TDI jaky zvolit motor do G4?
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
TDI jaky zvolit motor do G4?
Jelikoz po Novem roce jde Chevy do sveta, tak vymyslim dalsi rodinny/pracovni auto.
100000 +- VW... v podstate je na vyber pouze Golf 4/Bora kombi. Rocni najezd ted uz jen cca 35tis km.
Otazka: jake vybrat 1.9TDI? kW? PD?
66/74/77/81/96 kw?
5q / 6q ?
4motion ano / ne?
potrebuju spolehlivost a co nejmensi poruchovost. Idealne pokud by mel nekde vyzkouseno na "cervenou" naftu
diky za postrehy a zkusenosti. ja mel zatim jen Fabii 2 77kw a nedam na ni dopustit, za 200tis km nikdy zadny problem, nesezrala kapku vody ani kapku oleje. a ted sem segre kupoval G3 66kw nacipovany a jede to hodne slusne a za 4.2/100, ma to najeto pres 350tis a ja s tim nalital 10tisic bez problemu
100000 +- VW... v podstate je na vyber pouze Golf 4/Bora kombi. Rocni najezd ted uz jen cca 35tis km.
Otazka: jake vybrat 1.9TDI? kW? PD?
66/74/77/81/96 kw?
5q / 6q ?
4motion ano / ne?
potrebuju spolehlivost a co nejmensi poruchovost. Idealne pokud by mel nekde vyzkouseno na "cervenou" naftu
diky za postrehy a zkusenosti. ja mel zatim jen Fabii 2 77kw a nedam na ni dopustit, za 200tis km nikdy zadny problem, nesezrala kapku vody ani kapku oleje. a ted sem segre kupoval G3 66kw nacipovany a jede to hodne slusne a za 4.2/100, ma to najeto pres 350tis a ja s tim nalital 10tisic bez problemu
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI jaky zvolit motor do G4?
s nejakym vstupnim servisem pocitam. tak at v nem neutopim balik
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Re: TDI jaky zvolit motor do G4?
sory za OT ale co to je červená nafta?
Life is too short to drive boring cars
Re: TDI jaky zvolit motor do G4?
červená nafta: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonom ... nelegalni/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: TDI jaky zvolit motor do G4?
Rotacka 66kW - mam a krome rozvodu, oleje a filtru jen jezdim. Dokoupil jsem si tempomat a Recaro interier a nic vic k zivotu nepotrebuji.
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI jaky zvolit motor do G4?
luke> rotacky jsou jen 66kw nebo i 81kw?
jen doufam ze si zvyknu na nedostatek vykonu chevy ma 120kw no
jen doufam ze si zvyknu na nedostatek vykonu chevy ma 120kw no
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI jaky zvolit motor do G4?
a jeste jak jsou na tom automaty u tehle golfu?
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Re: TDI jaky zvolit motor do G4?
Rovnako vydojené ako motoryMike Mad píše:a jeste jak jsou na tom automaty u tehle golfu?
Re: TDI jaky zvolit motor do G4?
klasickej 4Q s hydrodynamickým měničem
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: TDI jaky zvolit motor do G4?
ideál 66kw nebo 81kw s tim že nejúspornější je 81kw,66kw má moc krátký kvalty,na dálnici točí ve 130km/h kolem 3tis ot/min,což je až dost hluku v autě,ale zase u 66kw s obtokovym turbem(motor AGR) nemusíš nikdy řešit zasranou regulaci na turbu,což je u ostatních motorů běžná věc,pokud někdo jezdí jak důchodce a točí kvalty do 2tis ot/min.Osobně na motor AGR nedam dopustit.Automatu bych se asi vyhnul,jsou dost poruchový,jelikož už maj většinou dost zasebou.
Když se chlap vyspí s více ženami, je borec.
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Re: TDI jaky zvolit motor do G4?
mám teda 81kw AFN (sice v golfu 3, ale motorizace je stejná).
