(nastavuju tvář na facku

Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
Nejdriv si zjisti neco o tom motoru co tam je, abys pak nemusel psat takovy nesmyslyUltima píše:z tohohle "renaulta" ti nekde vylitaj ojnice..Lukinho píše:http://www.sportovnivozy.cz/52276-nissan-350-z Urcite ho i znas.
chces jezdit a ne servisovat? kup bawora... tenhle ma uz si slusnej zaklad.
http://www.sportovnivozy.cz/50970-bmw-m3-32-e36-coupe" onclick="window.open(this.href);return false;
stejně tak se dá tamta dostat na 450 a 1100.. ale je to starej vrak..rallik píše:Jenže M3 se dá naprosto snadno dostat na poměr 350/1200...
S13 je prostě starej verk
už je to pár let, kdy si tady v začátích fóra hanil TDIčka, jak jsou na hovno, že se s tím nedá jezdit a proč s tím někdo lítá sprinty, ať žijou jedině japonci 200SX, Galant V6 a podobně a bum, pár let na to, že jezdíš TDIčkovým superbemblázen píše:budiž, dvoukilo s 1250kg a 400ps na novým podvozku s jinýma brzdama,nápravama a diferákem, novým motorem ve stavu nového vozu je vlastně nahovno. Lepší bude 20let stará M3 s 20let starým podvozkem a motorem.. Ale jo, sme hlupáci. Ale ještě že hlupáci existují, protože to by byly všude vidět jen M3 a některé by těch 321k a 1460kg mohlo brzy unudit k smrti a co pak..když se stát hlupáky nechtějí...
Takže beru z5 pane Hlupáku, .. rozhodně pořídit e36
Mirek-200sx píše:Nejdriv si zjisti neco o tom motoru co tam je, abys pak nemusel psat takovy nesmyslyUltima píše:z tohohle "renaulta" ti nekde vylitaj ojnice..Lukinho píše:http://www.sportovnivozy.cz/52276-nissan-350-z Urcite ho i znas.
chces jezdit a ne servisovat? kup bawora... tenhle ma uz si slusnej zaklad.
http://www.sportovnivozy.cz/50970-bmw-m3-32-e36-coupe" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale já nikdy názor nezměnil. A to že jezdím s TDI má jediný důvod a to je spotřeba. Kvůli ničemu jinému bych si to nekoupil. Chování těch 4 válcových TDI je tragedie, ale to už jsem psal. Ale to si záměrně nenapsal., ty jsi napsal jen to co se ti hodí.,Najezdím víc, potřebuju úspornější vůz. Nikdy bych to netahal někam na 400m a nikdy bych neprohlásil, že je to dokonalý. To ani náhodou.Rudi píše:už je to pár let, kdy si tady v začátích fóra hanil TDIčka, jak jsou na hovno, že se s tím nedá jezdit a proč s tím někdo lítá sprinty, ať žijou jedině japonci 200SX, Galant V6 a podobně a bum, pár let na to, že jezdíš TDIčkovým superbemblázen píše:budiž, dvoukilo s 1250kg a 400ps na novým podvozku s jinýma brzdama,nápravama a diferákem, novým motorem ve stavu nového vozu je vlastně nahovno. Lepší bude 20let stará M3 s 20let starým podvozkem a motorem.. Ale jo, sme hlupáci. Ale ještě že hlupáci existují, protože to by byly všude vidět jen M3 a některé by těch 321k a 1460kg mohlo brzy unudit k smrti a co pak..když se stát hlupáky nechtějí...
Takže beru z5 pane Hlupáku, .. rozhodně pořídit e36člověk se i v životě pár krát mýlí
beru co jsi napsal,..ale nesouhlasím s tím. těch 100hp navíc a 200kg dolů se bude chovat asi jinak.. Navíc má ta SR20DET potenciál jit dál a dál. Motor je na to připraven. což u M3 je asi nezaplatitelná záležitost.. V tom nissan je nacpáno daleko víc než si odhadnul, vyhledej si informace na polském foru,někde tam majitel rozepsal o voze vše.Butcher píše:Stejne tak ale ja nikde nepsal, ze by ten Nissan byl spatnej nebo dokonce na hovno a parodie, kdybych te mel citovat.Ja mam to auto nahodou docela rad a rad na nej vzpominam - neco jsem se v nem kdyz mi bylo kolem 15ti najezdil.A i kdyz bylo uplne seriovy, pusobilo tehdy jako stihacka.Nedejboze kdyz naprselo....A kdyz uz se bavis o cenach, v tom Nissanu je nacpany max neco malo pres 100tis.A pokud ho srovnavas s tou M3 co sem daval Ultima, tak ta bude urcite rychlejsi - kdekoliv.Na druhou stranu za 40 tis. priplatek...
Jde vidět že jsi ještě v origo Caterhamu nejelJuraj píše:co mas proti tomu videu?myslis ze jet takhle z cimkoli jinym vypadalo by to lepe?
nezda se to ale bude to hodne rychle a ten ridic opravdu zlato v rukach nema
Dvoukilo ma pokud se nemylim +- 1250kg....ta M3 z inzeratu muze mit klidne 1300.Navic prave jestli je tech 100hp rozdilu realnejch, uz tech 400 je na to auto tak jak ho vidim pro pouziti na okruhu az az(brzdy, co vidim tak to nema ani podvozek, nastavitelnou geometrii nebo aspon odklony, stabiky, proste vsechno co prave ta M3 z inzeratu ma..dokonce je i dozvazena zpatky na 50:50...i lateralne).Fakt nevim kam dal s vykonem bys s timhle setupem chtel chodit.I ty zanovni R888 ty kone/kroutak zapali jak hovno, takze jestli rikas, ze bude zabavnejsi kdyz budes jeji zadek honit po trati, pak ano.blázen píše:beru co jsi napsal,..ale nesouhlasím s tím. těch 100hp navíc a 200kg dolů se bude chovat asi jinak.. Navíc má ta SR20DET potenciál jit dál a dál. Motor je na to připraven. což u M3 je asi nezaplatitelná záležitost.. V tom nissan je nacpáno daleko víc než si odhadnul, vyhledej si informace na polském foru,někde tam majitel rozepsal o voze vše.
Ale jak píšu beru to, nemám nic proti M3. Ta M3 z toho odkazu je za pěknou cenu. Já bych upřednostnil za tu cenu tu s13, bude zábavnější.