Passat B5-B5,5-Superb I

Pokud sháníte auto nebo chcete poradit co vše je potřeba při dovozu ze zahraničí či při koupi nového auta, pak jste zde správně.

Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od kony5 »

vidíš a korejci mají licenční motory mitsubishi ( starší ročníky samozřejmě) :lol: .. 4g63 vy hyundai je ten motor z eva... :D a ten je opravdu nezničitelný .... ja hodně zvažuju že tu svou A6 tdi :kladivo: prodám a pujdu do s6 c5 ale nějakou dobrou zachovalou málo najeto nejlíp s manualem případně přestavím na manual - ....libi se mi i ta novější s6 s 5,0v10 ale po zkušenostech z meho okoli co měli a8 raději ne :D ... te stare s6 4,2 v8 s manualem a quattrem bych dokázal věřit.... jen doufám že ten v8 nebude tak těžký jako to TDI co mám ted protože jinak by to nemělo asi smysl... :lol: problem je že o ní nemužu sehnat žadne kvalitní info ...

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od Breakthru »

vidíš to, já mám zase doma ještě starou C4 2.5TDI 103kw.Ten motor mám prostě rád a štve mě, že to nedávali do C5, to by byla paráda, oproti tomu V6...
Nicméně mě osobně láká S6 C4.Automat bych nechtěl a z toho motoru bych strach neměl....šéf mi nabízel svoji V8 D1, ale prostě za ty love bych sehnal slušnou S6, ikdyž V8 je dneska taky pomalu sběratelskej kousek :D

a k Hyundai, prostě to nemám rád ať jsou tam motory sebelepší.Nic víc....
svět dospělých je pro mne záhadou......

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od kony5 »

jj to je škoda .. zachovat klasickou koncepci puvodni c4 a vylepšit řízeni motoru.... ten V6 je odfláklý...aby se po 150tkm sjeli vačky to je prasarna...a nehledě na to že se ten motor snad ani nedá přetěsnit furt někde valí olej... děla se na tom na hovno... problem povolit vstřik... a ti co ti řeknou že to je dobrej motor jen nesmíš zanedbat udržbu to je taky perla.... zajímalo by mně jak je na tom ten 4,2 ... hodně mně to láká.....celkově ty novější audi už se mi moc nelibi ta 4F A6 je oproti C5 uvnitř prostě divný a ztísněný...

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od Breakthru »

tak tak, šéf má fungl novou A6 a je to divný auto.Neříkám, že ošklivý, ale já v tom Audi nevidím...Třeba v první A4 toho najdu víc typicky audiňáckýho, než u pozdějších....C4 je klasika a pětivál je vážně skvělej nafťák.Ta vychvalovaná 1.9TDI je proti tomu drobek.Už jen start toho R5, kdy chytne na brnk, zatřepe s celým autem, srovná si točky, běží nádherně a na každý ťuknutí do plynu reaguje tím atypickým pobroukáváním....hlavně tyhle motor toho najezdily neskutečný porce kilometrů ve všech možnejch LTčkách, T4 atd., takže se není fakt čeho bát, pokud člověk nekoupí vrak....

nicméně ta V8 je úžasná.Slyšel jsem jí několikrát naživo a říkám si, že s tímhle kočárem se fakt člověk může vysmát všem těm pozérům, co na ty svý prdítka montujou všelijaký koncovky, tlumiče a filtry kvůli chlapáčtějšímu projevu..A ten pohled pod kapotu stojí taky za to....
Jen zas jako každej motor nevydrží všechno, pokud je někdo prase, tak ten motor je kaput, pokud to dostávalo zcela normální péči, tak bych se nebál...Ale jít do vyježděný V8, u který majitel neměl ani na pořádnej olej, tak to je sebevražda....Jsou V8 s kilometrama přes 300k a v ještě dlouho budou fungovat a byly se 150k a dojezdily...stejně tak převodovky jak v manualu, tak v automatu....Chce to prostě koupit dobrej kousek a mít rozpočet na slušnou káru a prvotní investice...těžký myslet si, že do pade koupím slušnou V8 a budu jen takovat...A pochybuju, že s 300 koňovou mašinou někdo bude jezdit jak s rodinným autem...
svět dospělých je pro mne záhadou......

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

4,2 V8 je celohliník, z toho bloku si teď dělám stůl a v pohodě ho přenáším sám :D
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od kony5 »

tak já koukám na S6 s 100 TKč a výš...a samozřejmě předělat na manual .. motor no problem udělal bych si GO - samozřejmě časem nemužu rozebrat další auto :D :D ... hlavně aby to nemělo takový ty typický nemoci.... jezdil sem právě v A8 D3 s tímhle motorem ale to je takový ne špatný ale dost utlumený ...ten 5tival je dělo ty LTčka má známý v pujčovně najeto 600-800tkm a to furt jezdí... hold náskok díky technice.... počítám se servisem a rád ho dělám pořádně ale nerad ho dělám pořád dokola.... koupi S6 vytahnout motor udělat ho a vrazit ho tam a jezdit... ne že mi to bude furt stát jak ta tdi ... ted už mi stojí na dílně přes rok a fakt nemám chuť to auto opravovat protože nevěřím že tentokrát bude jezdit....S6 je krásna kvuli široký kastly .. hlavně manual ten tiptronic už nikdy víc....
http://www.fourtitude.com/gallery/album ... -S6-RS6%20(C4,%20C5,%20C6" onclick="window.open(this.href);return false;)/RS6%20(C5)/Aftermarket/B%20and%20B/002.jpg
dřív mně ta A8 hodně brala ...ale od doby co jezdím ve fiestě sem zjistil že ten komfort v autě neni zas tak duležitý :D respektive mi je jedno jestli jedu v A8 nebo fiestě...spíš mně baví ta fiesta :D

