MITSUBISHI GT3000
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
MITSUBISHI GT3000
NEVITE O NAKÉ?? A POPŘIPADĚ NACO SI DÁT POZOR???
Re: MITSUBISHI GT3000
Jako u každýho turba důkladně zkontrolovat motor jestli nevydává pazvuky, ideální je mít sebou kámoše kterej protáhne motor za jízdy a ty pak můžeš z druhýho auta nebo z venku sledovat jestli z výfuku nejde kouř. Svíčky taky lecos napoví. Ale to jsou spíš obecný věci, konkrétně s tímhle autem by ti snad mohl pomoct Placenta. Když není tady, tak ho najdeš na Drag foru http://phorum.drag-tuning-club.com/index.phpBob píše:NEVITE O NAKÉ?? A POPŘIPADĚ NACO SI DÁT POZOR???
Re: MITSUBISHI GT3000
to auto je promího tati jeto jeho sen jinak na tipcárs sem našel jedno oranžoví a tatík chce originál vzhlet!!!!! a ne tuning
Naposledy upravil(a) Bob dne 19 úno 2006 18:40, celkem upraveno 1 x.
Sehnat 3000 GT v opravdu dobrem stavu, lze snad jen v zahranici, nejlip dovezt z USA, ale za novejsi modely III. generace se zaplati kolem 750 tisic. V republice se jich najde docela dost ale ve vetsine pripadu jsou odhoneni, myslim tedy VR4, NA se daji koupit v lepsich stavu a za dobre penize. Kamarad mel velike stesti ze koupil VR4 z 50 000 km za slusnou cenu ale byla to prvni generace a mel nehorazne stesti ze na nej natrefil stalo nekolik let ve stodole u nejaky panicky
taky pocitej stim ze patri k jednem nejnarocnejsim autum na udrzbu a znam dost lidi ktere vycucalo financne uplne dohola, je prospikovany eletronikou a servis v CR o nicem,
Nejvic si dej pozor na motor, bud zmer kompresi, to je uplne nejlepsi i kdyz odstrojis pulku motoru, a jak pise Barbucha, koukej na kour v plne zatezi, davej pozor na turba, predni tlumice, nataceci napravy a prevodovku.
taky pocitej stim ze patri k jednem nejnarocnejsim autum na udrzbu a znam dost lidi ktere vycucalo financne uplne dohola, je prospikovany eletronikou a servis v CR o nicem,
Nejvic si dej pozor na motor, bud zmer kompresi, to je uplne nejlepsi i kdyz odstrojis pulku motoru, a jak pise Barbucha, koukej na kour v plne zatezi, davej pozor na turba, predni tlumice, nataceci napravy a prevodovku.
Naposledy upravil(a) Placenta dne 19 úno 2006 18:45, celkem upraveno 1 x.
Re: MITSUBISHI GT3000
tata schání něco kolem200-300litru jediná podminka je originál stav a chce klimu!!! myslíš že se dá sehnat dobrej kousek????
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Re: MITSUBISHI GT3000
za 200 000 tisic koupi prvni generaci VR4 91-93 ma to mrkacky ale bude to salat, za 300 by mohl sehnat NA druhou generaci 93- v relativne dobrem stavu ale to moc nejede teda oproti VR4Bob píše:tata schání něco kolem200-300litru jediná podminka je originál stav a chce klimu!!! myslíš že se dá sehnat dobrej kousek????
jinak o zadne schopne nevim
- RajchL
- Příspěvky: 18
- Registrován: 21 led 2006 12:31
- Bydliště: OSTRAVA / HRANICE
- Kontaktovat uživatele:
Re: MITSUBISHI GT3000
Seat Leon CUPRA R - in progress
Re: MITSUBISHI GT3000
vypadá dobře ukažu tatikovi a uvidime? placenta co si otom mysliš????? připadá mi to drahý
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Re: MITSUBISHI GT3000
nechci se vyjadrovat k necemu co jsem nevidel na vlastni ociBob píše:vypadá dobře ukažu tatikovi a uvidime? placenta co si otom mysliš????? připadá mi to drahý
kazdopadne by za tu cenu muselo byt ve velmi dobrem stavu, pri tom co ma najeto pohybuju, samozrejme se muzu mylit ale kdyz si vemu ze napriklad olej by se mel menit kazdych 5000 km tak pochybuju.
Re: MITSUBISHI GT3000
dík za radu!!! o jiné nevyte lidičky???
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Myslim ze tohle palti na kazde auto teto kategori, at je to 3000GT, MKIV, a dalsi..Placenta píše:Sehnat 3000 GT v opravdu dobrem stavu, lze snad jen v zahranici, nejlip dovezt z USA, ale za novejsi modely III. generace se zaplati kolem 750 tisic. V republice se jich najde docela dost ale ve vetsine pripadu jsou odhoneni, myslim tedy VR4, NA se daji koupit v lepsich stavu a za dobre penize. Kamarad mel velike stesti ze koupil VR4 z 50 000 km za slusnou cenu ale byla to prvni generace a mel nehorazne stesti ze na nej natrefil stalo nekolik let ve stodole u nejaky panicky
taky pocitej stim ze patri k jednem nejnarocnejsim autum na udrzbu a znam dost lidi ktere vycucalo financne uplne dohola, je prospikovany eletronikou a servis v CR o nicem,
Nejvic si dej pozor na motor, bud zmer kompresi, to je uplne nejlepsi i kdyz odstrojis pulku motoru, a jak pise Barbucha, koukej na kour v plne zatezi, davej pozor na turba, predni tlumice, nataceci napravy a prevodovku.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: MITSUBISHI GT3000
to víš tatík chce micinu ale ja bych rači htěl supru holt souto jeho prachy
RENAULT LAGUNA V6 24V 152KW SOUČASNOST peugeot 106 xi do města
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!
Suzuki GSX R 750 W 144 koní
www.revilohifi.cz
!!!!!ano dělám chyby v pravopise sem dizlektik!!!!