Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
PhoB,nemas vice info o tve Delte?Sry za ot
Audi Coupe Quattro
- pavelini
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 27 lis 2007 12:53
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Ivan, mas sz, sem chodim hodne zridka jen na kukacku.
Na mobilu jsem neustale.
Na mobilu jsem neustale.
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Samozřejme i toto je varianta, ale pocitově je mi bližší Mitsubishi. Nebudu to mít vysloveně na denní ježdění, ale chci to užívat spíše civilně. Mnoho lidí, kteří mají zkušenosti se Subaru i Mitsubishi, mi radilo, ať volím Mitsubishi (lepší motory).pufko píše:Hovorí sa že Mitsubishi lahšie padne do ruky ako Impreza, ale ak to má byť na denné jazdenie tak prečo nie práve klasika WRX ? Sti je samozrejme iná káva, ale servisne aspon čo píšu ludia zo Subaru klubu je finačne 2x náročnejšia. Pri kúpe "obyčajnej" WRX zasa človek ušetrí pekný balík, v zásade by som sa ale vyhol modelom s 2.5i pokial človek nemá istotu že motor prešiel výmenou štandartných piestov za kované
Ja by som na civilné vozenie zobral skôr Legacy GT, komfortom je skrátka úplne inde, ale to sa u nás nejak nedá kúpiť mimo poslednej generácie (ktorá sa už tiež nedováža), ja si vystačím s klasickou 2.5i, ale možno by uspokojila europska H6 Spec B
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Tak já bych řekl že boxer je super motor, sice z něho nevydoluješ takový výkon tak lehko jako z 4g63 ale třeba impreza type R/RA jenom s poladěnou jednotkou jinak v sérii zvládne 330hp což je docela pěkné a navíc má DCCD.
http://www.sportovnivozy.cz/39034-subar ... aha-vychod" onclick="window.open(this.href);return false; a za zbytek peněz se dá předělat na levo a upravit/opravit.
http://www.sportovnivozy.cz/39034-subar ... aha-vychod" onclick="window.open(this.href);return false; a za zbytek peněz se dá předělat na levo a upravit/opravit.
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
No nevím... přifouknuté Imprezy prý docela trpí klepáním big endu. Ten 4G motor je takový celkově odolnější.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Nenapadla te moznost nechat si treba od Zemi -ho dovezt Evo z UK ? Aji s prestavbou na LHD by te to vyslo levneji, nez neco schanet u nas a vyber tam je o dost vetsi 

- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Napadla, možná by to ve finále vyšlo i o něco levněji, ale rád bych koupil levostranné řízení už z výroby - myslím, že když člověk bude chvíli hledat, tak najde něco rozumného, aniž by musel předělávat pravostranné na levostranné (asi stárnu a jsem víc pohodlnej...).
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Co jsem se Zemiho na to jednou ptal, tak aji s prestavbou od neho by to vyslo porad levneji 

- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Jak říkám, asi ano, ale máš s tím řadu zbytečných starostí, sebere to hromadu času a já jsem si s Nexií už užil svoje a teďka mě čeká náročný proces renovace Opela GT, takže chci auto "koupit a jezdit a později trochu poladit" 

Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Tak těch 330ps není problém ani u eva.
Moje auto je kupovaný u dovozce aut z jpn a na imprezu mi řekl, že na to mam rovnou zapomenout, že sám má TME a že s rézou jsou jenom problémy. Diferáky nevydrží skoro nic, motor bez větších úprav má limit celkem nízko a není až tak spolehlivej. S pár ne zrovna finančně náročnýma úpravama umí evo spolehlivých 220-260awkw...
Moje auto je kupovaný u dovozce aut z jpn a na imprezu mi řekl, že na to mam rovnou zapomenout, že sám má TME a že s rézou jsou jenom problémy. Diferáky nevydrží skoro nic, motor bez větších úprav má limit celkem nízko a není až tak spolehlivej. S pár ne zrovna finančně náročnýma úpravama umí evo spolehlivých 220-260awkw...
