je jedna recenze:
http://www.tipcars.cz/applications/maga ... =A&Lang=cz
Dolovat z toho nějakej výkon nebude žádná sranda a dle mého názoru to motor možná moc dlouho nepřežije. Zástavba turbomotoru 4G64 od Mitsubishi bude finančí sebevražda a bez konstrukčních změn to určitě nepůjde, navíc bych tipnul, že se pak to auto bude kroutit jako červ na háčku.
Takže co ? Může na to chlapec nechat udělat laděný svody, nainstalovat kit sání a zkusit si pohrát s výfukem, případně trochu přiostřit vačky. Utratí kolem 20ti až 30ti tisíc, zjistí že to moc smysl nemělo a půjde si koupit opravdové sportovní auto.
Hyundai Coupé je postavený na podvozku Lantry. Lantra je sice mírně ostřeji naladěná co se podvozku týká (srovnal bych to například s Mazdou 323F), ale o žádný sportovní auto se nejedná. Že na odladění podvozku spolupracovalo Porsche znamená de facto jen to, že nejspíš navrhli tuhost podvozku. Konstrukčně na to Porsche nesáhlo ani klackem a opět se nedá mluvit o nějakým sportovním pojetí (pro příklad - podvozek DeLoreanu navrhoval Lotus, tam šlo o kompletní návrh zavěšení a pružení a ne jen o doporučení tuhosti pružin a tlumičů).
Motor - ta 1.6ka od Hyundai patrně konstrukčně vychází z nějakého Mitsubishi motoru, což decentně naznačuje už jeho označení G4GR (např. motor Mitsubishi 1.6 z roku '96 je značený 4G92). Společné díly ovšem nemají žádné a to včetně pístů a rozvodů, akorát rozvodovej řemen na to pasuje s motoru Nissan 2.0, čímž podobnosti končí (nepasuje tam dokonce ani termostat).
Nebudeme si nic nalhávat, většina recenzí Coupé dochází k tomu, že tohle auto není s dvoulitrem špatné, ale 1.6ka v tom je omyl - což je i důvod, proč v další generaci už nebyla, naopak tam později vrzli V6ku. A co je ještě horší, varianta s motorem 1.6 se do ČR oficiálně nikdy nedovážela, takže tohle auto je zaručeně dotažená ojetina s nějakým úžasným původem.
Tady je jedna recenze:
http://www.tipcars.cz/applications/maga ... =A&Lang=cz
Dolovat z toho nějakej výkon nebude žádná sranda a dle mého názoru to motor možná moc dlouho nepřežije. Zástavba turbomotoru 4G64 od Mitsubishi bude finančí sebevražda a bez konstrukčních změn to určitě nepůjde, navíc bych tipnul, že se pak to auto bude kroutit jako červ na háčku.
Takže co ? Může na to chlapec nechat udělat laděný svody, nainstalovat kit sání a zkusit si pohrát s výfukem, případně trochu přiostřit vačky. Utratí kolem 20ti až 30ti tisíc, zjistí že to moc smysl nemělo a půjde si koupit opravdové sportovní auto.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Hyundai Coupe rv. 99" - Jde s tim neco udelat ???
Jasan. Supru !! Pls kolik ti to zere kdyz tomu slapnes? Jen tak pro zajimavost?
Re: Hyundai Coupe rv. 99" - Jde s tim neco udelat ???
Na ja, richtig! odhadem? 20-30l ?
Re: Hyundai Coupe rv. 99" - Jde s tim neco udelat ???
Od 9/100 na tempomat po prázdné dálnici v noci, po 18/100 při poskakování po městě, ale taková normální kombinovaná spotřeba je cca 14/100. Pokud si zajedeš na okruh se vyřádit, tak od20ti výš, limit je tak 50 litrů na sto, protože víc už zřejmě vstřikovačema a pumpou neprotlačíšnuff.dome píše:Na ja, richtig! odhadem? 20-30l ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Hyundai Coupe rv. 99" - Jde s tim neco udelat ???
Ale protlačíš zkus to nekdy Vypočty říkají ne, realita je trošku jináBeaver píše:Od 9/100 na tempomat po prázdné dálnici v noci, po 18/100 při poskakování po městě, ale taková normální kombinovaná spotřeba je cca 14/100. Pokud si zajedeš na okruh se vyřádit, tak od20ti výš, limit je tak 50 litrů na sto, protože víc už zřejmě vstřikovačema a pumpou neprotlačíšnuff.dome píše:Na ja, richtig! odhadem? 20-30l ?