Dá se s tím jezdit za spotřebu více, než hezkou, dálky za 4,2. Když tomu přišlápneš, celkem to i jede. A když jsem zkoušel max, tak byla lehce přes 200km/h dle GPS.
Jediné s čím byl problém byla zatuhlá regulace turba. Když měníš pravidelně olej, dá se říct, že je to nesmrtelné.
PD jede sice hezky, nezní to už jako traktor, ale dostupnost a ceny servisu, ani spotřeba už až tak krásná není.
Za mě by vítězil určitě motor 81kW.
Dá se s tím jezdit za spotřebu více, než hezkou, dálky za 4,2. Když tomu přišlápneš, celkem to i jede. A když jsem zkoušel max, tak byla lehce přes 200km/h dle GPS.
Jediné s čím byl problém byla zatuhlá regulace turba. Když měníš pravidelně olej, dá se říct, že je to nesmrtelné.
PD jede sice hezky, nezní to už jako traktor, ale dostupnost a ceny servisu, ani spotřeba už až tak krásná není.
Za mě by vítězil určitě motor 81kW.
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB ) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
Re: TDI jaky zvolit motor do G4?
Na spotřebu bude hezká rotačka 81kW, ale asi jich nebude tolik na výběr a PDčko 85 nebo 96kW je taky dobrý, jen si za ně trochu připlatíš, ale zase výbava by měla bejt lepší
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI jaky zvolit motor do G4?
jj, ted mam v podstate vybrano. pd 85 v automatu. rudi bude to fungovat na cervenou? nebo treba na 1:1 s naftou normalni?
pac 81kw sem nenasel ani jednu snad. kdyz uz tak jen 66ky. dily na vw pro mne nejsou problem, v podstate na zavolani mam temer cokoliv. ale treba 96ku s 6q fakt ne abych menil prevodovky vic nez olej nebo dal 15litru za repas u sixty.
pac 81kw sem nenasel ani jednu snad. kdyz uz tak jen 66ky. dily na vw pro mne nejsou problem, v podstate na zavolani mam temer cokoliv. ale treba 96ku s 6q fakt ne abych menil prevodovky vic nez olej nebo dal 15litru za repas u sixty.
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Re: TDI jaky zvolit motor do G4?
Nevim, mám 96kW v Passatu, najeto teď asi 270 a převodovka pořád v klidu, za nás najeto asi 60tis., takže bych se toho šestikvaltu vůbec nebál. Jináč to dávaj klidně čistý, nic se tomu nestane, v zimě to hodí trochu víc kouře po nastartování, tak tam jenom trochu cvrnknout benzin. Hlavně tam nedávat ty VIFka a podobný sračky, ty ti spíš pomůžou, aby to zatuhlo
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
-
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 11 bře 2006 16:38
- Bydliště: Praha venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI jaky zvolit motor do G4?
nejde o to , že by PD nebo 6Q byli špatný , ale když se naskytne nějaká porucha , tak je to nákladnější
prostě rotačka 66 nebo 81 s 5 kvaltem je nejvděčnější pohon co se spolehlivosti týče
PD - vymačkání hlavy u vstřiků , vymyčkaný gumičky na vstřikách , u prvních pd se ztrácela voda , vypadávání záslepek v hlavě v olejových kanálech - nedomazává hlavu , vydírání vačky
převodovka 6Q - výrobní vada - axiální vůle na hřídeli , oprava cca 10 tis kč , velká spojka pouze s dvouhmotou která taky nestojí málo
takže asi tak ve zkratce
prostě rotačka 66 nebo 81 s 5 kvaltem je nejvděčnější pohon co se spolehlivosti týče
PD - vymačkání hlavy u vstřiků , vymyčkaný gumičky na vstřikách , u prvních pd se ztrácela voda , vypadávání záslepek v hlavě v olejových kanálech - nedomazává hlavu , vydírání vačky
převodovka 6Q - výrobní vada - axiální vůle na hřídeli , oprava cca 10 tis kč , velká spojka pouze s dvouhmotou která taky nestojí málo
takže asi tak ve zkratce
QUATTRO 309 kW