Nejak mi to nejde otevřít ani stáhnout, můžete někdo udělat výcuc důležitých informací..
Jinak velký plus vidim v bezpečnosti, favority a škodovky sou pojízdný rakve. Viz test bezpečnosti, který prokázal, že ve škodovce se při 48km/h zabije i připásanej člověk.. to je fakt šílený když se nad tim člověk zamyslí. Takhle si raději každej pořídí třeba o pět tisíc dražší auto který bude stokrát bezpečnější. Nemluvim o výbavě viz japonci elektrika oken servo atd.(detaily).
O tom že za hranicema sou auta v lepším stavu sem dost silně přesvědčenej, už jen proto, jaký tam maj silnice oproti našim "dálnicím". A že němci sou pečlivější a umí se postarat svedčí už samotnej pořádek jakej tam maj a vyšší platy ze kterejch si můžou dovolit servisovat pravidelně.
Co se týče smetiště, tak myslim že horší už to tady ani snad bejt nemůže a v konečným důsledku závisí stejně jen na schopnosti likvidovat odpad a na organizaci ve státě, takže si myslim, že i kdyby hranice zavřeli tak tu vraky budem mít pořád.
Podle posledních průzkumů je ČR jednou ze zemí kde se daji sehnat auta vůbec nejlevněji.
.:]{UBIS:. píše:Nejak mi to nejde otevřít ani stáhnout, můžete někdo udělat výcuc důležitých informací..
Jinak velký plus vidim v bezpečnosti, favority a škodovky sou pojízdný rakve. Viz test bezpečnosti, který prokázal, že ve škodovce se při 48km/h zabije i připásanej člověk.. to je fakt šílený když se nad tim člověk zamyslí. Takhle si raději každej pořídí třeba o pět tisíc dražší auto který bude stokrát bezpečnější. Nemluvim o výbavě viz japonci elektrika oken servo atd.(detaily).
O tom že za hranicema sou auta v lepším stavu sem dost silně přesvědčenej, už jen proto, jaký tam maj silnice oproti našim "dálnicím". A že němci sou pečlivější a umí se postarat svedčí už samotnej pořádek jakej tam maj a vyšší platy ze kterejch si můžou dovolit servisovat pravidelně.
Co se týče smetiště, tak myslim že horší už to tady ani snad bejt nemůže a v konečným důsledku závisí stejně jen na schopnosti likvidovat odpad a na organizaci ve státě, takže si myslim, že i kdyby hranice zavřeli tak tu vraky budem mít pořád.
Podle posledních průzkumů je ČR jednou ze zemí kde se daji sehnat auta vůbec nejlevněji.
tak buď máš blbý připojení nebo nemáš kodeky-přehrávač
jinak souhlas
VW - Very Wonderful ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Tak už sem to rozchodil. Pochopil sem z toho, že stačí aby auto mělo platný papíry v EU a tim je to hotový. K čemu tam je to typový schválení.. tim se myslí platná technická?
hele vyznate se v tom teda jak to je? muzete sem nekdo tak nejak napsat postup pri dovozu auta? v nemecku mam pro kamose vyhlidly jedno auto (safrane baccara, rok myslim 95).. stoji 1250 ecek, na kolik me vyjde dovoz se vsim vsudy (krome dopravy)? co vsechno budu musel udelat? co by melo to auto splnovat?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Eiffel píše:tím se myslí, že ten typ byl schválený pro provoz v EU a tím pádem i u nás. Na nějakou domácí stavbu která dostala TUV se to asi nebude vztahovat.
POkud se mýlím, opravte mě prosím
no a typ schválený pro EU se pozná, že má platnou technickou nebo ne?
V této době hranice stáří osmi let padla.ale dají se zatím přihlásit pouze auta která mají evropskou homologaci tzv. globálku.Ta je napsaná prímo v TP třeba Německa a je také na typovém štítku vozidla.Tuhle homologaci mají auta zhruba od roku 1995 ale třeba BMW ji má myslím již od roku 1990.Starší auta jak r.v.1982 se nedají přihlásit na obyč TP,jelikož jsou považovány za veterány.Překopaný auta v zahraničí myslím taky nejdou přihlásit (překopaný myslím tím Umbau např. Ascona C Cabrio atd), a auta bez globální homologace zatím nejdou také přihlásit jelikož uřady doposud nedostaly prováděcí vyhlášku od ministerstva.
20. V § 35 odstavce 1 a 2 znějí:
"(1) Obecní úřad obce s rozšířenou působností schválí technickou způsobilost jednotlivě dovezeného silničního vozidla, které již bylo provozováno v jiném státě, jestliže pro vozidlo bylo prokázáno udělení osvědčení o homologaci typu ES, nebo bylo prokázáno schválení technické způsobilosti typu vozidla vydaného jiným členským státem Evropské unie podle předpisů platných v jiném členském státě Evropské unie za podmínky, že vozidlo, jeho systémy, konstrukční části nebo samostatné technické celky splňovaly v době schvalování technické způsobilosti typu vozidla v jiném členském státě Evropské unie technické požadavky pro schvalování technické způsobilosti typu vozidla platné v téže době v České republice a určené v prováděcím právním předpise.
