Taboo píše:
Taky, Golf R32 VR6 je rychlejsi nez Honda S2000 - a kdyz uz mluvime o tom, co si clovek za 30tisic muze koupit, tak za tu cenu te S2000 clovek taky muze mit Evo VIII, na ktere ta S2000 proste nema.
To nemůžeš myslet vážně. Jednak je Honda podle některých údajů rychlejší http://web.radiant.net/kms/specs.html (Papírový tabulky se prostě všude liší)
a jednak je podstatně levnější než EVO. Mě jsou ceny ve státech celkem ukradený, podstatný je to, že tady v Evropě je o třetinu levnější
Taboo píše:
Ty "papirove" cisla jsou ve skutecnosti vysledky SKUTECNYCH testu profesionalnich ridicu z casopisu jako treba Car&Driver.
To jsi si možná taky všimnul, že v tebou jmenovaném magazínu se S2000 dostala 4X mezi nejlepších 10 aut toho roku.(2000, 2001,2002,2004) Já vím že to s rychlostí nesouvisí, ale i tak........
Ty prvni dva odkazy jsou na 2,2 motor kterej je horsi co se performance tyce... Dale ten cas co tam udavaj zajedu i ja s CRX coz je nesmysl abych jel stejne jak S2000. Mrkni se prosim te sem...
Federace Motoristického Sportu
občanské sdružení, č.j. VS/1-1/55 340/03-R
VIS CEHO JSEM SI VSIML? ZE PAR VASICH "DRAG STRIP" TRATI JSOU MIRNE Z KOPCE!!! MAM DOST VIDEII A ONI TY UDAJE BEROU JAKO OFICIALNE NAMERENE!!! TO JE TROCHU NAHOVNO NE?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Taboo píše:
Taky, Golf R32 VR6 je rychlejsi nez Honda S2000 - a kdyz uz mluvime o tom, co si clovek za 30tisic muze koupit, tak za tu cenu te S2000 clovek taky muze mit Evo VIII, na ktere ta S2000 proste nema.
To nemůžeš myslet vážně. Jednak je Honda podle některých údajů rychlejší http://web.radiant.net/kms/specs.html (Papírový tabulky se prostě všude liší)
a jednak je podstatně levnější než EVO. Mě jsou ceny ve státech celkem ukradený, podstatný je to, že tady v Evropě je o třetinu levnější
U vas to Evo VIII stoji v prepoctu 56 tisic - a ta S2000 50 tisic. http://www.honda.cz/models.asp?mid=8
Mozna to spatne pocitam, ale rekl bych, ze 1/3 z 56 tisic je temer 19 tis, ne 6. Tady ta S2000 stoji presne to same jako Mitsu Evo VIII anebo VW R32 V6 a nikdo s ni nikdy 13.8 nejel. Naopak, co jsem na vlastni oci videl na mistnich drag stripech, prumerny ridic s tou S2000 jede okolo 14.8 a ani profesionalni ridici se s ni nikdy nedostali do 13 sekund - pri skutecnych testech, ne na papiru.
sotomaior píše:R32 na S2000 nema ani nahodou,videl jsem je proti sobe loni v polsku...a bylo to docela jednoznacne,ale na cas uz si nevzpomenu..
Já myslím že to nemá cenu dál řešit. Je to jako v tom filmu, kde se hádali jestli dát kance na šípkový nebo se zelím Tabooa stejně nepřesvědčíme, protože on prostě nemá Hondy rád. Podle mýho ho musel někdy nějakej Hondař přejet na přechodu nebo co.
sotomaior píše:R32 na S2000 nema ani nahodou,videl jsem je proti sobe loni v polsku...a bylo to docela jednoznacne,ale na cas uz si nevzpomenu..
Já myslím že to nemá cenu dál řešit. Je to jako v tom filmu, kde se hádali jestli dát kance na šípkový nebo se zelím Tabooa stejně nepřesvědčíme, protože on prostě nemá Hondy rád. Podle mýho ho musel někdy nějakej Hondař přejet na přechodu nebo co.