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
No záleží čo človek očakáva a ako mieni auto využívať. Osobne aj ked mám Subaru a chcel by som niečo ostré čo aj využijem asi by som tiež volil EVO, lebo je tak nejak viac nabrúsené a vcelku toho znesie, ale ak by som to chcel ako bežné auto, tak práve by som skôr volil civilnejšiu WRX, lebo nie je tak nabrúsená a ani finančne tak náročná ako EVO či STI a s prehladom by mi stačil základ 165kW nejaká MY2003-2005 do ktoréej nebolo "vrtané", vyšlo by to podstatne lacnejšie. Kto sa chce v motore vrtať pre toho je STI, či EVO kde sú limitom v podstate len financie, kúpiť WRX a robiť z toho STI je čistý nezmysel
Import je tiež varianta , ale to by som riešil len v prípade že chcem viac ako europsky štandart, kedy japonské verzie jednoducho sú čo sa týka techniky dalej, ako v prípade Imprezy ktoré majú DCCD
Ono sú to všetko aj tak "drncáky" a preto mám Legacy, normálne sa beztak ani niet kde vyjašiť, k tomu u nás brutálne pokuty,v CZ zasa body, "amatersky" sa bez rámu už ani nedá takmer zajazdiť. Mne k úplnej spokojnosti chýba 3.0i H6 pod kapotou a kludne s AT, tych 180kW s tým cvičí dostatočne, model po facelifte by bol iba bonus navyše, veslá na volante a Si-Drive na volenie jazdného režimu, primitívna technika, lacná údržba, vysoký komfort, velmi slušná spotreba - štandart 9-13l, dostať sa cez 16-17l už chce dávku umenia, koho baví kvaltovať si môže kúpiť spomenutý Spec B ktorý ma 6MT
Import je tiež varianta , ale to by som riešil len v prípade že chcem viac ako europsky štandart, kedy japonské verzie jednoducho sú čo sa týka techniky dalej, ako v prípade Imprezy ktoré majú DCCD
Ono sú to všetko aj tak "drncáky" a preto mám Legacy, normálne sa beztak ani niet kde vyjašiť, k tomu u nás brutálne pokuty,v CZ zasa body, "amatersky" sa bez rámu už ani nedá takmer zajazdiť. Mne k úplnej spokojnosti chýba 3.0i H6 pod kapotou a kludne s AT, tych 180kW s tým cvičí dostatočne, model po facelifte by bol iba bonus navyše, veslá na volante a Si-Drive na volenie jazdného režimu, primitívna technika, lacná údržba, vysoký komfort, velmi slušná spotreba - štandart 9-13l, dostať sa cez 16-17l už chce dávku umenia, koho baví kvaltovať si môže kúpiť spomenutý Spec B ktorý ma 6MT
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Pánové, ještě se zeptám, jak je to s dalšími náklady kromě pohonných hmot. Předpokládám, že olej měníte co 5.000 km, pneumatiky asi také mnoho nevydrží, ale co ostatní servisní intervaly? Díky.
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
..mas peniaze aj na upravu auta,alebo ides na hranu?Servisne intervaly budu tvoj najmensi problem..
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Jj olej půl roku / 5000km. Co přesně tě zajímá ze servisu?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Drobné zvýšení výkonu do 400 HP si dokážu představit, ale žádný extrém. Zajímají mě rozvody, provozní kapaliny atp.evocolt píše:..mas peniaze aj na upravu auta,alebo ides na hranu?Servisne intervaly budu tvoj najmensi problem..
