2.0 16V C20XE - úpravy

Moderátoři: Berry, m.artty

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od BIGPAPA »

stačí jen lamela 8) ta většinou odchází jen proto že se ošoupe
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od kubi »

Na Allegru se dá 8) http://allegro.pl/sprzeglo-luk-opel-ast ... 54851.html" onclick="window.open(this.href);return false; (v elitu okolo devítky :lol: )

http://allegro.pl/sprzeglo-sachs-astra- ... 39246.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

To je pěkné no, do 3500,- Sachs.. to naberu a bude klid... já potřebuju právě hlavně přítlačák.. lamela bude ještě ok.. neklouže, ale přítlačák bude mít od výroby překalené pružiny, a jde tak tězko zmačkávat, až z toho furt praská táhlo.. :(
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od kubi »

Hoši XEčkáři, jak jste na tom se svíčkama? 8) Potřebuju ty mé vyměnit, tak přemýšlím jaké tam střihnout.... Vidím to buď na NGK, Champion, a nebo pak třeba nějaké Denso, které už jsou dražší ale jaký efekt to má krom vysátí peněženky nevím :? :D
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od BIGPAPA »

dej tam svíčky co doporučuje výrobce 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Vyrobce doporucuje Champion, NGK, Bosh, Beru :-) 2 kontakt.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od JRD McLAREN »

mam NGK, a no problem..
xem skusit PulStar
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od kubi »

Lukin_GSi píše:Vyrobce doporucuje Champion, NGK, Bosh, Beru :-) 2 kontakt.
To vim, Championy jsem měl v 1,3i a ok, NGK taktéž, jediný kanál co nikdy víc je Břisk :D Asi teda ty NGK V-Line opět :)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od petanek192 »

zdar mam ciplou jednotku a na cipu je car-tuning.de a pred nejaky euro . nevite nekdo co to je zac ??? motor XE
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od petanek192 »

dnes sem ji skusil do auta a zustala svitit chyba 55 poskozena řj. ted jestli to delaji vsecky ciply jednotky nebo ne druhou cipovatelnou jednotku mam ale ze bych se do toho chtel vrtat to nejni nic prome ja tak motor vyndat nandat udelat atd dik
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od kubi »

zajímací sání

http://www.mantadany.de/wp-content/uplo ... g_3751.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Ja mam chip od GX tuning a v pohode, nic to nehlasi.. vyndal jsem to ze spalene jednotky.. takze jsem ho taky prehazoval, neni to nic.. rozeberes to, a toho svaba proste podeberes nozikem a vydloubnes :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od petanek192 »

skusim ho cvaknout do ty cipovatelny jednotky a uvidim kazdopadne se snim projedu az to svitit prestane . :-) uz se tesim
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

hned zkus omezovac a lambdu :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Jiřik
Příspěvky: 7
Registrován: 19 dub 2011 13:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Jiřik »

Ahoj, jsem Jirka, mám taky AF 20XE se spoustou úprav. Vždy je třeba vycházet z teorie, která, co se týče absolutních hodnot vylučuje jakékoli "domečky" sání, otevřené filtry atd. Skutečné zvýšení výkonu umožní rozšíření nejužších míst v sání i výfuku, tzn. 1. sací kanály a škrticí klapka
2. výfukové kanály, popř. svody 3. tvar a těsnost ventilů pokud máme, tak zásadní je časování motoru a složení směsi.Někdo se ptal na zkušenost s vačkami: origo jsou na XE vačky 250-256 stupňů, což má za následek průběh momentu se špičkou 196Nm ve 4600-4800 ot.
Pokud si pořídíš např. vačky 265, nebo dokonce 272 stupňů, k tomu se doladí software tak jsi na zhruba 130kW. Sání se škrticí klapkou pro každý kanál zvlášť v odpovídajícím průměru zvedne výkon o dalších zhruba 15-20kW.
Máme zde ale průběh momentové křivky- špička až kolem 5500-6000 ot., volnoběh nestlačíš pod 1300-1600 ot./min., pod 4 tis. motor netáhne v podstatě vůbec (272 stup. a více) a žere jak šestiválec. Takže to pro většinu z nás není vhodná úprava.
Doporučuji neexperimentovat s délkou sacích kanálů (zkrácením se zvýší výkon, ale stoupne hlavně spotřeba) to foto sání výše vůbec nezkoušet, to je pouze pro motor LET, kde na délce kanálů nezáleží (tlačí to turbo). O v hodných úpravách budu psát dále.

