Polovička bude dělat papíry, takže nastane potřeba druhého/třetího auta.
Jelikož jsme koupili barák kde je příjezdovka po hlíně/ šutrech z kopce a v zimě se to nebude nijak extrémě udržovat, tak něco 4x4
požadavky:
-4x4 ( klidně haldex a podobný), nechci ale offa na rámu s redukcema a závěrkama. Takže zvedlej kombík/malý SUV, aby z toho byl výhled
-na 99% chci benzín, klidně malej. Auto bude sloužit na strkačky po okolí (do 25km), na dálky máme Espace, pro radost mám jiný auto.
Netřeba aby to bylo extra džihádlo, mělo by to umět jet dálniční limit a mělo by se dát vevnitř při týhle rychlosti mluvit normálním hlasem... Rozvorávání zasněžený louky už mě přešlo a prostě foukanej dvoulitr je pro ní zbytečnej
- manuální přževodovka. Automaty bytostně nesnáším
- nějaká bezpečnost- 2pytle plus, abs, servo. Bude s tím jezdit s malou, isofix výhodou...
- klima, okna v ele a podobný kraviny potěší
- mělo by to být blbuvzdorný, otěruvzdorný a obrubníkuvzdorný (otočit klíčkem a jet a ne jako u Alfiny když musím hlídat 10 budíků a při hnutí ručičky oleje včas reagovat a předcházet vylágrování )
-mělo by to být 3/5dv ( ne sedan), protože určitě časem přibude slintající pes
Cenová představa +/-60t ? kdyby byla nějaká lákavá nabídka, asi by šlo přitlačit
Napadlo mě
Honda HR-V
Tojka Rav4
Subaru Legacy/Impreza/Forestr ( ten se mi líbí nejvíc, ale v týhle ceně?)
Někdo nějakej nápad? Kdyby to bylo italský, bylo by to srdci bližší než rýže, ale na 156 Crosswagona nemám
Auto pro polovičku SUV/4x4
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
Auto pro polovičku SUV/4x4
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto pro polovičku SUV/4x4
Tak v teto cenove relaci me napada Subaru:
Forester
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Legacy
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Impreza
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Justy
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale chtelo by se to zeptat znalcu na Subaru, na co konkretne u jakych modelu si dat pozor na jejich specificke a caste problemy.
Nebo Toyota RAV
http://www.sauto.cz/osobni/detail/toyot ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Pak jsou v nabidce Suzuki Vitara, ale rikal jsi neco bez redukci, coz by asi padlo, pak jsou zajimavou alternativou Daihatsu Feroza, ale blizsi info na co si dat konkretne pozor nevim, ale mozna bude mit taky redukce. Mozna i nekteri by cekali, ze ti budu nutit audi, ale narovinu v teto cenove relaci Audi A4 B5 Avant Quattro, tak by byla 1.8 20V 92Kw nebo mozna 1.8T 20V 110Kw, ale bal bych se toho stavu
Forester
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Legacy
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Impreza
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Justy
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale chtelo by se to zeptat znalcu na Subaru, na co konkretne u jakych modelu si dat pozor na jejich specificke a caste problemy.
Nebo Toyota RAV
http://www.sauto.cz/osobni/detail/toyot ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Pak jsou v nabidce Suzuki Vitara, ale rikal jsi neco bez redukci, coz by asi padlo, pak jsou zajimavou alternativou Daihatsu Feroza, ale blizsi info na co si dat konkretne pozor nevim, ale mozna bude mit taky redukce. Mozna i nekteri by cekali, ze ti budu nutit audi, ale narovinu v teto cenove relaci Audi A4 B5 Avant Quattro, tak by byla 1.8 20V 92Kw nebo mozna 1.8T 20V 110Kw, ale bal bych se toho stavu
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Re: Auto pro polovičku SUV/4x4
Vitaru ne, ta už je na rámu a je to zbytečný, Feroza je taky už žebřiňák a prostě oproti klasice osobáku to bude tratit.. Auto bude provozovaný z 99% na asfaltu, jde o tich 400m příjezdovky kde se nelíbí už teď za sucha ani Espacu ( sic sníženýmu, ale i tak je to koza na úrovni osobáku)
Mě je to fuk, když napadne, vezmu lopatu a nějak se tím prohrabu, popř se nějak vyškrábu. Nikdy jsem neměl problém na Šumavě se Sierrama/ Scorpiama. Beru to z pohledu polovičky která když nabere lopatu sněhu tak jí nezvedne protože bude těžší než ona a když jí to začne hrabat v kopci, tak to tam nechá.
Justy je zase malej mrzák vycházející ze Swifta, tam ta bezpečnost a případná rána taky asi žádná diskoška
Prostřídal jsem za život X aut, ale o japoncích nevím nic kromě toho že se mi nelíbí jejich plastový vnitřky
Koncern nevím, nějak k tomu netíhnu, ale křečovitě se nebráním...
Mě je to fuk, když napadne, vezmu lopatu a nějak se tím prohrabu, popř se nějak vyškrábu. Nikdy jsem neměl problém na Šumavě se Sierrama/ Scorpiama. Beru to z pohledu polovičky která když nabere lopatu sněhu tak jí nezvedne protože bude těžší než ona a když jí to začne hrabat v kopci, tak to tam nechá.