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
..najidealnejsie je zvysenie vykonu na cirka 360 koni ktore zvlada seriove turbo.Pri takom vykone som vymienal olej po 10 000km (Motul 300V),lebo skorej to nie je zapotreby kedze som s tym autom 90 percent jazdil normalne kedze som ho pouzival kazdy den (po uprave pri easy jazde som sa vedel dostat pod 10 litorv na 100km).Osobne si myslim,ze tieto naklady ktore tu spominas ty su riesene rovnako casto ako na inom aute.Co sa tyka brzd vymenil som kotuce za CTFkove a platnicky som dal ferodo 3000+ a kvapalinu motul,ale to urcite by som neriesil pokial nemusis ich menit kvoli opotrebeniu.Jednoznacne ale co musis menit a je podla mna jedinou slabinou Eva je spojka.V pripade akehokolvek zvysenia ti urcite casom odide kedze ani ta seriova vela neznesie pri seriovom vykone ked jej das zopar krat poriadny start z miesta.V skratke prifukni ho na 360 koni,vymen spojku,casom brzdy,olej men kazdych 10 000 km (ak chces tak aj 5000km) a budes nadmieru spokojny s Evom.A pokial sa ti aj nieco dosere mate tam p.Komarka co ma nahradnie diely za par korun oproti cenam v Mitsu CR a hlavne ma 90 percent suciastok na sklade co sa o predajcoch Mitsu neda hovorit.Co sa tyka servisu by som sa absolutne nabal ist do Eva,lebo pri svojom vykone ta nezezere z penazi..
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Nevím jak jinde, ale tady se na servis dbá. Na druhou stranu je tu celkem dost kousků s velkým nájezdem kolem 180ti km a víc a pořád jezdí.
Tady se naprostá většina lidí řídí tímhle -
Olej a filtr - 5000km/6 months
Brake fluid - once or twice a year
Gearbox and Front Diff / Transaxle, Centre Diff / Transfer Case - < 20000kms
Rear Diff - 10000kms
AYC Fluids < 40000kms
Tady se naprostá většina lidí řídí tímhle -
Olej a filtr - 5000km/6 months
Brake fluid - once or twice a year
Gearbox and Front Diff / Transaxle, Centre Diff / Transfer Case - < 20000kms
Rear Diff - 10000kms
AYC Fluids < 40000kms
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Moc díky za rady a tipy!evocolt píše:..najidealnejsie je zvysenie vykonu na cirka 360 koni ktore zvlada seriove turbo.Pri takom vykone som vymienal olej po 10 000km (Motul 300V),lebo skorej to nie je zapotreby kedze som s tym autom 90 percent jazdil normalne kedze som ho pouzival kazdy den (po uprave pri easy jazde som sa vedel dostat pod 10 litorv na 100km).Osobne si myslim,ze tieto naklady ktore tu spominas ty su riesene rovnako casto ako na inom aute.Co sa tyka brzd vymenil som kotuce za CTFkove a platnicky som dal ferodo 3000+ a kvapalinu motul,ale to urcite by som neriesil pokial nemusis ich menit kvoli opotrebeniu.Jednoznacne ale co musis menit a je podla mna jedinou slabinou Eva je spojka.V pripade akehokolvek zvysenia ti urcite casom odide kedze ani ta seriova vela neznesie pri seriovom vykone ked jej das zopar krat poriadny start z miesta.V skratke prifukni ho na 360 koni,vymen spojku,casom brzdy,olej men kazdych 10 000 km (ak chces tak aj 5000km) a budes nadmieru spokojny s Evom.A pokial sa ti aj nieco dosere mate tam p.Komarka co ma nahradnie diely za par korun oproti cenam v Mitsu CR a hlavne ma 90 percent suciastok na sklade co sa o predajcoch Mitsu neda hovorit.Co sa tyka servisu by som sa absolutne nabal ist do Eva,lebo pri svojom vykone ta nezezere z penazi..
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Auta to jsou rozhodne dobra, ale neco stoji no. Mam nove EVO VII RS v uprave UK Ralliart, melo by mit dle jejich specifikace asi 400PS/500Nm a je to parada, ale papa to no, jake EVO nezere ze jo
Urcite zatim velka spokojenost, je to zabava.