Jiřik
Příspěvky: 7
Registrován: 19 dub 2011 13:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Jiřik »

Doporučuju přečíst tohle naše vlákno na OCR
http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... 87714.last" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od kubi »

No velice zajímavý, vítej mezi náma 8)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Jiřik
Příspěvky: 7
Registrován: 19 dub 2011 13:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Jiřik »

Díky, kdo jste si četl to vlákno, je tam dost dobrých rad a tipů, co fungujou. V týhle době drahejch paliv jsem se dal na ladění LPG.
Mám na svém 20XE sekvenční Stag 300+ a není problém to naladit tak, aby se to chovalo, jako "čiplý"- výkon jde v případě LPG proti všem dosavadním zkušenostem dokonce mírně zvýšit. To vše za 10-13 l spotřebu při řádění a 8-10 při normální jízdě (cena 15,70 za litr na mé čerpačce) Tenhle motor je pro montáž LPG jak dělanej- díky ventilům plněným sodíkem snáší vyšší teploty plynů bez podpalování ventilů a stejně pomáhá i olej. chladič. Elektronika není komplikovaná, než se rozsvítí check, už to musí být fakt důvod :wink:
jen opravdu pořádně zatáhne až kolem 5tis., což mě někdy dost leze na nervy (pořád hluk, když to má jet) přemýšlím proto o větší kubatuře.

Jiřik
Příspěvky: 7
Registrován: 19 dub 2011 13:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Jiřik »

Měl jsem taky 16XEL, tohle vlákno popisuje mé úpravy a jak to fungovalo:
http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... 67626.post" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

dával už někdo termo pásku na svody?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Ivan »

Lukin_GSi píše:dával už někdo termo pásku na svody?
Ano, dával. Mám i na prodej, tak se ozvi...

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Tak povez neco o tom, jakou jsi vybral.. co jsi zaznamenal, jak to slo atd :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Ivan »

Moc nevím, co Ti o tom mám psát. Omotával jsem páskou od ThermoTecu (tu také nabízím k prodeji spolu s DEI Engineering) a nemohu si to vynachválit. Nyní se chystám omotat svody také na svém turbo motoru. Zcela znatelně klesla teplota v motorovém prostoru, což bylo také cílem. Pár prehistorických fotek:

Obrázek
Obrázek

A kdybys chtěl nějakou pásku, koukni sem: http://emuni.cz/viewtopic.php?t=1648" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Kolik metru je te pasky potreba na ty XEckove svody?

Jinak zabrusoval nekdo pory v sacim potrubi ?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od BIGPAPA »

podle posledních vědeckých výzkumů je lepší jistá drsnost povrchu 8) podporující lepší víření
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Ivan »

Lukin_GSi píše:Kolik metru je te pasky potreba na ty XEckove svody?
cca 20 až 30 metrů 1", záleží, jaké děláš překryvy.

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od petanek192 »

Lukin_GSi píše:hned zkus omezovac a lambdu :lol:

procpak ??? zda se ze to jede ale zadnej zazrak vcera si jedu z stk a zacala me predjizdet audi nejdriv sem tomu nemohl uverit ze si to dovolil a pri rychlosti 200+ uz me bral bak mi bylo jasne proc vzadu nalapeno S4 . :cry: musim to jeste drobet vylepsit :-(
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od petanek192 »

mel bych chipovatelnou jednotku na XE M2.8 .
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Ivan »

petanek192 píše:
Lukin_GSi píše:hned zkus omezovac a lambdu :lol:

procpak ??? zda se ze to jede ale zadnej zazrak vcera si jedu z stk a zacala me predjizdet audi nejdriv sem tomu nemohl uverit ze si to dovolil a pri rychlosti 200+ uz me bral bak mi bylo jasne proc vzadu nalapeno S4 . :cry: musim to jeste drobet vylepsit :-(
Ty jsi nemohl uvěřit, že Kadetta předjíždí Audi? Co je na tom tak k neuvěření?

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V C20XE - úpravy

Příspěvek od Chosse »

Spíš bych řek VeA 2000 16V 4x4 :wink:
Není třeba...

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“