2.0 16V C20XE - úpravy
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
stačí jen lamela ta většinou odchází jen proto že se ošoupe
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Na Allegru se dá http://allegro.pl/sprzeglo-luk-opel-ast ... 54851.html" onclick="window.open(this.href);return false; (v elitu okolo devítky )
http://allegro.pl/sprzeglo-sachs-astra- ... 39246.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/sprzeglo-sachs-astra- ... 39246.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
To je pěkné no, do 3500,- Sachs.. to naberu a bude klid... já potřebuju právě hlavně přítlačák.. lamela bude ještě ok.. neklouže, ale přítlačák bude mít od výroby překalené pružiny, a jde tak tězko zmačkávat, až z toho furt praská táhlo..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Hoši XEčkáři, jak jste na tom se svíčkama? Potřebuju ty mé vyměnit, tak přemýšlím jaké tam střihnout.... Vidím to buď na NGK, Champion, a nebo pak třeba nějaké Denso, které už jsou dražší ale jaký efekt to má krom vysátí peněženky nevím
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
dej tam svíčky co doporučuje výrobce
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Vyrobce doporucuje Champion, NGK, Bosh, Beru 2 kontakt.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
mam NGK, a no problem..
xem skusit PulStar
xem skusit PulStar
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
To vim, Championy jsem měl v 1,3i a ok, NGK taktéž, jediný kanál co nikdy víc je Břisk Asi teda ty NGK V-Line opětLukin_GSi píše:Vyrobce doporucuje Champion, NGK, Bosh, Beru 2 kontakt.
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
zdar mam ciplou jednotku a na cipu je car-tuning.de a pred nejaky euro . nevite nekdo co to je zac ??? motor XE
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
dnes sem ji skusil do auta a zustala svitit chyba 55 poskozena řj. ted jestli to delaji vsecky ciply jednotky nebo ne druhou cipovatelnou jednotku mam ale ze bych se do toho chtel vrtat to nejni nic prome ja tak motor vyndat nandat udelat atd dik
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
zajímací sání
http://www.mantadany.de/wp-content/uplo ... g_3751.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mantadany.de/wp-content/uplo ... g_3751.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Ja mam chip od GX tuning a v pohode, nic to nehlasi.. vyndal jsem to ze spalene jednotky.. takze jsem ho taky prehazoval, neni to nic.. rozeberes to, a toho svaba proste podeberes nozikem a vydloubnes
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
skusim ho cvaknout do ty cipovatelny jednotky a uvidim kazdopadne se snim projedu az to svitit prestane . uz se tesim
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
hned zkus omezovac a lambdu
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Ahoj, jsem Jirka, mám taky AF 20XE se spoustou úprav. Vždy je třeba vycházet z teorie, která, co se týče absolutních hodnot vylučuje jakékoli "domečky" sání, otevřené filtry atd. Skutečné zvýšení výkonu umožní rozšíření nejužších míst v sání i výfuku, tzn. 1. sací kanály a škrticí klapka
2. výfukové kanály, popř. svody 3. tvar a těsnost ventilů pokud máme, tak zásadní je časování motoru a složení směsi.Někdo se ptal na zkušenost s vačkami: origo jsou na XE vačky 250-256 stupňů, což má za následek průběh momentu se špičkou 196Nm ve 4600-4800 ot.
Pokud si pořídíš např. vačky 265, nebo dokonce 272 stupňů, k tomu se doladí software tak jsi na zhruba 130kW. Sání se škrticí klapkou pro každý kanál zvlášť v odpovídajícím průměru zvedne výkon o dalších zhruba 15-20kW.
Máme zde ale průběh momentové křivky- špička až kolem 5500-6000 ot., volnoběh nestlačíš pod 1300-1600 ot./min., pod 4 tis. motor netáhne v podstatě vůbec (272 stup. a více) a žere jak šestiválec. Takže to pro většinu z nás není vhodná úprava.
Doporučuji neexperimentovat s délkou sacích kanálů (zkrácením se zvýší výkon, ale stoupne hlavně spotřeba) to foto sání výše vůbec nezkoušet, to je pouze pro motor LET, kde na délce kanálů nezáleží (tlačí to turbo). O v hodných úpravách budu psát dále.
2. výfukové kanály, popř. svody 3. tvar a těsnost ventilů pokud máme, tak zásadní je časování motoru a složení směsi.Někdo se ptal na zkušenost s vačkami: origo jsou na XE vačky 250-256 stupňů, což má za následek průběh momentu se špičkou 196Nm ve 4600-4800 ot.
Pokud si pořídíš např. vačky 265, nebo dokonce 272 stupňů, k tomu se doladí software tak jsi na zhruba 130kW. Sání se škrticí klapkou pro každý kanál zvlášť v odpovídajícím průměru zvedne výkon o dalších zhruba 15-20kW.