Kurva ctes mi z duse...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
sotomaior píše:R32 na S2000 nema ani nahodou,videl jsem je proti sobe loni v polsku...a bylo to docela jednoznacne,ale na cas uz si nevzpomenu..
Já myslím že to nemá cenu dál řešit. Je to jako v tom filmu, kde se hádali jestli dát kance na šípkový nebo se zelím Tabooa stejně nepřesvědčíme, protože on prostě nemá Hondy rád. Podle mýho ho musel někdy nějakej Hondař přejet na přechodu nebo co.
Souhlas,ale stejne nejrychlejsi je muj Forman (aby se tu se mnou nekdo neprel tak je to just joke)
sotomaior píše:R32 na S2000 nema ani nahodou,videl jsem je proti sobe loni v polsku...a bylo to docela jednoznacne,ale na cas uz si nevzpomenu..
Já myslím že to nemá cenu dál řešit. Je to jako v tom filmu, kde se hádali jestli dát kance na šípkový nebo se zelím Tabooa stejně nepřesvědčíme, protože on prostě nemá Hondy rád. Podle mýho ho musel někdy nějakej Hondař přejet na přechodu nebo co.
To je ono, teď jsi to vystihl! Zas po dlouhý době pořádnej názor tady na fóru! Bereš mi to z úst...
sotomaior píše:R32 na S2000 nema ani nahodou,videl jsem je proti sobe loni v polsku...a bylo to docela jednoznacne,ale na cas uz si nevzpomenu..
Já myslím že to nemá cenu dál řešit. Je to jako v tom filmu, kde se hádali jestli dát kance na šípkový nebo se zelím Tabooa stejně nepřesvědčíme, protože on prostě nemá Hondy rád. Podle mýho ho musel někdy nějakej Hondař přejet na přechodu nebo co.
Hlavně jste mu neřekli že se tu trapně zavedla kategorie do 2000cc a za turbo nebo nitro se dává penalizace a zařazení do kategorie nad 2L a tím automaticky třeba 1,5L Turbo závodí s 5,7L V8.
U nás se proto daří S2000 protože žádný jiný sériový auto neudělá 240HP z 2L motoru. A to chrastítko co to řídilo v Hradci mělo asi 55Kg, kdybych si tam sedl já nebo Barbucha tak to jedem o 1s déle
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Taboo píše:
U vas to Evo VIII stoji v prepoctu 56 tisic - a ta S2000 50 tisic. http://www.honda.cz/models.asp?mid=8
Mozna to spatne pocitam, ale rekl bych, ze 1/3 z 56 tisic je temer 19 tis, ne 6. Tady ta S2000 stoji presne to same jako Mitsu Evo VIII anebo VW R32 V6 a nikdo s ni nikdy 13.8 nejel. Naopak, co jsem na vlastni oci videl na mistnich drag stripech, prumerny ridic s tou S2000 jede okolo 14.8 a ani profesionalni ridici se s ni nikdy nedostali do 13 sekund - pri skutecnych testech, ne na papiru.
No oficiálně se u nás S2000 prodává za 1.150,000 a EVOza 1.250,000. Je fakt že to není takovej rozdíl jak jsem čekal, ale mám pocit že nedávno stálo EVO kolem 1,5 melounu. Je fakt že EVO je rychlejší, ale ta Honda je taky pěkně ostrá a možná někomu bude vyhovovat víc. Minimálně si s ní užije víc srandy při driftu a nějaký ty šrámy na vodě
Taboo píše:
U vas to Evo VIII stoji v prepoctu 56 tisic - a ta S2000 50 tisic. http://www.honda.cz/models.asp?mid=8
Mozna to spatne pocitam, ale rekl bych, ze 1/3 z 56 tisic je temer 19 tis, ne 6. Tady ta S2000 stoji presne to same jako Mitsu Evo VIII anebo VW R32 V6 a nikdo s ni nikdy 13.8 nejel. Naopak, co jsem na vlastni oci videl na mistnich drag stripech, prumerny ridic s tou S2000 jede okolo 14.8 a ani profesionalni ridici se s ni nikdy nedostali do 13 sekund - pri skutecnych testech, ne na papiru.