Co se tyce servisovani, zalezi jak jezdis. Kazdopadne olej na tyhle motory je lepsi po cca 7,5 tis. km menit, olej v diferacich pri normalnim jezdeni staci kazdy rok (ted jsem byl u Trojana v KORNO Motorsport, rikal mi to). Je to proste o tom jak clovek jezdi a jak tomu dava. Co se tyce spojky/prevodovky, vydrzi to, ale taky dle zachazeni. Nejvic dostava prevodovka prave z tech rychlych startu z mista, kola se proste neprotoci, takze to je vetsinou rychle konecna, opet potvrzeno u Trojana. Lepsi rozjet se normalne a okolo 2tis. tomu slapnout.
Jinak u me se objevil nemily problem a nevim co s tim zatim, rad bych to pokud mozno vyresil sam pokud to bude v mych moznostech, jinak to bude muset jit na drazsi zjistovani.
Pokud na 1.-2. rychl stupen poradne seslapnu plyn, tak okolo 2,5-3tis. foukne turbo, zabere to, ale okolo 4tis. motor zacne desne cukat, jakoby totalni ztraty vykonu. Kdyz ale jedu napr. na 3. stupen a vys pod plnym, tak to nedela nic. To same, kdyz napr. na 2. stupen budu plynule pridavat plyn a okolo tech 4tis. na to slapnu, tak je to taky dobry a tahne to skvele a nic to nedela. Nevi nekdo co by to mohlo byt??
Dodam, ze puvodni majitel se velmi staral - nova paliv. pumpa, vesmes nove turbo z IX, novy MR dump ventil, atd. Proste nic co by zrovna melo odejit... Takze velky otaznik.

Co se tyce servisovani, zalezi jak jezdis. Kazdopadne olej na tyhle motory je lepsi po cca 7,5 tis. km menit, olej v diferacich pri normalnim jezdeni staci kazdy rok (ted jsem byl u Trojana v KORNO Motorsport, rikal mi to). Je to proste o tom jak clovek jezdi a jak tomu dava. Co se tyce spojky/prevodovky, vydrzi to, ale taky dle zachazeni. Nejvic dostava prevodovka prave z tech rychlych startu z mista, kola se proste neprotoci, takze to je vetsinou rychle konecna, opet potvrzeno u Trojana. Lepsi rozjet se normalne a okolo 2tis. tomu slapnout.
Jinak u me se objevil nemily problem a nevim co s tim zatim, rad bych to pokud mozno vyresil sam pokud to bude v mych moznostech, jinak to bude muset jit na drazsi zjistovani.
Pokud na 1.-2. rychl stupen poradne seslapnu plyn, tak okolo 2,5-3tis. foukne turbo, zabere to, ale okolo 4tis. motor zacne desne cukat, jakoby totalni ztraty vykonu. Kdyz ale jedu napr. na 3. stupen a vys pod plnym, tak to nedela nic. To same, kdyz napr. na 2. stupen budu plynule pridavat plyn a okolo tech 4tis. na to slapnu, tak je to taky dobry a tahne to skvele a nic to nedela. Nevi nekdo co by to mohlo byt??
Dodam, ze puvodni majitel se velmi staral - nova paliv. pumpa, vesmes nove turbo z IX, novy MR dump ventil, atd. Proste nic co by zrovna melo odejit... Takze velky otaznik.

- 1998 Nissan Primera P11 SR20VE - SOLD
- 2002 Mitsubishi Lancer EVO VII RS Ralliart - NOW!
- 2002 Mitsubishi Lancer EVO VII RS Ralliart - NOW!
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Sedmička mě nikdy moc nezajímala, tak nevím jaký je rozdíl mezi normální a RS verzí. Počítám že bude mít stejně jako ostatní RSa mechanický diferenciály a nebude v ní skoro nic.