Výňatek..kde je jasně napsaný..že ES NEBO !!!! bylo prokázáno schválení technické způsobilosti typu vozidla vydaného jiným členským státem ....čili cizí platná STK
Mini Cooper 1,3 SPi & Mini Cooper S
+ some daily cars
jen malý poznaket pokud si koupíte auto tak MUSÍTE mít originál techničák, pokud auto má jen jeho duplikát , tak to v čr nepřihlásíte....duplikát nemá všechny info tak jako origo takže na DI vás pošlou domů s prázdnou....tak na to bacha
Žigi píše:Výňatek..kde je jasně napsaný..že ES NEBO !!!! bylo prokázáno schválení technické způsobilosti typu vozidla vydaného jiným členským státem ....čili cizí platná STK
No konečně jasná slova.. tak sem si to taky vysvětlil. Logicky taky pokud jde o volný pohyb zboží, tak vše co mohlo jezdit v EU musí mít možnost jezdit a přihlásit i tady. V případě že ne obracím se na ZVOOKYho..
Žigi píše:
Výňatek..kde je jasně napsaný..že ES NEBO !!!! bylo prokázáno schválení technické způsobilosti typu vozidla vydaného jiným členským státem ....čili cizí platná STK
To neni uplne pravda. Schvaleni technicke spusobilosti typu auta neni STK. Prave ze se jedna o typ auta, ne o jednotlive vozidlo, cili tady se nejedna o platnou nebo neplatnou stk. Technickou muzes udelat kdykoliv ale schvaleni typu se dela pri prvnim uvedeni modelu na trh...je to velikej rozdil. STK maji i starsi auta, ktera jeste nemela typove schvaleni, protoze se to tehdy jeste nedelalo. (pred EU)
Žigi píše:
Výňatek..kde je jasně napsaný..že ES NEBO !!!! bylo prokázáno schválení technické způsobilosti typu vozidla vydaného jiným členským státem ....čili cizí platná STK
To neni uplne pravda. Schvaleni technicke spusobilosti typu auta neni STK. Prave ze se jedna o typ auta, ne o jednotlive vozidlo, cili tady se nejedna o platnou nebo neplatnou stk. Technickou muzes udelat kdykoliv ale schvaleni typu se dela pri prvnim uvedeni modelu na trh...je to velikej rozdil. STK maji i starsi auta, ktera jeste nemela typove schvaleni, protoze se to tehdy jeste nedelalo. (pred EU)
Homologace typu EURO 2 je tedy jedna možnost a to typový schválení at hledam jak hledam nemůžu v mým německým techničáku najít. Mam rok 97 takže pokud se to udělovalo od 95 tak by to mělo bejt někde uvedený nebo ne?
Žigi píše:
Výňatek..kde je jasně napsaný..že ES NEBO !!!! bylo prokázáno schválení technické způsobilosti typu vozidla vydaného jiným členským státem ....čili cizí platná STK
To neni uplne pravda. Schvaleni technicke spusobilosti typu auta neni STK. Prave ze se jedna o typ auta, ne o jednotlive vozidlo, cili tady se nejedna o platnou nebo neplatnou stk. Technickou muzes udelat kdykoliv ale schvaleni typu se dela pri prvnim uvedeni modelu na trh...je to velikej rozdil. STK maji i starsi auta, ktera jeste nemela typove schvaleni, protoze se to tehdy jeste nedelalo. (pred EU)
Homologace typu EURO 2 je tedy jedna možnost a to typový schválení at hledam jak hledam nemůžu v mým německým techničáku najít. Mam rok 97 takže pokud se to udělovalo od 95 tak by to mělo bejt někde uvedený nebo ne?
Euro 2 ja kategorie ktere vozidlo splnuje z hlediska emisii. Pokud mas v technicaku cislo zacinajici na E, E1...a pak nekolik cisel prolozenich hvezdickama * ,tak to je ta evropska homologace. Pokud mas r.v. 97 tak by to uz melo mit urcite. Mas k tomu i COC list (Certificate of conformity)?
S tim Eurem 2 máš pravdu, sem si neuvedomil sme to brali i v daních minulej semestr.. nic, koukal sem ale do toho techničáku a jediný co tam mam a co by to mohlo bejt je:
Ne to neni ono. To je nejaky potvrzeni o odhlaseni auta. COC by melo byt po nemecky: Übereinstimmungsbescheinigung nebo EU-Typenbescheinigung. To cislo bys mel mit i v technicaku, i pod VIN karoserie na aute na zvlastnim stitku. Pokud je auto z nemecka tak to zacina na E1*......