No oficiálně se u nás S2000 prodává za 1.150,000 a EVOza 1.250,000. Je fakt že to není takovej rozdíl jak jsem čekal, ale mám pocit že nedávno stálo EVO kolem 1,5 melounu. Je fakt že EVO je rychlejší, ale ta Honda je taky pěkně ostrá a možná někomu bude vyhovovat víc. Minimálně si s ní užije víc srandy při driftu a nějaký ty šrámy na vodě
Teď jsem chtěl napsat že kecáš a oni ho vážně takhle zlevnili !
Stál předtím tuším 1343000 a teď je pod 1250000 !!! Kurňa já si ho fakt koupím.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
leon4x4 píše:
U nás se proto daří S2000 protože žádný jiný sériový auto neudělá 240HP z 2L motoru. A to chrastítko co to řídilo v Hradci mělo asi 55Kg, kdybych si tam sedl já nebo Barbucha tak to jedem o 1s déle
To je svatá pravda. Já proto taky odečítám 2 vteřiny, abych věděl kolik by v mým autě zajel normální člověk
To je dobre...
Jen proto, ze nekdo jednou jel s tou S2000 13.9 neznamena, ze uplne kazda tovarni S2000 jede 13.9. Jak vis, ze ta S2000 byla 100% tovarni, nemela vubec zadne upravy a jela na tovarnich pneumatikach?
Ja mam taky link na "tovarni" S2000, ktera jede 8 sekunds: http://www.dragtimes.com/Honda-S2000-Timeslip-3635.html
leon4x4 píše:
U nás se proto daří S2000 protože žádný jiný sériový auto neudělá 240HP z 2L motoru. A to chrastítko co to řídilo v Hradci mělo asi 55Kg, kdybych si tam sedl já nebo Barbucha tak to jedem o 1s déle
To je svatá pravda. Já proto taky odečítám 2 vteřiny, abych věděl kolik by v mým autě zajel normální člověk
Vysvětlíme to lidem ne? Já nevím kolik přesně Barbucha, ale já vážím momentálně cca 94kg a tak potřebuje autí pár koní navíc
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
To je dobre...
Jen proto, ze nekdo jednou jel s tou S2000 13.9 neznamena, ze uplne kazda tovarni S2000 jede 13.9. Jak vis, ze ta S2000 byla 100% tovarni, nemela vubec zadne upravy a jela na tovarnich pneumatikach?
Ja mam taky link na "tovarni" S2000, ktera jede 8 sekunds: http://www.dragtimes.com/Honda-S2000-Timeslip-3635.html
Vole jsem to prohlidl a nema tam ani sportovni vlozku filtru! Nebud nasranej... Hondy holt jedou i bez Turba no...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
leon4x4 píše:
U nás se proto daří S2000 protože žádný jiný sériový auto neudělá 240HP z 2L motoru. A to chrastítko co to řídilo v Hradci mělo asi 55Kg, kdybych si tam sedl já nebo Barbucha tak to jedem o 1s déle
To je svatá pravda. Já proto taky odečítám 2 vteřiny, abych věděl kolik by v mým autě zajel normální člověk
Vysvětlíme to lidem ne? Já nevím kolik přesně Barbucha, ale já vážím momentálně cca 94kg a tak potřebuje autí pár koní navíc
Tatko ja vazim 88kg...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
leon4x4 píše:
U nás se proto daří S2000 protože žádný jiný sériový auto neudělá 240HP z 2L motoru. A to chrastítko co to řídilo v Hradci mělo asi 55Kg, kdybych si tam sedl já nebo Barbucha tak to jedem o 1s déle
To je svatá pravda. Já proto taky odečítám 2 vteřiny, abych věděl kolik by v mým autě zajel normální člověk
Vysvětlíme to lidem ne? Já nevím kolik přesně Barbucha, ale já vážím momentálně cca 94kg a tak potřebuje autí pár koní navíc
Jelikož vážím 118, tak těch koní potřebuju opravdu hodně
barbucha píše:Tabooa stejně nepřesvědčíme, protože on prostě nemá Hondy rád. Podle mýho ho musel někdy nějakej Hondař přejet na přechodu nebo co.