není supra jako supra
Nuff... : moje NA pakala ( a opet papkat bude ) 8,5- 9,5L/100 při tempomatu do 130km/h a solidním zacházením
GT ( turbo ) v serii v dobrém stavu si veme 9,5-10,8 na dálku s tempomatem do 140km/h 50/50 státní/dálnice
moje červenka ( ted Senseiovo ) byla schopná jet za 12l ale i za 70 a pokud si mylsíš že s coupatkem ( nebo jinou 1,6 ) pojedeš v kuse 200km/h+ na trase praha brno a zpet - mluvím oprumerné rychlosti 200km/h + ) a veme si mín jak 15-20l tak se pleteš.. když autu dáváš čočku tak žere at je to 100ps nebo 300PS
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Jákdyž kupoval 200sx tak jsem přemýšlel nad N/A suprou voňvka po dědákovi v super stavu origo 70tis. mil jeden majitel v U.S.A jeden v něměcku a jeden v čr. Opravdu hezká zachovalá targa. A kvůli spotřebě jsem ji nevzal a vzal dvoukilo a pak jsem zjisti že ty auta žerou stejně ale dvokilo byl mazlík
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Hyundai Coupe rv. 99" - Jde s tim neco udelat ???
jj s NA se dá jet bez problému na hranici 9l a to nepojedeš klobouka
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
nuff.done:
Pokuid chceš super auto s malou pojistkou a nízkou spotřebou tak kup daihatsu charade GT-ti v německu koupíš voňavku kolem 100tis. V serii to pojede 2.0 coupe jak hovno , já ho mám poladěné a honím s tím 170koňové (neodlehčené) 2.0 kárky v pohodě. Udělám renault clio sport , calibry , kadetty, báwa , celici 2.0 (1.6 i při tlaku 0.4 bar) crxka atd. Je sice podstatně obtížnější řídit daihatsu než třeba tu celicu ale když s to anučíš protáhneš zatáčku tak že hodně lidí čumí na drát. Při jednom baru se čas na 400m motá něco kolem 15s. A když mám stlumenj tlak na 0.4 bar tak jedu okolo 5.5l při jednom baru a když mu dáváš čočku se spotřeba motá okolo 10l ale s výkonem sš někde okolo 140koní (podle dalších ůprav) koupíš větší turbo jedntku (8tis kč) vstřiky (saab) a seš s běžnýma ůpravama jako výfuck sání downpipe atd na nějakej 185koních na litr dobrý ne
Pokuid chceš super auto s malou pojistkou a nízkou spotřebou tak kup daihatsu charade GT-ti v německu koupíš voňavku kolem 100tis. V serii to pojede 2.0 coupe jak hovno , já ho mám poladěné a honím s tím 170koňové (neodlehčené) 2.0 kárky v pohodě. Udělám renault clio sport , calibry , kadetty, báwa , celici 2.0 (1.6 i při tlaku 0.4 bar) crxka atd. Je sice podstatně obtížnější řídit daihatsu než třeba tu celicu ale když s to anučíš protáhneš zatáčku tak že hodně lidí čumí na drát. Při jednom baru se čas na 400m motá něco kolem 15s. A když mám stlumenj tlak na 0.4 bar tak jedu okolo 5.5l při jednom baru a když mu dáváš čočku se spotřeba motá okolo 10l ale s výkonem sš někde okolo 140koní (podle dalších ůprav) koupíš větší turbo jedntku (8tis kč) vstřiky (saab) a seš s běžnýma ůpravama jako výfuck sání downpipe atd na nějakej 185koních na litr dobrý ne
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
A to máš 1.3? Nebo jen nevíš jak vypadá jet na každe rovince sprintP.JaCk píše:9-11 litru mam kdyz jedu jak prase a na kazde rovince jedu sprint...
to je vyhoda maloobsahu... na dalku jsem stim udelal i 5.6 do chorvatska. to byl ale extrem...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Jenže tam kde ty sprintuješ, tak já tě předjedu na 50% plynu. Tak kde je ta výhoda maloobsahu.P.JaCk píše:9-11 litru mam kdyz jedu jak prase a na kazde rovince jedu sprint...
to je vyhoda maloobsahu... na dalku jsem stim udelal i 5.6 do chorvatska. to byl ale extrem...
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Mam 1.5turbo
staryho hyundaie a nejaky upravy ted jsem po go takze jezdim hodne decentne...
Hele kolik vazi ten charade?
staryho hyundaie a nejaky upravy ted jsem po go takze jezdim hodne decentne...
Hele kolik vazi ten charade?
Naposledy upravil(a) P.JaCk dne 29 kvě 2007 13:12, celkem upraveno 1 x.