Máme zde ale průběh momentové křivky- špička až kolem 5500-6000 ot., volnoběh nestlačíš pod 1300-1600 ot./min., pod 4 tis. motor netáhne v podstatě vůbec (272 stup. a více) a žere jak šestiválec. Takže to pro většinu z nás není vhodná úprava.
Doporučuji neexperimentovat s délkou sacích kanálů (zkrácením se zvýší výkon, ale stoupne hlavně spotřeba) to foto sání výše vůbec nezkoušet, to je pouze pro motor LET, kde na délce kanálů nezáleží (tlačí to turbo). O v hodných úpravách budu psát dále.
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Doporučuju přečíst tohle naše vlákno na OCR
http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... 87714.last" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... 87714.last" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
No velice zajímavý, vítej mezi náma
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Díky, kdo jste si četl to vlákno, je tam dost dobrých rad a tipů, co fungujou. V týhle době drahejch paliv jsem se dal na ladění LPG.
Mám na svém 20XE sekvenční Stag 300+ a není problém to naladit tak, aby se to chovalo, jako "čiplý"- výkon jde v případě LPG proti všem dosavadním zkušenostem dokonce mírně zvýšit. To vše za 10-13 l spotřebu při řádění a 8-10 při normální jízdě (cena 15,70 za litr na mé čerpačce) Tenhle motor je pro montáž LPG jak dělanej- díky ventilům plněným sodíkem snáší vyšší teploty plynů bez podpalování ventilů a stejně pomáhá i olej. chladič. Elektronika není komplikovaná, než se rozsvítí check, už to musí být fakt důvod
jen opravdu pořádně zatáhne až kolem 5tis., což mě někdy dost leze na nervy (pořád hluk, když to má jet) přemýšlím proto o větší kubatuře.
Mám na svém 20XE sekvenční Stag 300+ a není problém to naladit tak, aby se to chovalo, jako "čiplý"- výkon jde v případě LPG proti všem dosavadním zkušenostem dokonce mírně zvýšit. To vše za 10-13 l spotřebu při řádění a 8-10 při normální jízdě (cena 15,70 za litr na mé čerpačce) Tenhle motor je pro montáž LPG jak dělanej- díky ventilům plněným sodíkem snáší vyšší teploty plynů bez podpalování ventilů a stejně pomáhá i olej. chladič. Elektronika není komplikovaná, než se rozsvítí check, už to musí být fakt důvod
jen opravdu pořádně zatáhne až kolem 5tis., což mě někdy dost leze na nervy (pořád hluk, když to má jet) přemýšlím proto o větší kubatuře.
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Měl jsem taky 16XEL, tohle vlákno popisuje mé úpravy a jak to fungovalo:
http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... 67626.post" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... 67626.post" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
dával už někdo termo pásku na svody?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Ano, dával. Mám i na prodej, tak se ozvi...Lukin_GSi píše:dával už někdo termo pásku na svody?
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Tak povez neco o tom, jakou jsi vybral.. co jsi zaznamenal, jak to slo atd
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Moc nevím, co Ti o tom mám psát. Omotával jsem páskou od ThermoTecu (tu také nabízím k prodeji spolu s DEI Engineering) a nemohu si to vynachválit. Nyní se chystám omotat svody také na svém turbo motoru. Zcela znatelně klesla teplota v motorovém prostoru, což bylo také cílem. Pár prehistorických fotek:
A kdybys chtěl nějakou pásku, koukni sem: http://emuni.cz/viewtopic.php?t=1648" onclick="window.open(this.href);return false;
A kdybys chtěl nějakou pásku, koukni sem: http://emuni.cz/viewtopic.php?t=1648" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Kolik metru je te pasky potreba na ty XEckove svody?
Jinak zabrusoval nekdo pory v sacim potrubi ?
Jinak zabrusoval nekdo pory v sacim potrubi ?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
podle posledních vědeckých výzkumů je lepší jistá drsnost povrchu podporující lepší víření
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
cca 20 až 30 metrů 1", záleží, jaké děláš překryvy.Lukin_GSi píše:Kolik metru je te pasky potreba na ty XEckove svody?
- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Lukin_GSi píše:hned zkus omezovac a lambdu
procpak ??? zda se ze to jede ale zadnej zazrak vcera si jedu z stk a zacala me predjizdet audi nejdriv sem tomu nemohl uverit ze si to dovolil a pri rychlosti 200+ uz me bral bak mi bylo jasne proc vzadu nalapeno S4 . musim to jeste drobet vylepsit
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
mel bych chipovatelnou jednotku na XE M2.8 .
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16V C20XE - úpravy
Ty jsi nemohl uvěřit, že Kadetta předjíždí Audi? Co je na tom tak k neuvěření?petanek192 píše:Lukin_GSi píše:hned zkus omezovac a lambdu
procpak ??? zda se ze to jede ale zadnej zazrak vcera si jedu z stk a zacala me predjizdet audi nejdriv sem tomu nemohl uverit ze si to dovolil a pri rychlosti 200+ uz me bral bak mi bylo jasne proc vzadu nalapeno S4 . musim to jeste drobet vylepsit