Nicméně sedmička měla malý turbo. Takže jestli nemá RS nějaký zajímavější, tak to byl asi důvod, proč tam je turbo z devítky. Stejně tak sériová pumpa bude špatně zvládat 400ps a normální BOV neudrží vyšší tlak. Takže bych ani neřekl že se majitel staral, ale snažil se o víc výkonu. Takhle z toho popisu ti na dálku těžko někdo bude radit, těch možností je celkem dost. Bylo to tak už když si to koupil nebo to teprve teď začalo?
Nicméně sedmička měla malý turbo. Takže jestli nemá RS nějaký zajímavější, tak to byl asi důvod, proč tam je turbo z devítky. Stejně tak sériová pumpa bude špatně zvládat 400ps a normální BOV neudrží vyšší tlak. Takže bych ani neřekl že se majitel staral, ale snažil se o víc výkonu. Takhle z toho popisu ti na dálku těžko někdo bude radit, těch možností je celkem dost. Bylo to tak už když si to koupil nebo to teprve teď začalo?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
No neni to ledajaka sedma... Jinak co vim, sedma ma taky ACD, melo by to byt vesmes stejny jako VIII/IX. Majitel to hocko-focko neupravoval, uz byla v uprave primo od UK Ralliart, tzn. vse poctive a poradne!
Turbo ale ne vse vydrzi, tak se davalo novy z IX a pak nejaky dalsi dily, proste to udrzoval top co to slo. Dle vseho to jezdi lip nez kdejaka VIII/IX... No to je jedno.
Zacalo to delat az po tom co jsem to koupil. Pred tydnem jsem byl v Mimoni jezdit, povozil jsem sem a tam parkrat nejake zname, zadny extra blbnuti, jen bezny vytoceny 1-4 a zase zpet, dostatecne chlazeni, vse v pohode. Ale pak to z niceho nic zacalo, netusim... S puvodnim majitelem jsem to taky probiral jestli nevi, ale taky nevi, nedelalo mu to nikdy, takze nevim od ceho se odpichnout.
PS: Tady je pripadne spec list... http://www.mitsubishiclub.cz/vozidlo/mi ... n-vii-3942" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbo ale ne vse vydrzi, tak se davalo novy z IX a pak nejaky dalsi dily, proste to udrzoval top co to slo. Dle vseho to jezdi lip nez kdejaka VIII/IX... No to je jedno.
Zacalo to delat az po tom co jsem to koupil. Pred tydnem jsem byl v Mimoni jezdit, povozil jsem sem a tam parkrat nejake zname, zadny extra blbnuti, jen bezny vytoceny 1-4 a zase zpet, dostatecne chlazeni, vse v pohode. Ale pak to z niceho nic zacalo, netusim... S puvodnim majitelem jsem to taky probiral jestli nevi, ale taky nevi, nedelalo mu to nikdy, takze nevim od ceho se odpichnout.
PS: Tady je pripadne spec list... http://www.mitsubishiclub.cz/vozidlo/mi ... n-vii-3942" onclick="window.open(this.href);return false;
- 1998 Nissan Primera P11 SR20VE - SOLD
- 2002 Mitsubishi Lancer EVO VII RS Ralliart - NOW!
- 2002 Mitsubishi Lancer EVO VII RS Ralliart - NOW!
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Postup řešení je zjistit zda to dělá jednotka záměrně a pak odstranit důvod, nebo zda to způsobuje něco co jednotka neví.Lukyisek píše:Jinak u me se objevil nemily problem a nevim co s tim zatim, rad bych to pokud mozno vyresil sam pokud to bude v mych moznostech, jinak to bude muset jit na drazsi zjistovani.
Pokud na 1.-2. rychl stupen poradne seslapnu plyn, tak okolo 2,5-3tis. foukne turbo, zabere to, ale okolo 4tis. motor zacne desne cukat, jakoby totalni ztraty vykonu. Kdyz ale jedu napr. na 3. stupen a vys pod plnym, tak to nedela nic. To same, kdyz napr. na 2. stupen budu plynule pridavat plyn a okolo tech 4tis. na to slapnu, tak je to taky dobry a tahne to skvele a nic to nedela. Nevi nekdo co by to mohlo byt??