No o tom zebys me predjel na 50% plynu bych se docela zasmal...Anděl píše:Jenže tam kde ty sprintuješ, tak já tě předjedu na 50% plynu. Tak kde je ta výhoda maloobsahu.P.JaCk píše:9-11 litru mam kdyz jedu jak prase a na kazde rovince jedu sprint...
to je vyhoda maloobsahu... na dalku jsem stim udelal i 5.6 do chorvatska. to byl ale extrem...
muzem to zkusit az mi sednou loziska, a krouzky...
charade váží v serii 818 Kg někde udávají (já v TP 885) někde 810 ale podle katalogu a podle všech co to vážili (já to ještě neážil) to má 818 Kg v serii to má 74KW při 6500ot a 130NM při 3200ot já teď svoje odhaduju na 90KW + při 0.8 bar a 100KW +- při 1bar. Ale u prcka jde v podohě ještě stáhnout hlava (což jsem ještě nedělal bo nejni čas) má hrozně malou kompress 7.8:1 a pozpečná kvůli detonacím je 8.5:1. Všichni si stěžujou že odchází na klice a le to je jen tím že s k němu neumí chovat a mění mu olej až při 10tis (má jen 3litry náplň) proto je potřeba mu olej mněnit max při 5000tis. A ráda praská hlava ale pokud si hlídáš teplotu aby se ti nezvyšovala (mám ventylátor ze superba) tak je to v pohodě a nepraská (nová stojí 3200Kč a nebo pokud máš známého co umí dobře vařit Al tak je to v poho).P.JaCk píše:Mam 1.5turbo
staryho hyundaie a nejaky upravy ted jsem po go takze jezdim hodne decentne...
Hele kolik vazi ten charade?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
neco jiného je sprintík 500m a zase klid neco jiného je na téměř celé trase o délce 180km nejít pod 250-280km/h ) tachometrových ), u supry to znamená spotřebu kolem 40-50l pokud nemusíš neustále zpomalovat kvukli"hlemejždum"P.JaCk píše:No o tom zebys me predjel na 50% plynu bych se docela zasmal...Anděl píše:Jenže tam kde ty sprintuješ, tak já tě předjedu na 50% plynu. Tak kde je ta výhoda maloobsahu.P.JaCk píše:9-11 litru mam kdyz jedu jak prase a na kazde rovince jedu sprint...
to je vyhoda maloobsahu... na dalku jsem stim udelal i 5.6 do chorvatska. to byl ale extrem...
muzem to zkusit az mi sednou loziska, a krouzky...
pujc mi tvo je autí a ukážu ti jak ase dostanu přwes 30L / 100:) pohraj si s plnicím tlakem, dostan z toho nejakej výkon auvidíš jak to bude papkat.. Chápu že je to živé až až ale uvedom si výkon vs obsah vs spotřeba.. zjistíš že to žere vlastně stejne jako supra:) vše má své pro i porti, ty pojedeš za málo ve meste, já spotřebu neřeším, ty si na 100metrech s pevným startem udeláš náskokok 20m já si počkám vteřinku až dvě a zamávám ti v rychlosti o jaké si mužeš jen nechat zdát
tím nevychvaluju supru al eje to jako říkat hele pepík jezdí s kyrovcem za 50l/10km a já s pionýrem jen za tři, ten pionýr je lepší.. je to o tom jak to auto užíváš..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Mas tam origos turbinu, nebo si tam vrazil neco vetsiho? Na tu vahu to je dobra strela ja mam o 150 kilo vicelviiis píše:charade váží v serii 818 Kg někde udávají (já v TP 885) někde 810 ale podle katalogu a podle všech co to vážili (já to ještě neážil) to má 818 Kg v serii to má 74KW při 6500ot a 130NM při 3200ot já teď svoje odhaduju na 90KW + při 0.8 bar a 100KW +- při 1bar. Ale u prcka jde v podohě ještě stáhnout hlava (což jsem ještě nedělal bo nejni čas) má hrozně malou kompress 7.8:1 a pozpečná kvůli detonacím je 8.5:1. Všichni si stěžujou že odchází na klice a le to je jen tím že s k němu neumí chovat a mění mu olej až při 10tis (má jen 3litry náplň) proto je potřeba mu olej mněnit max při 5000tis. A ráda praská hlava ale pokud si hlídáš teplotu aby se ti nezvyšovala (mám ventylátor ze superba) tak je to v pohodě a nepraská (nová stojí 3200Kč a nebo pokud máš známého co umí dobře vařit Al tak je to v poho).P.JaCk píše:Mam 1.5turbo
staryho hyundaie a nejaky upravy ted jsem po go takze jezdim hodne decentne...
Hele kolik vazi ten charade?