Uživatelský avatar
rejchy
Příspěvky: 573
Registrován: 09 kvě 2006 14:24
Bydliště: V podkérkonoší

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od rejchy »

Breakthru:Já mám 81 kw rotačku,rok 1999.Motor jsem už dal dokupy.Koupil jsem to se vstřikama z 66kw,totálně rozhozenýma rozvodama ,omačkaný kolo na klice atd.To se poladilo a začalo týct servo jak dunaj,takže výměna.Odešel altík,takže repas a nová volnoběžka.Teď někde sákne nafta a padá,po půl dni startuju pul minuty.Dál se přetěsnoval motor,protože to teklo všude.Čistilo se turbo,protože když začal fungovat motor,tak fouklo těsnění pod svodama.Takže turbo ven a vyčistit.Teď ještě udělat nápravu ,dořešit nejspíš to čerpadlo a spojku.
A stejně zlobí ta elektrika,znám jen dva majitele B5 kterým všechno funguje.Jeden ho má 8 a druhý 10 let.
Dneska jsem si přivezl BMW E38 750i a Passat pude!! :D

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

gratuluju k pořádnému motoru ! :D
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od Breakthru »

rejchy:to, co jsi popsal, nejsou nějaký atypický závady.Podle nápravy typuju čtvrt milionu najeto minimálně...pokud jde o tekoucí motor, tak to bych připisoval těm rozvodům.Blbě udělamý rozvody, to není bohužel chyba u auta, ale v rukách...Častá závada, že se mění jen řemen a na zbytek se sere....pumpa?cááájk, ta ještě vydží...kolo na klice?cááájk, to vydrží...gufera?proč se s tím mrdat?....těsnění pod ventildeklem?čistič na brzdy a červenej silikon...
altík, tekoucí servo, spojka atd,....
to turbo fajn, ale i to bych bral dneska jako spotřební zboží....třeba mě u B5 s 250 000km funguje turbo úplně v pohodě, kámošovi se stejnejma kilometrama ne....třeba můj pássovec je v OK stavu, chytá na brnk, nežere, neteče, prostě pohoda s ním jezdit....A to jsem původně toho svýho chtěl na kšeft...asi si měl smůlu na blbej kousek...


jestliže máš C5 s 2.5TDI, tak tě lituju a to upřímně...nicméně C5 se mi ohromně líbí, těžko věřit tomu, že jí brzo bude 20 let.Sám jsem uvažoval o nějaký C5 V6 Avant Quattro a zaplynovat, ale objevila se B5 v naftě, tak měnit nehodlám...Třeba časem, ale passata se zbavovat nechcu :D
A8 D2 semi vždycky líbila, ale prostě zybtečný auto, stejně jako všechny 7er, S-Klasse atd....S6 idealka.V C5 krásný auto a C4 úžasně nonšalantní a hlavně ještě se zemědělskou technikou :lol:
svět dospělých je pro mne záhadou......

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od kony5 »

to je loĎ ... žralok jak blazen ... 8) kuwa pořádný auto konečně 8) 8) nějak se nemužu zbavit dojmu že tyhle starý kary jsou oproti těm dnešnim nesmrtelný respektive to tak je.....
breakthru: jo jenže měnit gufera na motoru při 200 000 km sem u hyundai nemusel a motor čistý... dokonce tak že prorezla olejová vana :lol: .... to je výhoda vw i te moj audi otřeš přední nápravu od oleje a je jako nová :D .... 2,5 nejhorší co sem kdy měl a mít budu ale kámoš v pašiku akn a přes 250 tkm a bez problemu až na vačky...

Uživatelský avatar
rejchy
Příspěvky: 573
Registrován: 09 kvě 2006 14:24
Bydliště: V podkérkonoší

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od rejchy »

K tomu Passatu,ten má sice na tachu 250 tis.km,ale rozhodně ne poprvý.Musím uznat že jede pěkně a s nějakou tou údržbou jsem samozřejmě počítal,ale vadí mi že mi nevyhřívá už druhá sedačka,zámky se občas neodemykají,stropní lampičky někdy svítí ,někdy ne a těch el.chyb je tam víc.K tomu tekoucímu čerpadlu mi všchni tvrdí že musí jít ven a minimálně přetěsnit-lépe repas.Někde jsem ale četl že stačí dát novou gumičku (někam :mrgreen: ) a bude zase klid?
No a V12 jsem chtěl taky vyzkoušet dokud nějaký jsou,protože pochybuju že ty moderní celohliníkový biturba budou za 15 let jezdit.A na nový asi nikdy nebude :lol:

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od kony5 »

sporadicke chyby jsou nejhorší....na te a6 někdy nesviti podsviceni nohou vzadu vlevo..a vždy když sem na to chtěl mrknout tak to šlo.... :lol:

Odpovědět

Zpět na „Ojetá auta / Nová auta“