Dodam, ze puvodni majitel se velmi staral - nova paliv. pumpa, vesmes nove turbo z IX, novy MR dump ventil, atd. Proste nic co by zrovna melo odejit... Takze velky otaznik.
Příklad věcí co jednotka ví je např. overboost, detonace atd...
Příklad věcí co neví: odlití paliva, nezapálení vlivem velkého odtrhu na svíčkách
Poklud chceš umím ti s tím pomoci. Mám loger, umím všechny Mitsu EVO 5-X a Sti 2002-2012 naladit (přeprogramovat)
Když tak přes SZ
Karel
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Přátelé, rozhodl jsem se zde: http://mitsubishi-evo.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; udělat takové menší rodinné a zcela nekomerční fórum pro majitele a fanoušky Mitsubishi Lancer EVO, budu rád, pokud zavítáte, registrujete se a přispějete užitečným příspěvkem.
EDIT: Pro nezájem jsem forum zrušil.
EDIT: Pro nezájem jsem forum zrušil.
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
trošku to tu otevřu pokud nevadí.. jaké máš po delší době s evem zkušenosti? zajímá mně celkově jake je oproti 9 a níž... prostě všechno o 10 tce....a jak je na tom třeba s dlouhodobějším cestováním v něm? kolik točí při jaké rychlosti atd díky moc...
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Rád se podělím z pohledu řidiče, který auto používá více či méně na denní ježdění (u mě to znamená u Eva cca 10.000 km / rok, mám ještě další auta),a to bez jakýchkoli úprav:
Plusy:
- výborné zrychlení (kolem 4,8 s) a na běžné ježdění dostatečný výkon (350 HP)
- excelentní podvozek a čtyřkolka (kromě offroadů jsme byli v zimě na horách v Rakousku jediní, kdo vyjeli nahoru bez řetězů)
- atraktivní a neokoukaný vzhled
- opravdu tuhá a pevná karoserie (mimochodem, Evo je opravdu hodně široké)
- skvělé přední sedačky Recaro
- překvapivě opravdu hodně místa na zadních sedadlech (i pro vysoké lidi)
Mínusy:
- mizerně zpracovaný interiér co se týče použitých materiálů (za toto bych ty Japonce nakopal - už nyní mi to na pár místech občas vrže)
- nejdou sklopit zadní sedačky (blbé na lyže)
- divně fungující dešťový senzor
- průměrná spotřeba za celou dobu 13,94 litru / 100 km
- předepsané servisní intervaly po 7.500 km
- relativně hlučný interiér (pro účely denního ježdění)
Kdybych se na to díval z pohledu "závodníka", tak neřeším interiér, ale pochválím jízdní vlastnosti. Starší generace byly ale takové "syrovější", desítka se už hodně snaží přiblížit široké veřejnosti a nabídnout univerzálnější auto, než byly předchozí generace. A to se myslím podařilo. Mně desítka vyhovuje, protože jej nevláčím jen po okruzích, ale jezdím s ním opravdu všude (dálnice, město, hory, okresky apod.). Ale vždy to bude o kompromisech, neboť na dálniční jízdu bych raději ekonomičtější, pohodlnější a méně hlučné auto, naopak na vyblbnutí bych jinak naladil podvozek, upravil auto na vyšší výkon apod.
Co by Tě ještě zajímalo?