To neni pravda . Ja mam Hondy rad, delam na nich uplne kazdy den a par veci o nich dokonce vim. Snad proto je ale taky vidim tak, cim opravdu jsou - a nedivam se na ne jako na nejake zazracne superauta, kterymi proste nejsou. Jestli si proste nekdo mysli, ze jeho Honda je nejaka bad-ass street machine, poproste Leona aby vas svezl v jeho Supre anebo KFJ v jeho Evu a otevrel vam oci. Pak se zacnete divat na Hondy trochu jinak...
barbucha píše:Tabooa stejně nepřesvědčíme, protože on prostě nemá Hondy rád. Podle mýho ho musel někdy nějakej Hondař přejet na přechodu nebo co.
To neni pravda . Ja mam Hondy rad, delam na nich uplne kazdy den a par veci o nich dokonce vim. Snad proto je ale taky vidim tak, cim opravdu jsou - a nedivam se na ne jako na nejake zazracne superauta, kterymi proste nejsou. Jestli si proste nekdo mysli, ze jeho Honda je nejaka bad-ass street machine, poproste Leona aby vas svezl v jeho Supre anebo KFJ v jeho Evu a otevrel vam oci. Pak se zacnete divat na Hondy trochu jinak...
Máme podobnej názor. Já beru Hondy jako JoyMachine co se týká otáček motoru, ale nějak necítím ten výkon co to má mít, nějak mně to neohromuje. Prostě kroutící monet 200Nm je málo, ale když se do mně poprvé opřelo 420Nm Supry tak jsem to pochopil o co jde a to teď už mám 545Nm a ještě nemám dost. Stejně je to jako by tě tlačila ohromná raketa do zad. A pak ten zvuk při plném boostu WSSSSSSSS to je paráda, to je jak (nevím jak se to píše) Hurrier (takovej ten tryskáč co lítá jako vtulník) ........ zeptejte se Břéti - ten řval blahem a možná trochu strachem když jsem ho svezl v Ústí.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
barbucha píše:Tabooa stejně nepřesvědčíme, protože on prostě nemá Hondy rád. Podle mýho ho musel někdy nějakej Hondař přejet na přechodu nebo co.
To neni pravda . Ja mam Hondy rad, delam na nich uplne kazdy den a par veci o nich dokonce vim. Snad proto je ale taky vidim tak, cim opravdu jsou - a nedivam se na ne jako na nejake zazracne superauta, kterymi proste nejsou. Jestli si proste nekdo mysli, ze jeho Honda je nejaka bad-ass street machine, poproste Leona aby vas svezl v jeho Supre anebo KFJ v jeho Evu a otevrel vam oci. Pak se zacnete divat na Hondy trochu jinak...
No jo, ale to snad nikdo netvrdil. Původně se to tady rozjelo jako debata Golf vs. Civic. A to že Honda má v daným objemu proti Golfíku navrch je snad jasný. Já jsem prostě pro šípkovou
"Leon" me v Supre vezl a super pocit... Vezl jsem se ve vice silnejich autech jak CRX, ale proste ja to auto mam rad... Nezajima me ze mas v 0,5 valci vetsi vykon jak ja ty vocasi...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