Justy je zase malej mrzák vycházející ze Swifta, tam ta bezpečnost a případná rána taky asi žádná diskoška
Prostřídal jsem za život X aut, ale o japoncích nevím nic kromě toho že se mi nelíbí jejich plastový vnitřky
Koncern nevím, nějak k tomu netíhnu, ale křečovitě se nebráním...
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Re: Auto pro polovičku SUV/4x4
Neviem ako tá príjazdová cesta vyzerá, ale Legacy je bruchoplaz , tak že Forester alebo Outback, za 60000,- v podstate len Forester, model po facelifte ale asi nevíde. Outback (Legacy) jedine od roku 1999+ , tie staršie majú často problém z koroziou. Ak by teda nebola nutnosť vyššieho podvozku tak aj v prípade Imprezy sa neoplatí kupovať slabší motor ako 2.0i , lebo slabšie žerú v podstate tolko isto, len je tam cítiť nižší výkon. Automatu by som sa vôbec nebal, polovička by si určite velmi rýchlo zvykla a pochybujem že by chcela späť MT, rozdiel v spotrebe je zanedbatelný. U Forestra / Outbacku pozor na zadok, nesmie byť klesnutý pri pohlade z boku !!! Sú tam samoniveláky, a ich výmena za origo je pálka, alternatíva v podobe klasických tlmičov + nových pružín víde na cca 10000,-Kč ale či to je aj pre Outback neviem - pre Forester na 100%
Kludne by som si priplatil http://auto.bazos.cz/inzerat/18510249/S ... er-20i.php" onclick="window.open(this.href);return false; z cenou sa dá určite pohnúť dole, Pre Outback platí že 2.5i nežere takmer o nič viac ako 2.0i (ten sa síce do Outbacku nedával) v Legacy, medzi 2.0i a 2.5i je rozdiel v sprevodovaní. Pri každom Subaru je ale reálne počítať zo spotrebou 9-10l benzínu v zime aj 11l za menej len ak by sa jazdili dlhšie trasy aspon mimo obec - aspon 20km jedna cesta.
O HR-V tuším platí že 1.6i je dosť užraná , skôr by som zobral RAV4
Kludne by som si priplatil http://auto.bazos.cz/inzerat/18510249/S ... er-20i.php" onclick="window.open(this.href);return false; z cenou sa dá určite pohnúť dole, Pre Outback platí že 2.5i nežere takmer o nič viac ako 2.0i (ten sa síce do Outbacku nedával) v Legacy, medzi 2.0i a 2.5i je rozdiel v sprevodovaní. Pri každom Subaru je ale reálne počítať zo spotrebou 9-10l benzínu v zime aj 11l za menej len ak by sa jazdili dlhšie trasy aspon mimo obec - aspon 20km jedna cesta.
O HR-V tuším platí že 1.6i je dosť užraná , skôr by som zobral RAV4
Re: Auto pro polovičku SUV/4x4
Příjezdovka je klasika polní cesta z kopce kterou vymílá tekoucí voda, v zimě to bude asi ještě veselejší. Netvrdím že tam nejde projet, mám auto o -5 cm dole, nedrbnu tam asi nikde, ale až začnou deště, oblevy, nebude to asi ono. Na druhou stranu, jak tam časem dostanu Alfu, nevím. Ta zůstane ležet za břicho hned při sjezdu z hlavní...
Takže myslím že třeba octávka 4x4 projede v klidu, třeba Scaut naprosto ok. Tj o nějaký 3-5 cm výš než klasika auto?
Tomu věřím že by si na automat zvykla, ale pak si těžko bude zvykat aby používala spojku když bude potřeba jet třeba Espacem... Prostě manuál
Je mi celkem fuk u auta jestli je to 98 nebo 02, to samý je mi celkem fuk jestli to má najeto obligátních 120t, nebo to má na budíku 220... Rozhoduje poměr stav/ cena
Jinak díky moc za rady Začínám se klonit k Forestru
Takže myslím že třeba octávka 4x4 projede v klidu, třeba Scaut naprosto ok. Tj o nějaký 3-5 cm výš než klasika auto?
Tomu věřím že by si na automat zvykla, ale pak si těžko bude zvykat aby používala spojku když bude potřeba jet třeba Espacem... Prostě manuál
Je mi celkem fuk u auta jestli je to 98 nebo 02, to samý je mi celkem fuk jestli to má najeto obligátních 120t, nebo to má na budíku 220... Rozhoduje poměr stav/ cena
Jinak díky moc za rady Začínám se klonit k Forestru
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Re: Auto pro polovičku SUV/4x4
Facelift by som vyberal preto, lebo vyzerá trošku lepšie, iné predné + zadné svetlá ale či to má vyznam pre teba neviem. Jedine čo je vhodné skontrolovať pri kúpe Forestra je že po skúšobnej jazde sa urobí ešte pár kolečiek (5-6) na nejakom placi s plným rajdom ideálne na spiatočku a následne na to pri rozbiehani dopredu s plným rajdom povedzme na opačnú stranu by nemalo autom trhať (priečiť sa) ak šklbe tak je načatá visco spojka, za normálnych okolnosti by to malo ísť hladko, nie zasa ako u 2WD ale primerane. S visco spojkou majú problém hlavne Freelandre, tam má kopec ludí 4x4 vyradené