Plusy:
- výborné zrychlení (kolem 4,8 s) a na běžné ježdění dostatečný výkon (350 HP)
- excelentní podvozek a čtyřkolka (kromě offroadů jsme byli v zimě na horách v Rakousku jediní, kdo vyjeli nahoru bez řetězů)
- atraktivní a neokoukaný vzhled
- opravdu tuhá a pevná karoserie (mimochodem, Evo je opravdu hodně široké)
- skvělé přední sedačky Recaro
- překvapivě opravdu hodně místa na zadních sedadlech (i pro vysoké lidi)
Mínusy:
- mizerně zpracovaný interiér co se týče použitých materiálů (za toto bych ty Japonce nakopal - už nyní mi to na pár místech občas vrže)
- nejdou sklopit zadní sedačky (blbé na lyže)
- divně fungující dešťový senzor
- průměrná spotřeba za celou dobu 13,94 litru / 100 km
- předepsané servisní intervaly po 7.500 km
- relativně hlučný interiér (pro účely denního ježdění)
Kdybych se na to díval z pohledu "závodníka", tak neřeším interiér, ale pochválím jízdní vlastnosti. Starší generace byly ale takové "syrovější", desítka se už hodně snaží přiblížit široké veřejnosti a nabídnout univerzálnější auto, než byly předchozí generace. A to se myslím podařilo. Mně desítka vyhovuje, protože jej nevláčím jen po okruzích, ale jezdím s ním opravdu všude (dálnice, město, hory, okresky apod.). Ale vždy to bude o kompromisech, neboť na dálniční jízdu bych raději ekonomičtější, pohodlnější a méně hlučné auto, naopak na vyblbnutí bych jinak naladil podvozek, upravil auto na vyšší výkon apod.
Co by Tě ještě zajímalo?
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Interiér trošku vrže
To by si moc dlouho nevydržel v mym autě. Cusco engine mounts, ralliart rear diff bushes..... Mně se tam klepe snad úplně všechno 


Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Možná by ještě nebylo od věci napsat jak se servisem. Ceny dílů nemyslím, ale co jsi třeba už musel měnit apod 

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Chtel sem evo ale odrazuje mne prave ten interier a nevim jak moc to bude pohodlne na dlouhe dalnicni trasy....respektive potrebuju auto na dlouhe jizdy po eu... Ale zas at to jede a jak bude volno sel bych se snim projet...prave ten kompromis mit super auto na vikendy a volno a nebo pohodli v praci .
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
Kromě oleje, benzínu a gum nic.LiberaleMiguel2 píše:Možná by ještě nebylo od věci napsat jak se servisem. Ceny dílů nemyslím, ale co jsi třeba už musel měnit apod
S ohledem na to, že cena auta byla kolem 1 milionu, tak ten interiér je skutečně tragický. Ale jinak se to samozřejmě v klidu dá - navíc kolik času máš koukat po interiéru, když řídíš?kony5 píše:Chtel sem evo ale odrazuje mne prave ten interier a nevim jak moc to bude pohodlne na dlouhe dalnicni trasy....respektive potrebuju auto na dlouhe jizdy po eu... Ale zas at to jede a jak bude volno sel bych se snim projet...prave ten kompromis mit super auto na vikendy a volno a nebo pohodli v praci .

Jinak jestli chceš auto na dlouhé dálniční jízdy po EU, tak to vyřaď Evo ze svých plánů - jednak to auto není stavěné na dlouhé dálniční jízdy a druhak to bude vysoce neekonomické (náklady na kilometr jsou až trojnásobné oproti jinému dálničnímu autu). Navíc to má malou nádrž, což v kombinaci se spotřebou znamená každých 350 km tankovat. Pro Tvoje účely bych raději koupil nějakou dieslovou audinu nebo porsche.
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Mitsubshi Lancer EVO - rady a tipy ke koupi
kony5: Tvoje požadavky by mohl splnit Genesis 3,8 V6
na dálnici se s tím dá jezdit pod 10, má to samosvor, 300 koní, prostorné to je fest, oproti Evu aji o dost levnější. Rozdíl mezi 2,0T a 3,8V6 tady rozebírat asi nemusím.... Jediný neduh toho je taky trochu horší kvalita interíéru, ale to mají s Evem nastejno, jak to tak čtu
Kdyžtak bych aji o jednom černém s manuálem věděl co by mohl být na prodej
dokonce z Karviné



JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)