Mám origo turbínu jelikož mi přijde zatím zbytečné dávat větší tato v pohodě utlačí jeden bar až bude v pikaču tak tam šoupnu turbo s una. Oboje jsou IHI a maji skoro stejnou přírubu tudíž bych nemusel vyrábět jiné svody. Ale mít přebytečné prachy tak koupím turbo na kuličkovejch ale de na to vzít (origo turbína do charade stojí cca 18tis a natlačí efektivních 1.1bar pak už jse s toho fén).
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
¨Idaho píše:neco jiného je sprintík 500m a zase klid neco jiného je na téměř celé trase o délce 180km nejít pod 250-280km/h ) tachometrových ), u supry to znamená spotřebu kolem 40-50l pokud nemusíš neustále zpomalovat kvukli"hlemejždum"P.JaCk píše:No o tom zebys me predjel na 50% plynu bych se docela zasmal...Anděl píše: Jenže tam kde ty sprintuješ, tak já tě předjedu na 50% plynu. Tak kde je ta výhoda maloobsahu.
muzem to zkusit az mi sednou loziska, a krouzky...
pujc mi tvo je autí a ukážu ti jak ase dostanu přwes 30L / 100:) pohraj si s plnicím tlakem, dostan z toho nejakej výkon auvidíš jak to bude papkat.. Chápu že je to živé až až ale uvedom si výkon vs obsah vs spotřeba.. zjistíš že to žere vlastně stejne jako supra:) vše má své pro i porti, ty pojedeš za málo ve meste, já spotřebu neřeším, ty si na 100metrech s pevným startem udeláš náskokok 20m já si počkám vteřinku až dvě a zamávám ti v rychlosti o jaké si mužeš jen nechat zdát
tím nevychvaluju supru al eje to jako říkat hele pepík jezdí s kyrovcem za 50l/10km a já s pionýrem jen za tři, ten pionýr je lepší.. je to o tom jak to auto užíváš..
nejsem naivka a vim ze vetsi vykon = vetsi spotreba... nejsem chiptuner abych tvrdil ze ti zvysim vykon o 20kw a snizim spotrebu o 2litry...
kdyz mas prachy na benal tak proc ne, zato co ty das za povinny ruceni tak mam benzin na pul roku. o to mi jde a me ta kara staci
Hel teď jsem si uvědomil ve scoupu je teda motor 4G15 s mitsu? asi má jiné písty ale kolik ti to tlačí bar? prodal jsem kámošovi svého colta 4G13 (1.3ku) ale ojnice klika apd tam budou stejný. Chtěl abych mu to oturbil a to by znamenalo e by takovejch 110koní mohl zvládat Když scoupe má 115
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Prave ze ne, tohle je novejsi rada scoupe a ma to motor G4EK, starsi verze mela mistu a tusim ze to bylo 4GDJ.elviiis píše:Hel teď jsem si uvědomil ve scoupu je teda motor 4G15 s mitsu? asi má jiné písty ale kolik ti to tlačí bar? prodal jsem kámošovi svého colta 4G13 (1.3ku) ale ojnice klika apd tam budou stejný. Chtěl abych mu to oturbil a to by znamenalo e by takovejch 110koní mohl zvládat Když scoupe má 115
nejspis to bude chtit jiny pisty
Me to tlaci tedkon malo a cekam na novou turbinu (snad dorazi...) pak to chci zvysit, je tam Garrett T-15, nevite nahodou jakej snese max plnici tlak? tovarne je tam nastaveno asi 0,5baru a 0,8 je limit u ridici jednotky, pak to hodi do nouzaku a je to vriti, takze jedine to nejak ochcat...
ochcat to není problém pokud máš MAP (měří talk vzduchu) pokud máš MAF (klasická váha) tak to bude horší. ALe záleží do jakého tlaku je použitelná mapa v řj. U charade je to do 1.05bar pak už by to byla chudoba. U tebe je dost možný že nad 0.8 bar už by to bylu chudý. Ale šlo by to udělat tak že pokud máš MAP dal bys vstřikování vody a udělal solenoidový fuel cut defender. Takže pokud by jsi vstřikoval vody mohl bys mít chudou směs takže bys mohl tlačit třeba 1bar a solenoid by ti hlídal a při dosažení 0.8 bar by bypasoval MAP a udržoval před ním ltak 0.8 bar pokud by ti z jakého koliv důvodu přestala voda vstřikovat a motor by mněl chudou směs a vstřikování vody by ji nemohlo ochladit tak by solenoid bypas uzavřel a jednotka by tě odpojila a měl bys tak hlídanej motor. Něco takového bych byl schopnej navrhnout a možná i poptat součástky a tjistit výrobní náklady. Ale samotné vstřikování vody by vyšlo na 300dolaru a fule cut defender řízenej čidlem tlaku vzduchu ze solenoidem a hlídáním vstřikováním vody by stál tak 2 až 3tis
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily